Fantastisch

Heerlijk ontspannend

Absolutely Fantastic Experience

The staff were considerate and kind. They helped with the reservation, were welcoming and professional. The experience itself in the floatspa is hard to describe in words. One emerges into oneself in a gentle and profound way. What a wonderful journey of discovery.

• Medewerkers

Spieren en trigger points zelfs mijn spierpijn weg

Eerste morgen na de float...half brak...maar opgeladen...2e dag na de nacht al mijn spieren genezen....na het floaten voel je je kapot....maar 2 dagen later ben je weer als nieuw...verstandig om niet te combineren met sauna of workout in de floatweek. Succes en zet m op....op weg naar je herstel

Super!!

Ik kijk er iedere keer naar uit! Heerlijk een uurtje even Alles loslaten. Vriendelijk personeel.

• Medewerkers

De ultieme oplossing voor stress

Vanaf het eerste moment warme welkomst gekregen van(Thyrza) goed uitleg wat je kon verwachten. Zeker een aanrader als je stress en slaap problemen hebt. Ik ga zo snel mogelijk weer floaten Tot snel

Mwah beleving niet top

Eerder bij Floatcenter Den Haag Babylon gebouw geweest in 2018. De beleving hier was schoon, welness en personeel dat dichtbij de floatervaring stond. Nu in december 2019 bij de Volendamlaan geweest, hier was al floating maar hebben de naam Floatcenter Den Haag overgenomen (babylon is gesloten). De gastheer/receptionist had naar mijn idee niet veel affiniteit met Floating. Het was er verder ook erg donker en naar mijn gevoel niet heel schoon. Als nieuwe floatcenter van Den Haag zou ik adviseren meer aan de beleving en hygiëne te doen. Dat begint al bij degene die je ontvangt.

Slecht

Eerste keer voor niks gekomen. Na een half uur in de wacht kamer te horen gekregen na helemaal naar Amsterdam rijden dat het niet door kon gaan vanwege koude douches. Nieuwe afspraak gemaakt en net een uur van te voren weer afgezegd door middel van sms. Dat word geen afspraak meer maken bij jullie.

• Medewerkers

Een uur leek mij erg lang, maar dat viel ontzettend mee. Byzondere ervaring waar ik al de hele dag een prettig en rustig gevoel in mijn lijf van heb. Leuke vriendelijke dame die je welkom heet en alles duidelijk uitlegt.

Floaten is geweldig

Het floaten is geweldig, maar de website niet. Ik kan niet inloggen. Ik moet dus telefonisch reserveren. Maar ook dat is problematisch. Niet bereikbaar. Geen bandje, dus iedere keer maar opnieuw proberen . Is heel vervelend en ook jammer, want het personeel is uiterst vriendelijk. Ik heb ook een aanbieding via de mail gekregen. Kon ik niet reserveren , want er waren problemen met jullie betaalsysteem. Na 4x proberen, heb ik het opgegeven. Ik heb nog wel een sms'je gekregen van jullie dat er betaalproblemen waren en ik kon via een betaallink alsnog boeken. Dat heb ik niet gedaan, want dat vond ik een beetje link.

• Medewerkers

Hallo Annemarie, Ik denk dat u een Iphone heeft we zijn er recent achter gekomen dat gebruikers met een iphone inderdaad niet kunnen inloggen onze it afdeling is bezig met een oplossing hiervoor.

Warm, ontspannend, zuiverend en helend voor lichaam én geest!

Momenteel ben ik herstellende van een zware burnout. Dankbaar dat ik de kans heb op goed herstel door meerdere keren per week te mogen floaten. Ik kan er nu nog niet heel veel over zeggen, dan dat ik wel merk dat ik veel dieper/beter slaap. Ik geen last heb van dikke wallen deze week. Minder hoofdpijn ervaar en weinig tot geen spierpijn meer heb. Daarnaast is het een moment voor jezelf, zowel lichamelijk als geestelijk jezelf vertroetelen. Een boost voor je immuunsysteem en je geluk! Als je jezelf een groot cadeau wil geven is het wel een floatsessie!

• Medewerkers

Bij floating ervaar ik de rust en ontspanning die nodig zijn om het lichaam te herstellen en versterker. Mooie sfeer en vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug

Fantastisch!

Het was geweldig! We zijn heel tevreden en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Overtroffen verwachtingen

Als drukbezette ondernemer twijfelde ik of floating wel iets voor mij zou zijn. Een uur leek me lang en bovendien kan ik moeilijk niks doen. Tegelijkertijd was ik wel nieuwsgierig en wilde ik het op zijn minst een keer gedaan hebben. Ik werd keurig ontvangen, de ruimte zag er heel verzorgd uit en ik vond het prettig dat ik niets mee hoefde te nemen. De ervaring zelf was erg aangenaam en als je je eenmaal overgeeft aan de rust, werkt het enorm ontspannend. Al met al een uitstekende ervaring. Ik weet zeker dat de tijdsinvestering zich op sommige momenten dubbel en dwars terug betaalt.

