niet goed en niet slecht

Van 1 t/m 4 mei 2 kamers geboekt in het hotel. In kamer 51 en 52 erg veel lawaaihinder door afzuigkap bistro. 3 keer melding van gemaakt. Personeel is vriendelijk en kijken naar de oorzaak. Was erg storend voor de nachtrust en in de ochtend (6.00). Door de renovering van enkele kamers erg rommelig in de hal. Iigging is prachtig bij het kasteel. Misschien als alles achter de rug zou dit weer een verbetering zijn, maar nu was het niet top.

Prachtig en bijzondere trouwlocatie

Heel mooi Chateau! De trouwdag was onvergetelijk, met van start tot eind een bovengemiddelde goede service door het personeel. Een zeer sfeervolle ambiance en heerlijk eten! Zeker een goede ervaring en aanbevelingswaardig.

perfect verzorgd

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd op Chateau Marquette, in een woord geweldig. Onze gasten werden netjes ontvangen in de hal met QR code en verder naar de bibliotheek begeleid. Daar stond alles klaar voor koffie met gebak, een drankje en later een uitgebreide lunch. De bibliotheek was ruim genoeg voor onze gasten, vanwege de corona regels. Alles was perfect verzorgd met zeer vriendelijk en attent personeel.

Wat een gastvrijheid in dit prachtige chateau

Wij hebben werkelijk een fantastisch galafeest beleefd op dit schitterende chateau. Alles klopte! Van de welkomstborrel tot aan lunch/feest, alles verliep gestroomlijnd, en het team was ten alle tijden vriendelijk, gastvrij en geduldig. We voelden ons meer dan welkom, en de reacties van onze groep waren lovend.

Fantastisch

Door het vervroegen naar 15.00 uur in verband met het sluiten om 20.00uur hebben wij het heel bijzonder gehad en was alles goed verzorgd aan tafel. Wil iedereen bedanken voor het geslaagde feest.

Van begin tot eind een feestje

Van moment tot binnenkomst tot dag later vertrek een feestje. Gasten voelden zich welkom en waren onder de indruk. Wij hebben ons van eerste bezoek tot vertrek thuis gevoeld. We komen graag nog eens terug voor een feest, diner of overnachting.

Fijne locatie met persoonlijke aandacht

Voor onze ledenvergadering hebben wij de Bloemenzaal gereserveerd met de bibliotheek voor het diner. Omdat vanwege de coronamaatregelen het aantal deelnemers afnam, werd het diner omgeboekt naar de prachtige Empirezaal. De voorafgaande contacten m.b.t. de reservering waren zeer plezierig en op de dag zelf liep alles prima naar wens. Onze gasten waren gecharmeerd van de locatie. Het diner was goed verzorgd en erg lekker. Bedankt! Graag tot een volgende gelegenheid.

Mooi feestje gevierd

Wij hebben het 50 jarige huwelijks jubileum van mijn ouders in kasteel Marquette gevierd. En dat is een mooi feest geworden. De entourage is prachtig, we hebben heerlijk te eten gekregen, alles was prima geregeld, kortom het was een succes. Ik wil even extra aandacht voor het personeel. Wat een geweldige mensen. Super gastvrij, ontspannen en heel erg vriendelijk. Zo vriendelijk, dat mijn dochter van 6 uiteindelijk liever met Franca (ik hoop dat ik het goed spel) mee wilde dan met ons naar huis. Wat werd er keihard gewerkt. Heel erg hartelijk bedankt daarvoor! Je realiseert het op het moment niet zo dat het personeel een flinke stempel kan drukken op het event/feest etc. En dat was in Marquette in positieve zin. Niets anders dan lof!!

Het is een prachtige locatie met uistekend bediening om een etentje en een mooi feest te geven.

We genoten van het aperitief en het eten . Met name de bediening was uiterst vriendelijk en correct we genoten van de ambiance.p

Echt alles was TOP!

We willen graag vermelden dat we een FANTASTISCH feest hebben gehad! Alles was tot in de puntjes verzorgd, het personeel ongelooflijk hulpvaardig en professioneel. We willen alle medewerkers hiervoor heel hartelijk bedanken! Voor ons een prachtige herinnering erbij!

Een perfecte dag!

Van begin tot eind krijgt Marquette van ons een dikke 10. Bij ons eerste bezoek, 10 maanden voor ons huwelijk, voelden we ons gelijk thuis en hadden we het idee (dat bleek later ook te kloppen) dat goed begrepen werd hoe wij onze grote dag voor ons zagen. Na een soepele offerte fase zijn we drie maanden van tevoren komen proefeten en slapen. We hebben uitgebreid gesproken met Robert-Jan, Yannick en de chef over al onze wensen. Ook onze ceremoniemeesters hebben de maanden voor het huwelijk intensief contact gehad met Robert-Jan en Jacqueline. We voelden ons daardoor tijdens ons huwelijksweekend echt kind aan huis. Specifieke complimenten aan Robert-Jan, hij heeft een geweldige dag kunnen neerzetten welke vlekkeloos is verlopen. Dat terwijl onze groep groot was (in totaal 120 man). Ook het diner was tot in de puntjes verzorgd en smaakte heerlijk. Dit hebben we op andere locaties vaak anders ervaren. Al met al raden wij Marquette van harte aan voor een trouwdag, maar ook voor een etentje of andere samenkomsten.

