Super service, eerlijk advies

Xxxx

super service

Super goed!

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb geen klachten goede service en goede behandeling

Nvt

Nvt

• Prijs/Kwaliteit

Prettig, vriendelijk en terzake doende.

Je wordt bij de aankoop van een auto rustig en vriendelijk benaderd zonder koopdruk. Er wordt geen moeite of tijd gespaard om je uitleg en advies te geven bij een mogelijke keuze. Rene heeft het vak in zijn vingers en is prima op de hoogte van actuele automarkt.

zeer goede service

Ik wordt altijd uitstekend geholpen. Personeel is vriendelijk en geeft goed advies. Zijn er extra kosten omdat er meer dan verwacht moet worden gerepareerd dan doen ze dit nooit zonder vooraf met mij te overleggen en dat waardeer ik omdat ik dan niet voor onaangename verrassingen kom te staan.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke en nette behandeling bij APK en beurt

Vriendelijke receptie, makkelijk afspraak maken voor APK/grote beurt, binnen een week. Netjes teruggebeld halverwege de dag, over niet bij APK behorende items, die wel aandacht vroegen. Kortom zeer tevreden

Goede afspraak en communicatie

Duidelijke afspraken

Altijd top!

Vriendelijk, kundig, persoonlijk. Dit is een topbedrijf!

is naar wens

Altijd rustig, beleefd en netjes, vriendelijk en naar tevredenheid.

Betrouwbaar

Al jaren tevreden over diensten. Geen enkele klacht, alleen maar lof.

• Prijs/Kwaliteit

zeer goed een dikke negen.

Zeer vriendelijk, goede uitleg bij gebreken aan de auto, zeer hulpvaardig, staan altijd klaar om je te helpen zeker bij ouderen is dit super belangrijk. Ik ben een super tevreden klant. Ga zo door. Lien Hendrickx.

• Prijs/Kwaliteit

Helemaal perfect zeer vriendelijke en correcte service

Heb met pech gestaan de sleep wagen was binnen 10 minuten bij me direct naar de ga rage leen auto stond bij aankomst al klaar. Super service.

• Prijs/Kwaliteit

Ben erg in mn nopjes met de aankoop van mn Toyota yaris. Fijne prijs, ook gezien dat er best wat mensen dezelfde auto wilden. Dat met jaar bovag garantie en pech service, apk. De verkoper nam de tijd me bij al mn vragen over de ins outs vd auto te begeleiden, daar ik alleen maar een blazer en ruitenwisser gewent was te bedienen. Ben nu thuis in mn nieuwe auto. Heb besloten beurten aldaar te laten plaatsvinden daar het oprecht hartelijk klantvriendelijk is! Een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantvriendelijk en accuraat.

Daags vóór de afspraak de auto gebracht. Volgende ochtend gebeld geworden over de te verrichten werkzaamheden. ‘s Middags klaar. Fluitje van een cent. Danke!

Perfecte service 100% klantgericht

Na een kop-staart botsing werd mijn auto opgehaald en kreeg ik een vervangende auto met trekhaak!!! Die ik dringend nodig had i.v.m. een verbouwing. De afhandeling met de verzekering is ook heel soepel verlopen en werd regelmatig geïnformeerd.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd vriendelijk personeel, goede service, ik kom al jaaaren

Zie boven

Uitstekend!

Vriendelijk, eerlijk en erg behulpzaam. Snelle service.

Top service!

Ik heb recent een auto gekocht bij dit bedrijf. Je merkt gelijk dat het betrouwbare en kundige mensen zijn. Het is ook gebleken: Goede service en een reparatie achteraf was ook geen probleem. Respect!

topservice

top service en goede kwaliteit en vriendelijkheid

Hėėl goed.

Vertouwd goede prijs kwaliteit.

• Prijs/Kwaliteit

Apk en kleine beurt laten doen. Afspraak maken ging gemakkelijk. Werkzaamheden goed en snel volgens afspraak. Advies over banden, ze kunnen nog even mee en voor de zomer vervangen

Goede en vriendelijke service

Er wordt goed geluisterd als er je denkt dat er iets mis is met de auto. Komen afspraken goed na en vooraf een prijs opgave van de kosten. Leenauto geen probleem als dat nodig mocht zijn. En staan je altijd vriendelijk tewoord en goede uitleg van hetgene als er iets mis is met je auto.

Klantvriendelijk

Fijne ontvangst, en klantvriendelijk