Een gezellige en leuke sportschool

Tijdens de X-Fittt een fijne en goede begeleiding gehad. De overgang van X-Fittt naar een opvolgende sportactiviteit kan beter. Na de X-Fittt vooral de Small Groups gaan volgen (op 1 trainer, max. 6 sporters). Waarvan de HIIT (High Intensive Interval Training) en kracht een goede afwisseling zijn. Hopelijk wordt het koffie drinken na het sporten nog leuker na de verbouwing van de receptie.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Erwin, Bedankt voor deze positieve reactie over de begeleiding en X-Fittt. De opvolging op leefstijl- en beweegprogramma's proberen we zo goed mogelijk te laten plaats vinden door een zo goed en breed mogelijk vervolg aanbod. Toch merken we dat iedereen anders is en het sterk afhankelijk is van de behoefte van een persoon. De een heeft na 12 weken X-fittt alleen behoefte aan nog wat leefstijlcoaching terwijl een ander nog een stok achter de deur nodig heeft om te gaan sporten. In het kort wat we aanbieden: = Leefstijlcoaching en begeleiding door de diëtist; = De Gecombineerde Leefstijl Interventie; = X-Fittt pro; = Sinds kort een vrouwenchallenge, alhoewel ik niet verwacht dat je hier aan mee mag doen als man. ;-) Maar voor de vrouwen is dit een mooie vervolg op X-Fittt. www.physique.nl/vrouwenchallenge = Personal Training incl. of excl. voedingsbegeleiding; = Small Group Trainingen incl. of excl. voedingsbegeleiding. M.a.w.: het hangt van jouw behoefte af. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je bij de receptie jouw vragen stellen of je mag mij ook altijd erop aanspreken. Sportieve groet, Eugène Bongers Directeur Physique

Geen waardering voor de vaste cliënten. Jammer

Sinds april 2018 doe ik nee aan xfitt. Elke nieuwe ronde heb ik mijn aangemeld om op mijn eigen tijden/dagen en dezelfde groep te blijven sporten. In mei/juni bedacht men bij jullie om xfitt af te schaffen en dit de zonet challenge te noemen. Xfitt in een nieuw jasje. Wat men dan niet bedenkt is om de personen die al zo lang xfitt doen te benaderen en vragen of zij aan de zomer fit challenge willen meedoen. Bij toeval vernam ik dit. Er worden nieuwe klanten aangenomen waar ik dan uiteindelijk voor moet wijken. Er was geen ruimte meer in mijn groep, tijden en dagen. Het lijkt mij dat je ervoor moet zorgen je vaste klanten te behouden.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Bianca, Jammer dat je niet het gevoel hebt dat we er voor jou als vast klant. Het klopt inderdaad dat we vele nieuwe aanmeldingen krijgen van anderen die graag willen afvallen en aan het reguliere X-Fittt willen mee doen. En de hoeveelheid plekken zijn enigszins beperkt. We geven de vaste leden, maar ook nieuwe leden een kans om zich hiervoor in te schrijven. Hierbij trekken we de vaste leden van X-Fittt niet direct voor en hier is een belangrijke reden voor. De opzet van X-Fittt is namelijk dat je na 12 weken X-Fittt jouw leefstijl steeds meer zelfstandig kan oppakken. Dit verschilt natuurlijk per persoon, waardoor we in sommige gevallen nog toestaan dat je nog een keer X-Fittt doet, maar uiteindelijk is het doel dat je doorstroomt naar een meer regulier sportaanbod zonder leefstijlbegeleiding. Als vervolg hebben we een Challenge van 8 of 12 weken. Je krijgt 2 x begeleid sporten per week, maar geen voedingsbegeleiding meer. Wij begrijpen heel goed dat je graag door zou gaan met je vaste vertrouwde en vooral gezellige groep X-Fittters, maar als jij jouw afvaldoelen hebt behaald is het een van de mooiste complimenten dat je verder kan en de X-Fittt groep kan verlaten. Ik begrijp van mijn collega dat je na overleg een plekje hebt gevonden bij de afgelopen Summer Challenge. Wij hopen dat je hiermee goed geholpen bent. Maar mocht je na afronding van de challenge toch weer behoefte hebben naar een wat meer intensieve begeleiding, dan ben je van harte welkom om weer bij een volgende editie van X-Fittt, Challenge aan te sluiten. We hebben overigens sinds kort ook de vrouwenchallenge. Zie www.physique.nl/vrouwenchallenge voor meer info. Mocht je nog hulp nodig hebben, je weet ons te vinden. We doen graag ons best om het een en ander te laten aansluiten op jouw behoeftes. Met sportieve groet, Eugène Bongers Directeur Physique Preventiecentrum

