Supergarage met goede service en eerlijke prijzen.

Ik kom er al jaren. Marcel en Sander zijn vakmannen die zelfs van mijn moeilijke auto’s verstand hebben. Altijd meedenken in oplossingen en niet nodeloos onderdelen vervangen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een aanrader , eerlijk en meedenkend

Al meer als 35 jaar mijn garage. Van vader op zoon gegaan en steeds met dezelfde goede service. Ze denken met je mee en zijn eerlijk. Betrouwbaar en komen hun afspraken na. Ik ben blij met de garage , voelt veilig en vertrouwd. Bel op tijd voor een afspraak want ik ben niet de enigste die er zo over denkt :)

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Denken met je me naar oplossingen.

Correct en super service!!!!

Staan altijd voor je klaar, vriendelijk, betrouwbaar en een goede service!!!

Vakman

Altijd even duidelijk en helder en geen poespas. Gewoon TOP !!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service en kwaliteit!

Marcel en Sander staan altijd voor de klant klaar. Grotere reparaties, onderhoudsbeurten, maar ook voor kleine 'tussendoortjes' zoals olie-, ruitenwisservloeistof bijvullen, bandenspanning, lampen vervangen controleren etc. Vriendelijke complete service voor de auto. Kwaliteit met een glimlach!

Altijd goed geholpen

Ik kom hier al een jaar of 15, altijd goed geholpen en zeer betrouwbaar

Positief. Eerste keer bij deze garage.

Fijne mensen, kundig en behulpzaam

Netjes, oprecht en vriendelijk geholpen

Erg snel en met goed advies geholpen. Goede communicatie en bereikbaarheid.

Betrouwbaar, al jaren lang

Eerlijke prijs en vooral betrouwbaar: duidelijke communicatie over uit te voeren werk, tijdsduur en prijs. En dat al tientallen jaren lang!

Opnieuw weer perfect onderhouden.

Al meer dan 40 jaar al klant. Altijd vriendelijk, goede service en prima communicatie. Ondanks dat de garage niet bij mij om de hoek ligt, blijf ik daarom steeds terugkomen. Ook voor een andere (nieuwe) auto altijd uitstekende ervaringen.

Vakmanschap en een prima service

Vakmanschap en een prima service. Vriendelijk, klant- en servicegericht! Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Weer prima geholpen..

De APK was zo weer prima geregeld.

Behulpzaam en kundig

Al jaren mijn huis garage, we worden altijd prima geholpen.

Vertrouwd goed adres voor autoreparaties.

Vertrouwd goed adres voor autoreparaties.

Altijd goede service en vriendelijkheid. Ondanks dat hij het druk heeft kan je er meestal binnen een aanzienlijke tijd terecht!

Hoge kennis en kwaliteit voor lage prijs.

Marcel met zijn collega werken netjes en zorgvuldig en de prijs is me nog nooit tegen gevallen! Hoewel ik verder weg woon breng ik er graag mijn auto voor onderhoud.

Uitermate klantvriendelijk en vakkundig

Prima behandeld als klant

• Reden bezoek N.v.t.

Men is hier altijd bereid je te helpen, ook al kom je tussen het werk door met een onverwachte vraag

Mijn auto wordt hier vakkundig gekeurd en onderhouden. Met prettige intermenselijke contacten. Reparatie-advies wordt vóór uitvoering overlegd. De afspraken kloppen en worden nagekomen.

Goede vakgerichte klanten service

Een ontspannen sfeer. Altijd tijd voor een praatje. Komt afspraak altijd goed na.

Betrouwbare vakman

Al minstens. 10 jaar en nooit teleurgesteld

Toppers

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijkheid en eerlijkheid

Altijd goede service

Kom nu al een aantal jaren bij Autovakgarage van Erp. Je wordt hier altijd goed geholpen geen poespas. Kent zijn klanten.

Uitstekende garage met vakkennis en integriteit.

Personeel met verstand van zaken en bovendien integer. Wanneer een onderdeel niet perse vervangen hoeft te worden, dan gebeurt dit ook niet (zonder gevaarlijke situaties natuurlijk). Alles onder één dak, apk, airco, eventueel vervangende wagen (mits beschikbaar), etc. Wij komen er al jaren. Top!

Vriendelijke en duidelijke uitleg.

Je weet waar je aan toe bent, omdat ze vriendelijk en duidelijk uitleggen wat er moet gebeuren. Bovendien rijdt de auto altijd perfect na een goede beurt.

Kanaalstraat 35 5691NB Son

Over Autovakmeester van Erp

Bij Autobedrijf M. van Erp kunt u terecht voor onderhoud, APK reparatie aan alle merken personenauto's. Ook voor aircoservice, banden , winterbanden, uitlijnen en diagnose bent u bij ons aan juiste adres. Daarnaast kunt U ook terecht voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Wij zijn aangesloten bij BOVAG en Autovakmeester.

Over Autovakmeester