Een magische trouwlocatie! Een dag om nooit te vergeten!

Op 19 september 2020 hebben wij onze droombruiloft kunnen vieren bij Chateau Marquette in Heemskerk. Vanaf november 2018 waren wij verloofd en bezig met het organiseren van een bruiloft op het strand. Door de coronamaatregelen waren plan A en B door de war geschopt en voor plan C zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe droomlocatie. Chateau Marquette / Jacqueline heeft ons met open armen ontvangen en in een zeer korte tijd hebben wij samen met haar en onze ceremoniemeesters een magische dag georganiseerd. De locatie is prachtig en wij hadden de mazzel dat het stralend mooi weer was, dus de ceremonie en borrel waren buiten. Mocht het weer omslaan dan was dit geen probleem, want ook daar hadden de medewerkers van Chateau Marquette rekening mee gehouden. Naast dat Chateau Marquette een magische uitstraling heeft was het voor ons zeer waardevol dat zij meedenken, creatief zijn en goed wisten waar wij naar zochten en wat daar voor nodig was. Je merkt aan alles dat de medewerkers bij Chateau Marquette zeer veel ervaring hebben in het organiseren van bruiloften. Bij vragen via de e-mail of telefoon was Chateau Marquette super makkelijk te bereiken en tijdens de voorbereidingen voelde wij ons meer dan welkom om soms nog even de locatie te bekijken. Verder was de samenwerking met bakkerij Koelman ideaal en vielen de drankjes en hapjes van Chateau Marquette goed in de smaak bij ons en onze gasten. Wij hebben alle ruimte gekregen om onze bruiloft naar wens te decoreren en ook was hier op de dag zelf alle tijd voor. Ook in de afwikkeling rondom de financiën zijn wij tegen geen één verassing aangelopen, alles was vooraf duidelijk besproken en goed ingecalculeerd. Wij raden ieder bruidspaar aan om te trouwen in Chateau Marquette! Chateau Marquette nogmaals bedankt! Groetjes, Djimmy & Irene

Geweldige trouwlocatie!

We zijn in september 2020 getrouwd in Chateau Marquette en kijken terug op een geweldige dag. In de aanloop naar de dag zelf zijn we uitstekend geholpen en begeleid, en ook op de dag zelf was alles dik in orde. Het personeel weet wat ze doen. Een groot compliment aan het personeel hoe ze met ons hebben meegedacht om er binnen de corona-maatregelen een droomdag van te maken. Verder is de locatie ontzettend mooi en trouw-achtig met een prachtige tuin, oprijlaan en mooie zalen. De grootte van de locatie is precies goed. Groot genoeg om een goed gezelgschap in kwijt te kunnen, maar niet zo groot dat je iedereen kwijt raakt. Daarnaast ook nog eens erg lekker gegeten.

Fantastische Trouwlocatie!!!

Chateau Marquette is een buitengewoon mooie locatie om te trouwen. Wat een mooie plek met lieve mensen! Al het personeel dat tijdens onze bruiloft aan het werk was, hebben bijgedragen aan een super mooie dag voor ons! Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel erg beleefd. Het contact met Jacqueline voorafgaande aan onze bruiloft was eveneens heel erg aangenaam en alles is perfect geregeld door iedereen die erbij was betrokken. Het diner dat we hebben genuttigd was eveneens fantastisch goed. We hebben heerlijk gedineerd! Wij verbleven een paar nachten in het hotel voor en na onze bruiloft bij Chateau Maquette. De kamer was super fijn: het is ruim, het heeft een fantastisch groot bed, een nieuwe badkamer met een uiterst fijne douche en de ligging is wederom prachtig. Wat er alleen nog miste in de kamer zelf was een grote spiegel. Er hangt alleen een spiegel in de badkamer en juist omdat het ook een trouwlocatie is, zou een grote / lange spiegel in de kamers fijn zijn. Verder zou het beter zijn als de ventilatie of afzuiging ook overdag (en niet alleen gedurende de nacht) aanstaat, zodat de handdoeken kunnen drogen. Ondanks dat je elke dag schone handdoeken kan krijgen, zou het goed zijn dat de handdoeken ook kunnen drogen gedurende de dag en we ze nog een keer kunnen gebruiken. De gratis thee en koffie faciliteiten op de kamer waren een aangename verassing. Een Nespresso machine op de kamer was echt top en eveneens de grote flessen Spa Rood en Spa Blauw waren een heerlijke verassing. Kortom: we hebben genoten en ik zou iedereen aanraden om hier ofwel te trouwen, te dineren en/of te verblijven.

