Geweldige ervaring

Erg leuke ervaring, mooie route! Volkswagen busje ziet er gezellig & schoon & netjes uit! Zeker een aanrader

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 31 juli
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? volkswagen busje

Bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat het busje en onze route jullie goed zijn bevallen en dat jullie ons aan zouden raden. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Netjes alle afspraken nagekomen

Netjes alles volgens afspraak. Auto deed het goed ondanks het regenachtige weer. We hebben een mooie dag gehad en onze ouders verrast op hun 50 jarig huwelijk jubileum. Met de zelfde auto als waar ze 50 jaar geleden mee begonnen. Hartelijk dank

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 27 juli
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Rode kever

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat een leuke verrassing voor jullie ouders! Fijn om te horen dat jullie, ondanks de regen, toch een mooie dag hebben gehad. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimeres

Top auto,top experience,duur maar value for money

Top dag gehad,rijden was even wennen,geen stuur bekrachtiging,geen rem bekrachtiging, dus echt ouderwets rijden en dat was geweldig,cabrio open, was een geweldige dag kan ik iedereen aanbevelen!!!!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 26 July 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang light blue

Hartelijk bedankt voor deze review! Het is inderdaad zeker wel even wennen om in zo'n oude Amerikaan te rijden. Dat zijn we met de moderne auto's van tegenwoordig niet meer gewend. Leuk om te horen dat jullie een geweldige dag hebben gehad en dat jullie ons aan zouden bevelen! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Mooi bedrijf alles super geregeld

Top dag gehad verrassings uitje voor onze vrienden voor hun 50e verjaardag het bedrijf had de cabrio leuk versierd met een 50 ballon echt super

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 25-7-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Cabrio minty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat de verrassing voor de 50e verjaardag zo goed is uitgepakt! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Ik voelde mij een vrije vrolijke vogel

Wij hebben een mooie gezellige tocht gemaakt over de binnenwegen. Je hebt natuurlijk bekijks en waar we overnachten willen mensen graag even kijken en een praatje maken. Alles zit in de camper en je moet wel van kamperen houden Wij hadden een pracht weekend en mooie herinneringen gemaakt

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22 en 23 juli 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Camper VW

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat jullie mooie herinneringen hebben kunnen maken met onze Mr. Orange. Het is echt ouderwets kamperen inderdaad, dus daar moet je wel van houden. Uiteindelijk geeft dat het hele avontuur natuurlijk ook juist zijn charme. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Goed georganiseerd!

Het was een heel leuke ervaring om gezellig met zijn tweetjes een kort ritje te maken met chauffeur ter gelegenheid van ons huwelijk. Het was een ritje van 1 tot 2 km in het totaal. De afgesproken tijd van begin uur en einduur werd gerespecteerd. We zijn wel ontgoocheld over het factuur dat we nadien gekregen hebben en waren verrast dat iemand, Paul, 373 km moet afleggen om in Château Neercanne 1 á 2 km te rijden aan 45,00 € per uur en 122,00 € kilometer vergoeding. Als wij op voorhand geweten hadden dat deze man van zover moest komen, hadden wij dat nooit vastgelegd, dit is voor ons een beetje decadent... en smaakt bitter... Dus alleen de communicatie kan hierover duidelijker...

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Op 23/07/2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Met een 2 CV

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Fijn dat jullie het een leuke ervaring vonden om met ons Eendje te rijden. Erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de chauffeursdienst. We kunnen ons voorstellen dat de factuur een tegenvaller was, als je deze niet zo had verwacht. Op zowel jullie offerte als op de huurfactuur staat echter duidelijk vermeld dat een chauffeursdienst €45 per gewerkt uur kost en dat de start- en eindtijd in Hoogblokland ligt, zie onderstaand citaat: "Chauffeursdienst trouwvervoer binnen openingstijden (8.00 tot 21.00 uur). € 45,- per gewerkt uur (excl. gereden kilometers en brandstofkosten). Kosten zijn per oldtimer, met start- en eindtijd Hoogblokland." Heel vervelend dat bovenstaande informatie bij jullie niet duidelijk was, maar in onze optiek is dit dus wel naar jullie gecommuniceerd. We hopen dat jullie toch terug kunnen kijken op een mooie dag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

We hadden een T1 volkswagen bus gehuurd.

We hebben het super leuk gehad ,alles was perfect geregeld. Vriendelijke mensen die daar werken, we konden daar alle oldtimers bekijken was echt super om dat te zien. We komen zeker nog een keer terug bij We Love Oldtimers.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 17-07-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Red Velvet T1

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad en dat jullie nog eens terug willen komen. Graag tot dan! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Het was een supergave ervaring!

