Onze sprookjeswinterwedding klopte helemaal!

We hadden een thema: Sprookje. En we hadden een wens: Het moest een winterbruiloft worden. Voor de sneeuw en aankleding konden we zelf zorgen maar voor de locatie, het meedenken over een tijdschema, eten, overnachting en alle andere dingen waar je niet meteen aan denkt, hadden we een perfecte samenwerking met Judith. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en alles op alles gezet om er een succes van te maken. En dat is gelukt! Alles klopte, de prachtige bijna koninklijke locatie, het vriendelijke personeel, het heerlijke eten, de hotelovernachting met ontbijt en alles binnen het afgesproken budget. Wij waren heel enthousiast en onze gasten ook. Echt een aanrader!

Onze sprookjeswinterwedding klopte helemaal op deze locatie!

We hadden een thema: sprookje. En we hadden een wens: het moest een witte bruiloft worden. Voor de sneeuw en de aankleding konden we zelf zorgen, maar voor de locatie, het meedenken over een tijdschema, eten, overnachting en alle andere dingen waar je niet meteen aan denkt hadden we een perfecte samenwerking met Judith. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en alles op alles gezet om er een succes van te maken. En dat is gelukt! Alles klopte, wij waren heel tevreden en onze gasten ook.

Magisch!

Na een zeer warm welkom en vele, prettige gesprekken, waarin alles besproken kan worden, was daar onze dag. Alles is in het werk gesteld om onze droomdag waar te maken. Wij en alle gasten hebben ontzettend genoten op deze práchtige locatie! De foto's en filmpjes zijn magisch. Zeker een aanrader!

Magisch!

Na een zeer warm welkom en vele, prettige gesprekken, waarin alles besproken kan worden, was daar onze dag. Alles is in het werk gesteld om onze droomdag waar te maken. Wij en alle gasten hebben ontzettend genoten van ónze dag op deze práchtige locatie! De foto's en filmpjes zijn magisch. Zeker een aanrader!

Magisch!

Alles is perfect verlopen .

We hadden een super gezellig feest met een walking dinner , vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. De locatie is natuurlijk ook perfect .

Onze trouwdag werd bij Chateau Marquette een echt sprookje!

27 Augustus onze bruiloft gevierd bij Chateau Marquette na 2 jaar uitstel. Het was het wachten meer dan waard. Vanaf het eerste contact verliep alles zeer prettig en aan al onze wensen werd voldaan. Het personeel is heel flexibel en vriendelijk. Lindsey nogmaals bedankt voor je inzet je bent een topper. Op onze trouwdag was het prachtig weer en konden we de ceremonie in de avond buiten bij het prieel houden. De receptie op het terras en het feest was binnen in de Bloemenzaal en balzaal. Perfecte zalen 1 voor de dansvloer bij de muziek en 1 met de bar en zitjes. Wat bijzonder is aan Marquette dat we alle vrijheid kregen om de lokatie nog mooier te maken met aankleding voor ons themafeest een gemaskerd bal, waardoor onze dag echt perfect werd. Veel positieve reacties gehad van onze gasten, van personeel maar natuurlijk ook van de prachtige lokatie. Daarnaast hebben wij met 20 personen overnacht in het hotel wat echt super fijn was zo dichtbij. Wij kunnen iedereen aanraden om hier een knalfeest te geven.

Een geweldig sprookje!

Wij hebben op 17 juni 2022 onze bruiloft hier gevierd. Was was het geweldig! Het contact met de Wedding & Event organizers was vanaf het begin heel erg prettig. Ze denken heel goed met je mee tijdens de voorbereidingen en zijn enorm flexibel. De locatie zelf is prachtig! Wij hadden die dag prachtig weer en hebben alles buiten kunnen vieren. De ceremonie, receptie, diner en zelfs het feest. Alles was ontzettend goed verzorgd en het personeel/bediening was ook vriendelijk, professioneel en zeer attent! Kortom, onze dag was een sprookje en wij zouden het iedereen aanraden!

Alles was perfect!

