Ontzettend fijne ervaring gehad.

Wij hebben de begeleiding vanuit Aster als heel prettig ervaren! Alles verliep zoals wij wilden! Wij hebben kennis gemaakt met Tessa en Paula, 2 fantastische mensen! Zij zijn gemaakt voor dit beroep! Respectvol, meelevend, meedenkend en ook zeker erg professioneel. Onze dank daarvoor!

• Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Professioneel, respectvol, meedenkend, meelevend Zie hierboven

Paula heeft alles zeer respectvol en super geregeld.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Voa Monuta
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Top

Fijne begeleiding van begin tot eind!

Ondanks ons verdriet,en moeilijke momenten zijn we fantastisch geholpen door uitvaartcentrum Aster , En dan in het bijzonder Paula die ons van begin tot eind heeft begeleid !

• Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? N.v.t.

Je kent elkaar niet maar toch voelt het zo vertrouwd.

Wij waren op zoek naar een kleinere uitvaartonderneming. Tessa Hendriks werd ons aangeraden door een goede bekende. Aster uitvaartzorg. Zij bleek een schot in de roos. Ze voelde precies aan waar behoefte aan was, stuurde bij waar we vast liepen en had mooie voorstellen bij het geregel waar je in beland bent geraakt. Ze ontzorgt je en laat je je verhaal doen. Een verademing in een verdrietige maar ook organisatorische tijd. We kijken terug op een waardevol, warm en persoonlijk afscheid waar onze moeder heel trots op zou zijn geweest. Met grote dank aan Tessa!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Nu voor het eerst.
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Betrokken, geïnteresseerd in het verhaal en waardevol

Op 18 mei is mijn vader overleden. Mijn moeder had nog geen uitvaartverzorging geregeld enkel en alleen de financiën. Via mijn man zijn wij in contact gekomen met Aster uitvaartzorg. Binnen 24 uur was Tessa in de gelegenheid om in overleg samen met mijn moeder, mijn man, dochter de uitvaart te regelen. Tijdens het persoonlijk gesprek had Tessa een luisterend oor. Ze voelde het verdriet, het gemis, teleurstelling boosheid feilloos aan. Daarnaast voldeed zij aan alle wensen die wij hadden voor het verzorgen en regelen van een mooie uitvaart van mijn vader. Bij Aster uitvaartzorg ontstaat er een gevoel van een warme en fijne ontvangst in een periode van veel verdriet. Dit gaf ons een fijn en vertrouwt gevoel. Ook na de uitvaart neem Aster (Tessa en Richard) de tijd om nazorg te verlenen. Wij zijn hen ontzettend dankbaar gedurende de moeilijke periode waarin wij zaten en nog zitten. Tessa en Richard nogmaals ontzettend bedankt voor jullie aanwezigheid, geduld, luisterend oor en medeleven in voor ons moeilijke periode. Liefs Raymond, Patricia, Izabella.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? via Internet
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? ontzettend goed

Een zeer vriendelijke en kundige samenwerking! Heel tevreden!

We hebben als familie een hele prettige, kundige en fijne ervaring gehad met Aster uitvaartzorg! Een zeer goede en vriendelijke manier van samenwerken. Alle wensen zijn in vervulling gegaan. Hartelijk dank voor de zeer kundige begeleiding! Groet Familie Opgenoort.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via folder Zandse Kerk
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Heel fijn en correct.

uitstekend

Het nieuwe uitvaart centrum van Aster is mooi en er heerst is een huiselijke sfeer. De opbaar kamer waar mijn moeder lag, was warm in gericht en konden we ten alle tijde bij haar en een kaarsje aansteken. De verzorging van onze moeder werd met respect en liefdesvol gedaan. Door deze Caronatijd kon de uitvaart niet gedaan worden zoals moeder wenste, maar Tessa heeft met haar ideeën en de prachtige ruimte toch veel waar kunnen maken. Het was fijn dat je alles kon regelen in de huiskamer of in de tuin van het centrum. We hebben er een goed gevoel van over gehouden. Wij kinderen willen Tessa en haar team dan ook bedanken voor hun liefdesvolle begeleiding na het overlijden , maar ook daarna.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Was ons al bekend
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Super, met veel respect

