Top top top

Zeer goede service, reparatie en onderhoud van mijn lievelingsKIA

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top service en super klantvriendelijk

Marcel houdt altijd rekening met mijn agenda, regelt een leen auto en laat per app weten wanneer de auto klaar is (altijd sneller dan ik verwacht). De service is top en de klantvriendelijkheid is super!

Vakbekwaam, probleemoplossend, klantvriendelijk

Ik ben een tevreden klant. De eigenaar en de vaste monteur zijn vriendelijk en behulpzaam. Je merkt aan alles dat ze vakkundig zijn.

Deskundig, redelijke prijzen

Vlotte oplossing, accu vervangen. Duidelijk voordeliger dan de merkgarage met toch gewoon merkonderdelen. Al 25 jaar klant naar volle tevredenheid.

Altijd goed

Ik kom al jaren bij Van Erp, en de ervaring is altijd uitstekend geweest. Eerst bij Marcel en z’n vader, daarna toen Sander erbij kwam. Altijd een oplossing, nooit gedoe of gezeur. De prijzen worden steeds steviger, maar dat kan ook haast niet anders met steeds hogere grondstoffenprijzen en de wereld die steeds duurder wordt. Ik kan Van Erp aan iedereen aanraden!

Eerlijk,betrouwbaar,servicegericht!

Blij dat ik een aantal jaar geleden overgestapt ben naar van Erp. Erg klantvriendelijk, maken altijd tijd. Bieden goede service. Zeer aan te raden!

Altijd goed en betrouwbaar!

Prettig personeel maar vooral goed en betrouwbaar!

Vakbekwaam en vriendelijk

Wat het ook is, je kunt altijd bij Marcel terecht. Hij zal altijd zijn best doen om je snel mogelijk weer op weg te helpen.

Snelle en eerlijke service

Eerlijk tegen de klant en snel!

Eerlijke garage

Altijd goed advies, kennis van zaken en repareren/onderhouden de auto prima. En denken mee met goede oplossingen

Deskundig en prettig in de omgang

Ik word altijd prettig en snel geholpen in deze garage. De autovakmeester denkt met mij mee en geeft eerlijk advies.

Super service

Altijd een goede service, vakmanschap met een glimlach

betrouwbare garage

Ik kom al jaren speciaal uit Eindhoven naar deze garage, omdat ze behulpzaam zijn, eerlijk advies geven. En ik vind ze betrouwbaar. Ik betaal nooit teveel. Een hele fijne garage met fijne vaklieden.

Prima, naar verwachting

Naar verwachting prima

Eerlijk en betrouwbaar

Altijd positieve ervaring, wordt goed geholpen.

Ik kom hier graag

Naar de garage met de auto doe je niet voor je plezier maar hier word je altijd goed en netjes geholpen!

Top zoals altijd.

Al jaren klant, mijn moeder Al 20+ jaar klant. Altijd top.

Geweldige service, heel persoonlijk en klantvriendelijk!

Al jaren kom ik hier als klant. Eerst samen met mijn man (2 auto’s) en nu - na zijn overlijden - al 13 jaar alleen. Ze staan altijd voor mij klaar, een prettig gevoel. De auto denkt er net zo over!

Gewoon goed

Geen enkele negatieve ervaring, heel positief staan altijd klaar en zijn goed en eerlijk.

Betrouwbaar en deskundig

Duidelijke communicatie over reparaties en kosten.

Geweldig goede klantvriendelijke garage.

Ik ben al 20 jaar klant van deze garage. Alleen maar goede ervaringen. Ze staan altijd klaar om je te helpen. Ze zijn zeker vakbekwaam. De persoonlijke benadering en altijd tijd nemen voor jou als klant spreekt me enorm aan. Inmiddels is heel mijn gezin klant bij deze garage en ook een vriend van mij is daar klant geworden. Ik woon in Eindhoven maar ben graag bereid om toch naar deze garage in Son te gaan. Kortom deze garage is voor ons een schot in de roos.

Fijn betrouwbaar vriendelijk en professioneel

Nadat mijn dochter jarenlang goede ervaringen heeft bij garage Van Erp ben ik na mijn verhuizing naar Nederland daar ook terecht gekomen. Gelukkig ervaar ik hetzelfde, heel fijn!

Snel, behulpzaam en vriendelijk

Word snel geholpen. Altijd vriendelijk te woord gestaan, alles word goed uitgelegd. Denken mee en kennen de klanten. Super goede service!

Fijne, snelle service

Je wordt snel en vriendelijk te woord gestaan en meestal dezelfde dag nog gebeld met advies. En daarna ook snel geholpen zodat je weer op weg kunt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij worden hier als sinds jaren super geholpen!

Hele fijne garage met super service! We zijn hier al sinds jaaaren klant met allerlei verschillende merken auto’s. Ook die van mijn moeder. Ze staan altijd voor je klaar als je met problemen staat en proberen je echt te helpen. Dat zie je niet vaak meer. Blij mee! Wij bevelen Garage van Erp in Son zeker aan.

Over Autovakmeester van Erp

Bij Autobedrijf M. van Erp kunt u terecht voor onderhoud, APK reparatie aan alle merken personenauto's. Ook voor aircoservice, banden , winterbanden, uitlijnen en diagnose bent u bij ons aan juiste adres. Daarnaast kunt U ook terecht voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Wij zijn aangesloten bij BOVAG en Autovakmeester.

Over Autovakmeester