Geweldige locatie en perfecte trouwlocatie

Wij zijn 4 september getrouwd op Chateau Marquette. Zowel de voorbereidingen als de dag zelf zijn perfect verlopen. Wij hebben een heerlijke dag gehad en onze complimenten aan Jaqueline en al het personeel van de keuken en bediening. Zeker een aanrader als trouwlocatie of een goed verzorgd feest. Nogmaals bedankt voor de heerlijke dag. Groeten Marcel & Monique Rosman

Geweldig!

Onze bruiloft op 29-08-20 gevierd. Door jullie is onze bruiloft echt helemaal af! Super lieve mensen! Super eten! Geweldige koks! Heerlijk! En zo een mooi romantisch hotel en kasteel! Als ik het over kon doen had ik voor duizend procent weer hier me bruiloft gevierd! Onze grote dank naar Robert Jan bedankt voor alles je bent een topper!

Heerlijk!

Wij hebben een 3 gangen lunch van de chef mogen proeven. Wat een heerlijke/ mooie gerechten en bijzonder lekkere smaken bij elkaar. Prachtige locatie en uitermate goede service. Absoluut een aanrader.

Geweldig.

Wat hebben we genoten van het diner in het chateau, een culinaire beleving van kleur en smaak. De gastvrije Renée en Renske maakten de avond compleet tot een geniet moment. Het was een topavond, die we niet snel zullen vergeten.

Na twee weken ben ik er nog "high" van!

Voor mijn 80e verjaardag zijn we gaan dineren met mijn familie. Het eten was erg lekker en heel apart, creatief en mooi gepresenteerd. Het was een warme avond en we konden heerlijk op het terras zitten. De bediening was top!

Het was heerlijk, comfortabel, relaxed vertoeven

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad, eigenlijk wat te kort. We zijn in de voorbije jaren al enkele malen In Hotel Chateau Marquette geweest. Maar de nieuwe eigenaar is nu zeer duidelijk te merken. Het was prima vertoeven. De geheel gerenoveerde kamer is mooi geworden en uitstekend voorzien van alle gemakken. (tip: een opbergplank onder de wastafel geeft extra ruimte). Het ontbijt was coronaproof goed geregeld en ook lekker.(wij vinden een warm eitje wel lekkerder dan een koud hard gekookt ei). Erg fijn dat het kasteel nu ook open is, op het buitenterras in de schaduw is het heerlijk en we hebben er prima geluncht. Wel erg jammer dat het dineren niet zo voor ons geschikt was. Enkel verrassingsmenus, daar houden we niet van, we kiezen liever á la carte. Bovendien is het meer voor de culinaire fijnproevers, die wij niet zijn. Waarom bijv. persé een gepocheerd eitje i.p.v. gekookt. Waarom niet naast het culinaire ook een meer “gewoner” aanbod; niks mis toch met bijv. een biefstukje, varkenshaasje, kalfsoester of schnitzel e,d, ; het zal de belangstelling en de omzet van het restaurant gewis geweldig doen toenemen; hetgeen geen “wind”eieren zal leggen. Wij zijn dik tevreden over ons verblijf in Marquette en als de gevraagde prijzen de komende jaren hetzelfde zullen zijn, komen we gewis weer eens terug en wie weet wat langer. Compliment aan de nieuwe eigenaar en zijn crew. PS: ook mooi dat er de vleugel nog is blijven staan, fijn om op te mogen spelen.

Trouwen in Marquette was een droom die uitkwam!

Wat een prachtige locatie en alles wordt ontzettend goed verzorgd. Onze ceremonie vond buiten plaats onder het mooie en romantische rondeel van Marquette. Het 3 gangen diner was geweldig, we hebben heerlijk gegeten en de avond was ook perfect verzorgd. We hadden i.v.m. het corona virus 4 zalen voor ons feestje maar omdat het zulk mooi weer was zijn we toch naar buiten gegaan. Dit was geen enkel probleem en het werd meteen goed geregeld. Kortom, wij hebben genoten van onze bruiloft en onze gasten ook!

Een sterwaardig culinair hoogtepunt

De kamers zijn wat gedateerd en gehorig maar het vriendelijke personeel maakt alles goed. Het diner in het kasteel was voortreffelijk

Zeer onhygiënisch

Wij hebben twee overnachtingen gehad in het hotel. Tot onze verbazing was de staat van de economic kamer zeer slecht. Wij hadden ondermeer een verweerd onderlaken GEEN matras beschermer en geen hoofdkussen beschermer. Het kozijn van de badkamer was stuk kapotte gordijnen . Verder was de kamer zeer vies en zijn wij zelf maar gaan schoonmaken. Wij hebben inmiddels een klacht ingediend maar men begrijpt er niet veel van, nogmaals dit hotel is echt geen 4 sterren maar eerder een twee sterren. Voor ons nooit meer!!

