Pracht locatie voor een bruiloftsfeest!

Samen met mijn vrouw hebben wij buiten in de tuin van Chateau Marquette een onwijs gaaf bruiloftsfeest gehad! Ze hadden een prachtige tent voor ons neergezet en de bediening was uitmuntend. Door Corona moesten we het feest binnen 2 weken regelen, de communicatie en afspraken met de eventmanager Jacqueline liep enorm goed en zijn erg blij hoe het gelopen is. Echt een aanrader om bijvoorbeeld alleen je feest te geven.

Wij zijn 12 oktober 2021 getrouwd op het Chateau, en het was echt fantastisch, boven verwachting!!!! Wij hebben ontzettend genoten van de hele dag. Vooral het personeel was geweldig, niks was te gek, alles kon overlegd worden, en op de achtergrond regelden zij alles en waren onzichtbaar aanwezig. Hierdoor verliep het zonder stress. Een 10+ dus voor het personeel! Ook het contact met Jacqueline is prettig verlopen. De locatie is ook perfect, en voldeed aan al onze wensen. De kinderkamer was een groot succes, daar konden we knutselspullen neerleggen en stond een TV. Waardoor de kinderen zich onder leiding van de oppas goed hebben vermaakt. Ook konden wij een springkussen neerzetten buiten. Het eten was erg lekker, daar kregen wij ook complimenten over van de gasten. De tafels waren smaakvol gedekt en de bloemenzaal was erg mooi. De kelder waar wij de afterborrel hadden was erg gezellig, en precies groot genoeg voor onze gasten. Het was tevens prettig dat er een hotel vlakbij was waar de gasten konden slapen. Dit hotel is wel ietwat oubollig en mag van de buitenkant wel schoongemaakt worden, maar goed dat is geen onderdeel van het Chateau. Wij waren allang blij dat onze gasten konden overnachten waardoor niemand op tijd naar huis hoefde. Tot slot is de prijs ook erg vriendelijk en viel dit onze reuze mee. Het enige wat niet goed verliep was het aansluiten van de telefoon op de boxen. Hierdoor deed het geluid het niet toen ik opkwam tijdens de ceremonie. De BABS had het geluid zacht gezet omdat haar microfoon piepte, bleek achteraf. Het personeel had daar eigenlijk beter mee moeten helpen. Maar goed, niet alles kan perfect gaan. Gelukkig hadden wij zelf nog een JBL box mee en kon de telefoon toen snel daarop aangesloten worden waardoor ik alsnog op kon komen op muziek. Nogmaals ontzettend bedankt!!! Wij komen zeker jaarlijks terug om onze trouwdag te vieren.

Erg verouderd geen 4sterren waardig!

Bedden zijn prima om te slapen maar kraken als een gek! Zoals vermeld onder een flatscreen tv, jammer alleen zenders 1,2,3 Nederland. Vloerbedekking was erg vies en vlekkerig en de kamer had helemaal geen vitrage o i. d. Alleen overgordijnen. Helaas eens maar ook nooit meer. Zeker geen 4 sterren

Niet doen!

Een nachtje in hotel Marquette… We trapten erin vanwege ‘het Chateau’! Maar de kamer die wij kregen in het hotel, kamer 45, was echt slecht. Vieze vloerbedekking, een scheur in een gordijn, een wc-bril scheef op de tolietpot. Kortom, niet om nog een keer te doen! Gelukkig was het mooi weer, en was het eten in de bistro lekker, dat maakte nog wat goed. Wij komen niet terug!!

