Het was een erg aangename zoektocht naar een mooie mini!

BMC heeft mij geholpen aan een mooie Mini Cooper s. Ze vroegen mij waar ik naar op zoek was en hebben mij vervolgens op de hoogte gehouden. Op het moment dat ze een Mini kregen die in mijn plaatje paste hebben wij samen overlegd hoe het eindplaatje moest worden en dat hebben ze voor mij waargemaakt! Ze kwamen hun afspraken na en hebben mij perfect geholpen, een aanrader voor iedereen!

Service was uitstekend!

Ik ben erg goed geholpen, service was top. Zeer klantvriendelijk, duidelijke informatie gekregen. Betrouwbaar en snel geregeld ook. Ik ben superblij met mijn aankoop!

Geweldige service en een deskundig advies

Wij zijn erg professioneel geholpen. Na een zoekopdracht afgegeven te hebben kregen wij een perfecte auto aangeboden. In 1 woord, fantastisch.

Perfecte service!

Auto naar tevredenheid aangeschaft bij BMC Cars. Goede service, ook qua onderhoud, beurten etc. Helemaal niets op aan te merken!

Goed geholpen door deskundige personen

Ik heb een goed gevoel bij de aankoop van onze auto. Werd netjes te woord gestaan; niet opdringerig en de betreffende personen hebben kennis van zaken.

Goede service, prachtige auto

Het was de rit uit Groningen meer dan waard voor mijn zo goed als nieuwe Mini Clubman cooper s. Auto was zoals beschreven echt zo goed als nieuw. Eenmaal daar aangekomen goed geholpen en bij aanschaf kreeg ik een goede uitleg van de auto. In de toekomst kom ik hier zeker terug!

Twentepoort 11 7609RD Almelo

06-512 812 18

Over BMC Cars

BMC Cars&Classics is een autobedrijf gespecialiseerd in voornamelijk mini. We zijn gevestigd in Almelo, verzorgen zowel aankoop, onderhoud en reparatie.