Tevreden over de mogelijkheden en apparatuur

Met de therapie in het verleden en het bijhouden van mijn opgedragen oefeningen kan ik de conditie op peil houden. Als zodanig ben ik tevreden. Door diverse organisatorische veranderingen is er soms weinig personeel aanwezig in de zaal.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Ton, Bedankt voor de positieve review. Begeleiding van onze leden staat bij ons hoog in het vaandel. Alleen tijdens daluren hebben we een wat lagere bezetting, zodat we tijdens de piekuren meer mensen kunnen inzetten. Tip: Mocht je tussen 14:00 en 16:00 toch extra hulp nodig hebben, vraag dan even naar de mogelijkheden bij de receptie. Met sportieve groet, Team Physique

Leuke club, faciliteiten enigszins verouderd

Uitstekende sfeer, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Toiletten bij de heren kleedruimte hebben wat mankementen en douches vind ik matig qua hoeveelheid water en temperatuur; erg gladde vloer bij de doucheruimte

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Rob, Bedankt voor de mooie woorden en voor een kritische noot. Physique investeert ieder jaar een fors bedrag om het bedrijf mooier en beter te maken. Deze maand staat de verbouwing van de horeca en receptie op de agenda. Ook voor volgend jaar maken we weer plannen. We zijn ook aan het kijken naar een wat meer duurzame oplossing voor de installaties en energievoorziening. Kans is groot dat hiermee volgend jaar ook een aantal zaken opgelost zijn. Mocht de watertemperatuur te laag zijn, meld dit dan even bij de receptie. Wij kunnen dit eenvoudig wat verhogen. De druk daarentegen niet, maar voor de een is het prettig hoe het nu is en voor de ander niet. Onlangs hebben we een antislip mat naast de douche geplaatst om eventueel uitglijden te voorkomen. Hiermee zou dit probleem opgelost moeten zijn, maar we horen graag als iets niet naar tevredenheid is. Sportieve groet, Team Physique

Fijne sportschool, fijne fysiotherapie en goede aandacht voor de klant

Al jaren sport ik met veel plezier bij Physique. Goede groepslessen en goede begeleiding bij fitness. De Egym is erg motiverend. En vooral een gezellige sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Erik, Bedankt voor jouw bijzonder positieve review. Een 10! Mooie waardering voor onze inzet. Nogmaals bedankt. Met sportieve groet, Team Physique

Ik kan prettig en rustig fitnessen. Als ik begeleiding vraag krijg ik dat.

Ipv het horecagedeelte zou ik de kleedkamers en douches opknappen want dit is echt allemaal oud en vies, In de toiletten brandt altijd licht omdat het licht anders niet meer aangaat... Wat dacht je van het energie verspilling! Er zitten altijd haren in de doucheput. Wat betreft hygiëne zou renovatie hier niet voor zijn tijd zijn. Ook de toestellen in de fitnessruimte zijn niet schoon, er ligt bv altijd viezigheid op de fietsen. Die maak ik altijd schoon na gebruik maar dat doet verder bijna niemand. De verhoging van het lidmaatschap naar 13 maal per jaar vind ik ook niet prettig. Verhogen per maand en gewoon 12 x per jaar contributie.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Sandra, Bedankt voor jouw review en jouw feedback. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel. Jammer dat je dit minder ervaart. Wij zijn van mening dat we de schoonmaak juist heel goed hebben ingeregeld. Zo werken we met een vast team van schoonmakers die alle dagen 's ochtends schoonmaken. Daarnaast maken de sportinstructeurs de fitnessruimtes dagelijks schoon zodat er geen stof of andere viezigheid op de fitnessapparaten kan komen. De leden zijn ervan op de hoogte dat (cardio)apparaten waarbij je veel gezweet hebt even nadien schoongemaakt moeten worden. We zien erop toe dat hiervoor in alle ruimte de nodige schoonmaakspullen voor onze leden aanwezig zijn. Deze worden ten alle tijden op tijd bijgevuld. Desondanks koppelen we jouw feedback hierover terug naar onze schoonmakers en sportinstructeurs en gaan we het wat vaker zelf controleren. Mochten er meer zijn met deze klacht of mochten wij uit steekproeven ervaren dat de schoonmaak onvoldoende is dan zullen we onze schoonmaak protocollen bijstellen. Een goed voorbeeld zijn bijvoorbeeld de doucheputjes. Dit is onlangs eerder gemeld door een klant en sindsdien wordt hier strikter op gecontroleerd en schoongemaakt. Dit zou dus al verleden tijd moeten zijn. Met sportieve groet, Team Physique

