Een fijne garage met een top services

Kom er al meer dan 30 jaar. Vriendelijk personeel en vak kennis. Makkelijk om er een afspraak te maken. Ben heel blij met zo’n garage als deze.

Top garage

Prima service, kei goeie automonteurs!!!

Goede, eerlijke en snelle service!

Ik breng al jaren mijn auto voor onderhoud en een APK keuring naar Autovakmeester Van Erp. Altijd een goede, eerlijke en snelle service.

Kundig, betrouwbaar en altijd vriendelijk!

Ik ga met plezier hier naartoe en wordt altijd goed geholpen. Blij mee!

Zoals altijd goed

Ik kom hier al een paar jaar en je wordt altijd hartelijk ontvangen en alles word goed uitgelegd als je vragen hebt.

Betrouwbaar

Ik wordt er al 40 Jr goed geholpen

Al 10 jaar lang geweldige service en vakmanschap.

Afgelopen 10 jaar mijn auto's hier in onderhoud gehad en altijd tot volle tevredenheid. De belangrijkste redenen: ze zijn eerlijk en betrouwbaar, zijn echte vakmensen, snelle service, goede adviezen en ze zijn nog vriendelijk ook.

Al meer dan 20 jaar klant en altijd weer dik tevreden. Eerlijk advies, snel en altijd goed!

Top garage

Fijn contact Niet duur Goede service

Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede service.

Dankjewel weer voor de snelle service en informatie over wat er nodig was.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vakkundig, betrouwbaar en eerlijk

Altijd service plus!

Goede en vriendelijke service

Afspraken worden nagekomen en er wordt prima werk geleverd

Vakmensen met een persoonlijke instelling

Meedenken en goede kwaliteit

Naast de goede kwaliteit die ze leveren, zijn de mannen van Autobedrijf van Erp altijd zeer behulpzaam en denken goed mee wat het beste is voor de auto en de portemonnee.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel goed geholpen

Wordt goed geholpen problemen zijn opgelost.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Staan altijd voor je klaar.

Erg vriendelijk en deskundig. Houden zich aan de afspraak. En als er een duurdere reparatie is bellen ze je.

• Reden bezoek N.v.t.

Fantastische garage en een top service.

Een garage waar je je auto voor onderhoud of reparatie naar toe brengt en je altijd het gevoel dat de goed en vakkundig gedaan is.

Uitstekend service

Snelle service duidelijke communicatie.

Persoonlijke, eerlijke service

Makkelijk om een afspraak in te plannen, persoonlijk, voelt betrouwbaar (aangezien ik geen verstand heb van auto's), denken mee in oplossingen en tot nu toe altijd goede ervaringen gehad.

Prettige, vriendelijke communicatie en goede service.

Voelt vertrouwd, goede afstemming met klant, snelle service, goede uitleg over wat ze hebben vervangen en waarom.

Al meer dan 40 jaar een zeer tevreden klant

Als gezin inmiddels 10 auto’s gekocht ( nieuw en occasions). Altijd tot tevredenheid en met optimale service.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Mijn auto voor een eerste keer gebracht voor een keuring Eerlijk advies gekregen over de reparaties en de daaraan verbonden kosten. Daarmee lieten ze de keuze aan mij. Dus niet een opgedrongen keuze gemaakt. Als extra de accu gecontroleerd voor de winter. Geen extreem hoge kosten die ik van mijn garage gewend was De service was goed en ook qua tijdschema volgens afspraak uitgevoerd Ik ga zeker over een aantal maanden mijn auto brengen voor een service beurt

We komen hier al 20 jaar! Goede service op kwaliteit en om de kosten beperkt te houden. Aanrader!

Altijd goed, prettig en snel geholpen.

De diagnose wordt snel en goed bepaald en de afhandeling kan meestal op korte termijn. Altijd vriendelijk en eerlijk geholpen!

Weer snel en super geholpen.

Ik kwam dit keer voor een paar nieuwe voorbanden. Bij het maken van de afspraak samen bekeken wat ik nodig had en na goed advies de juiste type band gekozen waarna zij de banden in diverse merken en prijzen hebben gezocht waaruit ik een keuze kon maken. Supertop geholpen. Altijd goed voor een redelijke prijs.

• Reden bezoek Andere reden

Kanaalstraat 35 5691NB Son

Over Autovakmeester van Erp

Bij Autobedrijf M. van Erp kunt u terecht voor onderhoud, APK reparatie aan alle merken personenauto's. Ook voor aircoservice, banden , winterbanden, uitlijnen en diagnose bent u bij ons aan juiste adres. Daarnaast kunt U ook terecht voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Wij zijn aangesloten bij BOVAG en Autovakmeester.

Over Autovakmeester