Goede begeleiding bij keuze hoogwerker. Afspraken worden nagekomen. Klantgericht

Goedendag, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Vooral zo doorgaan!

De onderlinge contacten zijn over het algemeen meer dan uitstekend, graag zou houden :-), het enige waar wat ons betreft iets in te verbeteren valt, zijn de transportkosten bij leveringen die verder weg zijn.

Beste Tom en Henk, Bedankt voor dit mooie compliment. Wij leveren tegen vergoeding, maar afhalen op een van onze locaties is gratis. De koffie staat altijd voor jullie klaar! Gr. team Hoogwerkservice

Tevreden

Tevreden over geleverde diensten.

Beste heer Wezep, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snel en goed geregeld

Beste heer van Dongen, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snelle service

Top, had de volgende dag een hoogwerker nodig en door het snelle schakelen was duidelijk dat het haalbaar was

Beste Sven, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goed geregeld, fijn bedrijf om mee te werken.

Samen met hoogwerkservice durf ik het hogerop te zoeken

Goede en snelle service.

Beste Jackey, Dank je wel voor dit mooie compliment. Op naar een hoger niveau. Gr. team Hoogwerkservice

Goede service, op tijd geleverd en netjes opgehaald

We zijn zeer tevreden. Dit is nu de tweede keer dat we gebruik van Hoogwerkservice maken en beide keren zijn we zeer tevreden. Alles wordt volgens afspraak geleverd. Indien nodig/gewenst krijg je uitleg het apparaat. Machine functioneert zoals verwacht. Ook ophalen gaat volgens afspraak.

Geweldig!

Communicatie is goed. Vriendelijk. Netjes op tijd en denken mee met de klant. Echt een aanrader!

Beste, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Uitstekende service en snelle reacties

Uitstekende service en snelle reacties

Beste Robin, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima voor elkaar, alles volgens opgave

Zie boven, prima

Beste heer Companje, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Uitstekende service..

Uitstekende service

Beste heer Barendrecht, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Aanhanger hoogwerker nodig en hierbij is goed advies gegeven over prijs en praktisch gebruik ervan. Dus besteld, prima op tijd afgeleverd. Super service.

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie reactie. We zien je graag weer terug als je op hoogte gaat werken. Gr. team Hoogwerkservice