Een overtroffen verwachting

Ik ben ondernemer, heb een volle agenda en kan heel moeilijk niksdoen. Ik dacht eerst dat floaten niets voor mij zou zijn, maar ik wilde het toch een keer gedaan hebben. Mijn verwachtingen zijn volledig overtroffen. Als je de knop omzet en je eenmaal aan de prikkelarme omgeving over geeft, dan is het een rustgevende ervaring en ga je enorm ontspannen de rest van de dag door.

Compleet nieuwe ervaring

Wat een fijne ervaring vandaag. Nog nooit gefloat en een eerste keer best spannend en moeilijk om ‘controle’ los te laten. Maar een heel relaxt gevoel aan over gehouden in tijden van stress en pijn. Leuke dame achter de balie. Dank hiervoor ik kom zeker terug!

Pure ontspanning

Wat een bijzondere ervaring, totaal relaxen in een oase van rust. Warm ontvangst met goede uitleg .En alles is er schoon en fris een dikke 10 en ik kom zeker vaker floaten

Helemaal zen!

Fantastische ervaring. Heerlijk ontspannen! Na een float sessie kon ik er weer helemaal tegenaan! Top, een echtte aanrader!

• Medewerkers

Really enjoyable and ultimate relaxation

I loved my first float experience, something I've wanted to try for a long time. Firstly, I'd heard from others that the small dark space could have been something that would set off my anxiety, however this place is different has a massive room for yourself to float in. I had a great experience was able to relax for 60 mins and felt so fresh and happy when I left. Staff were very helpful and friendly (Tirza) and even though she couldn't find my appointment (i reserved via the ticketveiling) she fit me in immediately anyways to save a wasted trip to Sloterdijk. I will definitely be back, I felt so warm and relaxed afterwards for a good few days.

100% ontspannen

Alsof je op een wolkje ligt. Goede manier om meditatie te oefenen. Mooie locatie, vriendelijk personeel en schone ruime ruimtes. Ik kom zeker terug!

Zeer ontspannen floatsessie

Mijn eerste keer floaten vandaag! Erg bijzonder. Het lijkt alsof je zweeft en het voelt erg ontspannend aan. Vriendelijk personeel en goede uitleg wat je te wachten staat. Ben benieuwd naar de resultaten. Ik kom zeker terug.

next level ontspannen

Wat een bijzondere ervaring! Ik hoopte dat het mij 'ont-spanning' zou geven en ja: dat is gelukt. Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg voorafgaand aan het floaten een duidelijke instructie. De ruimte is schoon en veel ruimer dan ik had verwacht. Ik ben na ruim een half uur (gedachtes, voelen, bewegen en kijken naar de lichtjes in de ruimte) echt weg gezakt. Dat laatste deel was het fijnste. En die reset werkt vandaag nog steeds door. Kom gauw weer terug voor de tweede sessie.

• Medewerkers

Relaxte sfeer en een ontspannende ervaring.

Vriendelijke medewerkers en schone, mooie float-ruimtes.

In 1 woord, Bijzonder!

Nu voor de 2e keer wezen floaten. Wat een bijzondere ervaring. Het gevoel dat je zweeft, ontspannen op het water. De eerste keer was best eng, wat kan ik verwachten. Het viel reuze mee. Ik sliep die nachten daarbij zeer diep en goed. Na de 2e keer merk ik een ontspannen gevoel in mn schouders en hoofd. Ik voel me een soort van zweverig, happy en rustig. Soort van weer opgeladen. Aardige mensen, nette ruimte en je krijgt alle tijd om na je sessie evenbij te komen onder het genot van een kopje thee of koffie.

• Medewerkers

Bijzondere en ontspannen ervaring!

Wat een totaal nieuwe ervaring is dit. Met momenten van volledige ontspanning waarin in mij bijna in een andere wereld begaf. Fijn om mij weer eens helemaal te kunnen ontspannen nu ik zwanger ben. Schone ruimtes en echt een plekje voor jezelf!

• Medewerkers

Het was een bijzondere ervaring. Moeite waard om te proberen!

Het was fijn om in t warme water te liggen. Ik vond t moeilijk te ontspannen en dat was wel interessant om te merken want ik denk altijd dat ik best ontspannen ben. Ik voel nu vlak erna veel stilte in me. Is fijn! Het is een bijzondere ervaring, zeker de moeite waard On een keer te proberen.