Heel erg jammer

Vandaag even op het terras gezeten bij het Chateau. Direct kwam er een ober die vroeg wat we wilden drinken. Snel daarna kwamen de drankjes. Direct 2 groente kroketten op bruin brood besteld. Die hebben we echter niet meer gezien. Na een half uur ben ik gaan afrekenen omdat we weer verder moesten. Een manager aangesproken en aangegeven dat we al een half uur op de kroketten zaten te wachten. We moesten de drankjes afrekenen. Als je een klein beetje klantenservice in je hebt, dan verontschuldig je je tegenover de klanten en laat je de drankjes zitten. Nu was het een ervaring van eens maar nooit meer.

Mooie omgeving en locatie

De 4 sterren hebben we niet kunnen ontdekken. Vooral de badkamer, douchen in bad met douchegordijn is niet 4* waardig. De ontbijtzaal met kleine ramen is jammer, je beleeft dan niet dat je midden in de natuur bent.

Een feest op hoog niveau om nog jaren op terug te kijken.

Vanaf de voor bespreking tot de eindafrekening is alles perfect gegaan. De voor bespreking hebben mijn vrouw en ik zelf als erg aangenaam ervaren er was rust en goede adviezen van Mevrouw Jacqueline Van Der Hulle. Op de dag zelf was de ontvangst aller vriendelijkst van de staff zowel het borreluur als het diner verliepen zoals het bij een echt Chateau behoort. Buiten op het terras genoten van de heerlijke koffie. Na afloop van deze geslaagde avond zijn wij gaan wandelen naar het bijgelegen hotel en hebben daar in alle rust de nacht doorgebracht de volgende morgen stond er een uitgebreid ontbijt te wachten op ons. Ons 45 jarig huwelijks diner was een geweldig succes, waarvoor dank aan alle medewerkers van Chateau Marquette.

perfecte verzorging

Wij hebben tijdens een 4daags arrangement enorm genoten van de wijze waarop we in de watten zijn gelegd. Een heerlijke stille en ruime kamer met koffie thee - voorzieningen. Een uitgebreid ontbijt en tweemaal een uitgebreid en bijzonder lekker diner. En dat in coronatijd! Zorgvuldig en gastvrij personeel.

Een prachtige dag compleet verzorgd.

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Marquette. Van het begin tot het einde was dit tot in de puntjes verzorgd. Het fijne is dat bij Marquette alles mogelijk is op één locatie. De dag verliep helemaal zoals we hadden afgesproken, waarbij de complimenten voor het personeel wat dit zeer professioneel heeft verzorgd.

Wát een geweldig trouwfeest bij Chateau Marquette!!

Chateau Marquette heeft alles uit de kast getrokken om van ons trouwfeest een groot succes te maken. Planner Jacqueline denkt in mogelijkheden, niet in beperkingen. Daardoor konden gedurende de voorbereidingstijd - in plezierig overleg - al onze culinaire en organisatorische wensen soepel worden gerealiseerd, waardoor je echt kan spreken van maatwerk met een grote M. We hebben in het restaurant heerlijk gedineerd met 40 gasten, waarna de bruidstaart in de hal werd aangesneden voor de avondgasten die na het diner aansloten. Na de taart barstte het feest los voor onze gasten (100 in totaal), waarbij we gebruik hebben kunnen maken van de hal, de Bloemenzaal en de aanliggende Balzaal. De medewerkers van de bediening en in de keuken hebben het fantastisch gedaan om een geweldig feest mogelijk maken, wát een topprestatie! Chateau Marquette is een prachtige en sfeervolle trouwlocatie, de medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk, professioneel, betrokken en toegewijd. Het eten en drinken is eveneens van hoge kwaliteit. Daarom kunnen Chateau Marquette van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geschikte trouwlocatie, een garantie voor een onvergetelijke beleving! Jan & Petra (getrouwd op 15 november 2019)

Een onvergetelijke, zorgeloze bruiloft!

In januari 2019 besloten wij om te gaan trouwen op Marquette: we waren direct verliefd op de locatie! Vanaf het begin hebben wij meteen uitstekende hulp gekregen en hebben we in ons tempo alles kunnen bedenken en bespreken. Gedurende het jaar mochten we altijd langskomen voor een gesprek (of gewoon om even op ons gemak rond te kijken) en zo hebben we de details steeds meer kunnen invullen. Door deze service en betrokkenheid hebben wij zo weinig stress gehad, dat gunnen we elk bruidspaar! De dag zelf was fantastisch: we mochten al vroeg het kasteel in en de medewerkers hebben ons zo goed geholpen. Wij hebben ons nergens druk om gemaakt: het draaiboek was bekend voor het personeel en het liep op rolletjes. Naast dat zij snel en meedenkend zijn, zijn het ook ontzettend vriendelijke mensen: die wil je graag om je heen hebben op zo'n mooie dag! We hebben gebruik gemaakt van verschillende ruimtes en alles stond precies klaar zoals wij dit wilden. Een heerlijk kasteel met prachtige zalen waar je ook nog eens fantastisch kunt feesten. 's Avonds overnachten in de versierde bruidssuite was ook een feestje! We hebben die ochtend roomservice besteld, heerlijk. Jacqueline, team Marquette: ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke dag! Wij raden het elk bruidspaar aan om hier te gaan trouwen! Laura & Daan (getrouwd op vrijdag 7 februari 2020)