Wij hebben 30 mei 2022 onze bruiloft hier gevierd. Prachtige omgeving met hele mooie zalen binnenin het Chateau. De dag zelf verliep vlekkeloos. We werden goed ontvangen en alles werd in detail met ons besproken. Het personeel was heel aardig en professioneel. Al met al zeker een aanrader! Vooral voor mensen die van chique en elegant houden.

21 mei 2022 ons huwelijk gevierd. Gelukkig het hele chateau afgehuurd zodat er geen andere gasten binnen konden komen, dat adviseer ik iedereen. Het was werkelijk een sprookje, de ceremonie in de tuin bij het prieel, daarna de receptie op het terras. Het diner was goed verzorgd, heerlijke gerechten en top bediening. Ook op het feest kwamen we niets tekort, Het personeel was fenomenaal. Het chateau is zowel binnen als buiten ontzettend mooi en sfeervol.

niet goed en niet slecht

Van 1 t/m 4 mei 2 kamers geboekt in het hotel. In kamer 51 en 52 erg veel lawaaihinder door afzuigkap bistro. 3 keer melding van gemaakt. Personeel is vriendelijk en kijken naar de oorzaak. Was erg storend voor de nachtrust en in de ochtend (6.00). Door de renovering van enkele kamers erg rommelig in de hal. Iigging is prachtig bij het kasteel. Misschien als alles achter de rug zou dit weer een verbetering zijn, maar nu was het niet top.

Prachtig en bijzondere trouwlocatie

Heel mooi Chateau! De trouwdag was onvergetelijk, met van start tot eind een bovengemiddelde goede service door het personeel. Een zeer sfeervolle ambiance en heerlijk eten! Zeker een goede ervaring en aanbevelingswaardig.

perfect verzorgd

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd op Chateau Marquette, in een woord geweldig. Onze gasten werden netjes ontvangen in de hal met QR code en verder naar de bibliotheek begeleid. Daar stond alles klaar voor koffie met gebak, een drankje en later een uitgebreide lunch. De bibliotheek was ruim genoeg voor onze gasten, vanwege de corona regels. Alles was perfect verzorgd met zeer vriendelijk en attent personeel.

Wat een gastvrijheid in dit prachtige chateau

Wij hebben werkelijk een fantastisch galafeest beleefd op dit schitterende chateau. Alles klopte! Van de welkomstborrel tot aan lunch/feest, alles verliep gestroomlijnd, en het team was ten alle tijden vriendelijk, gastvrij en geduldig. We voelden ons meer dan welkom, en de reacties van onze groep waren lovend.

Door het vervroegen naar 15.00 uur in verband met het sluiten om 20.00uur hebben wij het heel bijzonder gehad en was alles goed verzorgd aan tafel. Wil iedereen bedanken voor het geslaagde feest.

Van begin tot eind een feestje

Van moment tot binnenkomst tot dag later vertrek een feestje. Gasten voelden zich welkom en waren onder de indruk. Wij hebben ons van eerste bezoek tot vertrek thuis gevoeld. We komen graag nog eens terug voor een feest, diner of overnachting.

Fijne locatie met persoonlijke aandacht

Voor onze ledenvergadering hebben wij de Bloemenzaal gereserveerd met de bibliotheek voor het diner. Omdat vanwege de coronamaatregelen het aantal deelnemers afnam, werd het diner omgeboekt naar de prachtige Empirezaal. De voorafgaande contacten m.b.t. de reservering waren zeer plezierig en op de dag zelf liep alles prima naar wens. Onze gasten waren gecharmeerd van de locatie. Het diner was goed verzorgd en erg lekker. Bedankt! Graag tot een volgende gelegenheid.

Mooi feestje gevierd

Wij hebben het 50 jarige huwelijks jubileum van mijn ouders in kasteel Marquette gevierd. En dat is een mooi feest geworden. De entourage is prachtig, we hebben heerlijk te eten gekregen, alles was prima geregeld, kortom het was een succes. Ik wil even extra aandacht voor het personeel. Wat een geweldige mensen. Super gastvrij, ontspannen en heel erg vriendelijk. Zo vriendelijk, dat mijn dochter van 6 uiteindelijk liever met Franca (ik hoop dat ik het goed spel) mee wilde dan met ons naar huis. Wat werd er keihard gewerkt. Heel erg hartelijk bedankt daarvoor! Je realiseert het op het moment niet zo dat het personeel een flinke stempel kan drukken op het event/feest etc. En dat was in Marquette in positieve zin. Niets anders dan lof!!