Trouwen als in een sprookje

Er was eens.... Daar beginnen sprookjes mee en onlangs werd ons sprookje werkelijkheid, trouwen in Chateau Marquette: een prachtig landgoed omgeven door water en groen. Vanaf het eerste voorbereidende gesprek voelde het meteen vertrouwd. Iedereen heeft zich vol enthousiasme ingezet om ons een onvergetelijke dag te bezorgen. De ontvangst van onze gasten, de ceremonie buiten in het prieel, de bruidstaart, borrel en het diner: professioneel en gastvrij in een heerlijk ontspannen sfeer. We hebben genoten! Zo mooi om dit ook van onze gasten terug te horen!

prachtvolle locatie

de begeleiding van gasten is professioneel en..persoonlijk

Een geweldig feest gehad.

Zeer goede organisatie en adviezen.

Liefdevol, warm en memorabel!

Wij zijn blij en dankbaar dat wij onze bruiloft bij Chateau Marquette hebben gevierd. Het is een prachtige sprookjesachtige locatie. Alles bij elkaar maakte het een compleet plaatje. Wij als bruidspaar, de kinderen als bruidskinderen en de intieme setting met onze gasten zorgden voor een dag om nooit meer te vergeten. Zoveel liefde en warmte. Ook het personeel is fantastisch. Ze schakelen ontzettend snel. Zo snel dat je het bijna niet doorhebt. Met oprechte gastvrijheid. Chapeau voor Chateau Marquette!

Gezellige,mooie kamer.mooie omgeving.huiselijk. Vriendelijk personeel. Let bij boeken erop dat er oude en nieuwe kamers zijn.wij hadden een nieuwe. Sommige reviews zijn negatief wellicht gaat dat over de oude. De hal doet beetje oud aan.lijkt me met wat kleine aanpassingen gezellig en verzorgd te maken.

Geen 4 sterren waardig

Weekendje weg naar mijn oude woonplaats Heemskerk goede keuze maar de keuze van hotel kon niet slechter Vieze vloerbedekking, slechte/kapotte bedden, zeer gedateerd en niet schoon kortom geen 4 sterren waardig! Klacht geuit bij de receptie en wordt beaamt Ouwe meuk!

Slecht

Allereerst belden wij om te vragen of wij om 19.30 uur aan konden komen aangezien ons. Middagprogramma uitgelopen was. Dit kon niet we waren uiterlijk Om 19.00 uur welkom. Toen we aan tafel gingen zitten duurde het zeer lang Voordat er iemand kwam om onze bestelling op te nemen. De uitleg van het menu was knullig. Wij kozen voor een 5 gangen diner Voorgerecht was dry aged meat dit smaakte naar niets. De kleur was Onsmakelijk. Gang 2 was watermeloen met tomaat overgoten met een straciatella saus???!!! Eerder een desser dan een tussengerecht. Gang 3 was een sardine het gerecht was te koud en smaakte te vissig. Gang 4 was een sous vide gegaard stukje klapstuk. Dit was redelijk smakelijk. Het dessert was een Citroen marsmellow zo zuur dat je kaken samentrokken. Bij de koffie werd een Bonbonsje geserveerd welke niet naar chocolade smaakte. Kortom het was een grote Dure teleurstelling! Wij gaan hier nooit meer heen en zullen ook niemand aanraden hier heen te gaan. Wij hebben de bediening hiervan op de hoogte Gebracht en het enige wat zij zeiden was Oké!!

Geweldige bruiloft gehad in de o zo vervelende "corona-tijd". Er hing altijd een gastvrije sfeer en er was sprake van een snelle reactie op onze vragen. Wij hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren. De locatie is mooi, schoon en het personeel is altijd enorm vriendelijk. Ik denk niet dat wij een betere locatie zou hadden kunnen treffen in deze stressvolle tijden. Kortom: wij hebben een mooie dag gehad dankzij Chateau Marquette. We hopen hierom in de toekomst Marquette nog eens te bezoeken!

Genieten op een toplocatie

Wij hebben 100% genoten van de locatie en al het personeel dat dit voor ons mogelijk maakten. Duidelijke afspraken, goede hospitality en top producten . Wij komen zeker terug om van ambiance en verwennerij te genieten.

