Komen afspraken na.

Prettige service, denken met je mee. Geven goede adviezen.

zeer tevreden

zeer tevreden. contact was goed

Prima geholpen

We zochten een vervanger voor onze Peugeot 208. Een fijne auto maar wat te lage instap en we wilden graag een automaat. Na lang zoeken kwamen we uit bij de Renault Captur die wat ons betreft aan die wensen voldoet: hoger en ruimer instap en een automaat. Hij rijd erg comfortabel en heeft alle gewenste zaken zoals goede navigatie, bluetooth waardoor goede koppeling met onze Iphones, cruise control.

Prima geholpen

Zoals voorheen was alles weer perfect voor elkaar.

Altijd prima ervaringen

Ondanks drukte bij ABD Drachten persoonlijke aandacht en service.

Ik ben als VIP behandeld!

Na enige strubbeling in communicatie, heb ik iemand gesproken, waarna ik met VIP-behandeling ben behandeld. Mijn auto is weer perfect in orde!! Dankjewel ABD!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

erg prettig geholpen door Wieneke

snelle deal gesloten omdat de auto al in de showroom stond zoals ik deze graag zou willen.

Alles weer perfect geregeld

Onderhoudsbeurt was klaar terwijl u wacht. Kostenopgave vooraf. Auto schoon en gewassen afgeleverd.

Zeer vriendelijke medewerkers, je wordt altijd op de hoogte gehouden als er iets vernieuwd moet worden, uitstekende service.

Een goede samenwerking na een groot probleem

Ik heb bij ABD Nissan een 2e hands Peugeot gekocht. Helaas bleek na 10 maanden de motor dermate veel olie te verbruiken dat er een intensief onderzoek werd uitgevoerd door ABD. Resultaat nieuw of gereviseerde motor werd geadviseerd en omdat de koppeling ook problemen begon te geven was het vertrouwen inde auto weg. Op een zeer prettige wijze kon ik overleggen over de aankoop van een andere auto via ABD Nissan. Hierbij werd ik zeer coöperatief te woord gestaan en na een aantal gesprekken heeft ABD er voor gezorgd dat ik deze andere auto kon aanschaffen. Ik kreeg zeer veel begrip voor mijn situatie en een prachtige korting zodat ik in staat was de auto aan te schaffen. Hoewel er teleurstelling was rondom het falen van de Peugeot voel ik me als klant zeer gehoord en zeer professioneel en klantvriendelijk behandeld. Makkelijke overleg open en met begrip. Ik ben zeer, zeer tevreden met de situatie en de samenwerking. Voor mij een dikke 10.

Alles perfect geregeld!

Alles perfect in orde! Blij met het verloop en de nieuwe auto! :)

…..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Men komt de afspraken na!

Goed advies, afgestemd op de klant. Super gedaan Jornt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid gaan hand in hand.

We werden bij de aankoop heel netjes en vriendelijk te woord gestaan. De verkoper heeft meteen een proefrit met ons gemaakt om de beleving van de Arkana op ons over te brengen. We zijn het bij de aankoop eens geworden over de inruilwaarde en aanbetaling maar toen kort daarna op de site melding werd gemaakt van een actie in de maand juni hebben we daar telefonisch melding van gemaakt. De betreffende verkoper heeft het opgepakt en geweldig afgehandeld. We hebben alsnog nog gebruik mogen maken van deze actie. We waarderen dit enorm.

zeer goed

Beetje onduidelijk bij de aankoop, welke auto ik zou krijgen, maar alles is goed gekomen en ik bedank Alex.

Correct en vriendelijk geholpen

Goede adviezen over reparaties, je wordt er bij betrokken. Doen niets op eigen houtje. Denken met je mee.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb wederom weer een nieuwe auto gekocht bij ABD Drachten wel een beetje uit de richting nu maar het is het waard. Na alle QASQHAI’s een Juke gekocht maar na 2 jaar weer een QASHQAI dan e-mild met automaat. Vriendelijk ontvangen met een kopje koffie/ thee en een flesje water voor de terugreis. Goede uitleg wat er veranderd is aan de auto er werd alle tijd voor genomen. Ik kreeg nog een tasje met wat leuke dingen en een mooie bos bloemen. De auto rijdt fantastisch ik had ook niet anders verwacht, iedere keer bij een nieuwe QasHQAI rijdt hij weer beter. Deze QasHqai rijdt soepel en vrij stil. ABD bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima ontvangst en uitleg wat de beurt inhoudt. Daarnaast extra ophaalservice omdat we enigszins waren verdwaald in Drachten. Dank daarvoor.

Klantvriendelijk!!!!!!

Goede afspraken, tussentijds telefonisch overleg over de werkzaamheden en de kosten. Prima haal en breng service . En vooral zoals altijd vriendelijk.

Behulpzaam

Vriendelijke medewerkers, goede service, behulpzaam en meedenken. Voor zover ik beoordelen kan deskundige medewerkers.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

Klaar terwijl u wacht met een kopje koffie en wat leesvoer is toch wel prima geregeld zo.

Klantvriendelijk en deskundig

Mijn ervaring met ABD Drachten is wederom positief. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk, er wordt duidelijk gecombineerd over de werkzaamheden en kosten. Prijs-kwaliteit is goed.

Vriendelijk, deskundig en professioneel

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, er wordt aangeboden om je naar huis te brengen. Ik wilde graag een fiets mee. Toen het tijd werd om de auto te halen regende het. Ik werd gebeld dat mijn auto thuisgebracht werd en de fiets werd ook meegenomen.

Dikke prima

Deskundig en vriendelijk.

• Service N.v.t.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!