Vriendelijke ontvangst. Goed contact om een gemaakte afspraak te verzetten. Het was ook mogelijk dat de garage mijn auto vanaf mijn huis op zouden halen en weer terug brengen. Gedane service beurt en APK controle binnen afgesproken tijd.

PRIMA!!

Mijn auto startte niet. Kreeg melding in display. Via My Renault heel snel geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Beetje duur voor een uurtje werk.

Auto aangeboden voor beurt en einde garantie check. Al na een uurtje klaar. Weet natuurlijk niet wat einde garantie check inhoud, maar dan moet volgens mij wel het een en ander nagekeken worden. Ik moet er wel bij vertellen dat ik geen klachten had, de auto bevalt prima.

Heel prettig

Eerlijk en recht door zee je weet waar je aan toe bent.

Precies volgens afspraak en geen (onverwachte) verrassingen

Uitstekend, zeer tevreden.

Top service!

Haal en breng service is super, geen omkijken meer om. Ook de communicatie is erg goed.

Positief.

Klantvriendelijk. Vakkundig geholpen.

Snelle service

Aardige medewerkers

Geweldige service

Staat altijd een een leen auto klaar en als er kosten bij komen wordt je netjes telefonisch geïnformeerd

Simpele klus, correct uitgevoerd Bij eigenaar niet bekende terugroepacties meteen meegenomen.

• Deskundigheid N.v.t.

Goede service.

Wat meer overleg tussen afdeling facturatie en werkplaats zou niet overbodig zijn, dit ivm een factuur waarvan ik een aanmaning lreeg terwijl dit onder garantie viel.

• Reden bezoek Andere reden

De gemaakte afspraak op de ABD website was niet bij deze Dokkum vestiging doorgekomen. Toch was het geen probleem om de auto alsnog te onderhouden en te keuren. Waarvoor dank!

Zoals altijd ,Geweldig

De service in Dokkum zijn altijd 100% .Word altijd keurig ontvangen ,koffie en zeer vriendelijk .Altijd snelle service ,ook bij onbetekende problemen .Heel fijn als je zelf totaal niet technisch bent .Dikke pluim ,

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

supersnelle service, en erg vriendelijk.

Onverwacht wilde de auto niet goed meer starten. Telefonisch contact gezocht met ABD Dokkum..ik kon direct langskomen om accu door te laten meten., en het bleek dat de accu aan vervanging toe was. Dit kon direct gerealiseerd worden. Dat was super. Zo kon ik met een gerust hart naar mijn familie in Ede.

• Reden bezoek Andere reden

Goede ontvangst, duidelijk verschillende mogelijkheden voorgelegd, waaruit ik een keuze kon maken, zonder dat ik een bepaalde richting op geduwd werd. Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

ALLES WEER PERFECT UITGEVOERD.

Geen omschrijving. Gewoon heel tevreden.

Prima , conform afspraak

Correct behandeld

Banden zitten vast

Keurig geholpen

Onze auto moest voor een beurt en APK. Hij is gekocht bij een Hyuandai dealer, dus we hadden geen eerdere ervaring bij een Renault dealer/werkplaats. We zijn keurig geholpen, de prijs was van te voren al bekend (mits er niks groots was natuurlijk). Personeel was vriendelijk, en de auto was schoon van binnen toen we deze terug kregen.

Super service in Dokkum.

Wordt altijd goed en snel geholpen door de jongens van ABD Dokkum.

100 punten

Alles werkt weer.

• Reden bezoek Andere reden

Gemakkelijk een afspraak gemaakt.

Auto van huis opgehaald en teruggebracht

Goed plezierig en vlug

We worden plezierig geholpen , krijgen een telefoontje van de kosten. Ook een persoonlijk contact ( bij naam ) vinden we plezierig.

Goede nette service, top!

Als altijd prima

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd wanneer ik voor een kleinigheid bij de garage kom word ik vriendelijk te woord gestaan en direct geholpen. De service is uitstekend.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!