Filters

10

Enthousiaste verkopers, enthousiaste koper

Erg plezierig contact, snelle reacties. Ook na ontvangst nog mogelijkheid vragen te stellen, fijne overdracht. Top auto. Jammer dat de auto vertraging had in de levering, maar daar kan ABD niets over doen en is goed over gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Als van ouds: helemaal o.k.

Tja, wat moet ik er nog over zeggen: Wachten op de nieuwe auto duurt altijd langer dan je had gehoopt, maar de vragen en zorgen die ik had zijn snel en adequaat verholpen. Een vertrouwd gevoel en een prima contact. Ondanks dat ABD in de loop der jaren groot gegroeid is, blijven de lijntjes kort en is er persoonlijke aandacht. Je voelt je altijd gehoord, zowel aan de balie (waar ze warempel je naam kennen), als bij de verkoop en we vertrouwen op de kennis van de werkplaats. Ik hoop dat ook deze zestiende Renault (van R-4 tot Captur), uiteraard niet allemaal bij ABD gekocht, ons veel plezier gaat brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Zeer goed

Vriendelijk geholpen en probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Uitstekende service!

Vriendelijk personeel en er wordt met je meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Afspraak gemaakt voor proefrit occasion Duster. Zeer vriendelijke ontvangst, na proefrit ontspannen gesprek en auto gekocht. Opgehaald volgens afspraak na één week, alles keurig verzorgd. Ik zal de garage niet vaak bezoeken omdat ik uit het westen kom, maar ben blij dat ik voor deze auto èn garage heb gekozen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

Erg aardig en behulpzaam

Auto was weer toe aan een onderhoudsbeurt bij ABD heerenveen. Omdat er indertijd door de vorige eigenaar van deze auto een onderhoud pakket is bijgekocht tot aug 2023 zijn er nu voor mij geen kosten. Wat ik wel jammer vind is dat ik nu niet kan zien wat er aan onderhoud is uitgevoerd. Zou het fijn vinden als er na een onderhoudsbeurt een formulier bij zou zitten zodat ik weet wat er is gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Perfect geholpen

Alex heeft ons perfect geholpen met de aankoop van onze auto. Vriendelijke, behulpzaam en verstand van zaken. En de afspraken die hij maakt komt hij na. Dikke pluim voor Alex

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

Perfect geholpen

Alex heeft ons perfect geholpen met de aankoop van onze auto. Vriendelijke, behulpzaam en verstand van zaken. En de afspraken die hij maakt komt hij na. Dikke pluim voor Alex

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

Enthousiaste verkoper Daan. Vriendelijke uitstraling.

Vanaf het eerste contact gaf het een goed gevoel. Bij wijzigingen cq veranderingen in b.v. afleverdatum keuring op tijd overleg geweest. Door 2 verschillende oorzaken is de aflevering later uitgevoerd. 1 keer door een onderdeel wat nog niet op tijd binnen was. 1 keer omdat er van mijn kant problemen met de betaling was. In beide gevallen goed opgelost. Auto netjes afgeleverd. opm.: persoonlijk heb ik het als zeer dwingend ervaren omdat ik geen mogelijkheid kreeg een optie te nemen op een eerder bekeken Captur in een ander filiaal. Dat zou inhouden dat ik binnen 15 a 30 minuten moest beslissen. Daardoor is die Captur niet aangeschaft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Prima

De 1ste indruk is heel goed, rijd prima en is zuinig in gebruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
3

matig

JE KOOPT EEN NIEUWE DACIA MET VERLENGING GARANTIE TOT 6 JAAR ,KRIJG JE NA 10 MAANDEN EEN MAIL OF IK OOK BELANG HEB BIJ VERLENGDE GARANTIE? DIT IS PAS OPGELOST NAAR MEERDERE TELEFONISCHE CONTACTEN. DIT IS MIJN DERDE NIEUWE AUTO GEKOCHT BIJ ABD MAAR WAARSCHIJNLIJK OOK DE LAATSTE, DE SERVICE GAAT ER NIET OP VOOR UIT.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
5

Moest lang wachten op mijn nieuwe velg

Heb prijsopgave van 430 euro gekregen maar kreeg een rekening van 507 euro met voor mij onduidelijke gegevens

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
8

Mooi bedrijf, goed geholpen.

Warm welkom geheten. Goed geholpen en zonder probleem een uitgebreide proefrit kunnen maken. Na enig heen en weer gepraat tot een bevredigende overeenkomst gekomen. Het afhalen van de auto was ook prima geregeld. De auto stond te shinen in de showroom en er was natuurlijk een mooie bos bloemen voor mijn vrouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
5

Resultaat viel tegen

Ik had mijn auto voor een grote beurt gebracht en daarbij vermeld dat de terugschakelening van de vijfde naar de vierde versnelling heel stroef ging. Het probleem zou volgens de monteur opgelost zijn door de versnellingsbakken te verversen. Zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst bleek het probleem nog steeds te bestaan. Maar hierdoor wel onnodige kosten gemaakt van € 135,-. Ook vind ik € 75,- voor het vervangen van drie ruitenwissers wel heel veel geld. Kortom: ik ben niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Snelle diagnose

Probleem met stabilisator stokjes snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

Dit ben was ik niet gewend

Gevraagd om de r link 2 te updaten, ook nog telefonisch contact over gehad , “gaat het om de kaarten, nee de software van R link2”. Bij thuiskomst gecheckt of de R link 2 naar een hogere versie is gezet, dit was helaas niet het geval. Misschien een mis communicatie?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Perfecte service

De medewerkers denken volledig met de klant mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Duurde wel lang voor een bandenwissel, maar 2 banden moesten worden vervangen

Verder wel vriendelijk behandeld. Wij zijn nog steeds uitermate positief over de wijze waarmee met klanten wordt omgegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
9

Zeer goed

Zeer vriendelijke medewerkers. Met een heel goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voel me als klant voor jaarlijkse beurt van scenic op bekende en vertrouwde plaats bij ABD heerenvee

duidelijk overleg vooraf over uitvoering beurt en na uitvoering APK beurt uitleg over de activiteiten. Ik was verrast bij de overdracht na de beurt dat met name de binnenzijde van de ruiten glashelder waren en het zicht op de weg duidelijker. Het geeft een impuls om zelf een paar per jaar de ruiten goed te reinigen. De auto was ook buitenom een stuk beter schoon dan waar ik zelf de lat leg. stimulans om de buitenkant wat beter bij te houden en de scenic wat meer te laten glanzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Alex Joustra en de MEGANE zijn beide TOP!

Bij onze zoektocht naar een geschikte Megane zijn we bij een andere ABD vestiging geweest voor een proefrit op een koopavond. Een wereld van verschil in gastvrijheid in vergelijking met Heerenveen. We hadden een aantal weken geleden op een zaterdag een rondje Nederland gepland. Pas op de vrijdag ervoor bij jullie de proefrit ingepland. Na ontvangst en de proefrit waren we snel klaar en konden we met een big smile naar huis. De Megane is top afgeleverd waarvan de trekhaak later nog geplaatst gaat worden. Wat een ontzettende fijne auto! Tip voor het poetsbedrijf: minder gebruikmaken van cockpitspray o.i.d. Alles van het interieur was te glimmend en te glad, vooral het leer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Betrouwbare verkoper.

Afspraak is afspraak. Betrouwbaar in de afspraken maar ook zeer behulpzaam. Plezierig in de omgang en alles tot in de puntjes geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Top

Top verkoper, goede service

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Bijzonder klantgericht!

Alex reageert bijzonder snel en denkt mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Prima

Keurig volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.