Zeer vakkundig en professioneel

Zeer tevreden over het afgeleverde werk van Topbehanger. Het behang zit zeer strak op de muren en het verfwerk is schitterend mooi!

Goed en snel

Mijn nieuwbouwwoning werd binnen een paar maanden opgeleverd. Via een bekende bij Stefan terechtgekomen. Ondanks zijn volle agenda, kon hij mij nog inplannen. Vóór de werkzaamheden, netjes alle schakelaars, trapleuningen en wandcontactdozen verwijderd. Stefan en zijn collega hebben in een paar dagen tijd de woning behangen en gesausd. Strak resultaat, ziet eruit alsof het gestuct is. Ik ben er hartstikke blij mee. Nu kan ik eerder genieten van mijn nieuwe woning. Een aanrader!

Top ervaring met Topbehangers

We hebben ons huis laten behangen door Topbehangers. Voordien hebben we ons goed laten voorlichten wat de mogelijkheden waren. Dan merk je gelijk dat je met vakmensen te maken hebt. In drie dagen ons huis behangen en gesaust en in meerder kleuren. Top werk geleverd en wij kunnen genieten van ons huis. Stefan bedankt voor jullie prestatie.

Vakwerk

Huisje met vliesbehang gedaan en in de saus gezet door , Stefan en Rick bedankt voor de goede en snelle service. Jullie zijn echt Toppers en zeker aan te raden. Groetjes van Corne en Bianca uit Maastricht.

Geweldig geholpen door Topbehanger

Wat een prachtig werk hebben de mannen van Topbehanger geleverd. Het contact verliep heel soepel van begin tot eind. Iets extra’s? Is nooit teveel gevraagd. Ze lopen echt een stapje harder voor je, binnen 3 dagen hele huis behangen en gesaust + kozijnen en trappen geverfd. Wat een top prestatie en zo snel... Ik ben super tevreden en kan nu met een fijn gevoel in ons nieuwe huis wonen. Het resultaat is ook erg strak met behang! Twijfel dus niet en ga naar Topbehanger voor jouw huis!

Fijn geholpen!

Bert baaijens heeft mij heel erg goed geholpen, alle muren in ons huis! Geen gemakkelijk klus want het was geen nieuwbouwwoning. Hij kwam met goede oplossingen en ik ben blij met het eindresultaat! Dankjewel Bert (en Collega)

Top team

Vader en zoon hebben in 2 dagen 120 m2 behang geplakt en gesaust en 105 m2 behang geplakt ongesuast Minder werk was ook geen probleem Van te voren afgesproken wat er.moest gebeuren en ze dan wat ze beloven Werken alles netjes af en netjes en gestructureerd Al met al een echte aanrader en zounde volgende jeer zeker weer met deze mannen in zee gaan

Super tevreden

Van het begin tot eind heb ik ervaren dat ik met echte vakmensen van doen had. Van offerte tot eindproduct, in een woord geweldig. We dachten eerst dat we het zelf wel konden doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. We zijn blij dat we deze klus in ons huis door Topbehangers hebben laten doen.

Echt top werk

Ik ben heel tevreden over het afgeleverde werk. Zeer nauwkeurig en professioneel.