Lekker in de buurt

E-gym bevalt zeer goed. Persoonlijk contact en begeleiding is prettig. Net als het feit dat Physique lekker in de buurt is!!

Beste Sjors, Bedankt voor jouw positieve review. Sportieve groet, Team Physique

Het is beter geweest.

Met regelmaat alleen stagiaires aanwezig of net afgestudeerd. Ervaren personeel gaat weg. Er wordt veel aan de bar gehangen waardoor er voor klanten weinig ruimte (letterlijk en figuurlijk) is ok vragen ed te stellen zonder dat er mee wordt “geluistervinkt”. Oude vaste personeel ben ik heel positief over.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Renske, We werken met vaste sportinstructeurs. De stagiaires zijn een extra ondersteuning en ze zijn ook bij ons om het vak te leren. Dit schoolseizoen hebben we slechts een beperkt aantal stagiaires ingezet en zijn hoofdzakelijk van HBO niveau. Doordat we als bedrijf erg groeien zien we gelegenheid om de toppers die afstuderen bij Physique een baan aan te bieden. Veel van onze beste vaste medewerkers zijn ooit zo bij ons begonnen. Het hangen van personeel staan we niet toe, maar overleg op de werkvloer tussen collega's zal ongetwijfeld plaats vinden. Eind oktober gaan we de horeca en entree verbouwen hierbij is er meer ruimte om te kunnen relaxen voor onze klanten en het "hangen" van personeel wordt ontmoedigd. Voor een impressie van hoe het gaat worden ga naar: https://youtu.be/cZR2JzVK1UI. Privacy staat bij ons hoog in het vaandel. Mocht je behoefte hebben om iets persoonlijks te bespreken (zonder dat iemand aan een balie kan meeluisteren), dan hebben we hier aparte ruimtes voor. Dus aarzel niet om de volgende keer te vragen of je wat persoonlijks kan overleggen. Met sportieve groet, Team Physique

Gezellig , nuttig , sportplezier .

• Wat vind je van de hygiëne?

Prima sportschool met verbeterpunten.

Al bijna 14 jaar sport ik bij physique, veel mensen zien komen en gaan. Groepslessen over het algemeen goed, hygiene helaas minder goed. Bij de balie meestal aardig personeel, maar niet altijd even op de hoogte van alles. Prijstechnisch zit het wat mij betreft aan de hooge kant.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor jouw aanbeveling en feedback.

Prettige intake voor de X-Fitt

Duidelijk verhaal. Lars is prettig in de omgang. Stelt je op je gemak en kan dingen goed uitleggen.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review.

Niet zo goed

Ik heb per e-mail mede gedeeld in maart dat ik een tijdje niet kon komen van wege een dubbele spinalestenose, desondanks is mijn bijdrage maandelijks afgeschreven .

• Wat vind je van de klantvriendelijkheid van de medewerkers? N.v.t.
  • Wat vind je van de kwaliteit van de groepslessen? N.v.t.
  • Wat vind je van de sfeer? N.v.t.
  • Wat vind je van de hygiëne? N.v.t.

