van begin tot eind fantastisch geregeld

Aangename eerste afspraak met Judith met koffie en rondleiding in het chateau. Goede adviezen en alles wat wij graag wilden kon geregeld worden. De offerte was kort daarna al op onze email compleet met draaiboek! De dag van ons 50 jaar huwelijk was onvergetelijk. De ontvangst en de bediening door de twee dames en de heer tijdens de avond was zo goed dat wij letterlijk van iedereen daar complimenten over kregen...het was danook van een buitencategorie! De zaal was ruim maar intiem, mooi verlicht en opgemaakt, het Walking diner was meer dan voortreffelijk. De gerechten waren creatief en prachtig opgemaakt. De wijnen waren prima. Judith en haar staf worden hartelijk bedankt voor deze fantastisch verzorgde avond. Wij zullen er nog vaak aan terugdenken. Super, dikke aanrader.

Geweldige 40e verjaardag!

Op zondag 10 maart heb ik een feestelijke "zondagmiddagborrel" georganiseerd in de Empirezaal voor circa 40 gasten, ter gelegenheid van mijn 40e verjaardag. Ontvangst vanaf 13.30 uur met koffie of thee & petit fours van de lokale banketbakker, gevolgd door drankjes & schalen met zowel koude als warme hapjes (en tussentijds een rondje prosecco tijdens het uitbrengen van een toast). Decoratie mocht ik zelf inkopen/ regelen, en voor de achtergrondmuziek heb ik (in overleg/ op aanraden) gebruik gemaakt van een Spotify playlist op een meegenomen tablet. Zowel de voorbespreking(en), als de partij op de dag zelf was allemaal prima geregeld. Vriendelijk personeel, en de invulling van de catering m.b.t petit fours & diverse hapjes was uitstekend. Kortom ik kijk terug op een geslaagde dag!

Onze geweldige bruiloft op Chateau Marquette

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd op Chateau Marquette. Wat een geweldige avond hebben wij gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld. Judith heeft ons uitstekend geholpen, stond steeds voor ons klaar, dacht met ons mee, was heel daadkrachtig, niet alleen in de aanloop naar de bruiloft maar ook tijdens de avond. Brian en alle andere personeelsleden hebben ook ontzettend hun best gedaan om het een onvergetelijke avond te laten worden. Complimenten ook voor de keuken die een heerlijke maaltijd hadden bereid, geweldige borrelhapjes en rond middernacht ook nog patat. Heel veel dank voor de fantastische verzorging! Onze gasten vonden de locatie geweldig en hebben een heerlijke avond gehad. Een groot aantal gasten sliep in het hotel, ook daar was alles uitstekend geregeld. Wij kunnen Chateau Marquette met hun fantastische service van harte aanbevelen.

F A N T A S T I S C H

Wat een F A N T A S T I S C H E dag was het (16.02.24), wat hebben wij genoten van elke minuut. Heel speciaal om zo’n dag in het bijzijn van familie & vrienden te mogen beleven. Deze locatie gun je toch iedereen?! Alle clichés zijn waar, oprecht de mooiste dag van ons leven. We zijn nog steeds aan het nagenieten en kunnen niet ophouden om er over te kletsen. Aan dit spetterende feest heeft iedereen een grote bijdrage geleverd; We hebben zoveel complimenten gekregen; deze willen we jullie natuurlijk niet onthouden. Te beginnen met de locatie; Wat een fantastische locatie zeg, wat ademt deze plek liefde, feest & plezier. Judith; dit vak van eventmanager staat jou op je lijf geschreven, we kunnen niet meer zonder jou schaterlach. Jou lieve en eerlijke omgang met mensen en de professionaliteit die je uitstraalt. We hebben de gesprekken als heel prettig en relaxed ervaren als het gaat om het samenstellen van het bruiloft concept. In de zoektocht naar iets leuks heb je naast goed te luisteren, ons ook heel goed geholpen om te komen tot het programma van deze fantastische dag. Dank daarvoor. En dan al je personeel; wat een topteam aan lieve vakmensen, van het ontvangst tot de laatste minuut, alles was goed verzorgd; van borrel & snack tot aan het heerlijke diner, we hebben alleen maar blije gezichten gezien en mensen die moeite doen om jou dag tot een succes te maken en zelf ook nog een beetje genieten. Service van het hoogste niveau. Hoe gaaf. Wij waren onder de indruk. Wil je onze complimenten overbrengen? Ook willen we Tim & Byron van Hotel Heemskerk bedanken voor het contact en de goede zorgen waardoor onze daggasten al eerder op de kamer konden. Jullie hebben goed naar onze wensen geluisterd. Wat werden wij s 'nachts verrast door de mooi versierde suite helemaal in het teken van de liefde. Ook hadden we de volgende ochtend in de ontbijtzaal een gedeelte voor onszelf en konden we nog even lekker nakletsen met familie & vrienden. Heel erg bedankt daarvoor.