Het is een prachtige locatie met uistekend bediening om een etentje en een mooi feest te geven.

We genoten van het aperitief en het eten . Met name de bediening was uiterst vriendelijk en correct we genoten van de ambiance.p

Echt alles was TOP!

We willen graag vermelden dat we een FANTASTISCH feest hebben gehad! Alles was tot in de puntjes verzorgd, het personeel ongelooflijk hulpvaardig en professioneel. We willen alle medewerkers hiervoor heel hartelijk bedanken! Voor ons een prachtige herinnering erbij!

Een perfecte dag!

Van begin tot eind krijgt Marquette van ons een dikke 10. Bij ons eerste bezoek, 10 maanden voor ons huwelijk, voelden we ons gelijk thuis en hadden we het idee (dat bleek later ook te kloppen) dat goed begrepen werd hoe wij onze grote dag voor ons zagen. Na een soepele offerte fase zijn we drie maanden van tevoren komen proefeten en slapen. We hebben uitgebreid gesproken met Robert-Jan, Yannick en de chef over al onze wensen. Ook onze ceremoniemeesters hebben de maanden voor het huwelijk intensief contact gehad met Robert-Jan en Jacqueline. We voelden ons daardoor tijdens ons huwelijksweekend echt kind aan huis. Specifieke complimenten aan Robert-Jan, hij heeft een geweldige dag kunnen neerzetten welke vlekkeloos is verlopen. Dat terwijl onze groep groot was (in totaal 120 man). Ook het diner was tot in de puntjes verzorgd en smaakte heerlijk. Dit hebben we op andere locaties vaak anders ervaren. Al met al raden wij Marquette van harte aan voor een trouwdag, maar ook voor een etentje of andere samenkomsten.

Geweldig feest gehad op een toplocatie!

Op 4 september hebben wij ons 50 jarig huwelijk gevierd op het prachtige Chateau Marquette. Alles was tot in de puntjes goed voorbereid door Jaqueline. Ontvangst met Prosecco, briljant mooie bruidstaart en een super uitgebreid en heerlijk lunchbuffet in de schitterende balzaal Daarna een rondleiding met twee geweldige gidsen van de Historische Kring, die wisten ook onze kleinkinderen te boeien. Om 16.00 uur een muzikaal uur in de prachtige bloemenzaal, waarin de harp en zang prachtig klonken! Het was een "Gouden" dag, om nooit meer te vergeten, dankzij de goede verzorging en de unieke locatie!

Luidruchtige gasten

Wij hadden een zogeheten de luxe kamer op de begane grond. Deze kamer was prima. Het ontbijt is redelijk basic maar goed genoeg. Er wordt gewerkt met een tijdslot en dat vinden wij prettig want de ontbijtzaal is erg klein. Het hotel is zeer gehorig en zowel de eerste als de tweede nacht zijn wij uit onze slaap gehaald door bruiloftsgasten die gillend en joelende over de gangen liepen. Daar doet de beveiliging helaas niets aan. Een tip: informeer van tevoren of er een bruiloft is, zo ja, absoluut niet gaan!

Over Hotel & Chateau Marquette

Een landgoed zoals in een sprookje; met een lange oprijlaan, een slotgracht, een poort én een toren. U kunt bij ons terecht voor diverse gelegenheden. Zoals een (zaken)lunch, uitgebreid diner, stijlvol afscheid óf een compleet huwelijk. Om het verblijf compleet te maken kunt u overnachten in ons hotel (65 kamers). Voor welke gelegenheid u ook bij ons komt, wij zorgen voor een ongedwongen, gastvrije sfeer waarbij oprecht gastheerschap het uitgangspunt is. Een beleving om nooit meer te vergeten!