• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Heel tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? N.v.t.

Perfect service alles in 1 keer geregeld en duidelijk

krediet goedkeuring in 5 minuten, docuemten en identificiatie 7 weken!!

Het computer systeem werkt verder onder de maat. Juridische rammelt het als je partner moet meetekenen. Foutieve teksten, documenten niet te downloaden voordat er getekend moet worden. Dan de identificatie..wat een nachtmerrie.. tot 4x je paspoort uit de kluis pakken om maar weer een foto te moeten maken. Medewerkers doen hun best maar "computer says no" heeft een bekende komiek wel eens gezegd.. dit systeem is ook een lachtertje. Het digitale systeem had veel beter getest moeten worden voor het op de markt kwam. Tevens volgen er meer aanvullende voorwaarde nadat je akkoord bent gegaan. Geen aanrader, wel goed dat er een klantenservice is waar je mee kan bellen en het krediet op zich snel was goedgekeurd.

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Mee eens
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Ontevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? review zegt voldoende

Makkelijk geregeld en top ondersteuning bij aanvraag en afhandeling!

New10 was makkelijk te regelen door een goede ondersteuning en bij afhandeling zijn we goed begeleidt. Ik was verbaasd over de snelheid en de checks die zijn gedaan en de hulp van de back-office. Top geregeld!

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Jazeker!

Goede en snelle service

Goede service en een goed aanbod. Snel geregeld

Geweldige organisatie

Ik ben nog nooit zo vriendelijk met alles benaderd en geholpen tot het eind Goede service goede helpdesk Ben erg tevreden

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Ik had problemen om alles online te regelen ze hebben mij met alle gemak er door heen geholpen

Betrouwbaar, snel en denken mee!

De beste oplossing… een crime met aanleveren

ik begrijp best dat het allemaal nieuw is maar het ging wel erg moeizaam met het indienen van de stukken.

• Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Makkelijk aanleveren van stukken

Snelle en goede afwikkeling van financiering

Via internet kwam ik op de overzichtelijke site van new10 terecht, de stappen op de site waren helder en de afwikkeling verliep vlot.

.....

Zeer terveden met afhandeling

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Nee

Makkelijk, snel en zonder gedoe

Alles liep heel soepel en makelijk

Snel en goed geregeld allemaal.

Perfekt

Is snel goed gedaan

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? De maand kosten zijn duur

Goed geholpen zeer service gericht alleen jammer dat ze je niet mogen adviseren welke keuze beste pa

Goed geholpen alleen jammer dat ze je mogen adviseren met je keuze. Als leek op financiële gebied is het al lastig genoeg zou daarom nog een open optie toevoegen Anders bijvoorbeeld waar je dan persoonlijk kan toelichten alles is uiteindelijk maatwerk en geen computer werk?

Fijne partij!

In een week geregeld, gewoon prettig!

Juiste steun op het juiste moment

Echte steun voor mijn bedrijf om weer door te kunnen. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel geregeld was. Dit gaf mij echt rust gevoel en kon verder met mijn werk als verpleegkundige zonder zorgen. Zorg leveren van uit mijn hart en meedenkend vanuit New10.

Info was heel goed

Info en afhandeling goed en snel.

Geel goed

Ongelooflijk snelle service!

Als sportschooleigenaresse in coronatijd sta ik nu al bijna een jaar voor vele uitdagingen. Het einde lijkt in zicht maar ook zover weg. Van een gezonde zaak naar een financiering is een moeilijk proces. Hoe fijn dat het dan eenvoudig, snel en moeiteloos kan via New10. Kopzorgen genoeg toch?

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Gemak!

Fijn bedrijf.

Aanbod, afhandeling, verwerken, uitbetalen is vlot en snel gedaan! Een aanrader.

Ik was in het begin op zijn zachts gezegd erg kritisch op financiële instellingen maar moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben. Goede service en werd zeker door de servicedesk erg persoonlijk en goed geholpen. Mag ook gezegd worden!!! Kunnen andere banken en financiers nog wat van leren.

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee eens, Helemaal mee oneens

Perfect!

Alles is perfect en snel geregeld!

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Geen

Simpel en snel een financiering

Corona overbrugging aangevraagd, gegevens snel beoordeelt en afgehandeld!

Over New10

New10 biedt zakelijke financieringen voor ondernemers. Wij snappen dat je als ondernemer geen tijd hebt voor bankafspraken: bij ons regel je alles online én heb je persoonlijk contact waar nodig. Binnen 15 minuten weet je of je in aanmerking komt voor zakelijke financiering van € 20.000 tot 1 miljoen. Snelheid én gunstige rentes, bij New10 hoef je niet te kiezen.