We hebben een geweldig feest gehad!

Wij hebben ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd in Chateau Marquette. Het was geweldig, de locatie, de vriendelijke bediening en het heerlijke walking dinner. Een echte aanrader voor een onvergetelijk feest!

Magische trouwdag gevierd op Chateau Marquette.

BRUILOFT: Wij hebben hier 2 Juni 2023 onze fantastische bruiloft beleefd. Wat was het een magische dag! We hadden een gezelschap van 70 personen voor de hele dag en de ceremonie en de borrel kon vanwege het mooie weer buiten plaats vinden. Het diner hadden we in de bibliotheek, een sfeervolle zaal aan mooi gedekte ronde tafels. Het feest met DJ in de bloemenzaal tot in de kleine uurtjes. Het ontbrak ons de gehele dag aan niets. We genoten van het heerlijke eten (borrelhapjes. diner) alsmede de vriendelijke en zorgzame bediening. Het personeel is fantastisch en de voorbereidende gesprekken met Judith, de event manager hebben wij als heel prettig ervaren. Judith heeft ons met haar ervaring fijne aanvullende tips kunnen geven over de dagindeling etc. Kortom, wij hadden ons geen mooiere en betere locatie kunnen wensen. Met extra dank aan het fijne personeel en in het bijzonder aan Brian en Judith. Cisca en Richard

een dag om nooit te vergeten

Wat een geweldige locatie is landgoed marquette om te trouwen en natuurlijk ook voor andere gelegenheden. Na enige voorbereidingen en onzekerheden na aanleiding van het faillissement. Was daar de overname van Cheffs !! wat waren wij blij dat onze trouwdag op deze fantastische locatie door kon gaan. Op 22 sept zijn wij dan in het huwelijksbootje gestapt. Vooraf aan onze dag hebben we veel contact met judith gehad, dit hebben wij als zeer prettig ervaren en in een woord dit is echt een top vrouw! ze heeft ons super begeleid naar onze grote dag en in de aanloop hiernaar toe gaf ze goede tips en het voelde zeer goed om met haar samen te werken. ook op de dag zelf regelede ze samen met haar team dat alles naar wens was. Ook op de dag hebben wij van alles kunnen genieten , het eten was super het personeel was vriendelijk en behulpzaam niks was te gek. ik kan niet anders zeggen mocht je ooit gaan trouwen kies deze locatie en vooral ook de specialiteiten van cheffs !

Uitstekend! Een uiterst professioneel en vriendelijk team!

Vanaf het eerste contact tot en met de evaluatie nadat het evenement was gehouden zijn wij - het Rotterdamsch Rijwiel Genootschap- op bijzonder plezierige en uiterst professionele wijze door Judith Krijgsman en haar team van Marquette geholpen bij de voorbereidingen van ons Tiende Lustrum. De dag zelf had niet beter kunnen verlopen. Zeer competent en steeds vriendelijk personeel, een uitstekende keuken, een flexibele timing, goede wijnen.Alle aanwezigen, zonder uitzondering, waren vol lof over de gehele dag vanaf de ontvangst met koffie en taart tot en met de nazit na afloop van het diner voor hen die dat wilden.

