Verschrikkelijk

In 3 dagen heeft topbehanger ons nieuwbouwhuis gerenovliest en op advies van topbehanger alles 9010 op de muren laten verven, de kleur was niet na wens. Door andere mensen over laten doen. Die gaven aan dat het super dun behangen is. De hoeken in huis niet meegenomen met renovlies. Dun geverfd,boven de deuren niet gekit. Na 1000 x mailen nog steeds nooit een officiële factuur ontvangen, terwijl ik het van ons bouwdepot wilde betalen. Al met al niet tevreden en stefan heeft niets gedaan om ons tevreden te maken. Zoek aub verder ! Wij hebben inmiddels veel betere adressen.

Goed en snel

Keurig werk geleverd binnen planning en budget. Mooi alternatief voor stucwerk; minder vuil, water en stof in je woning en daarnaast veel sneller gereed door geen droogtijd. Aan te bevelen voor renovatie en nieuwbouw!

Flexibel snel en professioneel werk.

Stefan is een echte topper. Ik ben goed geadviseerd en toen bleek dat het veel meer werk was dan gedacht werd hier heel flexibele mee omgegaan en op zeer korte termijn een oplossing voor gevonden. Ipv 2 dagen 3 dagen en met extra mankracht. In deze drukke tijden had ik niet gedacht dat dit kon maar Stefan maakt het waar. Het resultaat mag er ook zeker zijn. Ik ben heel erg blij met deze mannen en kan ze iedereen aanbevelen.

Top Behang & Sauswerk !

De mannen van Topbehangers hebben ons nieuwbouw woning (380 m2 muren) voorzien van glasvliesbehang en 2x gesausd met verschillende kleuren. Strak en mooi resultaat na een paar lange dagen werk. Goed werk geleverd, erg content. Hele goede prijs / kwaliteit verhouding, een aanrader! Wel op tijd boeken, want ze hebben een hele volle agenda.

Netjes, snel en service gericht

De mannen van Topbehangers hebben ons nieuwe huis van renovlies voorzien, samen met 2x sauzen. Ze werken snel en wanneer je vraagt of er toch nog aanpassingen gedaan kunnen worden is dit geen enkel probleem. Binnen 2 dagen was alles netjes van renovlies en verf voorzien en was ook ons eigen gekozen behang geplakt. Het resultaat is helemaal naar onze zin!! Ze maken lange dagen en moesten ook lang rijden, respect voor deze mannen! Hartstikke bedankt!!

Super glad en naadloos

deze jongens bevelen wij echt aan, strak werk en naadloos behangen ! Jongens dank hiervoor !

Ronnie van ark

Goed werk geleverd en alle afspraken netjes na gekomen ! Onze woning is geplakt met renovlies en we hebben alles netjes laten sauzen . De jongens waren er mooi optijd en waren dag 2 klaar zodat wij weer verder konden met de rest van onze woning . Toppers bedankt !

Zeer zeer slecht

Meneer stefan Baaijens zegt alles op te lossen na slecht afgeleverd werk.. inmiddels heeft zijn vrouw de nek gebroken opa overleden, kind ziek zelf ziek. Vrouw weer ziek.. allemaal afzeggingen toevallig op mij afgesproken data.. aankomende week is de laatste week dat hij mag langs komen voor reparaties. Daarna schakel ik een Advocaat in!! Ps: reageert al sinds 23 september niet meer op mijn berichten.. 3250,- voor renovlies en latex sausen.. behang plakt op veel plekken niet. Overal naden om de meter ( het zou naad loos zijn ) slecht geschuurd onder het behang. En de belangrijkste 10 meter lange wand zebra strepen en dat zou gewoon matt zand kleur zijn.. Dit bericht verwijder ik gelijk als hij wat van zich laat horen. Wil je meer informatie. Mail gerust even [email protected]. Stefan Baaijens. Laatste kans, ik heb deze zaak al besproken. Ik hoef alleen nog maar een advocaat in armen te nemen en de kosten zijn voor jou;)

Goed gevoel

Alle wanden in ons huis laten renovliezen en sausen door Topbehanger. heel tevreden met het resultaat! Qua zicht doet het niet onder voor stucwerk. Communicatie verliep heel goed en denkt in alles mee. Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding, echt aan te raden dus!