Persoonlijk, intiem, ruimte voor individuele wensen, meedenkend

Op alle aspecten zeer goede ervaringen. De locatie is kleinschalig en flexibel, en daardoor heel persoonlijk te gebruiken. Tessa luistert goed, heeft vaak aan een half woord genoeg en denkt actief mee over de invulling van de wensen. Ook lof voor haar rol als ‘ceremoniemeester’. Ook hiervoor had ze aan een half woord genoeg om er een fijne, persoonlijke ervaring van te maken. De catering was prima met veel ruimte voor eigen invulling. Bovendien was er die dag alle rust om eerder te komen of later weg te gaan omdat we de enige uitvaart waren. Juist op zo’n dag is dat heel fijn.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Aankondiging van opening gezien
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Heel prettig

Prettig, correct, stijlvol

We hebben Tessa Hendriks leren kennen als een prettige, deskundige en informele uitvaartleider. Aster werkt met een heldere, uitgebreide informatieve offerte. Geen verrassingen bij de rekening. Er wordt snel gereageerd op appjes, mailtjes en telefoontjes en er wordt goed gehandeld bij onverwachte situaties die zich altijd voordoen. Aster is een goede combinatie tussen de noodzakelijke zakelijkheid en het zeer prettige persoonlijke en gemakkelijke contact. Aster was een onmisbare voorwaarde om de uitvaart van mijn vrouw stijlvol en haar waardig te laten zijn.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Een goede kennis heeft Tessa aanbevolen. Zij heeft ruimschoots aan hoge verwachtingen voldaan
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Prettig, persoonlijk, deskundig.

Een prachtige en persoonlijke uitvaart

Wij kwamen bij Tessa met het verzoek om een kleinschalige, informele uitvaart. Niet alleen de prachtige ruimtes, maar ook de professionele en ook zo persoonlijke aanpak van Tessa & Richard maakte dat de uitvaart precies wat waar we op hoopten. Alles waar je je niet druk om wil maken in een tijd van rouw wordt uit handen genomen en al onze kleine of grote verzoeken konden worden waargemaakt (van de secondelijn voor een kapotte schoenzool op de dag zelf, tot ijs voor in de wijn op het laatste moment). Maar vooral de prettige manier waarop ze kleine (en grote) tips konden geven om de dag vlekkeloos te laten verlopen. Het zijn hele fijne mensen om zo intensief contact mee te hebben, we hebben ons erg gesteund gevoeld en hebben heel veel respect ervaren. We denken met veel warmte terug aan de uitvaart, en alle proces eromheen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via de open dag
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Professioneel en toch persoonlijk, heel erg prettig

Richard en Tessa waren er altijd voor ons, echt zo fijn.

In dit rouwcentrum heerst een huiselijke ongedwongen sfeer. Wij hebben dat als erg prettig ervaren. Voor Richard en Tessa is niets te veel ze denken met je mee en steunen je. Heel fijn dat je een sleutel krijg en zo altijd wanneer jij wil naar je overleden geliefde kan, dat was heel bijzonder. Heel veel dank voor jullie aandacht en begeleiding in deze periode van intens verdriet.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? geadviseerd door een goede vriend
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? het voelde als een warme deken

Zeer prettig en duidelijk

Na de nabestaanden toe kom je heel rustig en duidelijk over. Je stelt iedereen op z'n gemak en je geeft de ruimte voor verdriet en om iedereen zijn/haar verhaal te doen. Ondanks het verdriet na het overlijden van Stef hebben we het goed kunnen afsluiten.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een andere uitvaart
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Prettig, rustig en duidelijk

Een mooier afscheid hebben wij niet kunnen wensen.

