Goede service,mooi aanbod ,gemakkelijk in te vullen duidelijkheid op de site.Snelle afhandeling,snel geregeld ,goed beveiligd Goede communicatie Ben zeer tevreden

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee eens
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Heel tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? N.v.t.

Duidelijk, snel en persoonlijk contact als het moet

Voor de uitbreiding van mijn organisatie heeft new10 mij snel duidelijkheid kunnen verschaffen. Het proces gaat volledig automatisch, maar als het nodig is heb je snel persoonlijk contact. Geen belmenu's, postcode's invoeren, etc. Gewoon direct contact en de persoon die je helpt is al ingelezen, dat is ook super!

Prima! Snel en makkelijk geregeld.

Super! Zeker aan te bevelen.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Nee!

Super snel

Binnen 3dagen heb ik het geld op mijn rekening, zo snel ,niets te geloven. Ik ben heel tevreden.Dankjewel new10!

Duidelijk snel en eenvoudig

Eenvoudig snel en goed

Topservice mijn eigen bank gaf niet thuis en kent mijn goede financieele situatuatie

Duidelijk en snel geregeld.

Door Corona zijn mijn inkomsten flink gedaald. Met de aankoop van een nieuw pand zijn de reserves ook geslonken. Met New10 was het via mijn financieel adviseur snel geregeld om over voldoende credit te beschikken. Het gaf mij voldoende ruimte om de bouw en inrichting af te ronden.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Nvt

Altijd goed contact en evt hulp bij aanvragen

Goede communicatie en service uitstekend

Was snel en goed geregeld

Was snel en goed geregeld

• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? n

Top geregeld

Alles was snel geregeld

Zeer tevreden over het hele proces en snelheid van afwerking.

Beter kan niet! Op gratis geld na. :-)

Super snel en super goed!!

Zeer positief, niks te klagen of op te merken!

Verrast en uitmuntend

Bij aanvraag is alles digitaal verlopen. Nu ik wel vaker iets heb afgesloten wat voornamelijk vaak fysiek gebeurt heeft mijn aanvraag bij new10 zonder enige vorm van fysiek contact plaatsgevonden. Alles verliep stapsgewijs online en het was en is overzichtelijk. Mijn aanvraag werd desondanks corona binnen 4/5 dagen goedgekeurd en stond deze direct klaar om uitbetaald te worden. Echter kwam ik later erachter dat ik iets meer nodig had:)? . Jammer genoeg kun je de lening tussentijds niet aanpassen. Voor de rest!!! Geweldig en een uitstekende service!

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Telefonische bereikbaarheid

Eindelijk een bank die vertrouwen geeft in de persoon

Zeer goede ervaring, binnen 3 dagen het geld op mijn rekening. Ik was verbaasd, omdat andere banken waaronder de Rabobank mij afwees. En dat terwijl ik al 12 jaar zakelijk bankier bij de Rabobank. Dit is het laatste jaar daar. Vanaf volgend jaar ga ik met al mijn bankzaken over naar de ABN Amro bank. Zowel zakelijk als privé.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Kijken naar de persoon, en de cijfers. Maar ook geloven in de door mij gegeven toelichting

Veel beloftes weinig dafen

Rond uit waardeloos

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee oneens
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Erg ontevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Veel te langdurig proces niet nakomen afspraken

Snel geregeld

Ongelooflijk goed geregeld. Snel, veilig en transparant!

Snel en goed

Snel en goede service

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Mee eens

Top ervaring!

Snel geregeld, geen gedoe! Het geld stond binnen 2 dagen al op mijn rekening.... Beter dan bij mijn eigen bank.

Snel en vlot een financiering regelen bij New10

Aanvragen, Aanbod, Akkoord geven en enkele dagen later staat uw financiering klaar. Niet meer en niet minder. Duidelijk en snel

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Geen

Gewoon en klantvriendelijk

Het was binnen een week rond

Simpel en doeltreffend

Vooral de snelheid van de krediet beoordeling viel op, zeer snel! Op enig moment hadden we toch persoonlijk contact nodig. De medewerker(s) bleken zeer ter zake kundig en goed/snel bereikbaar. Al met al een zeer prettige ervaring.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Neen

Snel geregeld, vriendelijk en professioneel

Ik heb een lening aangevraagd en was echt snel afhandelde en geregeld, Helemaal top.

Zeer goed geholpen

Werd gebeld door medewerker ervaarde dat als zeer prettig en duidelijk

Fantastisch!

New10 kijkt echt naar ondernemers. Wij zijn heel erg blij met deze manier van werken. Bij telefonisch contact is er alle tijd en degene met wie je praat denkt echt met je mee. Alles gaat heel erg snel en makkelijk.

Supersnel. Super gebruiksvriendelijk

Uitstekende online ervaring. Duidelijk proces. Super afhandeling.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Veranderen van lening. Hoogte. Niet mogelij.

Over New10

New10 biedt zakelijke financieringen voor ondernemers. Wij snappen dat je als ondernemer geen tijd hebt voor bankafspraken: bij ons regel je alles online én heb je persoonlijk contact waar nodig. Binnen 15 minuten weet je of je in aanmerking komt voor zakelijke financiering van € 20.000 tot 1 miljoen. Snelheid én gunstige rentes, bij New10 hoef je niet te kiezen.