Top resultaat

Wij zijn super tevreden over het eindresultaat! De wanden zijn naadloos behangen, je ziet geen verschil met stukwerk. Het schilderwerk ziet er ook top uit. Verder is de communicatie van offerte aanvraag tot aan de oplevering top verlopen. Aanrader dus!

Zeer vakkundig en professioneel

Zeer tevreden over het afgeleverde werk van Topbehanger. Het behang zit zeer strak op de muren en het verfwerk is schitterend mooi!

Goed en snel

Mijn nieuwbouwwoning werd binnen een paar maanden opgeleverd. Via een bekende bij Stefan terechtgekomen. Ondanks zijn volle agenda, kon hij mij nog inplannen. Vóór de werkzaamheden, netjes alle schakelaars, trapleuningen en wandcontactdozen verwijderd. Stefan en zijn collega hebben in een paar dagen tijd de woning behangen en gesausd. Strak resultaat, ziet eruit alsof het gestuct is. Ik ben er hartstikke blij mee. Nu kan ik eerder genieten van mijn nieuwe woning. Een aanrader!

Top ervaring met Topbehangers

We hebben ons huis laten behangen door Topbehangers. Voordien hebben we ons goed laten voorlichten wat de mogelijkheden waren. Dan merk je gelijk dat je met vakmensen te maken hebt. In drie dagen ons huis behangen en gesaust en in meerder kleuren. Top werk geleverd en wij kunnen genieten van ons huis. Stefan bedankt voor jullie prestatie.

Vakwerk

Huisje met vliesbehang gedaan en in de saus gezet door , Stefan en Rick bedankt voor de goede en snelle service. Jullie zijn echt Toppers en zeker aan te raden. Groetjes van Corne en Bianca uit Maastricht.

Geweldig geholpen door Topbehanger

Wat een prachtig werk hebben de mannen van Topbehanger geleverd. Het contact verliep heel soepel van begin tot eind. Iets extra’s? Is nooit teveel gevraagd. Ze lopen echt een stapje harder voor je, binnen 3 dagen hele huis behangen en gesaust + kozijnen en trappen geverfd. Wat een top prestatie en zo snel... Ik ben super tevreden en kan nu met een fijn gevoel in ons nieuwe huis wonen. Het resultaat is ook erg strak met behang! Twijfel dus niet en ga naar Topbehanger voor jouw huis!

Fijn geholpen!

Bert baaijens heeft mij heel erg goed geholpen, alle muren in ons huis! Geen gemakkelijk klus want het was geen nieuwbouwwoning. Hij kwam met goede oplossingen en ik ben blij met het eindresultaat! Dankjewel Bert (en Collega)

Top team

Vader en zoon hebben in 2 dagen 120 m2 behang geplakt en gesaust en 105 m2 behang geplakt ongesuast Minder werk was ook geen probleem Van te voren afgesproken wat er.moest gebeuren en ze dan wat ze beloven Werken alles netjes af en netjes en gestructureerd Al met al een echte aanrader en zounde volgende jeer zeker weer met deze mannen in zee gaan

Super tevreden

Van het begin tot eind heb ik ervaren dat ik met echte vakmensen van doen had. Van offerte tot eindproduct, in een woord geweldig. We dachten eerst dat we het zelf wel konden doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. We zijn blij dat we deze klus in ons huis door Topbehangers hebben laten doen.

Echt top werk

Ik ben heel tevreden over het afgeleverde werk. Zeer nauwkeurig en professioneel.