Een zeer professioneel bureau

Ik wil je alvast, ook namens Mieke, je ontzettend bedanken voor de hulp die je ons geboden heb met de afhandeling van haar ongeval .Als zoiets op je pad komt dat is het goed dat je een zeer deskundige achter de hand heb zoals jou ,heel erg bedankt !!!!!!!!

Geweldig!!

Als alles goed gegaan is, kun je niet anders dan een 10 geven. Zo is het ook op school! Mijn ervaring met "Kracht letselschade" was bijzonder aangenaam. Er werd oprecht naar je geluisterd en heel goed gehandeld. Het advies is goed en wordt correct uitgevoerd. Het contact, zowel telefonisch/ persoonlijk als via de mail was aangenaam. Ik kan "Kracht" echt aanbevelen!!!!

Een uitstekend buro voor letselschades

Professioneel en deskundig Zakelijk Klant vriendelijk Vlotte behandeling van de e-mails

Bedankt voor de goede inzet en adviezen. Door jullie een 3 x zo hoog resultaat.

Dankzij de inzet van Hans heb ik na een verkeersongeval een goede eind uitkering gekregen. In eerste instantie was er een bedrag geboden wat vele malen lager was. Hans heeft op zeer deskundige, en duidelijke wijze kenbaar gemaakt aan de tegenpartij dat het de schade absoluut niet dekte. Het contact met hem heb ik als zeer prettig ervaren. Op het moment dat je het even niet meer ziet zitten weet hij je door zijn humor en relativerings vermogen toch weer uit het dal te trekken. Ik hoop het nooit meer nodig te hebben maar ik weet je te vinden mocht het nodig zijn. Anderen die ooit in zo´n situatie terecht komen zal ik zeker jullie aanraden. Nogmaals bedank.

Letsel na een auto ongeval.

Erg goede ervaring met Dhr. Tehubijuluw. Het was een lang traject maar dankzij het uithoudingsvermogen van Harry toch met een positief eind voor mij!

Naar lange tijd een geweldige eind reseltaad.

Bedrijfsongeval.Hartelijk bedankt voor uw inzet en goede advies.Wij hadden dit zonder uw nooit gered.

Zeer deskundig en ervaren

Na mijn bedrijfsongeval ben ik uitstekend juridisch bijgestaan in mijn letselschade procedure door de heer Tehubijuluw Het was een langdurige zaak maar door de daadkracht en het volhouden van de heer tehubijuluw toch tot een goed einde gebracht

super ontzorgd door Kracht!

Wat fijn dat in tijden van revalidatie en onzekerheid, Kracht! zoveel uit handen heeft genomen! Top afgehandeld! Super bedankt!!

Bedankt voor je hulp en steun na mijn ongeval, je hebt kennis van zaken

Beste Harry, Bedankt voor je hulp en steun na mijn ongeval. Je kennis van zaken heb je goed benut. Toen er een arbeidsconflict dreigde heb je direct stappen ondernomen zodat ik hierbij gehoord en gesteund werd. Uiteindelijk is alles goed afgelopen. Onze samenwerking heb ik als prettig ervaren.

Steun en werken vanuit het hart

Menno Weehuizen dankjewel voor je steun en bemiddeling met mijn letselschadezaak. Ik ben heel blij met alle uitwisseling begrip en empathie welke ik heb ondervonden ten tijde van mijn letsel toen ik zelf niet meer wist wat ik moest doen. Heel dankbaar voor de positieve uitkomst. Ik beveel de heer Weehuizen bij Kracht Letselschade ten zeerste aan. Hartelijke groet Maudy

Bouchra ongeval op het werk

Hierbij wil ik jou (Hans) zeer bedanken voor al je steun en adviezen. Vanaf dag één kreeg ik van jou veel steun. Je wist heel goed dat ik recht had op een schadevergoeding. Soms werd het moeilijk, waardoor ik het snel wilde opgeven, maar jij bleef mij aanmoedigen om veel geduld te hebben (wat zeker nodig is bij dit soort zaken). En je had ook gelijk! Het duurde lang, maar het eindresultaat was zeker de moeite waard. Nogmaals heel erg bedankt. Ik zal je wijsheid, deskundigheid en je humor zeker gaan missen!! Bedankt voor alles Hans!

Een warme douche voor Kracht!

Na een slechte periode als gevolg van een auto ongeluk, is er gelukkig een een goede afloop dankzij Kracht! Bedankt voor de fijne afwikkeling Hans Török!

Dank voor de geweldige inzet na een vervelend ongeval

Mij werd geadviseerd Harry in de arm te nemen voor de afhandeling met de verzekering van degene die mij van mijn fiets reed. Voortvarend ging hij te werk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken en alles is binnen een paar weken naar volle tevredenheid afgehandeld. Ik zeg het voort!

Menno hartelijk dank voor de hulp en het uit handen nemen van de letselschade. We hadden dit zelf nooit kunnen regelen. We hebben de communicatie als erg prettig ervaren en voelden ons serieus genomen. Fijn dat we het zo hebben kunnen afsluiten. Alle lof komt jou en je team toe. We zullen je zeker aanbevelen. Met vriendelijke groet Bert en Marianne bellekom

Buitengewoon !

Ik heb 4 jaar geleden een heftig ongeval gehad waarbij ik zware letsel heb opgelopen. Vanaf dag 1 heb ik als belangenbehartiger Menno Weehuizen aan mijn zijde gehad. Ik kan iedereen beloven dat deze beste man met hart en nier achter mij en mijn zaak stond. Inmiddels hebben we mijn zaak afgerond met succes ! Ik zou een ieder ander dhr Weehuizen aanbevelen bij welke letselschade dan ook ! Hij is vriendelijk en heel belangrijk heel duidelijk in de gang van zaken. Mvg U. Kasal (Menno bedankt voor alles topper)

Prima en betrouwbare samenwerking.

Wij hebben een hele pretige ervaring met hans torok van KRACHT letselschade. Hij weet waar hij over praat. Hij weet wat hij doet. En hij weet van aanpakken. Zet zich voor de volle honderd procent in. Wij hebben er absoluut ook geen spijt van dat wij 3 jaar geleden met dit kantoor en deze man in zee zijn gegaan. Kort samengevat een man die met KRACHT een zaak aangaat. Mgr Sjaak &Jacqueline