Zeer gastvrije locatie

Wij hebben onze bruiloft op deze locatie gevierd. De lijntjes met onze contactpersoon waren kort, waardoor het contact zeer prettig verliep. Op onze grote dag werden we heel gastvrij ontvangen en mede daardoor hebben we een fantastische dag gehad. Na de bruiloft werd er telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe wij de dag hadden ervaren. Op onze verbeterpunten werd positief gereageerd en het zou meegenomen worden in het overleg. We zijn zeer tevreden over de algehele ervaring bij Château Marquette!

Prachtige locatie

Een hele mooie locatie voor een bruiloft met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben een prachtige dag gehad!

Wij hebben ons vijftigjarig huwelijksfeest hier kunnen vieren. Eerst een borrel op het terras en daarna een diner in de bibliotheekzaal. Wij en onze gasten hebben voluit kunnen genieten: van het prachtige uitzicht, de voortreffelijke bediening, lekkere hapjes bij de borrel en het uitstekende diner. Bijzondere wensen konden zonder problemen ter plekke worden vervuld. Kortom: hulde!

In 1 woord FANTASTISCH, kan niet beter!!

Wij zijn op 26-06-2021 getrouwd op het Chateau Marquette en het was met recht, mede dankzij de mensen van het Chateau een dag om nooit te vergeten, in de aanloop naar de dag toe al, werden we zo goed en zo vriendelijk geholpen, wij hebben de dag een aantal keren moeten uitstellen i.v.m corona, en ondanks dat bleven ze zo betrokken en behulpzaam met ons meedenken, echt onbeschrijfelijk! En op de dag zelf ook ontbrak ‘t ons aan niets, al het personeel was zo lief, zo vriendelijk en zo behulpzaam en dat in combinatie met heerlijk eten, een pracht van een locatie en een heerlijk hotel om de dag/avond in af te sluiten maakt ‘t allemaal te samen een dag om nooit te vergeten! Voor hen die deze beoordeling lezen en er over nadenken om hun bruiloft te vieren op Chateau Marquette, gelijk doen! Twijfel niet en ik weet zeker dat je er geen seconden spijt van zult hebben!!

Zeer gastvrij.

25 jaar geleden getrouwd in chateau Marquette. Toen was alles al top. Afgelopen weekend ons jubileum daar kunnen vieren. Een heerlijke high tea met 10 personen. Zeer uitgebreid en met vriendelijk personeel. We mochten zelfs nog even door het chateau om herinneringen op te halen. Een prachtige locatie en zeker een aanrader.

26-06-2021 de bruiloft van mijn beste vriendin bij jullie gevierd. Niets was de toppers van de bediening te gek. Alle credits voor Franca van de bediening, wat heeft zij mede bijgedragen aan de sfeer. Leuke interacties met de gasten en heeft echt der benen onder der lijf vandaan gelopen. Robert-Jan was ook een topper, super vriendelijk en wat een service geeft de beste man. Super bedankt voor al jullie service en vooral jullie blijvende glimlach

Gevoel van warmte , je voelt je echt belangrijk

Topontvangst , niets is te veel alles bespreekbaar en een toplocatie

Het was uit de kunst. Heerlijk buffet en gastvrije service. Niets is het personeel te veel. We hebben een prachtige middag gehad in een mooie ambiance.

Geweldig ondanks corona!

Huwlijksfeest. Onze receptie woensdagavond besproken voor de opvolgende vrijdag!!! Prach-ti-ge locatie, hele vriendelijke bediening.. Top, top Ammarin en Peter

Mooie kamer op fijn landgoed, heerlijk gegeten

Wij hadden een deluxe kamer, ruim en echt zeer mooi gestyled. Luxe koffiemachine en fijne boxsprings. Vanwege covid een heerlijk 3 gangen diner op de kamer waar een sfeervol gedekte tafel klaar stond. Prima ruim gesorteerd ontbijt . In de middag op het buiten terras van het chateau ( ligt ook op het landgoed, paar minuten lopen )genoten van de ambiance en lekkere drankjes en hapjes.

