Zeer professioneel en snel klaar alles van Atot Z geregeld. 2maanden na aankoop kregen wij een nieuwe vloer en hier werd een vochtmeting gedaan en deze was nog maar 0,01 procent. Dus echt super blij mee

Netjes gewerkt hoop dat het het resultaat geeft waar we get voor gedaan hebben merk er nu nog niet v

Hoop dat het het resultaat geeft wat we er van verwachten.

Goed werk geleverd

Keurig en netjes werk geleverd

Doen wat ze beloven

Na de afspraak, datum gepland en de werkzaamheden netjes en schoon opgeleverd

Zeer tevreden.

Vriendelijke mensen die de werkomgeving zo schoon mogelijk proberen te houden. Goed werk geleverd.

Ervaren medewerkers die van aanpakken weten.

Tussen het eerste telefoontje voor informatie en de afwikkeling van het project zaten maar enkele weken. Het daadwerkelijk aanbrengen van de vloerisolatie werd gedaan door een drietal medewerkers , wij hebben geen enkele overlast of hinder ervaren. Vlotte en vaardige mensen die in enkele uren tijd het er weer op hadden zitten. Leo A Schoonhoven

Super spul

Samen met mijn vrouw 35 zakken erin ge-blowa-ed. Fluitje van een cent en nog leuk om samen te doen ook. Na 1 week al duidelijk verschil zichtbaar. Natte houten balken geheel droog ook de muren beginnen op te drogen. Zeer tevreden met het resultaat tot nu toe. Ook de levering ging mooi vlot gezien we toch wat verder weg wonen.

Zeer vakbekwame, erg netjes werk uitgevoerd en alles opgeruimd, bovendien zeer aardige mensen. RESPECT

snel en kundig

De medewerkers van Drowa waren in ruim een uur al klaar met het vullen van beide kruipruimte. Alles is weer netjes achtergelaten. Een foutje vooraf in het offerteproces is klantvriendelijk opgelost. Het effect is ook direct merkbaar, de warmte blijft beter hangen in huis en er is geen koude tocht meer van de grond.

Prettige lui, serieuze en zorgvuldige aanpak, moet het effect nog afwachten.

Positief!

Prettig, professioneel en snel

Vanaf het eerste contact alleen maar goede ervaringen. Snel in reactie, vriendelijk, meedenkend, en het werk is snel en goed uitgevoerd. Complimenten en ga zo door!

Een hele prettige ervaring

Heel prettig professioneel bedrijf. Zeer vriendelijk en keurig netjes werkend personeel.

Complimenten!

Complimenten voor Drowa! En zeker ook complimenten aan jullie vakmensen. Netjes en snel werk geleverd. Klus geklaard in een paar uur zonder rommel in en om de woning. Wat opviel, vuile schoenen uit bij binnenkomst woning. Complimenten! Goede ervaring en we kunnen het iedereen aanbevelen!

Een totaal " prima " ervaring.

Alles klopt gewoon. Nakomen afspraak, omgang met klant. En nu moet het bewijs van chips nog komen maar heb ik vertrouwen in. Kortom prima bedrijf.. Vooral doorgaan !

We zijn zeer tevreden over de vakmensen van Drowa en hun werkwijze!

Complimenten voor de vakmensen van Drowa! Ze werken netjes, snel en toch rustig en zijn beleefd. Ook als team werken ze heel plezierig met elkaar. Goede ervaring en we kunnen het iedereen aanbevelen!

Snel en correct werk.

De jongens waren mooi op tijd. Ik was van plan een gedeelte van de kruipruimte te isoleren omdat ik dacht dat de rest niet bereikbaar was. Maar op hun advies toch alles gedaan om problemen te voorkomen. In no time hadden ze een doorgang gemaakt en alles volgespoten met chips. Prima werk!

Snel, aardig en van goed advies voorzien

Prima voor elkaar. De mannen van Drowa werken keihard, zijn aardig en netjes en geven je goed advies. Zo wezen ze mij op een muur waar lekkage regenwater was. Ik had het zelf niet gezien. Dit laten maken en nu verlost van schimmel in die hoek van de kamer.

prima voor elkaar.

klus volgens offerte geklaard

Zeer positief

Een prima bedrijf, waar goed zaken mee te doen zijn , komen de afspraken na. Hebben bij ons de kruip ruimte geïsoleerd prima werk geleverd.

Dikke prima!

Snel een offerte ontvangen en snel ingepland. Uitvoering dikke voldoende. Netjes op tijd, snel uitgevoerd en net achtergelaten.

Top bedrijf.

Vriendelijk personeel, welke netjes en professioneel aan het werk is. Klus geklaard in een paar uur zonder rommel in en om de woning. Kortom een perfecte samenwerking!

Kundige nette afhandeling

Snel en vakkundig en schoon gewerkt door een op elkaar ingespeeld team.

Snel en doeltreffend geholpen!

Via een (overigens ook zeer aanbevelenswaardige) contactfirma werden door Drowa de bekende isolerende chips geleverd. Dat verliep snel en accuraat. En ook belangrijk: na afloop werd alles weer keurig opgeruimd. We merken nog dagelijks het genot van een goed geïsoleerde kruipruimte.

Tijdens het hele traject, van advies tot en met de uitvoering, is alles uiterst professioneel, duidelijk en vlot verlopen. En bovenal ontzettend vriendelijk personeel!

Zeer betrouwbaar

Goede communicatie, houden zich aan de afspraken, vlotte en keurige uitvoering, vriendelijk personeel.

Energieweg 6 9101PM Dokkum

0519244030