snel geregeld, snel geleverd, nette machine en snel weer aan het werk.

Door een probleem op de bouwplaats kon onze eigen machine niet op de beoogde locatie komen. één telefoontje, een voorradige machine die middag nog geleverd maakte dat wij weer door konden met ons werk. Top geregeld!

Beste Ronald, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Alles volgens afspraak

Goed advies en service, alles volgens afspraak.

Beste Luuk, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Praktisch en heel meegaand.

Praktisch in gesteld kan er direct terecht en zeer meegaand, keurige afhandeling.

Beste Mike, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goede communicatie en zeer oplossingsgericht ook bij misverstanden.

Beste Davor, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Hoogwerkservice staat gelijk aan hele goede service.

Ik heb Hoogwerkservice vorige week benaderd met een vraag over het huren van een glaslift en werd geholpen door Geert den Ouden. Hij was behulpzaam, gaf advies en dacht mee. Uiteindelijk hebben wij voor 2 dagen een lift gehuurd, naar volle tevredenheid. Dank!

Goedendag, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Great

we are satisfied with the service

Dear Nikola, Thank you for this nice compliment. Greetings, team Hoogwerkservice

Hele goede ervaring

Super geregeld, snelle service

Beste Gijsbert, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Top ☺

OP mijn speciale vraag voor een hoogwerker om onder het maaiveld te werken, is door Hoogwerkerservice dit uitgeprobeerd door hun zelf, en met de melding dat dit prima ging voor onze werkzaamheden, hebben wij deze ook enkele dagen gehuurd en de werkzaamheden succesvol kunnen afronden.

Beste Dick, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Zeer goede service

Onze problemen werden binnen het uur opgelost. Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken.

Beste Chris, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

De opdracht is keurig uitgevoerd, volgens afspraak

Beste Alex, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snel en professioneel

Snelle service en goede communicatie Wij monteren steigerwerken en als service De bouwliften erbij. Gaat top Wij als dawservice zijn Zeer tevreden

Beste Daan, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima service.

Prima service. Volgende keer wel graag vermelden dat ook jullie een machinist apart inhuren bij een transport bedrijf. In dit geval hadden wij eventueel ook een machinist gehad.

Vriendelijk, Behulpzaam, snel, last minute onder controle

Beste Henry, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima geregeld, goed materiaal.

Goed geregeld.

Beste Wout, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

top mensen!

Het is goed samenwerken met Hoogwerkservice! Ze staan altijd klaar.

Beste Dirk, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goede service .

Goede service , stipte afspraak ,

Beste Marinus, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Super service

Wat een service!! Echt super. Vriendelijk gesprek aan de telefoon, zeer kundig en bereid alle vragen netjes te beantwoorden

Beste Karin, Wat leuk om te horen! Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

ging wel

Vindt jammer dat je als collega verhuurder geen korting toegepast kreeg. Vindt jammer dat we gebeld werden....machine moet klaar voor transport staan Nog keer bellen of het vroeg kan en nog vroeger kon Uiteindelijk kwamen ze niet Toen ze dag later op zaterdag wel kwamen afhalen Werd ik maandag gebeld ....de rijplaten liggen er nog..... Machine perfect Klant onderhoudt perfect

Beste Pieter, Dank je wel voor je feedback. Transport verzorgen we vrijwel altijd zelf. In dit geval hebben we het transport afvoer uitbesteed. Jammer dat dat niet helemaal goed gegaan is. Verder zullen we bij u langs komen om te kijken of we een goede samenwerking kunnen voortzetten. Gr. team Hoogwerkservice

Materiaal in top conditie. En snelle service

Dit was mijn eerste x , dat ik zaken dee met hoogwerker service , voor een werk was ik opzoek naar een machine . Die makkelijk te bedienen was, en met wat gewicht kon rijden .. en waar het eigen gewicht van de machine niet te hoog lag Daarbuiten moest het op vrij korte termijn gerepliceerd worden ( we leven nu eenmaal in een tijd dat dat een klant iets beslist , en gisteren uitgevoerd wil hebben ) Gelukkig kon hoogwerker service ook snel schakelen

Beste Albert, Dank je wel voor dit mooie compliment. Snelle en flexibele service hebben wij hoog staan. We zien u graag terug. Gr. team Hoogwerkservice

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Beste Gerda, Dank je wel voor dit mooie compliment. We zien je graag weer terug. Gr. team Hoogwerkservice

Goede begeleiding bij keuze hoogwerker. Afspraken worden nagekomen. Klantgericht

Goedendag, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Vooral zo doorgaan!

De onderlinge contacten zijn over het algemeen meer dan uitstekend, graag zou houden :-), het enige waar wat ons betreft iets in te verbeteren valt, zijn de transportkosten bij leveringen die verder weg zijn.

Beste Tom en Henk, Bedankt voor dit mooie compliment. Wij leveren tegen vergoeding, maar afhalen op een van onze locaties is gratis. De koffie staat altijd voor jullie klaar! Gr. team Hoogwerkservice

Tevreden

Tevreden over geleverde diensten.

Beste heer Wezep, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snel en goed geregeld

Beste heer van Dongen, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snelle service

Top, had de volgende dag een hoogwerker nodig en door het snelle schakelen was duidelijk dat het haalbaar was

Beste Sven, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Rietweg 6