Zeer snel beoordeeld / tijd is geld / geweldig

Mijn corona financiering gelukkig goed kunnen regelen. Mijn omzet was met 100% gedaald en het kon niet meer langer duren. Ik ben zo blij met deze regeling. Ik heb zo meer rust voor het ondernemerschap. Dank New10.

• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Heel tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? N.v.t.

Een aanrader.

goed jullie vragen wel veel achter af

Ja wij hebben het als prettig ervaren zeker als je druk bent dat je vader of partner te woord wordt gestaan. gr Sanne

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Geen mening
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Tevreden

proces lastig als je geen privérekening heb bij ABNA; customer service heel goed!

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Mee eens
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? echtgenote meetekenen voor kennisgeving !!! zij heeft geen ABNA of IBN verbonden bankrek - dit heeft proces 4 weken opgehouden ( ook door vactantie)

Efficiënt en duidelijk

Wij zijn zeker tevreden over New10. De gevraagde gegevens zijn makkelijk aan te leveren en we kregen snel een duidelijk voorstel (zonder addertjes onder het gras). Die duidelijkheid en snelheid zijn zeker de grote pluspunten van New10. Misschien een klein nadeel is dat er weinig ruimte is voor aanvullende elementen die een aanpassing van de hoogte van het krediet mogelijk zouden kunnen beïnvloeden. We snappen best dat dit ten koste gaat van de snelheid en efficiëntie, maar toch zou dit soms verschil kunnen maken... Maar los daarvan, kunnen wij NEW10 alleen maar aanbevelen

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? 2020 is een bijzonder jaar. Voor ons betekent dit een flinke omzet+. Dit kon echter niet meegenomen worden in de kredietaanvraag.

Ik had geld nodig om te mij bedrijf beetje groeien. Was ik goed geholpen- niet automatisch. Persoonlijke aandacht en een goeie offerte met lage rente- alles wat ik wil. Ik heb geen verstrekking voor hele gevraagde bedrag ontvangen maar nog steeds, tegen offerte was ook goed.

Vie de ABN doorgestuurd en TOP geholpen

Via onze normale zakenbank contact gehad over mogelijke werkkapitaal financiering. Het systeem werkt super. Bijna alles lukt online en je weet echt binnen een dag of 2 waar je aan toe bent. Ze bellen keurig na om te kijken of alles duidelijk is. Prettige ervaring van begin tot eind.

vriendelijk geholpen.

Ik ben zeker tevreden met new10 omdat de rente niet te hoog is.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? afgewezen mij aanvraag

Heel soepel en goed process

Het was een heel makkelijk en soepel process om voor financiering aan te vragen. Ik vond het ook zo fijn dat het allemaal binnen een kort termijn geregeld kon worden. Super service, top kwaliteit. Ga zo door New10! Ik was altijd heel skeptisch over dit soort online alleen bankzaken maar ik moet zeggen dat het heel goed en makkelijk ging met New10!

Geweldig eenvoudig en snel

Binnen paar dagen de financiering geregeld

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Looptijd van 5 jaar misschien beetje kort

prettig, snel en zakelijk maar nog wel ruimte voor verbeteren

het gaat allemaal heel makkelijk en als er vragen zijn, kun je die makkelijk stellen en krijg je - over het algemeen - ook snel en netjes antwoord. Wél wat jammer dat er een discussie ontstaat over jaarstukken en er zelfs onvriendelijk en 'bot' wordt geacteerd en gereageerd als ik - door onwetendheid en buiten mijn schuld om - vertraagd ben met het aanleveren van jaarstukken. in eerste instantie begripvol en vriendelijk - ook als er gebeld wordt, ik het vriendelijk uitleg én aangeef er enorm druk mee ben om het in orde te maken - maar het laatste contact was ronduit bot (je weet dat het in het contract staat.....) en toen ik daar later per mail / bericht via de website op terug kwam en 'iets' van vond heb ik geen antwoord meer gekregen.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? zie bericht hierboven

hoewel veel werk en tijd nodig is om alles te regelen, toch goed en duidelijk

in eerste instantie was het wel moeilijk om helder te krijgen wat er allemaal moet gebeuren om de benodigde informatie te krijgen. gedurende het proces bleek dat er een autorisatie niet ging uiteindelijk vanwege een internet beveiligingssysteem dit had wel sneller gezien moeten worden. er zijn wel veel stappen nodig welke niet tegelijkertijd plaats vinden wat wel zou moeten kunnen.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? probelemen met de virusscanner

Snel en adequaat mijn aanvraag behandeld. Prima club.

