No nonsense betrouwbare garage gerund door vader & zoons met mooie collectie jong gebruikte autos

Wat een geweldige BMW, goede service en een fijne zaak waarbij de prijsonderhandeling wel geteld 2 minuten geduurd heeft.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben er onze Mini Cooper Cabrio gekocht, allereerst wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over BMC Cars het bedrijf oogt niet alleen professioneel maar de mensen zijn het ook echt, heel vriendelijk totaal niet opdringerig ze laten je met rust rondkijken en schieten te hulp als nodig. Er worden alleen maar auto’s verkocht die perfect in orde zijn en waar je zo mee weg kan rijden. Onze Mini Cabrio 2014 echt bijna als nieuw. Zeer goede uitleg omtrent auto gekregen echt chapeau. Als er in de toekomst een weer iets nieuws aangeschaft wordt dan ga ik zeker weer bij BMC cars. De eigenaar zelf heeft ons geweldig te woord gestaan:))

Prettig zaken doen en een goede service.

Topbedrijf

Klantgericht en verrassende service

Blij dat ik via internet mijn nieuwe mini bij dit bedrijf heb gevonden. Een bijzonder prettige klantgerichte benadering, flexibele instelling van eigenaren en meer dan uitstekende service. Een absolute aanrader

Makkelijk en goed geregeld

Geen rompslomp gehad, ik weet waar ik aan toe was vanaf het begin. Er wordt op een nuchtere manier gehandeld en voor vragen kon ik van sochtends tot savonds appen.

Vriendelijk, open en transparant! Passie voor het vak.

Kreeg goede uitleg over de auto. Historie van auto ook doorgenomen. Zowel de eigenaar, zijn vrouw als zijn zoon allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Bij een vraag over de auto, een week na aankoop, via Whatsapp meteen antwoord.

• Service N.v.t.

Zeer vriendelijke en flexibele (tijdstip) ontvangst en behandeling

Werkelijk prachtige Audi A4 B7 Avant gekocht bij BMC. Na het online komen van de advertentie wilde ik zeer graag komen kijken. Dit kon gelukkig in de avond i.v.m. mijn werk. Ontvangst met koffie en door zeer vriendelijke mensen die wel van een praatje houden. De auto stond in de showroom en na wat kijken werd deze naar buiten gereden voor een proefrit. Al snel was ik verkocht, maar er moesten nog wat dingen preventief vervangen worden. Na heel coulant onderhandelen overgegaan tot koop, en ik kon de auto afgelopen Vrijdag 19 Juni ophalen. Deze was plots op Donderdag al klaar en ook toen kon ik 's avonds terecht. Alle afspraken nagekomen en de auto mee naar huis, aflevering was zeer netjes ! Enorm blij mee !! Bedankt Charlie ! Groeten van Thijs uit Amsterdam

zeer leuk en goed bedrijf

Onze eerste Mini hier gekocht, zeer vriendelijke mensen, goede prijs voor onze vorige auto gehad, men dacht goed mee over onze wensen, en gaf ons direct een goed vertrouwen in dit bedrijf., auto was zeer netjes klaargemaakt, bij aflevering nog even goede uitleg gehad, en nog even een babbeltje gemaakt, echt vriendelijke mensen TOP, daarna op pad,

Goed geholpen en erg blij met onze aankoop.

Dit is onze tweede aankoop bij BMC Cars, dat zegt genoeg, zeer tevreden met de service en de Mini!

Goed & eerlijk verhaal, veel persoonlijke aandacht!

Fijne mensen, eerlijk verhaal! Veel persoonlijke aandacht en alle ruimte voor vragen! Het is dat je niet jaarlijks een andere auto koopt, maar anders zouden we hier zeker terug komen! Gewoon een goed en betrouwbaar gevoel aan over gehouden, wat je niet zomaar overal vindt! Een prachtige auto voor een scherpe prijs en ook een prima prijs voor de auto die wij inruilden! Geen 5 volle sterren (10), omdat wij te weinig vergelijkingsmateriaal hebben, maar een dikke 9,5 is BMC Cars sowieso waard!!

