Goed bedrijf met begrip voor de klant

Na drie en halve maand van pech en wachten op reparatie van onze Captur (2021)waarbij ABD ons wel steeds mobiel heeft gehouden,zijn we mede door de service en begrip van uw medewerkers,overgegaan tot de aankoop van een nieuwe Captur bij ABD.Ook hierbij kwamen we tot goede gesprekken en voorstellen zodat wij voortaan weer met veel plezier rijden in onze nieuwe Captur hybride aangeschaft bij ABD Drachten.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service en zeer correct

Zeer prettig contact gehad met Jasper. Deskundige en correcte afhandeling van offerte tot en met de oplevering.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer fijne ervaring: zeer meedenkend

Nog nooit qua receptie werkplaats zo’n fijne garage meegemaakt. Lossen eventuele problemen op, denken mee en transparant wat de kosten zijn.

Uitstekend geholpen in Heerenveen !!

Wij zijn door verkoper Olaf Dijkstra ontzettend vriendelijk geholpen bij de verkoop. Alles werd goed uitgelegd en op alle vragen werd geduldig geantwoord!! Dhr. Dijkstra heeft de auto ook afgeleverd en ook hier heeft hij alles weer goed, compleet en duidelijk doorgenomen. Wij zijn dus zeer tevreden.

Gewoon goed zoals het hoort.

Zoals hierboven al staat is alles PRIMA verlopen. Mijn Megane heeft weer een A Beurt gehad +APK. Kan er weer een jaar tegen. Top.

Vriendelijk en behulpzaam

Super service

Jasper is een goede autoverkoper

Deskundig en klantgericht

Baliemedewerkers en onderhoud: Meedenkend met de klant en deskundig in de advisering. Verkoop: een mindere ervaring mee gehad en krijgt van mij een paar punten minder…

Auto voldoet uitstekend zijn er heel blij mee

Verkoper E.Sikkema kennen wij van de vestiging Dokkum, is nu verkoper in Drachten. Hij heeft os prima geadviseerd bij de auto van een elektrische megane

• Service N.v.t.

Goed en klantvriendelijk

Goede ontvangst en vriendelijke verkoper

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

vakkundig en oprecht vriendelijk geholpen!

Bij het ophalen van de auto stond hij al leuk als een cadeautje ingepakt. Dat zijn die kleine extra's die het net even specialer maken. Bij de laatste instructie werd onze telefoon alvast gekoppeld, iets waar we zelf minder snel mee zouden zijn geweest. Vervolgens was Jasper Knip ook nog even privé-fotograaf om dit leuke gebeuren vast te leggen. Kortom, het was niet onze eerste nieuwe auto hier en vast ook niet onze laatste. Hartelijke groet, Robert en Yvonne van der Veur.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De aanschaf van mijn eerste elektrische auto is bijzonder prettig verlopen.

Het voorstel van de autoverkoper Jasper Knip (met onder meer de inruilwaarde voor mijn huidige Renault) was zo aantrekkelijk dat ik niet lang hoefde na te denken over de aanschaf van de elektrische Megane. Het verdere proces tot aan de aflevering liep verder heel vlot. Met name de duidelijkheid en goede communicatie spraken mij zeer aan. Kortom, ik heb een prettig gevoel overgehouden aan de contacten met deze Renault-dealer.

uitstekend

Er werd geluisterd en dacht goed mee

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Meedenken om tot een oplossing te komen van een probleem waar zij niet derict verantwoordelijk voor zijn. Omdat de auto stuk was hebben zij de afspraak die mijn vrouw met een buurvrouw gemaakt had (ze moest ter controle naar de arts i.v.m. een operatie) op zich genomen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gezegend

Wij kwamen voor een proefrit en werden door alex Joustra goed ontvangen met een heerlijk kop koffie en konden ons verhaal vertellen waarom wij voor een proefrit kwamen, en werden meteen verliefd en vertrouwt toen we eenmaal een proefrit mochten doen.en was de keuze snel gemaakt dat wij de nieuwe eigenaar zouden worden van de Renault Clio estate .we komen zeker terug voor onderhoud bij Abd Heerenveen.

Fantastische ervaring!

Ik ben zeer tevreden

prima service

stipt, goed overleg en alles volgens afspraak

Service was weer puik

Ondanks volle planning in de werkplaats werd toch tijd geregeld voor de APK en bandenwissel. Werd snel en correct uitgevoerd. Goede communicatie. Service zoals altijd dikke prima.

Goed.

Nette garage en geen poespas. Adviseurs netjes in de behandeling met duidelijk verhaal. Administratieve afhandeling verkoop eigen auto aan ABD had iets beter gekund. Afhandeling schade achterruit bij oplevering in behandeling. Tot nu toe is men duidelijk in de afhandeling.

Goed behandeld en duidelijk

Op een prettige en ontspannen sfeer over de aanschaf van de auto gesproken. Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen van de dealer.

Goede ervaring

Occasion gekocht en auto ingeruild.

Geweldig meedenkende verkoper

De verkoper luisterde heel goed naar mijn wensen en ideeën over de aan te schaffen Renault Megane E-Tech en kwam met scherpe offertes. De inruil van mijn vorige elektrische auto verliep daardoor volledig naar wens.

fantastische mensen

fijne aflevering, kan niet beter.

• Reden bezoek Andere reden

groot probleem perfect opgelost.

Er was steeds meer uitval in mijn Duster, zoals cruisecontrol, startstop, schakelsignaal en radio. Na een update van de software en de radio van dab afhalen was alles weer in orde.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!