Heel tevreden. Goed geholpen door de verkoopadviseur Riemer van der Veen, in Dokkum.

Prima. Persoonlijk.

Veel verschil in contact en betrokkenheid bij ABD vestigingen onderling. Vestiging Drachten was het contact vanuit de verkoper ronduit bedroevend. Bij met vestiging Dokkum gewoon persoonlijk en betrokken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Niks op aan te merken (nou ja bijna)

Ik vind het wel lastig dat ik voor sommige elektrisch rijden vragen naar Leeuwarden moet. Het gaat dan specifiek over de contracten voor de connected services. Die lopen af en om dit te verlengen wordt ik verwezen naar Leeuwarden.

vlot en vriendelijk geholpen

Afsprak werd verschoven i.v.n=m. ziekte monteur. Kreeg keurig een leenauto ter beschikking. Vlotte service en vriendelijke medewerker.

Fijne garage

Personeel vriendelijk. Ik hou van een kleine persoonlijke garage. Kom er graag.

Prima geholpen. Verkoper is betrokken bij de aankoop en bij de persoon achter de aankoop.

Fijne auto. Enige smetje is dat de trekhaak niet binnen de afgesproken termijn geleverd kon worden. In een zomerperiode met vakantieafspraken is dat wel cruciaal. Nalevering duurt wel erg lang.

Slecht

Maak bij het maken van een proefrit, duidelijk afspraken met ABD. Ik had schriftelijke afspraak om een proefrit te maken, kreeg ik drie uur van te voren nog een mail, dat auto een dag eerder was verkocht !! En ja ze mogen dit doen, maar heb er een nare bijsmaak van. Dus voor mij never weer ABD,

• Deskundigheid N.v.t.

Robuuste auto met goede instap en idem rijgedrag.

Mooie auto voorzien van alle (voor mij) gemakken. Prima wegligging en mooi rijgedrag. Voor ons is de hogere zit een uitkomst en voldoet na enige gewenning goed.

Top team dokkum

Op de laatste dag van het jaar had ik twee lekke banden. Wat nu? Auto naar Abd in Dokkum gebracht. Werd keurig netjes geholpen. Kreeg leen auto mee voor het weekend. Op twee januari werd ik gebeld dat beide banden stuk waren. Kwamen met een heldere en goede uitleg dat er twee nieuwe banden gemonteerd moesten worden. Aan het einde van de middag was mijn auto weer gereed en kon ik mijn auto weer ophalen. Fijn dat dit alles wat planning betreft er even tussen door kon.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben uitstekend geholpen.

Prima personeel alles is naar wens en afspraak uitgevoerd.

Top garage

Heel goed geholpen, denken mee, snelle service, etc

Duidelijke omschrijving van de werkzaamheden die moesten worden uitgevoerd. Welke onderdelen te vervangen met de prijs. Mooie automatten set. Ik ben heel blij met onderhoud wat is gedaan.

Teleurgesteld

Wij hadden in maart mondeling een afspraak gemaakt aan de balie in de showroom voor 14 april. Prettig geregeld , wij aan het oppassen in dokkum auto in de garage,maar na enkele weken nog nooit een bevestiging, ik bellen wat bleek afspraak was niet goed gecommuniceerd?. Een nieuwe afspraak gemaakt, eerst volgende kon op 29 april aangezien onze auto aangaf dat hij echt aan de beurt toe was dit aangenomen. De meneer aan de telefoon bood mij heel joviaal een leenauto aan, oke. Tot onze grote verbazing en ergenis moeten wij nu 20 euro betalen voor de leenauto die wij hebben gebruikt van dokkum naar metslawier en van metslawier weer naar dokkum . Teleurgesteld ja, we hadden wat meer klantvriendelijkheid verwacht Ook het bewijs van apk ontbrak in de auto , nog weer gebeld.

helemaal tevreden!

klantvriendelijk, vlot geholpen.

Slechte communicatie

Werkzaamheden goed uitgevoerd, maar vervolgafspraken niet nagekomen.

• Reden bezoek Andere reden

Auto is niet compleet afgeleverd.

Bij de auto ontbreekt dagteller, verbruik van benzine en lpg gegevens. Beschadigingen bij overdracht niet met lakstift bijgewerkt. Was wel de afspraak, maar er was geen lakstift voorhanden. Trekhaak nog niet gemonteerd, wel ingepland. Trekhaak monteren zat in de deal en moest direct wel worden betaald. (De montage is pas 3 weken later) Verder is de auto wel keurig netjes afgeleverd hoor! Inclusief een bos bloemen.!! Keurig.

• Reden bezoek N.v.t.

Vanaf het eerst telefoontje tot afleveren van de auto prima kontakt. Mooie auto we zijn er blij mee.

Vakkundig geholpen

Zeer goed geholpen bij aankoop occasion Captur. Ervaar alleen dat deze Captur meer geluid van harde wind naar binnen laat komen dan de vorige Captur. Dat begrijp ik niet helemaal.

Super service

Gebruik gemaakt van de haal en breng service. Auto voor apk en servicebeurt en wordt netjes op de hoogte gehouden van de kosten. Auto heeft een wasbeurt gehad, ziet er van buiten weer spik en span uit.

Goede afspraken en uitleg werkzaamheden. Deskundig personeel.

Duidelijk en behulpzaam

Gewoon geweldig geholpen!

Afspraak snel gemaakt. Vriendelijk, doeltreffend en vakkundig geholpen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer tevreden. Klant vriendelijk!

Auto rijdt weer goed. Goed overleg met werkplaats wat ze gaan doen. En wat de kosten dan zijn Klant Vriendelijk! Alles goed geregeld , ook.ivm leenauto. En kreeg de auto weer schoon mee naar huis!

Goed op minpunt na.

Minpunt: heb vorig jaar nieuwe voorbanden gekregen. Deze nu al versleten aan binnenzijde. Vindt dit niet kunnen. Graag reaktie. Hoe lossen we dit op.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!