Geweldig feest gehad op een toplocatie!

Op 4 september hebben wij ons 50 jarig huwelijk gevierd op het prachtige Chateau Marquette. Alles was tot in de puntjes goed voorbereid door Jaqueline. Ontvangst met Prosecco, briljant mooie bruidstaart en een super uitgebreid en heerlijk lunchbuffet in de schitterende balzaal Daarna een rondleiding met twee geweldige gidsen van de Historische Kring, die wisten ook onze kleinkinderen te boeien. Om 16.00 uur een muzikaal uur in de prachtige bloemenzaal, waarin de harp en zang prachtig klonken! Het was een "Gouden" dag, om nooit meer te vergeten, dankzij de goede verzorging en de unieke locatie!

Luidruchtige gasten

Wij hadden een zogeheten de luxe kamer op de begane grond. Deze kamer was prima. Het ontbijt is redelijk basic maar goed genoeg. Er wordt gewerkt met een tijdslot en dat vinden wij prettig want de ontbijtzaal is erg klein. Het hotel is zeer gehorig en zowel de eerste als de tweede nacht zijn wij uit onze slaap gehaald door bruiloftsgasten die gillend en joelende over de gangen liepen. Daar doet de beveiliging helaas niets aan. Een tip: informeer van tevoren of er een bruiloft is, zo ja, absoluut niet gaan!

Pracht locatie voor een bruiloftsfeest!

Samen met mijn vrouw hebben wij buiten in de tuin van Chateau Marquette een onwijs gaaf bruiloftsfeest gehad! Ze hadden een prachtige tent voor ons neergezet en de bediening was uitmuntend. Door Corona moesten we het feest binnen 2 weken regelen, de communicatie en afspraken met de eventmanager Jacqueline liep enorm goed en zijn erg blij hoe het gelopen is. Echt een aanrader om bijvoorbeeld alleen je feest te geven.

Fantastisch

Wij zijn 12 oktober 2021 getrouwd op het Chateau, en het was echt fantastisch, boven verwachting!!!! Wij hebben ontzettend genoten van de hele dag. Vooral het personeel was geweldig, niks was te gek, alles kon overlegd worden, en op de achtergrond regelden zij alles en waren onzichtbaar aanwezig. Hierdoor verliep het zonder stress. Een 10+ dus voor het personeel! Ook het contact met Jacqueline is prettig verlopen. De locatie is ook perfect, en voldeed aan al onze wensen. De kinderkamer was een groot succes, daar konden we knutselspullen neerleggen en stond een TV. Waardoor de kinderen zich onder leiding van de oppas goed hebben vermaakt. Ook konden wij een springkussen neerzetten buiten. Het eten was erg lekker, daar kregen wij ook complimenten over van de gasten. De tafels waren smaakvol gedekt en de bloemenzaal was erg mooi. De kelder waar wij de afterborrel hadden was erg gezellig, en precies groot genoeg voor onze gasten. Het was tevens prettig dat er een hotel vlakbij was waar de gasten konden slapen. Dit hotel is wel ietwat oubollig en mag van de buitenkant wel schoongemaakt worden, maar goed dat is geen onderdeel van het Chateau. Wij waren allang blij dat onze gasten konden overnachten waardoor niemand op tijd naar huis hoefde. Tot slot is de prijs ook erg vriendelijk en viel dit onze reuze mee. Het enige wat niet goed verliep was het aansluiten van de telefoon op de boxen. Hierdoor deed het geluid het niet toen ik opkwam tijdens de ceremonie. De BABS had het geluid zacht gezet omdat haar microfoon piepte, bleek achteraf. Het personeel had daar eigenlijk beter mee moeten helpen. Maar goed, niet alles kan perfect gaan. Gelukkig hadden wij zelf nog een JBL box mee en kon de telefoon toen snel daarop aangesloten worden waardoor ik alsnog op kon komen op muziek. Nogmaals ontzettend bedankt!!! Wij komen zeker jaarlijks terug om onze trouwdag te vieren.

Erg verouderd geen 4sterren waardig!

Bedden zijn prima om te slapen maar kraken als een gek! Zoals vermeld onder een flatscreen tv, jammer alleen zenders 1,2,3 Nederland. Vloerbedekking was erg vies en vlekkerig en de kamer had helemaal geen vitrage o i. d. Alleen overgordijnen. Helaas eens maar ook nooit meer. Zeker geen 4 sterren

Niet doen!

