Wij hadden 3 kevers gehuurd, de witte de mint groene en de roze, we hebben het ontzettend leuk gehad met elkaar, leuke route gereden, en veel bekijks onderweg. Echt een fantastische belevenis

Het was een super leuke ervaring om onze zoon tijdens deze corona crisis toch een onvergetelijke verjaardag te geven. Door in deze mooie Volkswagen Kever Diamond Blue langs familie te rijden tijdens een omgekeerd feestje. 's Middags stond de auto klaar op het afgesproken tijdstip, waarin een mooie gevulde picknick mand stond. Dekentjes en een kruik lagen klaar zodat we heerlijk behaaglijk aan onze rit konden beginnen.

Leuk uitstapje

Wij hebben voor een middag een oldtimer gehuurd. Alles was erg goed geregeld, zowel alles vooraf als op de dag zelf. De auto stond klaar toen we aankwamen en alles werd goed uitgelegd. Ophalen (en brengen) van de auto was volledig coronaproof. We hebben heerlijk rondgereden in de mooie omgeving.

Super gaaf

Nadat het vorige jaar niet helemaal goed was gegaan met een volkswagenbusje hadden wij vanuit weloveoldtimer het aanbod gekregen om een dagje te gaan toeren. En wat een dagje was dat, met de kever. Het dak eraf en genieten van hoe mooi Nederland toch kan zijn. Echt een aanraden om op pad te gaan met oldtimer. En complement voor de organisatie, het was super geregeld.

Starten, lopen en genieten!

Gister de kever gehuurd en de tourtocht gedaan in een prachtig besneeuwd Nederlands landschap. De auto startte direct en na een paar km leer je er echt mee rijden en je rijstijl aan te passen naar 1975. Heerlijk genoten en de benzinekosten achteraf vielen alles mee. Zeker een aanrader om nog een keer te doen!

Wat een geweldige service!

De combinatie gemaakt van trouwvervoer en de fotobooth. Meedenken personeel en super goede service

Heerlijk middag touren in een kever!

Corona proof uitje, waarbij aan alles gedacht is! Leuke route aanwezig en lekkers in de picknickmand!

Fantastisch!

Top ervaring! Vanaf reservering t/m inleveren van de auto. Als mini liefhebber met mijn gezin middagje getourd in een originele mini cooper! We hebben een super leuke middag gehad, De picknick mand met koffie/thee/chocomelk en lekkers was goed verzorgd. Zelfs op zo’n korte termijn, ik belde namelijk ‘s ochtends om te reserveren, is alles goed geregeld.

We hebben erg genoten!

De service was erg goed. We hebben duidelijke uitleg gekregen. Het personeel was erg vriendelijk. We hadden in het begin een klein probleempje met ons raam, maar toen gebeld naar jullie en is dit probleem verholpen, dat was erg fijn.

Hele mooie auto voor een heel mooie dag.

Leuk om een stukje nostalgie te herbeleven:-)

Mooie herinnering

De halve dag met de witte kever op pad geweest en de Winter Wonder Route gereden. We vonden het prima geregeld en de auto is geweldig leuk om mee op pad te gaan. De kerstsfeer bij het kerstbomenbos was erg gezellig! De “opdracht” voor de kinderen om een rebus op te lossen en het cadeau te gaan zoeken... klonk leuker dan het was. Wij konden de rebus niet vinden op de locatie en het cadeautje lag al die tijd al in de auto. Dat vonden de kinderen wel een teleurstelling, ze dachten dat ze echt op zoek mochten en dat ze onderweg hints zouden krijgen. Dit onderdeel zouden jullie op een simpele manier wel wat leuker kunnen maken, zodat de kinderen onderweg ook echt iets te doen hebben. 3,5 uur is trouwens zo om, we hebben maar 2 stops kunnen maken en daarna moesten we alweer aftanken en terug... We hadden een superdag!

Leuk toeren met een Oldtimer maar de route te ver uit elkaar

We werden opgewacht door de Pieten, die hartstikke enthousiast waren. Leuk! Daarentegen vonden we het personeel zelf minder enthousiast.. We kregen voor 3,5 uur een mooie Oldtimer mee, niks mis mee. Alleen was de route te uitgebreid voor die korte tijd om langs alle hotspots te gaan. Sterker nog, we zijn maar bij twee uitgestapt. We hadden het van te voren zelf natuurlijk beter uit kunnen stippelen, maar gingen er gewoon vanuit dat het te doen was. Niet echt dus.. Jammer dat ze dat van te voren niet wat beter aangeven. Toen het personeel ons achteraf vroeg hoe het was geweest en wij dit eerlijk aangaven zei een jongeman “tja je hoeft ook niet overal te stoppen..” Nee dat hoeft inderdaad niet, maar iets meer dan 2 stops was wel leuk geweest.. Al met al zal ik het niet snel aan een ander aanbevelen, zeker niet voor het geld wat je wel eraan kwijt bent. Het idee is super leuk en als je de Oldtimer voor een hele dag hebt zal het ook goed te doen zijn. Maar voor ons was het een beetje een tegenvaller..