Gemakkelijk aanvraagprocedure, klantgerichte houding van `New10 medewerkers

Voor de zekerheid een corona-lening aangevraagd. Toen het vrij snel was goedgekeurd kon ik de acceptatie van de aangeboden lening nog even tijdje laten rusten (misschien had ik het tóch niet nodig...), totdat bestaande crediteuren toch écht laat bleken te betalen en ik met de lening mijn cash flow boven water kon houden. Fijn ook dat wanneer het straks beter gaat, de lening any time zonder boetes kan worden afbetaald. De aanvraag ging niet zonder slag of stoot, maar dat kwam door mezelf (cijfers uit jaarrekening niet goed ingevuld) of door mijn internetbrowser (Chrome schijnt het beste met de systemen van AbnAmro / New10 te werken). Medewerkers van New10 zijn prettig klantgericht.

New10, mijn zuurstof in tijden van crisis!

Via mijn bankadviseur ben ik bij New10 terechtgekomen. Aanvraag online binnen no-time ingediend. Volgende werkdag stond mijn krediet op de rekening!! Zo snel en efficiënt, geweldig!

verfrissend

Modern en een , creatieve destructie van "old school " financiering.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Neen

zeer matig

ellenlange processen die technisch steeds weer werden teruggezet, waardoor we met 4 mensen tot 3 keer toe moesten tekenen en de aanvraag alles bij elkaar 9 weken heeft geduurd.

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee oneens
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Ontevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? zie boven

Snel en niet een ingewikkeld process

Het ging erg snel, de vragen waren duidelijk en het aanbod zeer aantrekkelijk

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee eens, Mee eens
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? nee

Een efficiënt bedrijf en goede en snelle service verlening. Zeer tevreden

Alles is snel geregeld met duidelijke informatie. Goede klantenservice. Handig dat alles online geregeld is en wanneer je al ABN klant bent.

sorry maar slecht

mijn ervaring met new10 is niet zo best verlopen, ik moest tot 5x selfies maken en 7 x een Franse nationaliteit inscannen dit duurde in totaal 3 volle weken omdat het systeem niet was uitgerust op buitenlandse passporten. ik wil geen namen noemen maar tot 3 personen mailen en bellen mijn dat alles naar wens is ontvangen vervolgens wordt het afgekeurd onduidelijk men weet niet waar die mee bezig is sorry. welles nietes beetje te kinderachtig

• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Erg ontevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? communicatie

Supersnel geholpen!

New10 legt alles helder en duidelijk uit. Soms zelfs zo beknopt dat niet alles duidelijk is, zoals dat de partner ook zelf een account moet hebben en papieren in moet leveren. Online alles willen regelen is ook niet zaligmakend, dus is er nog wel wat telefonisch en mailcontact geweest om die 'gaatjes' in de vullen. Maar voor de rest: supersnel geadviseerd en afgehandeld.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Door te veel vereenvoudiging is er belangrijke informatie niet duidelijk. Alles online willen doen werkt niet altijd goed wat dan weer telefonisch aangevuld moet worden.

Toch nog te vaak contact

Prima dat het digitaal kan maar proces loopt nog zeker niet goed, ik heb nog te vaak contact moeten hebben. Ben wel tevreden over het feit dat het geheel akkoord is gekomen.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Te vaak contact en eerst 2x een afwijzing op dezelfde aanvraag

goed en snel

goed en snelle service. top .!

Alles is soepel en snel verlopen.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Snelheid van proces

Top! Digitaal gemak in moeilijke tijden

Aanvraag process ging soepel. Digitaal maar ook tijd voor persoonlijk contact

Gustav Mahlerlaan 10 1082PP Amsterdam

Over New10

New10 biedt zakelijke financieringen voor ondernemers. Wij snappen dat je als ondernemer geen tijd hebt voor bankafspraken: bij ons regel je alles online én heb je persoonlijk contact waar nodig. Binnen 15 minuten weet je of je in aanmerking komt voor zakelijke financiering van € 20.000 tot 1 miljoen. Snelheid én gunstige rentes, bij New10 hoef je niet te kiezen.