Wat een goede service!

Paar dagen geleden heb ik mijn nieuwe auto op mogen halen en mijn eigen ingeruild. Wat een goede service, denken mee in moment van aflevering, snel schakelen bij vragen, goede kwaliteit en fijne uitleg over de auto zelf, ze nemen echt de tijd! Betrouwbaar, wij zijn fan en kunnen BMC Cars alleen maar aanraden!

Top deal & service

Goede service, snelle afhandeling en strakke prijs

Keurig bedrijf met dito mensen

Voor 2e keer een auto gekocht bij BMC, eerste ervaring was prima, met 2e auto nog geen ervaring maar komt goed.

Klantvriendelijk en een goede service!

Onze eerste Mini gekocht bij BMC. Goed geholpen en konden onze eigen auto goed inruilen. Duidelijk advies tijdens de aankoop en uitgebreide uitleg bij de aflevering.

Prachtige occasions, goede service

Mooie lichte showroom met mooie occasions, supervriendelijke en behulpzame vader en zoon die ons hebben geholpen. Ze weten allebei waar ze het over hebben en kunnen alle vragen beantwoorden. Wij hebben er een mooie geïmporteerde Mini cabrio gekocht en hebben er veel plezier van. Ze zijn erg gastvrij en hebben zelfs op onze hond gepast tijdens de proefrit

Hier kan je prima naar binnen stappen

Mijn ervaring is, dat BMC de afspraken die werden gemaakt volledig na zijn gekomen. Men heeft alle tijd voor je, ook als die afspraak buiten de normale werktijden is. Dat is zeker een prè. Daarnaast keurige afhandeling bij het ophalen van de auto. Ik heb nog geen 5 sterren gegeven omdat het nu nog te kort geleden is, dat we de auto hebben opgehaald. Vandaar ook bij service geen 5 sterren, omdat die ervaring er nog niet is.

Vriendelijk en vakkundig!

Heel tevreden over de aankoop en service van mijn Mini Clubman!

Vriendelijke ontvangst en goed gehoord in onze wensen hebben we een prachtige mini cabrio gekocht!

We zijn heel vriendelijk ontvangen en zijn goed gehoord in onze wensen, na goed overleg en zoekwerk van Charlie hebben we onze Mini Cabrio gevonden waar we al lang naar op zoek zijn. Prettig laagdrempelig bedrijf met vriendelijke en eerlijke mensen!

Geweldige service

Datgene gekocht zoals geadverteerd stond. Vriendelijk en attent.. geen verkoop praatjes. Mooie auto gekocht daar.

Top auto’s en service

Onze 2e mini bij BMC cars gekocht. Betrouwbare auto’s, goede service en team dat echt verstand van auto’s (Mini) heeft.

Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Zeer vriendelijk behandeld, gastvrij en perfecte service. Ben super tevreden met de aankoop van de Mini.

Fantastisch!

Zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Functies duidelijk uitgelegd. Heerlijke koffie!

Prima klantbenadering, snel kunnen schakelen

Eerste telefonische informatie en bij het maken van een afspraak al zeer goed te woord gestaan en geholpen. Na aanschaf duidelijk en goed geïnformeerd met snelle reacties.

Derde auto gekocht bij BMC zegt genoeg lijkt mij.

Enige tijd geleden gevraagd om op zoek te gaan naar een BMW 1 serie. Zonder enige verplichting een 1 serie binnen gekregen en berichtje gekregen of dit was wat ik zocht. Rustig de auto bekeken en test gereden. Goede en eerlijke inruilprijs voor onze auto gekregen en de deal was rond. De volgende auto zou ik wederom kopen bij BMC in Almelo.

Fijn contact, klant gericht........Top

Vandaag onze mini thuis afgeleverd, we zijn er erg blij mee. Prijs kwaliteit super, fijn contact. De eerste keer dat we bij BMC Cars een auto kopen, we komen zeker terug. Top bedankt.

Betrouwbaar, vriendelijk en klantgericht

We werden heel vriendelijk ontvangen en konden snel en prettig tot zaken komen. De communicatie liep vlekkeloos en alle afspraken zijn nagekomen. De auto werd zelfs thuis afgeleverd, met een halve tank benzine en een cadeautje. Top service!

Goede service, denken me

Er zat bij de aankoop geen hoedenplank. Deze werd net nageleverd. Super netjes opgelost. Prettig bedrijf in omgang.

Hele vriendelijke eigenaren die je in rust te woord staan.

Tot nu toe goede ervaring met BMC Cars. Je wordt er goed geholpen en nemen alle tijd voor je. Ze komen heel vertrouwd over, dat geeft je een goed gevoel.

Kan niet beter en sneller

Prachtige wagen gekocht. De verkoper komt zijn afspraken na. Goede service. Maw top bedrijf.

Prettige contactmomenten en klantgericht bedrijf

De cirkel is rond. Mijn eerste auto was een mini en nu 45 jaar later héél erg happy met mijn Mini CooperS Clubman Heel veel opties en slechts 30.000 km gelopen. Prachtige uitvoering, een auto om weer voor de fun mee op pad te gaan. Met een goed gevoel bij BMC Cars naar binnen en naar buiten gestapt.

Kopen eerste auto

Uitstekend geholpen bij het zoeken van een leuke auto! Zeer aan te bevelen!

Mooi bedrijf en fijne mensen

Vriendelijke mensen , goed geholpen en auto werd keurig gebracht naar Purmerend

Fijn contact, goed geregeld en volgens afspraak.

Wij hebben BMC cars gevraagd vrijblijvend een Mini Countryman te zoeken met automaat, navigatie en een panoramadak. Na ca. 2-3 weken kwam er een voorstel met een mooie auto. Die we dan ook gekocht hebben. Door BMC cars netjes ingevoerd en afgeleverd. Zeer tevreden.

Klantvriendelijk, fijn zaken doen.

Mijn mini gekocht bij bmc Cars, dit ging allemaal heel soepel, personeel is vriendelijk en eerlijk.

Goede service goed proffesionele afhandeling

Mijn mooie mini gekocht afspraken worden goed nagekomen en de afhandeling liep zeer plezier en proffesioneel. Fijne ervaring

Over BMC Cars

BMC Cars&Classics is een autobedrijf gespecialiseerd in voornamelijk mini. We zijn gevestigd in Almelo, verzorgen zowel aankoop, onderhoud en reparatie.