Een top gozer met professioneel resultaat en advies!

Een persoon die werkt met gevoel voor car detailing. Met een hele hoop kennis, het juiste advies en een schitterend eindresultaat!

Vakman met een hoofdletter V

Kortgeleden heb ik mijn BMW F30 door René laten polijsten en een glascoating aan laten brengen. De lak was er slecht aan toe (oa veel swirls, steenslag en vogelpoep), maar René heeft hem mooier dan nieuw gekregen! Ik heb al meerdere mooie complimenten mogen ontvangen over hoe de auto er nu uitziet. Daarnaast is René erg snel en duidelijk in zijn communicatie en heeft hij me netjes updates gestuurd over de vooruitgang. Kortom, een echte vakman met liefde voor z'n werk. Zeker aan te raden!

Perfectionist

Onlangs mijn auto laten poetsen bij rene, auto is zeer netjes afgeleverd! Netjes gereinigd tot in de kleinste details! Zeker een aanrader!

Perfecte service, netjes en secuur. Zeker aan te bevelen!!

Ik heb mijn Volkswagen Golf laten polijsten en voorzien van glascoating. René levert perfecte en nette service. Hij heeft aandacht voor je auto en de auto wordt weer in perfecte staat afgeleverd. Dus als je een echte vakman wilt hebben voor je auto, waar je zuinig op bent, dan ben je bij Van IJzendoorn Car Detailing aan het juiste adres.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, komt zijn afspraken na, en de auto weer als nieuw.

Perfecte service

Mijn auto in de lakverzegeling laten zetten Super netjes gedaan echt vakwerk. .

Netjes en zorgvuldig!

Uitstekende service!

Oog voor detail

Ontzettend goed oog voor detail. Geen half werk. Snelle service.

Ook oog voor detail

Veel poetsbedrijven doen het wel aardig. Ik vind dat René net even wat meer doet, en net even beter in alle hoekjes kijkt! Hij besteed echt aandacht aan de auto’s, niet even snel poetsen.

Netjes conform afspraak

Mijn E55 AMG bij Van IJzendoorn gebracht om eens een nieuwe speler in de markt te proberen en wat te gunnen. Afgesproken om het interieur te reinigen, deze auto had 3 jaar stil gestaan in een showroom, en het leer te behandelen. Binnen een dag klaar, binnen het afgesproken bedrag en het leer ruikt weer als nieuw! Haal- en breng service was overigens ook netjes, dit wordt vaak “vergeten”. Volgende keer weer!

In een woord; geweldig!

Geweldige service; open, eerlijk en met toewijding. Ondanks dat dit een nog jong bedrijf is kent men het vakmanschap en weet men waar men het over heeft. De geleverde prestatie was uitstekend. Ik kan van Ijzendoorn Car Detailing van harte aanbevelen. Uw auto is in zeer goede handen!

Perfect, een echte vakman

Ik heb mijn Toyota Auris laten polijsten en laten voorzien van sublieme glascoating. Mijn auto is weer als nieuw. Wat zeg ik? Beter al nieuw! Een aanrader voor de echte autoliefhebber.

Over Van IJzendoorn Car Detailing

Van IJzendoorn Car Detailing is een gespecialiseerd en servicegericht detailingbedrijf, expert in het schoonmaken, polijsten, coaten en waxen van auto’s. U bent als trotse autobezitter te gast met uw auto, en uw kostbare bezit is verzekerd van een geconditioneerde en veilige omgeving waar er aan perfectie gewerkt kan worden. Wij maken uw auto weer als nieuw!