Bij het eerste contact wat wij hadden met Tessa was er een klink en een groot gevoel van vertrouwen. Het onmogelijke werd mogelijk, en het verdriet werd dragelijk. Wij kregen de tijd om te rouwen terwijl Tessa alles regelde. Met een warm gevoel kijken wij terug op een mooi afscheid van mijn vader. Nogmaals bedankt Tessa!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via Geert en Coby
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Geweldig en zeer persoonlijk.

Warm en persoonlijk

Aster uitvaartzorg zorgde in de persoon van Tessa en haar kleine team met een warme en persoonlijke benadering voor een mooi afscheid van mijn vrouw en onze (schoon)moeder. In deze rare corona tijd werd gekeken naar wat wel mogelijk was, en werd het beperkte kring toch intiem en mooi. Het uitvaartcentrum in Elst is erg mooi, netjes, en je voelt je er welkom en thuis in zo'n toch moeilijke week. Tessa en je team: nogmaals bedankt voor alles!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? andere uitvaart en de open dag
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zeer goed

Professionele, maar persoonlijke zorg

Wij zijn professioneel, maar persoonlijk geholpen door Tessa. In een tijd waarin je geleefd wordt werd alle zorg en zakelijke afhandeling rondom de uitvaart snel en correct geregeld. Er werd meegedacht op een prettige manier in een tijd van aanpassen rondom alle maatregelen vanwege corona. Tot aan de laatste afspraak werd er alle tijd genomen om de zaken te regelen. Bedankt hiervoor.

• Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Zeer prettig en warm

Wij zijn heel fijn, warm en persoonlijk geholpen ondanks alle corona maatregelen.

Het overlijden van een dierbare overvalt je nogal. Wij zijn heel fijn begeleid en persoonlijk geholpen door uitvaartonderneming Aster (m.n. Tessa) in deze moeilijke corona tijd. Wij kijken terug op een mooie dienst en een goed afscheid. Fam. Oomen-Bles Huissen

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Door locatie Huis van afscheid Bloesem
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Warm, persoonlijk, professioneel

Meevoelend en duidelijk

Tijdens het eerste telefonisch kontakt, met Tessa, hebben we verteld wat we bedacht hadden. Dat was het startpunt en vandaaruit hebben we alle geregeld. Tijdens het tweede gesprek, met Paula, gingen we daar op een vloeiende manier mee verder. Dat heb ik als heel,prettig ervaren. Bij de bespreking van de bedankkaarten voelde Paula dat ik behoefte had om de tekst een regel lager te hebben, maar ik vond dit een beetje muggenzifterij van mezelf. Paula vroeg ernaar en de tekst ging een regel naar beneden. De korte en bondige ontmoetingen (in coronatijd) verliepen in een rustige sfeer en er was ruimte om te doen wat we wilde. De auto met chauffeur heeft indruk op me gemaakt. De sfeer in de auto was ontspannen, persoonlijk en gezellig. Aster Uitvaartzorg mag ook mijn uitvaart regelen op het moment dat dat nodig is.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via bewindvoerder van Eddy en de website.
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Ontspannen, duidelijk, warm, meebewegend.

respectvol en ontspannen werkwijze

Op een voor ons ontspannen , persoonlijke en respectvolle wijze is de uitvaart geregeld. Ook werd er altijd snel gereageerd op vragen via de mail en dat was erg fijn.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? open dag en mond op mondreclame
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? prettig en ontspannen

Persoonsgericht en zeer betrokken.