Beste Arno, Bedankt voor je terugkoppeling. Vervelend dat de tijdelijke stopzetting niet naar wens is gegaan. Ik heb een collega gevraagd het een en ander uit te zoeken en contact met je op te nemen. Ik wens je verder sterkte. Met vriendelijke groet, Eugène Bongers Directeur Physique Preventiecentrum BV

Prettig

Op maandagochtend worden we hartelijk welkom geheten door Paula. Daarna drinken we aan een gezellige grote tafel een heerlijk kopje koffie. Om 10.00 uur kunnen we dan ontspannen naar de yoga om nog verder onder de deskundige begeleiding van Mieke ontspannen bezig te zijn. Alle lof voor Mieke!!!!!!!

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor jouw positieve review.

Weinig terugkoppeling

Heb een abonnement (alleen er wordt niets afgeschreven) en is weinig vervolgtraject tot nu toe in gang gezet. De ecirkel vind ik een prettige manier om te werken aan conditie en kracht. Mis de begeleiding ter plaatse,

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Antien, Bedankt voor je review. We zien in onze ledenadministratie dat je gebruik hebt gemaakt van een gratis 6x voucher om kennis te maken met trainen op de eGym-cirkel. Hiervoor hebben we inderdaad niks afgeschreven omdat deze voucher gratis is. Indien je lid zou willen worden en bij ons zou willen blijven trainen op de eGym, dan nodigen we je graag uit voor een vervolgafspraak om je doelen te bespreken en je verder te begeleiden. We hebben momenteel ook een aanbieding waarbij we je de eerste maand gratis mogen aanbieden bij het afsluiten van een jaarabonnement. We zullen een dezer dagen telefonisch contact met je opnemen om te vernemen of je hier interesse in hebt.

Goede fysio, slechte diabetesfit

Was altijd erg tevreden, maar de laatste maanden helaas niet meer. De contributie is verhoogd voor de diabetesfit lessen, terwijl er ook nog metingen worden uitgevoerd, die gedeclareerd worden als fysio-behandeling. Dwz. €40,- contributie per 4 weken en 3x fysiotherapiebehandelingen in 12 weken van rond de €30,-, dus voor 12 weken €120,- contributie en €90,- fysio, totaal dus een bedrag van €210,- in de 12 weken. Helaas ligt het nivo van de lessen ook niet erg hoog :( . De fysio behandelingen op zicht bevielen altijd wel erg goed.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Nicole, Jammer dat je minder tevreden bent. We geven jouw feedback terug naar jouw begeleider. De prijzen staan onder druk, doordat we steeds minder vergoed krijgen vanuit de zorgverzekeraars. Om de kosten van persoonlijke begeleiding voldoende te dekken zijn de prijzen inderdaad omhoog gegaan. We hadden dit ook graag anders gezien, maar we kunnen het niet onder kostprijs aanbieden. Mocht diabetesfit niet goed bij je passen, dan zijn er misschien andere trainingsmogelijkheden die beter bij je passen. Zo kun je bijvoorbeeld diëtetiek 3 uur gratis ontvangen uit je basis zorg. (Wel rekening houden met jouw eigen risico of als jij al gebruik hebt gemaakt van diëtetiek uren. ) Dit kan bijvoorbeeld gecombineerd worden met trainen op de eGym of andere trainingsmethodes of programma's. Je persoonlijke begeleider zal contact met je opnemen om samen met jouw te kijken wat jouw wensen zijn en wat we dan zouden kunnen aanbevelen. Met sportieve groet, Team Physique

Er zijn goede groepslessen op de ochtenden

Goede lessen, maar de kleedkamers laten e.e.a. te wensen over. Ik ervaar het als storend dat mensen in de zaal waarin de lessen gegeven worden hun tassen meenemen en kleding en schoenen wisselen.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Joke, Bedankt voor jouw reactie. We nemen jouw feedback mee bij het verbeteren van onze producten en dienstverlening. We hebben als regel dat tassen e.d. in lockers worden opgeborgen alvorens men naar een groepsles gaan. We wijzen onze leden hierop en instrueren de groepslesinstructeurs dat ze erop toezien dat dit niet gebeurd. Bedankt voor jouw feedback. We zullen dit nogmaals extra onder de aandacht brengen. We zijn continue bezig met het verbeteren van onze faciliteiten. Dit jaar is de horeca en entree aan de beurt om grondig verbouwd te worden. Zie voor een filmimpressie: https://youtu.be/cZR2JzVK1UI. Zo pakken we ieder jaar wat op om Physique beter en mooier te maken. Jouw tips zijn dus altijd welkom. Sportieve groet, Team Physique

