Slecht

Wij keken uit naar een goede tweede hands auto en wilde daarbij onze auto inruilen. Op zoek kwamen wij uit bij ABD renault. Beste dealer van het jaar voor de 11e keer en “Gegarandeerd de beste deal: bij ons bent u verzekerd van de scherpste prijs én de beste services”. Onze inruil betrof een Clio-live van nog geen 4 jaar oud rood metallic gelakt, 63.000 km op de teller en verder in zeer goede staat. Deze staan bij ABD te koop voor een kleine € 11.000,=. Wordt er voor onze auto geboden een bedrag van let wel €6.500,=. U begrijpt wel dat wij diep teleur gesteld zijn en voelen ons eerder geschoffeerd dan op weg te zijn naar de “Beste deal” . Dit bedrijf ABD-Renault in Dokkum is zeker geen aanrader.

uitstekend geregeld

nvt

Prima service en duidelijk wat men heeft nagekeken. Werd gebeld over een storing van de airco en wat de kosten waren van reparatie

Goed geholpen. Duidelijke uitleg

Ik kwam voor een naar ik dacht een kleine schade. Maar door goede controle bleek er toch meer aan de hand. Kon ook direct gerepareerd worden.

Prima als altijd

Het enige minpuntje is dat ik bij deze Duster wel heel regelmatig de ventielen moet laten vervangen. Dat is me met mijn vorige Duster nog nooit gebeurd.

Goed gerepareerd

Helemal ok

Afgelopen maandag auto voor beurt gebracht. Alles is helemaal dik in orde maar wat mij opviel was dat ik auto hele dag kwijt was voor zoiets. Had op paar uur gerekend maar niet van 9.00 uur tot 16.00 uur. Begrijp best dat er meer auto s zijn en ik niet enigste ben. Had auto dan mijn inziens ook wel om 12.00 uur af kunnen leveren.

Gewoon prima geregeld

Mijn Clio rijdt weer super, en hij ruikt ook nog lekker van binnen. :-)

Goede ervaring

Alles goed

Kon niet beter

Vooraf eerst overleg, uitleg gekregen betreffende onderhoudsbeurt. Zou wachten maar er stonden fietsen klaar dus kon ik naar huis fietsen. Werd gebeld toen auto weer klaar stond.

Lm velgen slecht in de lak

velgen slecht in gespoten nu al 3 x geweest, in 2 jaar tijd. schade herstel slecht gedaan hoop dat het nu goed is. service bij ABD Dokkum goed.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk personeel, “ goede” sfeer.

Goed uitgevoerde onderhoudsbeurt en de fiets stond klaar.

Topbedrijf

Voor onderhouds beurt gebruik gemaakt van haal en breng service. Mooi dat dat kan, kosten van beurt etc. werd doorgebeld, geen verassing achteraf m.b.t. hoogte van rekening.

Reparatie na goed overleg naar tevredenheid uitgevoerd

als altijd

is goed

rep koppeling cilinder wat ik slecht vindt is dat dat bij 19,000 km al lek is en dat de garantie er af is

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige service bij ABD in Dokkum.

Wegens omstandigheden kon ik de auto niet zelf kunnen brengen i.v.m. operatie aan de bovenarm. Voor de garage géén probleem ze hebben de auto uit en teruggezet in de garage. Dit is grote klasse, hier door staat hij weer keurig op z'n plaats.

Snelle service

• Reden bezoek N.v.t.

Zoals altijd weer prima in orde !! Er stond een fijne fiets klaar geweldig

Zeer positief

Afspraak en onkosten correct uitgevoerd

Snelle en correcte afhandeling van storingen

Problemen met de boordcomputer opgelost. Defecte startmotor etc. binnen garantie verholpen. Leenauto meegehad. Kosten sleepdienst worden tzt ook geretourneerd.

Gewoonweg fantastisch.

Weinig aan toe te voegen: Correcte behandeling en vlotte afwikkeling.

Zeer te vreden

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!