Wat een leuke ervaring om te rijden in Volkswagen cabrio ,op en top geregeld door we love oldtimers. Zeker een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.

Hele leuke dag

Pepernoten tocht was leuk (vooral slot Loevestein) maar er had voor de kinderen iets meer van gemaakt kunnen worden. Kadootjes lagen niet verstopt in "de koffer" maar zaten al in de mand bij de thee. (er was geen koffie). De auto was old genoeg. ;-) Hij accelereerde voor geen meter, was koud en tochtig en het dashboard moest nog afgebouwd. Maar dit alles was natuurlijk ook weer hilarisch genoeg om veel plezier aan te beleven.

Geweldige ervaring

Leuke ontvangst en goede uitleg. Alles perfect in orde!

Een fantastische dag

Een dag hard werken in een opzienbarende auto. Jammer dat de spiegels zich zelf verstellen en houd rekening met het ontbreken van rembekrachtiging en stuurbekrachtiging. Hard werken maar een onvergetelijke ervaring.

Een oude droom uitgekomen

Mijn vriendin en haar, inmiddels, man wilden al heel lang nog eens in een eend rijden. Dus geregeld voor hun trouwdag. Ze vonden het echt geweldig! Bij de heenreis naar hun toe was er een klein probleempje, maar met bellen naar het "noodnummer" was dat zo verholpen. Prima service.

Verschillend trouwverhuur gezocht, op veel plekken erg veel hoepels waar doorheen gesprongen moeat worden, of de prijs disproportioneel hoog. Bij WeLoveOldtimes was de prijs, borg en eigen risico redelijk. Er was veel contact vanaf het moment reserveren. Zelf ophalen of laten weg brengen was geen probleem. Op de dag zelf was alles in 5 min geregeld. Korte uitleg over de auto, en we konden gaan. Binnen 5 dagen stond de borg weer op de rekening minus de extra kilometers. Goede ervaring, zou er zonder probleem weer huren.

Mooie auto's en een goede service!

De flexibiliteit en aangeboden service is in vergelijking met andere verhuurders super. De auto een hele dag mogen lenen, inclusief zelf rijden tegen deze aantrekkelijke prijzen. De MGB werd door de gasten goed ontvangen en gaf onze trouwdag net dat extra stukje mee!

Perfect!

Wat een top bedrijf! De auto werd na goed overleg bij ons gebracht. Ze denken mee over het ophalen. De uitleg was duidelijk en de auto was ontzettend leuk om in te rijden! Echt een aanrader voor je bruiloft! Het was even proppen met mijn mega jurk om erin te passen, maar zelfs dat lukte!

Geweldige ervaring, nette auto en vriendelijk geholpen!

Voor een halve dag de VW Kever gehuurd, werd goed en vriendelijk geholpen. Auto ziet er goed uit.

Hele leuke ochtend gehad met de cabrio

Ontvangst was goed en vriendelijk Rijden met de auto was leuk. Ik kom zeker vaker terug! Bijzonderheden - Auto deed af en toe moeilijk bij het starten. Dat was soms wel spannend. - communicatie over extra kilometers en bijkomende kosten mag transparanter richting de klant, ondanks dat het bedrag ontzettend meevalt.

Meedenkend

Ondanks de overname van het bedrijf waar ik in eerste instantie mijn trouwauto heb gehuurd, is door jullie meegedacht over hoe we de extra kosten die dit met zich mee bracht op konden lossen. Ook is meegedacht over het ophalen van de auto. Dit kon op een voor mij gunstige locatie en gunstig tijdstip.

Prima auto en goede service

We waren dik tevreden. Er werd snel gereageerd op de mail. Flexibel met de tijden, prima auto en goede service

mooie middag gehad!

maar: helaas klopt de puzzeltocht helemaal niet/ is onduidelijk en dat is jammer. Verder kregen we mondeling te horen dat we 100 km vrij mochten rijden. Dat bleken er 50 te zijn. Wel alert in het reageren en gastvrij onthaal. Mooi bedrijf.