Ongezellig weinig spontane begeleiding

Begeleiders waarschijnlijk stagiaires zijn door de week af e toe aanwezig maar erg non Active. Komen niet spontaan naar he toe om je te wijzen op verbeteringen.Zitten continue achter de computer. Weinig interactie. Begeleiding alleen op afspraak.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Edwin, Jammer dat jij de begeleiding in de fitness negatief ervaart. We doen erg ons best om juist een pro-actieve houding te bevorderen bij onze personeelsleden / sportinstructeurs. Daarbij hoort ook spontaniteit en mensen af en toe aanspreken en vragen hoe het trainen gaat en of ze nog hulp nodig hebben. Sportinstructeurs die achter de computer zitten, zijn soms bezig voor klanten voor bijvoorbeeld het maken van nieuwe trainingsschema's of het beantwoorden van vragen van klanten die zijn persoonlijk coachen. Het is niet onze bedoeling dat dit negatief ervaren wordt, dus via deze weg bedank ik je voor jouw feedback. Hier gaan we zeker wat mee doen. Omdat Physique nauw samenwerkt met de HAN en CIOS bieden we ook ruimte voor stagiaires om wat meer te leren van dit vak. De stagiaires worden hierbij persoonlijk begeleid door een van onze werknemers. De stagiaires worden getraind in klantvriendelijkheid. Door jouw feedback zullen we er nog scherper op zijn dat ook stagiaires pro-actief omgaan met onze cliënten en dat ze hierop worden gecontroleerd. Sportieve groet, Team Physique

Heb geen contact met Physique

Ben op locatie omdat ik ben doorgestuurd naar Tigra. De apparaten weden door de gebruiker of anderen niet gereinigd van zweet etc. Vies als je moet trainen met plakkerige grepen.

• Wat vind je van de klantvriendelijkheid van de medewerkers? N.v.t.
  • Wat vind je van de hygiëne?

Physique, bepalend voor mijn gestel.

Vanaf mijn eerste oefeningen, bij de oprichting van Physique , merk ik dat het regelmatig bewegen onmisbaar voor mij is en mij helpt mijn conditie te verbeteren, c.q. op peil te houden. Grote stimulans hierbij is altijd het groepsgevoel en het enthousiasme van de instructeurs geweest. Ik hoop nog jaren door te blijven gaan.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Henk, Bedankt voor deze positieve aanbeveling. Fijn dat je zo enthousiast bent. Wij hopen ook dat je nog jaren kan door gaan. Sportieve groet, Team Physique

Zeer betrokken en vriendelijk en een goede atmosfeer

Sfeer is goed , therapeuten zijn goed. Na een jaar training bij de COPD club geleid door Yuki , een zeer goed resultaat!

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Sonja, Bedankt voor de warme aanbeveling. Een 10 zijn we trost op, maar nog meer als we een verschil kunnen maken en jij jouw resultaten behaald. Nogmaals bedankt. Sportieve groet, Team Physique

Fijne sportschool

Ik kom er graag. Goede sfeer, aardige medewerkers. Er zijn wat kleine punten. De wc,s kunnen schoner. Er zitten bijna altijd urine vlekken op de vloer. Alle afvalemmers zij kapot. De entree tot de school zou veel beter ogen, als het onkruid wordt verwijderd, de bladeren weggeveegd en de boomspiegel eens wordt schoongemaakt. De muur bij de douches staat bol. Volgens mij zitten een rij tegels los. De vloer bij de douches is glad. Ik zou - en nu spreekt de jurist in mij - een waarschuwingsbord plaatsen, dit in verband met schadeclaims in geval van een calamiteit.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Peter, Bedankt voor het mooie cijfer 9 en de feedback. Hier kunnen we vast wel wat mee. Sportieve groet, Team Physique

