Een prachtige dag compleet verzorgd.

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Marquette. Van het begin tot het einde was dit tot in de puntjes verzorgd. Het fijne is dat bij Marquette alles mogelijk is op één locatie. De dag verliep helemaal zoals we hadden afgesproken, waarbij de complimenten voor het personeel wat dit zeer professioneel heeft verzorgd.

Wát een geweldig trouwfeest bij Chateau Marquette!!

Chateau Marquette heeft alles uit de kast getrokken om van ons trouwfeest een groot succes te maken. Planner Jacqueline denkt in mogelijkheden, niet in beperkingen. Daardoor konden gedurende de voorbereidingstijd - in plezierig overleg - al onze culinaire en organisatorische wensen soepel worden gerealiseerd, waardoor je echt kan spreken van maatwerk met een grote M. We hebben in het restaurant heerlijk gedineerd met 40 gasten, waarna de bruidstaart in de hal werd aangesneden voor de avondgasten die na het diner aansloten. Na de taart barstte het feest los voor onze gasten (100 in totaal), waarbij we gebruik hebben kunnen maken van de hal, de Bloemenzaal en de aanliggende Balzaal. De medewerkers van de bediening en in de keuken hebben het fantastisch gedaan om een geweldig feest mogelijk maken, wát een topprestatie! Chateau Marquette is een prachtige en sfeervolle trouwlocatie, de medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk, professioneel, betrokken en toegewijd. Het eten en drinken is eveneens van hoge kwaliteit. Daarom kunnen Chateau Marquette van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geschikte trouwlocatie, een garantie voor een onvergetelijke beleving! Jan & Petra (getrouwd op 15 november 2019)

Een onvergetelijke, zorgeloze bruiloft!

In januari 2019 besloten wij om te gaan trouwen op Marquette: we waren direct verliefd op de locatie! Vanaf het begin hebben wij meteen uitstekende hulp gekregen en hebben we in ons tempo alles kunnen bedenken en bespreken. Gedurende het jaar mochten we altijd langskomen voor een gesprek (of gewoon om even op ons gemak rond te kijken) en zo hebben we de details steeds meer kunnen invullen. Door deze service en betrokkenheid hebben wij zo weinig stress gehad, dat gunnen we elk bruidspaar! De dag zelf was fantastisch: we mochten al vroeg het kasteel in en de medewerkers hebben ons zo goed geholpen. Wij hebben ons nergens druk om gemaakt: het draaiboek was bekend voor het personeel en het liep op rolletjes. Naast dat zij snel en meedenkend zijn, zijn het ook ontzettend vriendelijke mensen: die wil je graag om je heen hebben op zo'n mooie dag! We hebben gebruik gemaakt van verschillende ruimtes en alles stond precies klaar zoals wij dit wilden. Een heerlijk kasteel met prachtige zalen waar je ook nog eens fantastisch kunt feesten. 's Avonds overnachten in de versierde bruidssuite was ook een feestje! We hebben die ochtend roomservice besteld, heerlijk. Jacqueline, team Marquette: ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke dag! Wij raden het elk bruidspaar aan om hier te gaan trouwen! Laura & Daan (getrouwd op vrijdag 7 februari 2020)

Geweldig!

Op zaterdag 4 januari zijn wij getrouwd op Chateau Marquette en wij en onze gasten hebben een topdag gehad! Wij danken Jacqueline voor het meedenken en voor het voorbereiden van deze prachtige dag! Ook danken wij Brian en de bediening die ons die dag hebben bijgestaan en die alles tot in de puntjes hebben verzorgt! Dan nog een nacht in de bruidssuite van het hotel waar we een mooi versierd bed aantroffen, super! En als klap op de vuurpijl viel ons de eindafrekening 100.....nee, 200% mee!

Kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Wij vierden ons 50 jarig huwelijk. Diverse besprekingen vooraf gevoerd met mw. Van der Hulle. In goede harmonie. Omdat we veel verlangens hadden. O.a. eigen muziek, tafelopstelling, -indeling, en -opmaak, geluidsinstallatie, microfoon, etc. Rond middernacht zochten we met onze gasten het hotel op om het feest de volgende ochtend met een gezamenlijk ontbijt af te sluiten. Heerlijk geslapen. Onze wensen zijn in vervulling gegaan. Goede en spontane service + een vijfgangen diner van uitstekende kwaliteit. Op "Marquette" rijmen weinig woorden, op "Chateau" meer. Chapeau, graag tot de volgende keer.

