Ik ben goed geholpen

medewerkers waren vriendelijk; ik kreeg een leenfiets mee en de volgende dag werd ik gebeld dat de nieuwe ruitewissers geplaatst konden worden.

Geen vetrouwen meer in ABD Renault

2 jaar geleden een Renault talisman diesel gekocht met iets meer dan 80.000 km op de teller. Denk je dat voor dit geld een mooie jonge auto te hebben gekocht waar je volgens de verkoper jaren plezier van zult hebben. Auto volgens hun volledig nagekeken en tiptop in orde. Blijkt direct in de garantie toch diverse mankementen te hebben. Remschijven versleten...airco stuk...stoel bestuder kapot...bevroren intercooler...stekker bij trekhaak niet te bereiken.... Remschijven vielen niet onder de garantie en konden door ons worden betaald. Airco niet opgelost en is door ons na de garantie vervangen en betaald. Het afgelopen maand is hij voor een kleine beurt ingeplanned en daar direct aangegeven dat de auto een lelijke rammel heeft aan de rechterkant van de auto. Blijkt tijdens de onderhoudsbeurt van nog geen 200 euro inclusief APK dat 2 stangen voor bij de stuurinrichting gescheurd te zijn, auto niet goed is uitgelijnd en bovenal....scheur in de kettingdeksel....al met al een reparatie van bijna 2800 euro voor een auto met nog geen 140000 km op zijn teller. Ze komen je wel wat tegemoet maar dit is niet wat je van een auto verwacht waar je jaren "plezier" van zult hebben. Vandaag de druppel die de emmer deed overlopen....vandaag weer afgesleept naar de garage omdat de olielampje begon te bra neen en een waarschuwing voor motorschade...ben benieuwd hoe dit wordt opgelost want wij zijn en het vetrouwen in de auto en ABD Dokkum totaal verloren. Hij staat nu voor reparatie in Leeuwarden en wij hopen dat het allemaal gaat meevallen anders zijn wij eneigd om juridische stappen te ondernemen richting ABDRenault...wordt vervolgd.

Correct en deskundig.

Wie goed overlegt, komt bij ABD terecht!

De eerste keer dat ik de garage bezocht en de service was prima.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geen op- of aanmerkingen.

Reeds 2 jaar een tevreden klant. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima service. Vriendelijk personeel.

Een hele goede ervaring.

Prima geregeld

Bandenwissel volgens afspraak en vlot afgehandeld

• Reden bezoek Andere reden

Er wordt gewerkt terwijl ik wacht

Omdat de routeplanner geüpdatet moest worden en ik zou wachten werd netjes melding gemaakt van het feit dat dit wel een uur kon duren. Was voor mij geen probleem omdat het mooi weer was kon ik ff wandeling maken. Toen ik terug kwam moest de usb-stick nog verder laden ; ik kreeg hem mee en tijdens auto rit werd de planning geladen. Nadien de usb weer terug gebracht. Service !

erg tevreden

ik ben zeer tevreden over de service en het persoonlijk contact

Volgens afspraak.

Cf mondelinge afspraak, behulpzaam.

Zijn goed

Vriendelijk, goede informatie over werkzaamheden en prijs

Zeer,zeer goed

De service in Dokkum is gewoon fantastisch goed.

Vriendelijk, behulpzaam ,houd zich aan afspraken.

Je komt binnen als welkome klant. De koffie staat klaar. Krijgt na een uurtje een telefoontje waar precies word vertelt wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn , In dit geval de APK .Door de auto is de stofzuiger geweest , voor we hem weer thuis hebben.

Prima garage

Goede verzorging voor mijn Dacia Duster.

Het euvel naar volle tevredenheid verholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Gebeld wat de kosten zijn.

Auto gehaald en teruggebracht.

Mijn ervaring met ABD in Dokkum is prima!

Heb mijn auto er nu al verschillende keren in onderhoud gehad, en ben daarover zeer tevreden! Voor zowel de communicatie-alsook de deskundige reparatie ervaar ik als erg goed! Ook voor grotere reparaties is er eerst met de klant overleg en dat ervaar ik als goede betrokkenheid met mij als klant! Mijn cijfer is daarom een 9,5!

Goede en snelle service

smorgens gebracht en smiddags, gewassen en al, weer klaar. Bovendien stond een fiets klaar.

Zoals altijd zeer tevreden

Vlot geholpen

Snel een afspraak en naar tevredenheid alles afgehandeld.

Zoals altijd heel goed

Eind van de middag werd ik met mijn Renault Zoe “afgeleverd” bij ABN Dokkum met een lekke band. Hoewel het 16.40 uur was en het werkplaatspersoneel ook wel graag naar huis wil werd er rondgebeld voor een nieuwe band. ADB had hem zelf niet op voorraad. De band werd opgehaald bij een collegagarage en binnen een kwartier kon ik weer zelfstandig naar huis.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Welkom en gastvrij ontvangen.

Kwam op het afgesproken tijdstip, bij de balie werd daar vriendelijke geholpen. Ze namen de auto in ontvangst en gingen hiermee aan de slag in de werkplaats. Ik kon hier op wachten, dus zat in de showroom aan een tafel met een bakkie koffie en een krantje. Alles prima geregeld bij ABD Dokkum.

Vakantie gered

Op vakantie in Lauwersoog ging onze auto kapot na uitje in Dokkum. Naar deze dealer (al "schokkend" gereden en bij uit lezen, bleek injector kapot (door rijden niet verstandig). Gebeurde donderdag eind van middag, maken voor maandag (vertrekdag naar huis) zou lastig worden. ANWB gebeld, maar het was "zoek zelf maar uit". Dealer uitgelegd en ging aan de slag (onderdeel werd besteld en maandag vroeg zouden ze hem maken)...hopelijk op tijd. We kregen keurig een leenauto mee. Eind vrijdagmiddag werd er al gebeld: auto is klaar. Zaterdag opgehaald en konden zodoende maandag met auto (kinderen en bagage) weer terug naar huis. Vakantie gered! Denken goed met de klanten mee. Wat een goede, menselijke en snelle service. Dikke pluim!

Onvoldoende

Afspraak gemaakt voor een check voor de vakantie, kom je daar, ben je niet ingepland, dus moest het er snel even tussen door. Stond werkelijk met 3 minuten weer buiten. Ben toch beter gewend van Abd.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!