Prima service (haal en breng en auto schoon)

Niet de goedkoopste maar daar staat prima service tegenover.

correct en snel

eerlijk antwoord prima geholpen

eerlijk antwoord dat het toch wel vroeg was binnen 15000km onderhoud voor de olie (normaal 40000 of 2jaar) prima opgelost

Weer keurig verzorgd en schoon teruggekregen

Goede ervaring bij de wintercheckbeurt

De beurt is perfect uitgevoerd, goede service en advisering bij het aanschaffen en plaatsen van nieuwe verlichting. Minpuntje: het probleem met de buitenspiegel is niet verholpen...

Goede service en op tijd klaar

Ik werd gebeld over de te verwachten kosten. Auto was halverwege de dag al klaar! Echter geen gespecificeerde rekening, dat was wat teleurstellend.

Klasse vriendelijk

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, en ze staan voor je klaar.

Goed geholpen en alles bespreekbaar

Men heeft denk ik gedaan wat men kon maar probleem is niet volledig opgelost helaas

Denk dat er bij deze auto bij invoer vanuit buitenland al wat aan de hand geweest is wat men ws niet heeft geweten. Abd drachten heeft wel Adequaat gereageerd maar helaas zijn niet alle symtomen opgelost. Het vertrouwen in de auto is ooo een beetje kwijt. Denk niet dat onze volgende auto een megane zal zijn. Zojuist ook telefonisch teruggekoppeld aan abd renault drachten.

prima geregeld

We hebben een Kadjar gekocht waarvan bleekt dat 1 band niet 100% was. Na een inspectie rit werd dit probleem keurig opgelost . Er is een nieuwe band gemonteerd.

Helemaal goed, ben nu 3 jaar klant en altijd prima. Helaas deze keer kleine miscommunicatie. Ik zou teruggebeld worden om me op te laten halen. Ik ben niet teruggebeld, pas de volgende dag 😉. Maar verder goed

Als vanouds.

Zoals al jaren na iedere onderhoudsbeurt uiterst tevreden.

Alles zoals het hoort en volgens afspraak uitgevoerd.

prima mijn probleem opgelost

ik had een probleem met de elektronische sleutel en dat is naar behoren opgelost

• Reden bezoek N.v.t.

Onzin

Wij zijn zeer tevreden, maar laat die jaarlijkse tevredenheidsonderzoek s.v.p. achterwege. We worden door Jan en Alleman daarover bevraagt. Met vriendelijke groet: E. van Halm

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Prima en snelle service!

De service was snel, en het personeel vriendelijk. Geen op- of aanmerkingen

je wordt daar goed ontvangen een dikke duim

Goede service, klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijke uitstraling i.c.m. deskundige service in reparatie en onderhoud

Vriendelijk te woord gestaan

Een onderhouds beurt voor mijn Twingo gehad. Dik tevreden en toen ik mijn auto ophaalde kreeg ik ook nog een presentje. Dik tevreden

Alles top geregeld. En gemaakt,

Snel en vriendelijk geholpen, goed gerepareerd.

Motorstoring. Op zaterdag snel de diagnose gesteld. Maandag al gerepareerd.

Alles is perfect geregeld !

Voor onderhoud is mijn auto opgehaald en weer terug gebracht. Reparatie en kosten werden vooraf doorgegeven en reparaties na toestemming uitgevoerd. Was het ook zo gewend, prettige samenwerking.

Mijn ervaring is zo als altijd 100%

Ik kom met een smerige auto en ga terug naar huis met een schone wagen, daar tussenin wordt mijn wagen voor de volle 100% nagekeken en gecontroleerd, waarna ik met vol vertrouwen weer de weg op durf. Zijn er problemen dan worden die eerst besproken, kortom alles wordt op een zeer plezierige manier verwerkt en besproken. Ik ben dan ook vol lof.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!