Prachtige locatie, zorgeloze bruiloft gehad!

Mijn man en ik hebben onze bruiloft bij Chateau Marquette gevierd en wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben! Ivm het faillissement van landgoed Waterland moesten wij snel opzoek naar een vervangende locatie. Vanaf dag 1 werd er met ons meegedacht en stond het personeel van Marquette voor ons klaar. We hebben ons geen moment zorgen hoeven maken om onze dag: alles werd verzorgd, het personeel was vriendelijk, het eten was heerlijk. Niet te vergeten dat de locatie zelf een plaatje is. Ook het hotel was mooi; goed verzorgd en met heerlijk ontbijt. Bedankt voor een mooie, bijzondere dag. Dankzij jullie één om nooit te vergeten.

Onze bruiloft was een droom!

We hebben genoten van begin tot eind op onze trouwdag. Het gehele team van Chateau Marquette stond voor ons klaar, Jacqueline dacht met ons mee in alle voorbereidingen. Het contact hebben wij als zeer prettig ervaren, alles kon en mocht! Hierdoor hebben wij echt een bruiloft gehad die al onze verwachtingen overtroffen heeft! Alles klopte, de aankleding, de service, de vriendelijke staf, het heerlijke eten. Onze gasten zijn enorm verwend. Na het diner in het chateau zijn we met onze dag gasten gaan overnachten in het nabij gelegen hotel. Hierdoor werd onze trouwdag een trouwweekend, een onvergetelijk weekend! Heel veel dank!

Wijn/ borrelplank via Alkmaar deals

Zeer onprofessioneel! Geen aandacht voor de klant Wijn is niet slecht Borrelplank is redelijk

We zouden alleen willen zeggen "TOP GEDAAN" ! We zijn zeer tevreden van profesioneel personeel en gastensevice. Uw hebben alles gezorgd voor ons dat we er, eerlijk gezegd een mooie dag van hebben gemaakt. Met schoon geweeten, moggen we wel aan anderen deze plaats aanbevelen. Van harte bedant en groetjes, Agnes&Ariel

Geweldig!

Een prachtige locatie en alles even goed verzorgd. Tijdens de voorbereidingen alles bespreekbaar en prima afspraken kunnen maken. Op de trouwdag alleen maar genoten, alles verliep geheel naar wens. De bediening was zeer vriendelijk en oplettend. Het diner was geweldig. Van alle gasten heel positieve reacties ontvangen. Het was top!

Mooiste dag van mijn leven op Chateau Marquette

Chateau Marquette is een prachtige plek om te trouwen! Niet alleen de locatie an sich maar vooral ook de professionaliteit van het team zowel in de voorbereiding als op onze trouwdag zelf was verbluffend. Jacqueline heeft ons vanaf het allereerste moment uitstekend begeleid. Altijd rustig en geen enkele vraag of verzoek was te lastig. Ze leefde ook heel erg mee met ons naar onze dag toe. Alles was tot in de puntjes voorbereid. De bediening op de dag zelf verliep vlekkeloos. Het hele team was attent, vriendelijk en beleefd. Ook 's avonds bij het diner hadden we verschillende dieetwensen maar daar is heel erg rekening mee gehouden! We hebben ontzettend genoten van elk moment op Chateau Marquette en ik zou iedereen die een locatie zoekt om te trouwen, Marquette aanbevelen!

Over Hotel & Chateau Marquette

Een landgoed zoals in een sprookje; met een lange oprijlaan, een slotgracht, een poort én een toren. U kunt bij ons terecht voor diverse gelegenheden. Zoals een (zaken)lunch, uitgebreid diner, stijlvol afscheid óf een compleet huwelijk. Om het verblijf compleet te maken kunt u overnachten in ons hotel (65 kamers). Voor welke gelegenheid u ook bij ons komt, wij zorgen voor een ongedwongen, gastvrije sfeer waarbij oprecht gastheerschap het uitgangspunt is. Een beleving om nooit meer te vergeten!