Prachtige trouwlocatie met heel fijn personeel

Juli 2023 zijn wij getrouwd op Chateau Marquette. Vanaf de eerste keer dat wij naar het Chateau liepen, in het jaar voorafgaand aan ons huwelijk, voelde we ons op ons gemak en ervaarden we hoe rustig en mooi de locatie is. Het chateau ligt prachtig op een groot landgoed met veel groen, schapen en ganzen, wat zorgt voor een mooie achtergrond. De voorbereidingen waren altijd erg prettig met Judith Krijgsman als ons vaste aanspreekpunt. Er was veel mogelijk en over alles was te praten. Helaas ging het Chateau 6 weken voor ons huwelijk failliet, wat de nodige stress en spanning met zich meebracht. Het werd (voor ons) op tijd overgenomen door Sjeff en doordat het vaste personeel van het chateau ons huwelijk heeft uitgevoerd is het uiteindelijk gegaan precies zoals eerder gepland. We hebben dus ondanks alle onzekerheid een hele fijne dag gehad waarbij alles naar wens verliep. Vooral te danken aan het vertrouwen dat Judith en Brian uitstraalden naar ons. Ruimtes zijn heel mooi en authentiek. Het eten zag er prachtig uit en was heel lekker. Trouwopstelling binnen en buiten mogelijk, welke allebei heel mooi zijn en wat op de dag voor het huwelijk kan worden aangepast. Wij hebben ons huwelijk van begin tot eind op het chateau gevierd, wat we zeker aanbevelen.

Onvergetelijk mooie dag!

Wij hebben een onvergetelijke mooie dag gehad! De locatie is sprookjesachtig❤️ De witte stoeltjes, de rode loper en het prieel wauw! Alles was goed verzorgt en de bediening was aardig en behulpzaam. Onze contactpersoon was ook fijn je kon altijd bellen of mailen met je vragen. Enige minpuntje zijn de toiletten die zijn oud en klein.

Bruiloft 23-03-2023 Prachtig locatie en mooi interieur.

Al vanaf begin met de planner Judith, werd onze bruiloft zeer professioneel in elkaar gezet. Zij dacht goed met ons mee en alle wensen werden goed uitgevoerd. We wisten precies waar we aan toe waren, en dit in combinatie met het prachtige interieur van het kasteel, maakte het tot een geweldige ervaring. We hadden prachtige dag op onze bruiloft en alle gasten vonden een mooi locaties en de zalen uniek. Met de planner is altijd te bespreken.

Een mooie locatie voor de huldiging!

De sportkampioenen van Heemskerk zijn gehuldigd in dit zeer mooie kasteel, een unieke locatie. Een fijne organisatie om deze huldiging te organiseren. Ook goed verloop van de avond met goede oplossingen van het personeel op de avond zelf. Iedereen heeft genoten van de avond. Dank jullie wel!

Klant staat centraal

In 2019 zijn wij begonnen met onze OERsterk Coach Opleiding en zochten hiervoor een geschikte locatie met overnachting mogelijkheden. We hebben op veel plekken gekeken maar uiteindelijk heel dichtbij huis gevonden! Wij zijn enorm blij dat we nog steeds onze opleiding kunnen geven vanuit het Chateau. Alle middelen zijn aanwezig om een lesdag te geven en het is geweldig dat onze cursisten ook ter plekke kunnen overnachten, in een prachtige bosrijke omgeving. Het ontbijt, de lunch en diner wordt afgestemd op onze wensen en de communicatie met zowel het kantoorpersoneel als de bediening is heel toegankelijk, iedereen is behulpzaam en vriendelijk. Wij zijn blij met Hotel en Chateau Marquette!

Een babyshower georganiseerd bij Chateau Marquette. Totaal geen spijt van! De hightea was super en alles was vers bereid. De eerste keer dat wij hier zijn gekomen, en we zullen zeker vaker komen. Patrick en de andere gastvrouwen hebben ons een heel warm welkom gegeven. Super vriendelijk en direct klaar om u te helpen. Aanrader!

We vierden onze bruiloft en we voelden ons er thuis!

