Zoals gepland en afgesproken in 1 dag keurig geplaatst

Schuifpui en keukenraam- en deur laten vervangen. Spannend om met een kraan voor de deur in een eenrichtingsstraat de schuifpui over het huis te zien gaan en dan binnen een paar seconde te zien dat het perfect past. Dit gold gelukkig ook voor de keukendeur en het raam. Heel weinig reparatiewerk aan het stucwerk nodig. Goed ingemeten en fijne monteurs.

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)

Ook nu weer zeer tevreden Op Ramenfabriek Op ‘t Hoog

Op afgesproken tijdstip aanwezig. Werknemers waren terzake kundig. Hebben alles keurig geplaatst en afgewerkt. Na de klus hebben zij alles weer keurig netjes opgeruimd. Alles oude materialen zijn door hen meegenomen, waardoor wij weinig rommel over hadden. Op ‘t Hoog wat ons betreft een aanrader. Was wachten meer dan waard.

• Klant via: Showroom Moergestel

Alle afspraken zijn stipt nagekomen!

Vanaf eerste contact is er duidelijk gecommuniceerd en zijn de afspraken stipt nagekomen. De kozijnen zijn nauwkeurig en goed ingemeten en geproduceerd als afgesproken (afmetingen, kleuren, afwerking) en binnen een dag geplaatst door vakbekwame en vriendelijke mensen! Prima dus!

• Klant via: Webshop

Onze huis voorzien van kunststof kozijnen in drie dagen. Top gemonteerd en afgewerkt door kundige monteurs. We zijn blij met de aanwinst.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Goede kwaliteit, maar met 37 jaar ervaring meer service verwacht

Het gesprek bij de showroom is goed verlopen. We werden op een vriendelijke manier te woord gestaan. De verschillende soorten ramen in de showroom gaven een duidelijk beeld van de mogelijkheden. Tijdens de controle en inmeten zijn we stapsgewijs langs alle ramen gelopen, de draairichtingen gecontroleerd en wijzigingen doorgevoerd. Dit is erg soepel verlopen. Wat we hier in miste was de ervaring van Op'tHoog. De afwerking van bijv. het bloemenkozijn is netjes gedaan. Echter de uitstraling van het raam nu is anders dan wij hadden verwacht n.a.v. de gesprekken. Wanneer er met foto's of tekeningen een beeld was gegeven van dit eindresultaat, dan hadden wij het niet laten vervangen. Daarnaast had er meer duidelijkheid mogen komen over de daadwerkelijke afmetingen van de architraaf. Deze was breder dan het beeld wat ons geschetst was tijdens het inmeten. De voorbereiding op de montage dagen waren duidelijk gecommuniceerd via E-mail en tijdens het inmeten. Het was duidelijk waar ze zouden beginnen en op welke manier ze door het huis zouden gaan. Aan het eind van de dag waren alle verwijderde ramen vervangen en waren er geen open gaten in het huis. Er is goed gecommuniceerd over het plaatsen van materialen tijdens het werk en tijdens hun afwezigheid. Aan het eind van de dag zag het er opgeruimd uit. Wanneer wij punten hadden die wij graag anders zouden zien, dan stonden zij daar voor open. Aan het begin van de dag werd ook aangegeven wat ze gingen doen en, mocht het sneller gaan dan gedacht, of ze dan verder mochten gaan. Ze hebben zelf het e.e.a. verplaatst en er stucloop neergelegd ter bescherming van de vloer. Al met al zijn wij tevreden over het hele traject. Echter hadden wij iets meer service verwacht bij ''sinds 1986 kozijnen en accessoires op 't hoogste niveau!'' slogan.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires

Uiterst tevreden

Heel tevreden met het gehele verloop van de plaatsing van de voordeur

Strakke kozijnen!

Ondanks het lange wachten tot de kozijnen geplaatst werden zijn we zeer tevreden. Zowel buiten als binnen alles keurig afgewerkt!

• Klant via: Showroom De Meern

Goed en netjes geholpen.

Goede service. Ruim voor de afgesproken montagedatum. Duidelijkheid in alles zodat je niet voor plotselinge verrassingen komt te staan.

Wederom top werk geleverd

Deze keer achterzijde laten vervangen...vlot,netjes en oog voor detail....zeer tevreden...1 raam zat soort van haar tussen,wordt binnenkort omgeruild..

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)

Tevreden

Opzich was alles goed. Vriendelijke werklui. Er zit alleen een bolling in het aluminium wat tussen de beglazing zit. Daar kunnen de werklui niks aan doen, maar wel degene die het raam gemaakt hebben. Ik vind het gek dat dat überhaupt mogelijk is. Een ander punt wat ik niet zo fijn vond is dat de kitranden rijkelijk worden bespoten met, wat ruikt als een oplosmiddel. Dit wordt gedaan om vervolgens de kitrand glad te strijken. Dit is een zeer onaangename, ongezonde lucht. We hebben boven alle ramen dagen lang tegenover elkaar open gehad om dit weg te krijgen. In de woonkamer kan dat natuurlijk niet. En daar ruiken we het nog steeds. We kregen hier allemaal hoofdpijn van en hebben dit als zeer onprettig ervaren. Als ik zelf dingen moet kitten gebruik ik een mengsel van afwasmiddel en water om glad te strijken. Ook professionele kitters zie ik het zo doen. Persoonlijk vind ik dat het spul wat jullie hanteren niet binnenshuis gebruikt zou mogen worden. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat dit ook op de verpakking staat, want die lucht is echt niet te doen. Wij hebben daar dagen lang in moeten wonen en slapen. Op dit punt na is er mooi en goed werk afgeleverd.