Ondanks het ene minpuntje, maak Kelsey alles goed (incl. receptioniste)

Al sinds maart 2003 bij Physique. Maak gebruik van groepslessen, Spinnen (Samanta) en Bodypump (Nita). Nu alleen Bodypump op de vrijdagavond, gegeven door Kelsey, ze doet het geweldig, super. Gelukkig iets vervroegd, van 8 naar half 8. Nu kunnen we normaal douchen zonder opgejut te worden door de "slavendrijver" die in onze kleedruimte kwam om ons op te jagen, omdat hij zo graag 5 minuutjes eerder naar huis wilde !! S.v.p. handhaven op half 8. Vooraf altijd opwarmen op de "cross & country" machine, op de laatste oude, graag deze handhaven aub, dit is een erg prettige machine.

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Rob, Bedankt voor jouw positieve review. We nemen het groepslesrooster regelmatig onder de loep en feedback van onze klanten en instructeurs nemen we hierin mee. Goed om te vernemen dat deze laatste wijziging naar wens is. Ieder jaar investeren we in nieuw fitness apparatuur, maar ook luisteren naar onze leden. Dat is ook de reden waarom deze "oudere"crosstrainer er nog steeds staat en hij blijft het ook gewoon goed doen. Fijn dat je dit ook kan waarderen! :-) Sportieve groet, Team Physique

Een goede sportschool!

Een sportschool zonder al te veel toeters en bellen. Gezellig en schoon. Voldoende fitness-apparatuur en breed aanbod lessen.

Bedankt voor deze mooie review. Team Physique

Weinig begeleiding op de vloer

Heb jaren getraind bij jullie maar ook de nodige blessures opgelopen omdat ik het vaak niet goed deed ,er zaten toen de nodige stageres achter de teek maar niet 1 die even zij mv.die beweging is niet goed . Dus ik vind meer mensen op de vloer en opletten dat men het goed doet .

• Wat vind je van de hygiëne?

Beste Tjaja, Vervelend om te vernemen dat je een blessure hebt opgelopen. We hechten veel waarden aan persoonlijke begeleiding. Bij personeelstrainingen wordt hier ook extra aandacht aan gegeven. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd om te vernemen of we vanuit de Fysiotherapie wat voor je kunnen betekenen. Je geeft ons een 10 voor de sfeer. Hiermee geef je aan dat jij je wel prettig voelt bij ons. Ik hoop dat we een oplossing kunnen vinden waardoor je toch weer met veel plezier kan gaan sporten bij Physique. Met sportieve groet, Team Physique

Vriendelijke ontvangst en prettig gesport

Proefabonnement- gehad voor 3 maanden. Hierbij kennis gemaakt met e-gym en trampoline fitness. Zeer positief hierover

• Wat vind je van de hygiëne?

Hi Anita, Bedankt dat je zo positief bent over deze 3 maanden sporten bij Physique. We hebben deze maand een aanbieding waarbij je een maand gratis mag sporten. Dus mocht je interesse hebben, kijk dan voor meer info op: https://www.physique.nl/1-maand-gratis. Wellicht zien we je weer snel terug. Sportieve groet, Team Physique

Beukenlaan 19 6823MA Arnhem

Over Physique Preventiecentrum BV

Physique preventiecentrum BV is dé specialist in Arnhem voor PT, Fitness, Groepslessen, Fysiotherapie en Leefstijl. Wij werken met een multidisciplinair team dat bestaat uit: sportartsen, fysiotherapeuten, diëtisten, leefstijlcoaches, sportinstructeurs en personal trainers. Wij begeleiden jou optimaal en staan voor resultaten. Wat je doel ook is: afvallen, meer spierkracht en/of conditie. Ook bij medische beperkingen kunnen we je professioneel begeleiden met jouw sport en gezondheidsdoelen. Verder geldt bij Physique; - 7 dagen per week open; - Trainen en sporten in een klimaat beheerste omgeving; - Meer dan 80 groepslessen per week. Ervaar het zelf met een gratis proefweek.