Geweldig!

Op zaterdag 4 januari zijn wij getrouwd op Chateau Marquette en wij en onze gasten hebben een topdag gehad! Wij danken Jacqueline voor het meedenken en voor het voorbereiden van deze prachtige dag! Ook danken wij Brian en de bediening die ons die dag hebben bijgestaan en die alles tot in de puntjes hebben verzorgt! Dan nog een nacht in de bruidssuite van het hotel waar we een mooi versierd bed aantroffen, super! En als klap op de vuurpijl viel ons de eindafrekening 100.....nee, 200% mee!

Kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Wij vierden ons 50 jarig huwelijk. Diverse besprekingen vooraf gevoerd met mw. Van der Hulle. In goede harmonie. Omdat we veel verlangens hadden. O.a. eigen muziek, tafelopstelling, -indeling, en -opmaak, geluidsinstallatie, microfoon, etc. Rond middernacht zochten we met onze gasten het hotel op om het feest de volgende ochtend met een gezamenlijk ontbijt af te sluiten. Heerlijk geslapen. Onze wensen zijn in vervulling gegaan. Goede en spontane service + een vijfgangen diner van uitstekende kwaliteit. Op "Marquette" rijmen weinig woorden, op "Chateau" meer. Chapeau, graag tot de volgende keer.

Prachtige locatie, zorgeloze bruiloft gehad!

Mijn man en ik hebben onze bruiloft bij Chateau Marquette gevierd en wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben! Ivm het faillissement van landgoed Waterland moesten wij snel opzoek naar een vervangende locatie. Vanaf dag 1 werd er met ons meegedacht en stond het personeel van Marquette voor ons klaar. We hebben ons geen moment zorgen hoeven maken om onze dag: alles werd verzorgd, het personeel was vriendelijk, het eten was heerlijk. Niet te vergeten dat de locatie zelf een plaatje is. Ook het hotel was mooi; goed verzorgd en met heerlijk ontbijt. Bedankt voor een mooie, bijzondere dag. Dankzij jullie één om nooit te vergeten.

Onze bruiloft was een droom!

We hebben genoten van begin tot eind op onze trouwdag. Het gehele team van Chateau Marquette stond voor ons klaar, Jacqueline dacht met ons mee in alle voorbereidingen. Het contact hebben wij als zeer prettig ervaren, alles kon en mocht! Hierdoor hebben wij echt een bruiloft gehad die al onze verwachtingen overtroffen heeft! Alles klopte, de aankleding, de service, de vriendelijke staf, het heerlijke eten. Onze gasten zijn enorm verwend. Na het diner in het chateau zijn we met onze dag gasten gaan overnachten in het nabij gelegen hotel. Hierdoor werd onze trouwdag een trouwweekend, een onvergetelijk weekend! Heel veel dank!

Wijn/ borrelplank via Alkmaar deals

Zeer onprofessioneel! Geen aandacht voor de klant Wijn is niet slecht Borrelplank is redelijk

We zouden alleen willen zeggen "TOP GEDAAN" ! We zijn zeer tevreden van profesioneel personeel en gastensevice. Uw hebben alles gezorgd voor ons dat we er, eerlijk gezegd een mooie dag van hebben gemaakt. Met schoon geweeten, moggen we wel aan anderen deze plaats aanbevelen. Van harte bedant en groetjes, Agnes&Ariel

Over Hotel & Chateau Marquette

Een landgoed zoals in een sprookje; met een lange oprijlaan, een slotgracht, een poort én een toren. U kunt bij ons terecht voor diverse gelegenheden. Zoals een (zaken)lunch, uitgebreid diner, stijlvol afscheid óf een compleet huwelijk. Om het verblijf compleet te maken kunt u overnachten in ons hotel (65 kamers). Voor welke gelegenheid u ook bij ons komt, wij zorgen voor een ongedwongen, gastvrije sfeer waarbij oprecht gastheerschap het uitgangspunt is. Een beleving om nooit meer te vergeten!