• Klant via: Showroom Purmerend

Een degelijk bedrijf met goede service van verkoop tot montage.

Een jaar geleden na een bezoek aan de showroom en een bezoek van de verkoper aan huis een order geplaatst voor het vervangen van in totaal vier vensters. Kort voor de montage werden de kozijnen door een monteur exact ingemeten en werd er een definitieve montagedag afgesproken. Op de montagedag waren vier monteurs al om 8 uur 's-morgens aanwezig en binnen vier uur waren de kozijnen vervangen, de ruiten geplaatst en in ons geval ook de nieuwe rolluiken gemonteerd. Na afloop de montage samen met een monteur nagelopen en kregen we nog een korte uitleg over het onderhoud. Een ruit bleek lek, waardoor er water tussen de twee glaslagen terecht kwam. Hiervoor is direct een nieuwe ruit besteld en binnen een week stond er al een afspraak om die te plaatsen.

Opnieuw prima werk geleverd

Na in 2020 de zuidkant van ons huis was gedaan, is nu de andere kant inclusief de voordeur vernieuwd. Ook nu weer een prima team van werkers die netjes, nauwkeurig en in goed overleg het werk uitvoerden. Alles keurig afgewerkt en alle rommel opgeruimd. Wij kunnen iedereen dit bedrijf aanraden en zullen het ook zeker doen

Prima product

Alles op tijd geleverd. Oorspronkelijk 2 dagen gepland, in 1 dag alles geplaatst! Chapeau.

• Klant via: Showroom Moergestel

Montage is netjes gedaan, Service uiteindelijk keurig.

De montage van de voordeur is zeer netjes uitgevoerd, maar helaas zitten er kleine beschadigingen op de deur en zit er condens tussen de ruit. In eerste instantie waren de beschadigingen slecht en ondeskundige "hersteld". Imiddels zijn de beschadigingen wel prima hersteld, dus daar zijn wij tevreden mee. Ook heeft de fabrikant (een Duitse frima) via een brief ons laten weten dat het 'condens' probleem spoedig zal worden opgelost. Er moet nog wel een vervolg afspraak worden gemaakt. Wat het verkoop traject betreft, hadden wij het fijn gevonden dat er bij de offerte/opdrachtbevestiging een 'voorbeeld' bijgevoegd zou zijn van de bestelde deur.

• Klant via: Showroom Moergestel

Wij zijn tevreden alles keurig geplaatst

Duidelijke uitleg gehad in de showroom en alles is keurig en netjes geplaatst zeer tevreden over onze nieuwe kozijnen en achterdeur en screen en hordeuren en inzet horren.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Zoals het hoort te zijn

Afspraken zijn keurig nagekomen. De bestelde deuren zien er prachtig uit. Netjes gemonteerd en wat kleine foutjes snel verholpen!

• Klant via: Webshop

Top geregeld prima vakmensen en matriaal

ziet er scon uit

Komt na wat beloofd is.

Na bestellen was 13 maanden best wel een lange tijd voor dat het geplaatst werd. Maar dan kan je echt trots zijn op wat er geplaatst is. Een aanrader !

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires, Overige
  • Klant via: Showroom Purmerend

Correcte bezoeken vooraf met volledige offerte en aansluitend volgens afspraak plaatsing.

Zeer zorgvuldig en nette werkers van Ezwirs-Service. Zeker i.o.v. Op 't Hoog ingehuurde bovenstaande aannemer.

• Service N.v.t.
  • Klant via: Webshop

Prima kwaliteit, alles conform afspraak.

Alles conform afspraak geldt ook voor de voorwaarden. Daarbij mis ik wel klantgerichtheid en de servicegerichtheid om de klant tegemoet te komen bij ontstane (wat grotere) schade bij weghalen van bestaande kozijnen.

• Klant via: Showroom Moergestel

Vakwerk van hoge kwaliteit!

Zeer tevreden over het eindresultaat! Vanaf het begin tot aan het eind word je goed geholpen en zijn ze goed bereikbaar voor eventuele vragen. De montage word verzorgd door echte vakmensen wat ook in het eindresultaat is terug te zien.

• Klant via: Showroom Moergestel

Prima werk afgeleverd, in een opperbeste stemming en geweldige samenwerking!

De drie dagen van voorbereiding thuis waren behoorlijk inspannend. In de voortuin moest een partytent worden opgezet i.v.m. het slechte weer en binnen moest er heel wat stucloper worden aangebracht en vooral op de twee trappen wasdas een heidense klus. De montagedagen verliepen heel gestructureerd en in prima samenwerking. De hele ploeg, vijf man, verdient beslist een pluim. De ravage was aanzienlijk maar alles werd keurig opgeruimd! En het resultaat mag er wezen!

Geweldig!!

Super ervaring met ramenfabriek op ,t hoog. Goed emailverkeer, alles volgens afspraak en de monteur was zeer netjes en vakkundig.Wij zijn zeer tevreden een echte aanrader.

• Klant via: Webshop

Zeer deskundig en bekwaam personeel. Zowel in de showroom en de monteurs die kwamen plaatsen. Wij zijn super tevreden.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom De Meern

top bedrijf

zeer ervaren monteurs Nick en Joey vakkundig netjes en heel vriendelijk denken met je mee en ruimen alles weer netjes op top jongens moeten ze zuinig op zijn

de Sonman 32 5066 GJ Moergestel

0800 0047 / 06 1507 8012

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: