Top ervaring kom zeker terug in de toekomst.

Alle vragen die wij hadden zijn duidelijk en heel rustig besproken, we zijn blij met de BMW 520 en komen in de toekomst zeker nog eens terug. KRAGT automotive raad ik zeker aan bij vrienden en kennissenkring. Ontzettend bedankt, meneer KRAGT

Geen standaard verhaal, maar met gevoel

Geen standaard auto verkoopverhaal, maar een liefhebber voor mooie auto's. Heldere en duidelijke benadering. Kortom een prettige ervaring. Ik heb de auto gekocht met een goed gevoel en daar gaat het om. Bjorn bedankt!

Fijn zaken gedaan.

Ik kwam een auto van Kragt tegen op autotrader en kwam zo bij zijn mooie scherp geprijsde collectie. Na een prettig gesprek en een bezoek was het zo beslist. Ik zou direct weer bij Kragt gaan kijken.

Super ervaring, eigenaar met passie voor mooie en goede auto's

Vandaag mijn BMW 530I X-Drive Touring opgehaald. De manier waarop Björn zich inzet voor zijn bedrijf is fantastisch. Mijn ervaring is dat je je direct op je gemak voelt, en dat er daar waar mogelijk in alle redelijkheid ook zeker ruimte is voor onderhandeling. Ook de aflevering van de auto is keurig afgehandeld zoals vooraf besproken. Kortom ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen, en zal ook zeker zeker familie en vrienden adviseren hier eens een kijkje te nemen. Björn nogmaals dank voor de fijne samenwerking.

Customer experience journey

Afgelopen maart mijn 'jongensdroom' opgehaald. Een 520i M Sport Touring. Super blij mee. Auto voldoet helemaal aan de verwachtingen, rij-eigenschappen zijn subliem. Maar ook het aankoopproces was top ! Een 'customer experience' zoals het hoort: prettige sfeer, open, transparant, meedenkend vanuit mijn beleving...en kennis van zaken. Top, Bjorn ! Dank je wel.

Met een goed gevoel een hele mooie auto gekocht!

Bjorn heeft verstand van waar hij over praat en deelt zijn kennis met je. Helder over geschiedenis van de auto met bewijs erbij. Verder zien alle auto's er super netjes uit, kan je ze vrijwel direct meenemen na aankoop en kan ik niets anders zeggen dan ontzettend goede service! Bedankt voor de fijne samenwerking Bjorn!

Het kan dus ook anders...

Veel is al gezegd als je ook de eerdere reviews leest. Daar sluit ik me volledig bij aan. Waar Kragt Automotive het verschil maakt is de plezierige en kleinschalige opzet in combinatie met de persoonlijke benadering (en advies) t.o.v. de vele grote autobedrijven. Een verademing. Bedankt Björn! > BMW 520i M (2019)

No nonsens autobedrijf

Afgelopen vrijdag mijn BMW520iM opgehaald. Echt een hele mooie auto. Alles is perfect verlopen en volgens afspraak. Het fijne aan Kragt Automotive | Bjorn is dat alles heel gemoedelijk verloopt. Geen fratsen maar heel duidelijk. Verder neemt hij de tijd om samen tot een goede deal komen. Zodat beide er een goed gevoel aan overhouden. Bjorn heeft een goede smaak voor auto's. Alles wat er staat is met zorg uitgekozen en dat zie je. Dank je wel en tot de volgende auto. Ciao

Dit is het bedrijf, precies wat we zochten.

De perfecte BMW gekocht, de keuze was het moeilijkst, 4 x schitterende BMW Touring 520 in in de showroom. Toch gekozen voor een sjieke uitvoering en geen sportieve, maar de verleiding was groot. Wij zijn er zeer tevreden mee. Gewoon een bedrijf zoals we bedoelen, afspraken nakomen, enthousiast, aflevering een ontspannen wijze. Complimenten

Fijne betrouwbaar autobedrijf

Zojuist een fantastisch mooie BMW 520d gekocht. Super service en advies gehad. Mijn volgende auto ga ik hier ook kopen.

Enige weken geleden een gebruikte mercedes gekocht . Dhr.Kragt denkt actief mee om samen tot een goede deal te komen . In een ontspannen sfeer fijn zaken gedaan. Hoop er nog eens terug te komen

Uitstekende communicatie en een prettige onderneming.

Onze ervaringen zijn uitstekend, prettige communicatie en je komt na wat je doet. Zeker aan te raden!

een openbaring

Bjorn is een prettig persoon om zaken mee te doen. Hij kan je oprecht enthousiast maken voor een auto. Prima service, ga zo door en ik kom zeker weer terug. Ik zal hem zeker aanbevelen bij vrienden.

uitstekend

wat een uitstekend ervaring..... eenmanzaak, straight to the point, geen smoesjes or rare verhalen. had gelijk een " vertrouw" gevoel bij. ik heb een BMW serie 5 bij Bjorn gekocht. afspraak aan de telefoon gemaakt, gelijk over prijs overheen gekomen en naar Deurne gereden ( nb 130km rit). proefrit gemaakt en gelijk gedaan. Auto was precies zoals verwacht en geadverteerd op de site. Valt absoluut niks te zeggen over dit autoBedrijf. perfekte auto en perfekte service nogmaals bedankt Bjorn or nog beter..........grazie mille e arrivederci! ik zal zeker in de toekomst terug komen ciao Alberto

Altijd vriendelijk, goede service en zeker aan te bevelen.

Wat een prachtig bedrijf! Na binnenkomst gelijk persoonlijk benaderd, er werd goed mee gedacht en alles is na mijn wensen voldaan!