Snelle en volledige hulpverlening

Met elk probleem mbt een van onze verzekeringen kunnen we rekenen op de hulp van onze agent.

• Betrokkenheid*

Deskundig, correct maar communicatie kan beter.

In begin jaren was communicatie beter door minder digitalisering, dus beste communicatie is steeds vocaal.

Super goed geweldig

correct en vlot

titel zegt genoeg :-)

• Betrokkenheid*

Uitstekend hoe Nancy onze toekomst verzekerd heeft!

Nancy is een fijne dame die ons prima heeft begeleid en ondersteund met de keuze van onze verzekeringen alsook belegging om onze toekomst te verzekeren. Zij heeft hiervoor de tijd genomen om uit te zoeken wat een ideale oplossing was in onze huidige situatie. Ook in heel het proces is er steeds ruim voldoende toegelicht wat mogelijkheden waren en ze heeft altijd mee in ons voordeel gekeken. Daarvoor wil ik haar toch nog eens extra bedanken! V en S

• Betrokkenheid*

Behulpzaam, vriendelijk en met de nodige kennis van zaken

Na een korte periode waar het iets minder vlotte qua communicatie (bij momenten moeilijk te bereiken) loopt het terug heel vlotjes. Bij vragen en problemen steeds op een snelle en correcte manier verder geholpen.

• Betrokkenheid*

Zeer professioneel, ze weten wat te doen bij een probleem. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

Over Moneycoach

Lokaal verankerde expert in sparen en beleggen, kredieten en verzekeringen die een integrale benadering biedt in een gecoachte weg naar financiële gemoedsrust.