Beste Ron, Hartelijk dank voor de positieve review, dat waarderen wij enorm! Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf op ons prachtige landgoed. Vriendelijke groet, Team Hotel & Chateau Marquette

Schandalig

Waardeloos om op de incheckdag eerst een kamer te krijgen die oud en vies was,NIET DE GEBOEKTE KAMER!, DAARNA WEL EEN ANDERE KAMER,MAAR TOEN IK OM 21.30 IN BED WILDE STAPPEN KWAM IK ER ACHTER DAT ER NIET WAS SCHOONGEMAAKT! HET BED WAS NETJES RECHTGETROKKEN!MAAR STONK NAAR ZWEET EN ZAT ZAND IN,pas om 22,15 was t eindelijk rechtgetrokken en zat ik in een Schoone en goede kamer waar ik voor had betaald!er is gecompenseerd maar dat was niet goed te maken.als je de hygiëne niet serieus neemt in tijden van corona dan heb je waardeloos! De keuken is ook behoorlijk minimaal,zo ook de porties en dat voor 18,50.

Beste mevrouw Sewratta, Wij betreuren het om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Tijdens uw verblijf heeft u dit ook kenbaar gemaakt en hebben wij dit samen met u geprobeerd op te lossen. Door een systeemfout is er helaas een verkeerde kamer toegewezen aan uw boeking. Na uw melding hiervan hebben wij dit direct voor u opgelost en bent u ingecheckt op een ander kamertype. In de avond heeft u laten weten dat uw kamer niet schoon was. De kamer is eerder die dag nog volledig schoongemaakt. Wij betreuren het dat u na enige tijd te zijn verbleven op de kamer deze als niet schoon heeft ervaren. In overleg met u hebben wij u daarom nogmaals een andere kamer toegewezen. De volgende dag is onze housekeeping manager met u in gesprek gegaan en hebben wij u het volgende aangeboden; de kamer is nogmaals extra grondig gereinigd, er is 1 overnachting gecrediteerd én er is u een diner aangeboden. Met al deze compensaties bent u akkoord gegaan. Bij het uitchecken hebben wij nagevraagd of alles uiteindelijk nog naar wens is verlopen. U gaf aan dat u verder een prettig verblijf heeft ervaren en dat het op juiste manier is opgelost. Daarom vinden wij het erg jammer dat u achteraf alsnog deze review heeft geplaatst. Wij zouden het op prijs stellen als u ons kunt aangeven hoe wij het volgens u toch nog anders hadden kunnen oplossen zodat u écht tevreden zou terugkijken op uw verblijf. Wij nemen iedere klacht serieus en nemen dit mee in onze teambesprekingen. Met vriendelijke groet, Team Hotel & Chateau Marquette

Gastvrijheid op en top!

Geweldig wat een service naar de gasten! Fantastisch eten keurig geserveerd op de kamer ivm COVID. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Iedere gang van het menu telefonisch aan te geven wanneer het gebracht kan worden: top! Heel mooie kamer ook keurig in orde! Ik boek meteen weer. Complimenten!

Marquettelaan 34 1968JT Heemskerk

Over Hotel & Chateau Marquette

Een landgoed zoals in een sprookje; met een lange oprijlaan, een slotgracht, een poort én een toren. U kunt bij ons terecht voor diverse gelegenheden. Zoals een (zaken)lunch, uitgebreid diner, stijlvol afscheid óf een compleet huwelijk. Om het verblijf compleet te maken kunt u overnachten in ons hotel (65 kamers). Voor welke gelegenheid u ook bij ons komt, wij zorgen voor een ongedwongen, gastvrije sfeer waarbij oprecht gastheerschap het uitgangspunt is. Een beleving om nooit meer te vergeten!