Een nachtje in hotel Marquette… We trapten erin vanwege ‘het Chateau’! Maar de kamer die wij kregen in het hotel, kamer 45, was echt slecht. Vieze vloerbedekking, een scheur in een gordijn, een wc-bril scheef op de tolietpot. Kortom, niet om nog een keer te doen! Gelukkig was het mooi weer, en was het eten in de bistro lekker, dat maakte nog wat goed. Wij komen niet terug!!

Trouwen als in een sprookje

Er was eens.... Daar beginnen sprookjes mee en onlangs werd ons sprookje werkelijkheid, trouwen in Chateau Marquette: een prachtig landgoed omgeven door water en groen. Vanaf het eerste voorbereidende gesprek voelde het meteen vertrouwd. Iedereen heeft zich vol enthousiasme ingezet om ons een onvergetelijke dag te bezorgen. De ontvangst van onze gasten, de ceremonie buiten in het prieel, de bruidstaart, borrel en het diner: professioneel en gastvrij in een heerlijk ontspannen sfeer. We hebben genoten! Zo mooi om dit ook van onze gasten terug te horen!

prachtvolle locatie

de begeleiding van gasten is professioneel en..persoonlijk

Een geweldig feest gehad.

Zeer goede organisatie en adviezen.

Liefdevol, warm en memorabel!

Wij zijn blij en dankbaar dat wij onze bruiloft bij Chateau Marquette hebben gevierd. Het is een prachtige sprookjesachtige locatie. Alles bij elkaar maakte het een compleet plaatje. Wij als bruidspaar, de kinderen als bruidskinderen en de intieme setting met onze gasten zorgden voor een dag om nooit meer te vergeten. Zoveel liefde en warmte. Ook het personeel is fantastisch. Ze schakelen ontzettend snel. Zo snel dat je het bijna niet doorhebt. Met oprechte gastvrijheid. Chapeau voor Chateau Marquette!

Gezellige,mooie kamer.mooie omgeving.huiselijk. Vriendelijk personeel. Let bij boeken erop dat er oude en nieuwe kamers zijn.wij hadden een nieuwe. Sommige reviews zijn negatief wellicht gaat dat over de oude. De hal doet beetje oud aan.lijkt me met wat kleine aanpassingen gezellig en verzorgd te maken.

Geen 4 sterren waardig

Weekendje weg naar mijn oude woonplaats Heemskerk goede keuze maar de keuze van hotel kon niet slechter Vieze vloerbedekking, slechte/kapotte bedden, zeer gedateerd en niet schoon kortom geen 4 sterren waardig! Klacht geuit bij de receptie en wordt beaamt Ouwe meuk!

Slecht

Allereerst belden wij om te vragen of wij om 19.30 uur aan konden komen aangezien ons. Middagprogramma uitgelopen was. Dit kon niet we waren uiterlijk Om 19.00 uur welkom. Toen we aan tafel gingen zitten duurde het zeer lang Voordat er iemand kwam om onze bestelling op te nemen. De uitleg van het menu was knullig. Wij kozen voor een 5 gangen diner Voorgerecht was dry aged meat dit smaakte naar niets. De kleur was Onsmakelijk. Gang 2 was watermeloen met tomaat overgoten met een straciatella saus???!!! Eerder een desser dan een tussengerecht. Gang 3 was een sardine het gerecht was te koud en smaakte te vissig. Gang 4 was een sous vide gegaard stukje klapstuk. Dit was redelijk smakelijk. Het dessert was een Citroen marsmellow zo zuur dat je kaken samentrokken. Bij de koffie werd een Bonbonsje geserveerd welke niet naar chocolade smaakte. Kortom het was een grote Dure teleurstelling! Wij gaan hier nooit meer heen en zullen ook niemand aanraden hier heen te gaan. Wij hebben de bediening hiervan op de hoogte Gebracht en het enige wat zij zeiden was Oké!!

Geweldige bruiloft gehad in de o zo vervelende "corona-tijd". Er hing altijd een gastvrije sfeer en er was sprake van een snelle reactie op onze vragen. Wij hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren. De locatie is mooi, schoon en het personeel is altijd enorm vriendelijk. Ik denk niet dat wij een betere locatie zou hadden kunnen treffen in deze stressvolle tijden. Kortom: wij hebben een mooie dag gehad dankzij Chateau Marquette. We hopen hierom in de toekomst Marquette nog eens te bezoeken!

Over Hotel & Chateau Marquette

Een landgoed zoals in een sprookje; met een lange oprijlaan, een slotgracht, een poort én een toren. U kunt bij ons terecht voor diverse gelegenheden. Zoals een (zaken)lunch, uitgebreid diner, stijlvol afscheid óf een compleet huwelijk. Om het verblijf compleet te maken kunt u overnachten in ons hotel (65 kamers). Voor welke gelegenheid u ook bij ons komt, wij zorgen voor een ongedwongen, gastvrije sfeer waarbij oprecht gastheerschap het uitgangspunt is. Een beleving om nooit meer te vergeten!