Rijden met een Ford Mustang stond bovenaan op de bucket list. Met deze auto hebben we twee dagen getoerd, dat was een een hele mooie ervaring. Ook de administratie (boeken, betalen, ophalen, terugbrengen) was prima geregeld, eenvoudig en toegankelijk.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 18 en 19 juli 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk dat jullie dit af hebben kunnen strepen van de bucket list en dat het een mooie ervaring was. Fijn dat het boeken bij ons jullie goed is bevallen. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Ontzettend leuke en goed verzorgde dag gehad met een van de Volkswagen T2 busjes.

Wij hebben met een groepje vrienden de Escape Vroom gedaan met Miss Sunshine. Het was een ontzettend leuke dag; het spel was erg leuk en de route was fantastisch. Absolute aanrader voor een dagje uit!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16-07-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Miss Sunshine Volkswagen T2

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad met onze Escape Vroom! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldige dag

Afgelopen zondag, gelukkig niet te warm, grotendeels de zomertocht gereden. Leuke tocht veel gezien en veel bekijks naar ons mooie busje. 1 klein minpuntje te noemen, doordat wij om 9:30 vertrokken bij de eerste stops nog alles dicht omdat alles om 12:00 opengaat maar is maar klein minpuntje.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16 juli 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW busje Minty 2.0

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Dat is inderdaad het nadeel van toeren op een zondag. Fijn om te horen dat jullie het ondanks dat toch leuk hebben gehad! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super mooie dag gehad.

Bij aankomst werden we gelijk al heel fijn ontvangen en voelden ons geheel op ons gemak. Goede uitleg en daarna een heerlijke rit gemaakt in de oltimer die we uitgekozen hadden. Dus voor ons zal dit zeker niet de laatste keer zijn dat we een rit hebben gemaakt met een auto van We love oltimers. Groetjes Rini & Diana Veldhuis Westervoort

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 17-07-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Vw t1 red velvet

Leuke ervaring om cadeau te doen! Nostalgie, plezier en een volwassen man even een klein jochie zien worden. Gewoon genieten. Aanrader!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16 juli 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Kever cabriolet mjnty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk dat het cadeau zo goed geslaagd is en dat jullie genoten hebben met onze Kever Cabrio Minty. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Heerlijk toeren in een VW busje

We hadden eigenlijk de MG cabriolet geboekt, maar deze had helaas pech. Ze dachten mee en we hebben als alternatief een VW T2 busje gekregen. Heel vriendelijk ontvangen en lekker getoerd via de Lek & Linge route, met nog een klein uitstapje naar Kinderdijk. Ondanks het onstuimige zomerweer was het heerlijk tuffen. En de meegekregen koffie/thee en koekje was een welkome traktatie tijdens een stop, op de zitplaatsen achterin, droog en uit de wind. Top!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 5 juli 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW T2 Minty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat jammer dat jullie niet met de MG B hebben kunnen toeren, omdat deze met pech had gestaan. Fijn om te horen dat dit goed is opgelost en dat jullie toch een leuke dag hebben gehad met onze Minty bus! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

We hebben een erg leuke dag gehad met de VW Cabriolet

Super leuk om eens met zo’n oude auto op pad te zijn. Al raad ik wel af om met zo’n auto de snelweg op te gaan vanwege veiligheid en snelheid

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Asperen, Enspijk en Marienwaard
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever Cabriolet diamond blue

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad met onze Kever. Als je het niet gewend bent met oldtimers te rijden, kan het inderdaad wel spannend zijn de snelweg op te gaan. Gelukkig zijn al onze routes hier in de omgeving, waardoor het ook niet noodzakelijk is over de snelweg te rijden. Binnendoor toeren is natuurlijk ook veel leuker! Indien nodig kunnen al onze oldtimers echter wel gewoon veilig de snelweg op. Ze mogen 90 km/h en kunnen dus rustig over de rechterbaan tuffen. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Voor onze trouwdag een Ford Mustang gehuurd. Ik zou iedereen We Love Oldtimers aanraden. -zelf chauffeuren. -werd weer opgehaald en de eigen auto terug gebracht.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 28-06-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat jullie ons aan zouden raden en van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super tof!

