Betrouwbaar, goeie service en vakmanschap ten top!

Altijd heel tevreden over deze garage!

Ik kom hier al jaren. Altijd naar volle tevredenheid. Goede service en eerlijke prijs.

Geweldig positief!

Je wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Bij de rekeningen zet ik nooit een vraagteken omdat ze beiden volledig te vertrouwen zijn.

Top garage

Vakkundig en een topservice in een.

Altijd goede service voor redelijke prijs.

Wij worden altijd goed geholpen tegen redelijke kosten. Goed advies waar nodig. Geen overbodige of onzinnige reparaties. Gewoon betrouwbare kwaliteit.

Altijd goede service

Prima geholpen. Marcel en Sander zijn een goed team, en denken altijd mee. Ik vind het niet goedkoop, maar autorijden is duur en ik vind het belangrijk om het onderhoud bij te houden.

Goede service, klantgericht en meedenkend met de klanr

Altijd fijne en snelle service.

Super service

Geweldige service voor een goede prijs

Kwaliteit, klantvriendelijkheid en gemak

Deskundig, met beide benen op de grond. Een prima garage

Vakkundige, eerlijke, klantvriendelijke en betrouwbare mensen

Al jaren klant bij dit bedrijf. Nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Ze verstaan hun vak,zijn behulpzaam en hebben vaak snel een plekje voor mijn auto

Bij deze garage zijn ze zeer gastvrij en behulpzaam.

Bij deze garage zijn ze zeer gastvrij en behulpzaam.

Vakmanschap en altijd vriendelijk geholpen.

Fijne mensen, kundig en altijd snel geholpen.

Snelle service, goede communicatie, goede prijs/kwaliteit

Al 15 jaar kom ik hier voor onderhoud en APK, altijd met grote tevredenheid. Prijs/kwaliteit ben ik zeer tevreden over, communicatie altijd zeer duidelijk en goed geholpen, denken ook goed mee bij bijzondere situaties.

Hele fijne service!

Snel en goed geholpen. Met een oprecht gevoel. Dat heb ik niet altijd gehad bij een garage;-)

Super goed!

Heb er twee auto's in onderhoud. Altijd vriendelijk, denken mee in b.v. aanschaf andere auto. Communiceren goed als er iets is of overlegd moet worden. Gewoon een goede garage!

Fijne service, goede vaklui

Mijn ouwe koekblik doet het nog prima door goed onderhoud Ze hebben een goede service wat betreft vervangend vervoer bij beurt En ze zijn betrouwbaar wat betreft voorlichting over eventuele reparatie en kosten bij apk keuring

Eerlijk, vakkundig en behulpzaam.

Mijn vrouw en ik komen hier al jaren met onze auto's. Zowel Marcel als Sander is zeer klantvriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Vakkundig en meedenkend

Altijd goede en deskundige service. Goede en meedenkende, vakbekwame mensen. Fijne garage om heen te gaan.

Uitstekende service met oog voor lage kosten

Uitstekende service met oog voor lage kosten. Diagnose was niet simpel, omdat het probleem maar af en toe optrad. Maar met het juiste doorzettingsvermogen is het probleem opgelost met lage kosten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbare vakman

Marcel van Erp is een goede vakman maar bovenal een zeer betrouwbare ondernemer. Consumenten hebben meestal geen verstand van auto's maar kunnen zonder enig voorbehoud vertrouwen op Marcel. Deze vakman maakt geen onnodige kosten. Wordt vaste klant en je hebt het onderhoud van je auto in betrouwbare handen tegen een fatsoenlijk budget.

Prima service, beter kan niet!

Kom hier al jaren naar volle tevredenheid

Prima en hele vriendelijke service. Reparaties altijd in orde, met meedenken en advies voor de beste oplossing in relatie tot de kosten. Leuke en praktische leenfiets. Ik zal hier blijven terugkomen.

Een super ervaring

Nemen alle tijd voor je en je bent er geen nummer maar een persoon

Uitstekende service en vriendelijke afhandeling

Wij zijn al 30 jaar klant en altijd tot volle tevredenheid geholpen. Top!!!

Mijn ervaring met firma van Erp , altijd mee denken met klant , Ik vind het een fijne garage . Top.

Kanaalstraat 35

5691NB Son

Over Autovakmeester van Erp

Bij Autobedrijf M. van Erp kunt u terecht voor onderhoud, APK reparatie aan alle merken personenauto's. Ook voor aircoservice, banden , winterbanden, uitlijnen en diagnose bent u bij ons aan juiste adres. Daarnaast kunt U ook terecht voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Wij zijn aangesloten bij BOVAG en Autovakmeester.

Over Autovakmeester