Wat hebben we genoten van een prachtige bruiloft! Het is nu een week later en we genieten nog na! Team Chateau Marquette zorgden voor een bijzonder positieve ervaring. We vierden onze bruiloft met een kleine groep familie en dierbare vrienden (46p), en iedereen van het Chateau zette zijn/haar beste beentje voor om er voor ons een onvergetelijke ervaring van te maken. En dat is ze gelukt, we voelden ons thuis! We willen graag het zichtbare en onzichtbare team heel graag bedanken. Natuurlijk werkten we samen met o.a. Judith, Brian, Richard, en Robert-Jan. Maar er waren er ook velen werkzaam in de keuken en bediening, die we niet gezien en gesproken hebben, maar wiens kunsten we zeer waarderen. Het eten en de wijn er bij waren heerlijk! Maar ook de verzorging gedurende de twee borrelmomenten, de lunch, het afzakkertje, en het ontbijt. Een van onze vrienden heeft een glutenvrij-dieet en had voor de zekerheid glutenvrije crackers meegenomen, wel, die zijn in tas gebleven. Ze was heel blij met alle glutenvrije gerechten, en het meedenken met haar dieetwensen. We kunnen Marquette van harte aanbevelen voor een bruiloft, met name in combinatie met het hotel om gasten er te laten overnachten. Carole & Pieter

Geweldig !Een prachtige ambiance

Om je 3/4 eeuw leven in zo een mooie ambiance te mogen vieren met je kinderen, kleinkinderen, broers en zussen, vrienden is in een woord Fantastisch. De high tea was perfect en voor elk wat wils . Dank voor alles

Jubileumdiner georganiseerd met 25 personen. Alles liep voortreffelijk. De ontvangst, de borrel, het diner, de afsluiting. Geen enkele opmerking! Eten was heerlijk, de dieetwensen kwamen zonder problemen bij de juiste personen terecht (die zich echt afvroegen hoe het kon dat de bediening wist dat ze vega waren :-)). In 1 woord meer dan FANTASTISCH.

Ons bedrijfsevent bij Marquette was geweldig!

Ons bedrijf Werknavigator bestaat tien jaar en dat wilden we graag vieren. Mede dankzij eerdere ervaringen kozen we kasteel Marquette als locatie. We werden geholpen door Judith en haar collega's. De contacten en de service hebben we als zeer prettig en accuraat ervaren. We wilden de middag vormgeven door middel van kleine creatieve workshops met aansluitend een borrel. Dat was mogelijk. We konden de gehele bovenverdieping gebruiken, Marquette maakte een draaiboek en de opstellingen voor de workshops werden vooraf klaargezet. Alles bij elkaar leverde dat de beste voorwaarden voor een onvergetelijke middag voor onszelf en onze relaties. Ik kan kasteel Marquette aan andere bedrijven en organisaties aanraden, omdat de ambiance en de dienstverlening van zeer hoge kwaliteit zijn. Tot slot, we hebben de bijeenkomst afgesloten met een diner met een klein gezelschap. We werden zo gastvrij en vriendelijke bediend dat we zelf konden ontspannen en genieten na de inspanningen.

Pracht lokatie voor een feest

We hebben genoten van de gastvrijheid en de ambiance van het Chateau met onze gasten. Een goed verzorgde High Tea. Vooraf afspraken gemaakt, daarvan kregen we een draaiboek. Als u iets anders dan gebruikelijk zou willen met een groep is dit zeker de moeite waard.

Nooit zo’n leuke High Tea beleefd.

Op zondagmiddag samen met mijn dochter, die al enthousiast was over de locatie, rolde we van de ene verrassing in de ander! Het is perfect. Joke van Klink

Nooit meer!

Zeer slechte ervaring! We kozen voor de duurste offerte, met het gevoel dat het dan wel goed moet zijn. Prachtige locatie maar wat een enorme tegenvaller in de uitvoering. Het begon al op de dag ervoor. Wij zouden op een afgesproken tijdstip de bloemen verzorgen voor op tafel. Robin had gezegd dat we werden verwacht. Helaas, we stonden voor de deur en niemand wist er van. We voelden ons niet welkom! Ik heb nagevraagd: "we staan toch wel in de agenda voor morgen met 60 man?" Ja dat dan wel. Maar op de dag zelf liep het voor geen meter. De vaasjes stonden niet klaar! Het was niet bekend dat we de koffie de luxe hadden besteld. Petit four was niet aanwezig. Er werden wat lullige schaaltjes neergezet met restanten. Het zag er niet uit! Het koffierondje liep ook niet. Binnen no time stonden mijn gasten in mijn nek te hijgen dat ze al een half uur op koffie zaten te wachten. Reken maar dat je dan nerveus wordt. Mijn koffie werd steeds weggehaald door de gasten. Toen ik om mijn koffie vroeg kwam de ober letterlijk met 1 kopje alleen voor mij aanzetten. De koffie zou van de rekening gehaald worden. Daarna volgden de drankjes. We zagen teveel en te vaak legen glazen staan op de tafels. Een personeelslid was nieuw en riep dat steeds. Het was duidelijk dat ze niet bekend was in de horeca. Ze liet een blad drank over onze gasten vallen. De hapjes waren zo klein, niet zoals afgesproken! Glutenvrij niet geserveerd. De ober begon een half uur eerder dan afgesproken de tafels schoon te maken. Onze gasten maakten daar opmerkingen over. Hij liep met zijn overhemd uit zijn broek. Personeel was niet vriendelijk. Bij de nabespreking bleek dat Robin niet eens wist hoe groot de hapjes waren. De factuur stond voor de volledige offerte in de link. Aangeboden een hotelovernachting, diner en lunch en lage korting. Voelt als een sigaar uit eigen doos. Een dreiging met een incassobureau terwijl de factuur niet eens ontvangen is. Kortom: een nare ervaring en geen mooie herinnering!

