100% ontspannen

Alsof je op een wolkje ligt. Goede manier om meditatie te oefenen. Mooie locatie, vriendelijk personeel en schone ruime ruimtes. Ik kom zeker terug!

Zeer ontspannen floatsessie

Mijn eerste keer floaten vandaag! Erg bijzonder. Het lijkt alsof je zweeft en het voelt erg ontspannend aan. Vriendelijk personeel en goede uitleg wat je te wachten staat. Ben benieuwd naar de resultaten. Ik kom zeker terug.

next level ontspannen

Wat een bijzondere ervaring! Ik hoopte dat het mij 'ont-spanning' zou geven en ja: dat is gelukt. Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg voorafgaand aan het floaten een duidelijke instructie. De ruimte is schoon en veel ruimer dan ik had verwacht. Ik ben na ruim een half uur (gedachtes, voelen, bewegen en kijken naar de lichtjes in de ruimte) echt weg gezakt. Dat laatste deel was het fijnste. En die reset werkt vandaag nog steeds door. Kom gauw weer terug voor de tweede sessie.

• Medewerkers

Relaxte sfeer en een ontspannende ervaring.

Vriendelijke medewerkers en schone, mooie float-ruimtes.

In 1 woord, Bijzonder!

Nu voor de 2e keer wezen floaten. Wat een bijzondere ervaring. Het gevoel dat je zweeft, ontspannen op het water. De eerste keer was best eng, wat kan ik verwachten. Het viel reuze mee. Ik sliep die nachten daarbij zeer diep en goed. Na de 2e keer merk ik een ontspannen gevoel in mn schouders en hoofd. Ik voel me een soort van zweverig, happy en rustig. Soort van weer opgeladen. Aardige mensen, nette ruimte en je krijgt alle tijd om na je sessie evenbij te komen onder het genot van een kopje thee of koffie.

• Medewerkers

Bijzondere en ontspannen ervaring!

Wat een totaal nieuwe ervaring is dit. Met momenten van volledige ontspanning waarin in mij bijna in een andere wereld begaf. Fijn om mij weer eens helemaal te kunnen ontspannen nu ik zwanger ben. Schone ruimtes en echt een plekje voor jezelf!

• Medewerkers

Het was een bijzondere ervaring. Moeite waard om te proberen!

Het was fijn om in t warme water te liggen. Ik vond t moeilijk te ontspannen en dat was wel interessant om te merken want ik denk altijd dat ik best ontspannen ben. Ik voel nu vlak erna veel stilte in me. Is fijn! Het is een bijzondere ervaring, zeker de moeite waard On een keer te proberen.

• Medewerkers

Heel netjes, vriendelijk personeel en een mooie ruimte !

• Medewerkers

Fijne sfeer en hartelijk personerl

Ik vond de spacapsule heerlijk. Diepe ontspanning als resultaat. Floaten is niet echt mijn ding maar dat is heel persoonlijk. Ik kon mijn hoofd niet echt ontspannen; deze zakte naar beneden. Ook met het hoofdkussen eronder zakte mijn hoofd nog teveel in het water. Vond het water heerlijk voor mijn huid; zacht en een laagje achterlatend.

• Medewerkers

Great space and wonderful float rooms

Definitely worth the few train rides. Super nice space and wonderful service. I've put in over 300 hours in the tank and this is one of the cleanest spaces and tank setups I've seen. Get away from the city and take a break in heaven. Cheers. Thank you thank you thank you. I shall be back

• Medewerkers

Precies wat k nodig heb!

Voor het floaten was ik ziek en had veel stress. Na het floaten was er niks van overgebleven. HEERLIJK!

Helemaal ontspannen

Heel vriendelijk ontvangst en helemaal ontspannen door het uurtje floaten. Was eerst een beetje wennen maar al snel laat je al je spieren los en kom je helemaal tot rust.

• Medewerkers

Erg ontspannend en leuke ervaring

Na het floaten voel ik me helemaal relax. De floatsessie duurt een uur maar de tijd gaat wel snel voorbij. De ruimte is schoon en ruim. De dame bij de receptie is erg aardig en vrolijk. De uitleg over floaten was duidelijk.

• Medewerkers

Was een heerlijke. Vakkundig en leuk personeel. Ziet er top uit.

Heerlijk ontspannen

Een hele bijzondere ervaring. Volledig ontspannen voel je je na 1 uur. Had het van te voren niet verwacht. Direct weer geboekt. Een echte aanrader

Amazing experience

Very nice and friendly staff. The float itself was a discovery and turned out to be a very pleasant experience. definitely recommend it

Fantastische ervaring

Tijd- en gewichtloos even helemaal in een andere wereld. Heel ontspannend, weg van alle prikkels en stress. Je voelt je erna als herboren. Absoluut een aanrader!

• Medewerkers

uitkomst voor Lymepatienten en meer....

Hallo, Mijn ervaring is super goed. Ik heb eerst van mijn man een kennismakingspaket gekregen, als verwennerij. Dat was het zeer zeker, dus ook een aanrader voor degene die af en toe lekker wil ontspannen. Voor mij is het een erg belangrijke rol in mijn leven gaan spelen toen ik Lyme in het spel kwam. Zeker een half jaar tot een jaar lang ben ik 2 keer per week gegaan en dat heeft mij op de been gehouden. Door het medisch abonnement heeft dit mogelijk gemaakt. Nog steeds ga ik 1 keer per week en ik merk dat het me goed doet. Heb meer energie en merk dat ik uitgerust thuis kom. Ik kan mede hierdoor mijn werk en leven hervatten. Fijn om je hoofd leeg te kunnen maken en soms slapen en andere momenten alles bewust meemaken maar toch weg zijn. Alle spieren kunnen via de float ook super ontspannen wat je met een massage niet krijgt omdat altijd een deel van je lichaam "belast" is. Dank dat jullie er zijn, dank medewerkers voor hun gastvrijheid en goede zorgen. Locatie ligt ook op een super goed bereikbare weg.

Een heerlijke reset

Pas voor de deur werd mijn kado verklapt: floating. 1,5 uur later ben ik een heel fijne ervaring rijker. Ultieme ontspanning, zeer gastvrije ontvangst, de plek klopt helemaal. Netjes, smaakvol, schoon en ZEN. Hier komen we terug.

Fantastisch.

Geweldige, ontspannende ervaring. Een aanrader voor iedereen.

Zwevend ontspannen

Eerst in de Spacapsule verhoogt de ontspanning om je daarna volledig over te geven aan de kracht van het drijven. Het voelt of je zweeft, een geweldige ervaring.

Relaxend tot de max!

Eerst keer floating, echte aanrader. Rustgevende muziek, omgeving en warm zout water. Gewichtloos, gewrichten soepel en huid zacht. Top.

WoW, wat chill

Dit was mijn eerste float ervaring. En zeker niet de laatste. Ga het vooral ervaren! O en je hoeft helemaal niks mee te nemen. Geen handdoek, geen badkleding... hooguit een paar slippers. Zodat je je sokken buiten het kleding/douche kamer kan aandoen. (Bovenstaande tips misschien op de website zetten) Ik geef een 9, omdat ik nooit een 10 geef

• Medewerkers

Hallo Frits, Fijn dat je het zo hebt ervaren, rond medio september hebben wij slippers in huis en is ook dat opgelost. Groetjes en tot de volgende keer Team FloatSpa

Waanzinnig

Heerlijke ontspanende ervaring.

Relaxed

Dit was mijn eerste keer. Werd goed ontvangen, vriendelijke werknemer en het was een top ervaring.