Makkelijk en snel

Had binnen een dag een lening en ben goed geholpen door medewerkers

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee eens
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Heel tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? nee niet echt

Heel makkelijk om te doen

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? N.v.t.

Heel snel geregeld!

Door corona een financiering nodig en het was binnen een paar weken geregeld. Hele goede service en online afhandeling!

makkelijke aanvraag

Hele gemakkelijke procedure en snelle verwerking. Alleen online.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? direct persoonlijk contact

snel, scherp, fijn

nvt

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Mee eens
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? nvt

Goed, snel en kundig geholpen

• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Tevreden

Vlot, alles online en binnen een paar dagen het geld op je rekening.

Vlot proces, alles online en binnen een paar dagen het geld op je rekening.

behulpzaam snel en betrokken

DE hulp telefonisch en per mail wat super en duidelijk. ben erg geholpen met de uitwerking va het geheel

New10 is sneller dan "de gewone bank"

De hele aanvraagproces ging vrij vlot en verliep prettig.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? vlotte afwikkeling dus ja zeker voldaan aan mijn verwachtingen...

Waardeloos! Belemmering om te groeien

Bij afsluiten is mij versteld dat groei geen probleem is. "Oude financiering inlossen, en dan kan de nieuwe financiering zo geregeld worden." Toen het puntje bij paaltje kwam en wij vanwege onze gezonde groei de aanvraag voor een grotere financiering indienden, stonden alle vinkjes in het systeem op groen. Vervolgens kwam er ineens de mededeling dat het systeem geen tweede aanvraag aan kan. Ik bellen met New10, echt alles geprobeerd... Mededeling van medewerker New10: "helaas het systeem kan een tweede aanvraag niet aan." Je kunt dus niet groeien met New10. Ondertussen moet je wel al je zekerheden prijsgeven. Kortom, New10 lijkt in de eerste instantie een aantrekkelijke financiering. Maar al snel blijkt dat dit een ramp is voor een groeiende onderneming. Dus aan elke ondernemer die gebruik wil maken van New10, denk goed na. Deze financier beperkt een groeiende onderneming en ondertussen ben je al je zekerheden kwijt aan New10. Je kunt dus niet nog een bancaire financiering elders krijgen en bent met handen en voeten gebonden...

• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Erg ontevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Lees mijn reactie maar. Het feit dat een tweede aanvraag niet verwerkt kan worden maakt het een vooroorlogs lomp onwerkbaar systeem. Een frustratie voor de eigen New10 medewerkers en een ramp voor de klanten die willen groeien. Het kan niet anders dan dat er geen enkel ondernemersbloed zit in de directie van New10!

New10, precies wat ik verwachte.

prettige service / samenwerking. Niet allemaal te ingewikkeld en denken mee met ondernemers

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee oneens, Helemaal mee eens
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Jaarcijfers email klopte niet (denk foutje)

Helder en duidelijk

Eenvoudig en snel een financiering geregeld tbv een visspeciaalzaak met horeca gedeelte. Het voordeel van de financiering is dat je altijd eerder kan afbetalen.

Ik had per direct geld nodig. Zeer snelle en mooie oplossing

Mooi item. Er op gewezen door de ABN/AMRO bank zelf. Hebben aangegeven dat alles veel sneller gaat wat ik dus precies nodig had. De procedure is goed te doen. Natuurlijk hangt en staat alles wel met goed lezen en doen wat er allemaal staat.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Alles vanuit je huis regelen is perfect. Geen bezoek aan de bank nodig

Helemaal TOP

Zeer behulpzaam team en snelle reacties

Zeer tevreden met de snelheid waarmee alles zeer zorgvuldig doorgenomen wordt

zeer tevreden

alles klopt ! communicatie , afspraken , afhandeling alles gaat eenvoudig en duidelijk

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? gewoon goed

Ik ben zeer tevreden!!!! met uitstel en New10 , het was snel en makkelijk

New10 financiering waren als eerste die aanbood om de terugbetaling zonder problemen uit te stellen. Ze deden het automatisch. Ik ben zeer tevreden!!!! Het was snel en makkelijk gedaan.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? uitstel zonder moeiten

New10 heeft vertrouwen getoond bij tijdelijke problemen

Wij zijn al jarenlang agent voor producten uit China. In 2019 kreeg mijn bedrijf een onverwachte dip in de omzet. New10 bleek op basis van voorgaande jaarcijfers voldoende vertrouwen in ons te hebben om de tijdelijke dip te financieren. Zonder die financiering hadden we het niet gered. Dankzij New10 hebben we de tijdelijke dip met het werven van nieuwe klanten kunnen kunnen overwinnen. We hebben weliswaar nog een kredietrekening bij New10, maar hoeven die momenteel niet meer aan te spreken. Omdat we in onzekere tijden zitten vanwege de corona situatie, blijven we de kredietrekening voor de zekerheid voorlopig nog wel aanhouden.

Super actie van new10

New10 denkt goed met je mee en komt met prima oplossingen

tevreden

ja

Een bedrijf die achter je staat

New 10 denkt met je mee, en ziet veel mogelijkheden om je bedrijf uit te breiden met succes te boeken met minimale risco en de laage rente.

Ze denken mee en zijn heel cooperatief

Door de corona crisis zijn er voor de nabije toekomst cash-flow problemen te verwachten. New10 gaf, zonder dat ik dit gevraagd had, een mogelijkheid een lening later af te betalen. Dat helpt, maar wat belangrijker is dat zij zelf met dit idee kwamen. Dit zijn de goede partners waardoor we zeker gaan overleven en met een glimlach

Een goede service, Snel en simpel

Prettig dat de uitstelregeling zo goed geregeld was zonder dat wij hier iets aan hoefden te doen.

Gustav Mahlerlaan 10

1082PP Amsterdam

Over New10

New10 biedt zakelijke financieringen voor ondernemers. Wij snappen dat je als ondernemer geen tijd hebt voor bankafspraken: bij ons regel je alles online én heb je persoonlijk contact waar nodig. Binnen 15 minuten weet je of je in aanmerking komt voor zakelijke financiering van € 20.000 tot 1 miljoen. Snelheid én gunstige rentes, bij New10 hoef je niet te kiezen.