Zeer betrokken. Zeer respectvolle aanpak van de crematie in Corona tijd. Omdat dit een moeilijke tijd was en is. Werd er goed meegedacht met de familie om de crematie zo goed mogelijk te laten verlopen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via internet.
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Uitstekend

warm, meelevend, meedenkend, respect, vriendelijk.

ik heb de uitvaart en alles wat daar bij kwam kijken als heel erg prettig ervaren, de medewerkers waren warm, erg vriendelijk en er kon van alles. en er werd meegedacht en gewerkt.ook de nazorg is erg warm en vriendelijk.

• Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? respectvol, warm.

Een mooier afscheid konden we ons niet wensen.

Wist niet dat iets wat zo verdrietig is zo mooi kan zijn. Wat allemaal niet mogelijk was bij de Dela werd wel mogelijk bij Aster. Ik belde op naar Aster en kreeg Tessa aan de lijn. Na een korte uitleg stond ze binnen een half uur op de stoep. Alles werd duidelijk uitgelegd en de mogelijkheden werden besproken. Ondanks de coronamaatregelen hebben we dankzij Aster de mooiste uitvaart kunnen regelen die we maar konden wensen. Lieve Tessa, bedankt voor deze mooie uitvaart.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via Coby en Geert
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Geweldig

Fijne en persoonlijke begeleiding

De uitvaart van mijn vader werd geregeld door Tessa. Van het eerste telefoontje tot en met het brengen van de as is alles heel goed opgepakt. Ze kwam met ideeën, haalde veel werk uit onze handen en was altijd en snel bereikbaar. Het was niet eenvoudig in corona tijd maar desondanks heeft ze alles gedaan wat tot de mogelijkheden behoorde.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Telefonisch, nav eerdere ontmoeting bijeenkomst
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Ontzettend prettig, laagdrempelig warm en persoonlijk

creatief, meedenkend en persoonlijk

We hadden een hele goede ervaring met Tessa. Ze dacht heel goed mee en bood mooie creatieve opties tijdens het proces van keuzes maken over alle communicatiemiddelen en ook de plek van de crematie. Ze was steeds heel goed bereikbaar. Alle communicatie verliep aangenaam en vloeiend. De organisatie van de uitvaartdienst deed ze voortreffelijk. Ze wist de hele dienst heel mooi met persoonlijke korte stukjes tussen de sprekers door te verbinden. Ook de praktische organisatie en logistiek verliep heel goed dankzij haar duidelijke en respectvolle uitleg. Mede dankzij Tessa hebben we op een hele mooie wijze afscheid kunnen nemen van onze tante en zus. Dank je wel Tessa!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Door Maaike, verpleegkundige Westerkade Arnhem
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Geweldig

Helemaal top!!!

Fijne begeleiding naar de afscheidsdienst toewerken, maar ook de nazorg heel correct. Ga zo door!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via mijn moeder
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Fijn, heel meegaand, zorgen dat aan alles gedacht werd.

Hartverwarmend!

Een hele persoonlijke begeleiding in een verdrietige periode. Door de warme aanpak van Tessa en haar collega's wordt alles perfect geregeld en is alles geheel naar wens verlopen. Alles is bespreekbaar en overal wordt een oplossing voor gevonden. Een fijne gedachte in een periode waarin je als familie toch al geleefd wordt.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via internet
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zeer prettig en persoonlijk

Over Aster Uitvaartzorg

Aster uitvaartzorg is een kleinschalige en betrokken uitvaartonderneming, werkzaam in regio Overbetuwe, Lingewaard, Nijmegen en Arnhem. We verzorgen unieke, stijlvolle uitvaarten waarin aandacht in alles voorop staat. Onze werkwijze is zeer betrokken; nabestaanden hebben altijd te maken met een vast contactpersoon die hen begeleidt in het gehele proces van afscheid. Samen met nabestaanden werken we stap voor stap toe naar een passend afscheid. Hierin denken we graag met u mee en adviseren in de keuzes die gemaakt moeten worden. Ons doel is een uitvaart te verzorgen dat meer is dan een afscheid alleen: het mag troostrijke herinnering zijn om mee verder te kunnen gaan.