Zoals altijd, prima

Wij voelen ons thuis bij ABD Drachten

Zeer positief

superservice snel accuraat en schappelijk. superdealer

Alles weer snel en professioneel geregeld

Kapotte airco en zomercheck Alles keurig afgestemd en gerepareerd

Altijd top.

Benadering is vriendelijk en meedenkend.

was een dubbel gevoel

De benadering van de werkplaats en afhandeling was ok. Wel vond ik het jammer dat ik zelf met Renault Nederland contact moest opnemen, over het niet krijgen van de service navigatie systeem. De klantenservice heeft dit ook bij ABD gemeld. Tevens op mijn vraag (bij de afdeling verkoop) werd ik teleurgesteld dat men geen info kon geven over de ontwikkelingen hybride Captur Terwijl dit wel op internet aanwezig was. Volgens verkoper hadden ze nog geen scholing gehad ?! De houding was op z'n zachts gezegd niet professioneel. Dit viel de chef receptie medewerker ook op. Ik ben juist bij ABD gebleven om hun service, ondanks de 60 km afstand

als vanouds,betrouwbaar !

Door jaren lange ervaring,zeer tevreden.

Betrouwbaar.

Nvt

Helemaal top

Fijne ontvangst , op de afgesproken tijd klaar en dat je weet wat de kosten zijn.

Uitstekende analyse van probleem en snelle reparatie.

Ik kwam bij ABD voor een zomercheck. In de veronderstelling dat alles verder wel goed zou zijn. Bij de check werd alles goed nagekeken en werd geconstateerd dat remschijven slecht waren. Daar werd met mij goed over gecommuniceerd en kon direct of later een afspraak gemaakt worden. Ik heb er voor gekozen om de reparatie direct te laten uitvoeren. Voor vervoer werd gezorgd en alles werd inclusief schoon en netjes overdragen van mijn auto geregeld. Prima, zowel van het personeel bij de receptie als de mensen in de werkplaats!

Onderhoud

Zeer goede service

Uiterst kantvriendelijk

Ben er als klant keurig ontvangen. Heb gewacht tot de auto geheel klaar was. Werd keurig op de hoogte gehouden van de reparatiewerkzaamheden. Verblijf, sfeer etc. waren uitstekend, koffie prima.

Keurig Corona geschikt

Gewoon uitstekend

Als van ouds.

Goede behandeling.

een vlotte advies

Uitstekende service en contact

Zoals altijd uitmuntend en klantvriendelijk in deze corona periode

Goed en zeer nauwkeurig

Duidelijke afspraken, ze bellen netjes als ze iets tegenkomen. Goede service en zeer vriendelijk. De factuur mag wel iets meer gespecificeerd met bedragen. Auto rijdt weer zeer comfortabel, volgende keer mag er wel de stofzuiger doorheen als het interieur filter word vervangen.

Voor 4 zaken gebracht maar een gereed

heb mijn auto voor 4 zaken gebracht ter reparatie, slechts een din was gereed. Een gebrek is reeds 2x niet gedaan, nu moet hij voor poging 3 Ook leenauto is niet goed geregeld, ik rijd automaat maar er is geen enkele automaat leenauto beschikbaar

als altijd top!!!

zelfs voor dombo's zoals wij altijd geduldig en vriendelijk. en supersnelle actie om het euvel weer te verhelpen.

Correct

Zoals altijd prima service

De medewerkers weten wie ik ben, waar ik voor kom en er staat een auto voor me klaar. Wanneer ik de auto weer ophaal lopen ze even mee halen alle hoezen van de stoelen en het stuur ed..Top service

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldige service

Top prestatie

Super service

Auto onderhoud auto perfect en was snel weer klaar

prima service

20.00 km beurt voor de auto, was snel weer gereed.

deskundig, conform de afspraak en klantgericht

We hebben een duidelijke afspraak gemaakt. Deze werd stipt nagekomen. Tijdens de zomercheck werd geconstateerd dat de accu aan vervanging toe was. Dit is goed met mij overlegd. Vervolgens heb ik het advies opgevolgd. Dit alles op een klantvriendelijke manier. Alle lof.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!