In de ochtend hebben we ons T2 busje opgehaald. Helaas merkte we dat er iets mis was toen we gingen rijden maar binnen no-time hadden we een vervangend busje gekregen! Fijn contact gehad en zo geregeld allemaal. Door de warmte zijn we iets eerder gestopt dan 17.00 uur en dit was ook geen enkel probleem. Enthousiast personeel en erg vriendelijk. Er zijn veel leuke routes beschikbaar waarmee je je dag zo vol kan maken.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 25-06-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Bus Miss Sunshine 2.0

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Fijn dat het probleem met het busje snel opgelost kon worden. Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Mooie robuuste Mustang

Cabriolet helaas vanwege de regen na 100 meter de kap moeten sluiten Rechts bij portierraam veel lekkage En heel erg jammer dat de rode Mustang defect was. Dat was nu juist de grote wens van mijn vrouw. Ik zou jullie toch aanbevelen vanwege de grote keus in auto’s

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22 juni 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? De blauwe Mustang

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat vervelend dat jullie een regenachtige dag troffen en dat de rode Ford Mustang net defect was tijdens jullie boeking. Ondanks dat we onze oldtimers natuurlijk allemaal goed onderhouden, komt het af en toe toch voor dat er iets kapot gaat. Gelukkig houden we altijd oldtimers reserve, zodat de boekingen toch door kunnen gaan. Daarnaast is het natuurlijk enorm vervelend dat de blauwe Ford Mustang lekte in de regen. Hier gaan we mee aan de slag! Fijn dat je ons ondanks alles toch aan zou raden! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Superleuk! Een echte aanrader!

Voor ons teamuitje een VW Kever Rally aangevraagd bij We Love Oldtimers. We werden warm ontvangen op een druilerige middag. Er werd goed uitgelegd wat de bedoeling was van de Kever rally. Daarna aan de slag met de coördinaten en vervolgens in de auto om de plaatsen te bezoeken en de bijbehorende vragen te beantwoorden. Jammer dat het regende, waardoor we in onze cabrio's met gesloten dak hebben gereden. De tocht voerde door een mooie omgeving en uiteindelijk kwamen we terug bij het vertrekpunt waar we onder het genot van een drankje werden geïnformeerd wie er had gewonnen. Een leuke middag en een echte aanrader!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22-06-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever cabrio

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Erg jammer dat jullie druilerig weer hebben getroffen, maar wel fijn dat jullie alsnog een leuke dag hebben gehad met onze rally speurtocht. Leuk om te horen dat jullie ons aan zouden raden! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Top dag! Met 4 eendjes Vijheerenlanden verkend!

Met 4 lelijke eendjes door de Vijfheerenlanden getourd, wat een heerlijke dag! Het weer hielp natuurlijk mee, maar alles was goed verzorgd vriendelijk, gastvrij ontvangen, de eendjes probleemloos op de tocht, een leuke puzzeltocht langs mooie plekjes. Een versnapering halverwege bij Rust aan de Linge ook een aanrader!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 15-6-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Lelijke eendjes

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie een heerlijke dag hebben gehad met onze eendjes en de puzzeltocht. En natuurlijk erg fijn dat het mooi weer was! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Helemaal top

Goede auto en alles goed verzorgd, vriendelijk en behulpzaam.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 19-06-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW T1 Rood

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Daar zijn we super blij mee! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

wat een beleving een Ford Mustang om mee te rijden.

Op maandag gereserveerd en dinsdag ermee rijden was goed geregeld.En wat een auto de Ford Mustang een belevenis om mee te rijden .Doen we vast nog een keer.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 20-6-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang Coupe

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Een last-minute gepland uitje is natuurlijk extra leuk! Leuk dat je hebt kunnen genieten van onze Ford Mustang. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team We Love Oldtimers

Heel gastvrij ontvangen. Goede uitleg over de oldtimer. Leuk het mandje met koffie/thee etc.

Heel leuke bezigheid en een gezellige dag. Fijn om te weten dat ze altijd te bereiken zijn als het nodig is. Oldtimers zijn in heel goede conditie.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 18 juni 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 2cv Dolly

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat het huren bij ons jullie zo goed is bevallen en dat jullie een leuke dag hebben gehad. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

******fantastisch*****

wat een leuke dag gehad....echte aanrader voor iedereen...

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang Cabrio Roo

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat jullie ons aan zouden bevelen. Met avontuurlijke groet, We Love Oldtimers

Veel mooie auto’s en alles conform afspraak

Mooie mint kleurige T2 volwagen gehuurd voor een Prom in Lelystad. De auto hoefde niet op dezelfde avond terug en dat was heel prettig.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 13-6-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? T2 Volkswagen bus

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat jullie het huren van onze Minty bus als prettig hebben ervaren. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super! Goede service

Prima te woord gestaan toen we het busje kwamen ophalen. Maar ook tussentijds altijd netjes behandeld. Met pech aan het busje ook netjes geholpen, en goed opgelost. Denken echt met je mee.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 13 juni
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Miss peach 2.0

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Vervelend dat jullie met pech zijn komen te staan. Ondanks dat we de oldtimers goed onderhouden, gebeurt dat helaas heel af en toe. Fijn dat jullie snel geholpen zijn en alsnog een positieve ervaring hebben overgehouden aan deze dag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Dorpsweg 132 4221 LL Hoogblokland