Zeer goede service

Mijn eerste mini gekocht bij hun zeer vriendelijk en behulpzaam en alles wordt netjes gedaan volgens afspraak en nu nog steeds ben zeer tevreden en als ik weer en andere auto zoek of mijn vriendin dan gaan we zeker bij hun langs

Op zondag extra de showroom open gesteld om een auto te bezichtigen dat noem ik SUPER KLANTVRIENDELIJK!!! Prettig geholpen en totaal niet opdringerig, ook dat is heel fijn. Wij zijn nu eigenaar van een prachtige Mini Cooper Cabrio.

Aardige mensen. een goed bedrijf

Mooie mini gekocht bij bmc cars Aardige mensen en gemakkelijk in omgang Ben al met al best tevreden

Ik kwam er net voor de 1e keer binnen en dan zie je de auto in het echt vele malen mooier dan op foto. Je wordt er duidelijke en goed geholpen, ze nemen de tijd voor je. Top!

We hebben de vetste Mini Cooper S gekocht.

De deal was snel gemaakt. Ook in deze vreemde tijd met het Corona virus. Wel vreemd dat je niet even een hand kan schudden. We konden de Mini dezelfde dag dat we een proefrit maakten meenemen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Super bedankt.

Topservice

Wat een fijn bedrijf is dit. Ondanks dat het een Mini dealer is, hebben wij hier onze Audi A4 cabrio gekocht. De communicatie verliep vanaf het begin positief. De auto zag er nog beter uit dan op de foto's en reed fantastisch. Na de proefrit een leuk gesprek gehad zonder het gevoel te hebben dat ons een poot uitgedraaid werd of dat er nog allerlei onverwachte kosten gemaakt moesten worden. Ze zijn duidelijk in wat ze hebben en bieden: what you see is what you get. Toen we de auto ophaalden, bleek dat ze als extra service de distributieriem al vervangen hadden, terwijl dit pas over ongeveer 25000 km zou moeten gebeuren. Echt top!

Vanaf het eerste bezoek tot de aflevering plezierig

Wij waren op zoek naar een mooie volle auto en werden verrast door het bijzondere aanbod in de showroom. Uitstekende prijs prestatie (kun je zo makkelijk via internet vergelijken) en direct een keurig inruilvoorstel voor onze auto. De auto zag er tijdens de aflevering keurig uit en we werden ook nog verrast met een leuke attentie. Al met al kijken wij terug op plezierige gesprekken en een leuke aankoop.

Superfijn geholpen

Hij had precies wat ik wilde

Zeer net bedrijf goed geregeld

Ik ben goed geholpen en ik kon op 2e kerst dag langs komen wat goed uit kwam dus super voor elkaar

Klantvriendelijk en naar tevredenheid geholpen

Problemen zijn op zelfde dag verholpen. Werd thuis afgezet en de auto werd na reparatie thuis gebracht. Topservice!

Snelle en goede service

Prima service en vriendelijke mensen

Meedenkend in oplossingen.

2 auto’s aangeschaft naar volledige tevredenheid.

Prima aflevering!

Mini Cooper via BMC gekocht. Fijne communicatie en goede aflevering!

Uitstekende service voor een goede prijs!

Mooi bedrijf met uitstekende service. Vriendelijk, netjes, zorgvuldig en eerlijk.

Grote betrokkenheid als het gaat om service en verder is de prijs in verhouding tot kwaliteit uitstekend.... Nog niet eerder mee gemaakt. Aanrader!!!

Over BMC Cars

BMC Cars&Classics is een autobedrijf gespecialiseerd in voornamelijk mini. We zijn gevestigd in Almelo, verzorgen zowel aankoop, onderhoud en reparatie.