Geweldig!!!

Onze trouwdag was in de puntjes goed verzorgd. Overal werd aan gedacht of meegedacht. Onze gastvrouw (Judith) is een spontane, vrolijke en enthousiaste vrouw die je op je gemak laat voelen en altijd klaar staat. De locatie heeft niet veel woorden nodig, het spreekt voor zich. Prachtige locatie zowel voor een huwelijk in de zomer als in de winter. Gasten kunnen overnachten in het hotel en tot het einde genieten van het feest en dat op +/- 400 meter afstand. Wij raden Chateau Marquette zeker aan! In de toekomst komen wij op zijn tijd naar de locatie om onze trouwdag te vieren of gewoon om even lekker te genieten. Wij zijn zeer tevreden klanten :)

Een topbruiloft om nooit meer te vergeten!

Via de Open Trouwlocatieroute zijn we voor het eerst in aanraking gekomen met de mogelijkheden van dit Chateau. Door de vele mogelijkheden van het Chateau, de prachtige zalen en bovenal de kundige en oprechte begeleiding vanuit de eventmanager was voor ons de keuze zo gemaakt. En zo geschiede! In december 2022 hebben wij onze bruiloft in een winters thema gevierd. Van sfeervolle vuurkorven tot aan de kerstversiering aan toe: de dag was prachtig en onwijs goed georganiseerd! We waren erg te spreken over de expertise vanuit de Marquette. Het meedenken vanuit de eventmanager en de creatieve ideeën hebben het geheel tot een ontzettend mooie dag gemaakt. Ook op de dag zelf (diner, ceremonie, receptie, feest) was alles goed geregeld en heb ik mij als bruid nergens druk om hoeven maken. Het enige minpuntje was dat de dag veel te snel voorbij ging haha! Ik zou deze locatie aan eenieder aanbevelen om te trouwen.

Gastvrij en een goede sfeer

We hebben ons Xmas diner georganiseerd bij het Chateau. Het contact met Lindsey om alles af te stemmen verliep fijn en er werd goed mee gedacht. Op de avond zelf heel netjes geholpen en er werd goed overlegt door de gastvrouw om aan alle wensen van de gasten te voldoen.

Magisch!

Na een zeer warm welkom en vele, prettige gesprekken, waarin alles besproken kon worden, was daar onze dag. Alles werd in het werk gesteld om onze droomdag waar te maken. Wij hebben samen met al onze gasten ontzettend genoten op ónze dag op deze práchtige locatie! De foto's en filmpjes zijn magisch. Zeker een aanrader!

Over Hotel & Chateau Marquette

Een landgoed zoals in een sprookje; met een lange oprijlaan, een slotgracht, een poort én een toren. U kunt bij ons terecht voor diverse gelegenheden. Zoals een (zaken)lunch, uitgebreid diner, stijlvol afscheid óf een compleet huwelijk. Om het verblijf compleet te maken kunt u overnachten in ons hotel (65 kamers). Voor welke gelegenheid u ook bij ons komt, wij zorgen voor een ongedwongen, gastvrije sfeer waarbij oprecht gastheerschap het uitgangspunt is. Een beleving om nooit meer te vergeten!