naar tevredenheid uitgevoerd

Goede dienstverlening

Heel prettig

Hele attente en vriendelijke service, netjes op tijd, heel netjes gewerkt. Ik ben heel erg tevreden!!

Super goede service met een wauw resultaat!

Wij hebben de douche laten vervangen door een inloopdouche. Bij het plaatsen van de douche kwamen er een aantal onvoorziene dingen naar boven die super zijn opgelost. Er is heel netjes gewerkt, het ziet er super uit. Heel blij mee!

top

goede service en schoon achter laten geen verpakkingen top

Een vlotte en goede verandering van onze badkamer.

In een dag zo 'n prachtige douche erin geplaats is geweldig. Daarnaast waren de twee werkers geweldig bezig en hebben flink doorgewerkt met af en toe een overlegje met ons.

zeer nette en vakkundige montage

Na een prettig eerste adviesgesprek, waarin al onze wensen werden besproken, hebben we al snel de knoop doorgehakt en gekozen voor MAX Welzijnswinkel. De communicatie over de montagedatum verliep prima en op de afgesproken datum op de afgesproken tijd reed de bus voor. Het slopen en afvoeren van de oude douchebak en plafond gebeurde keurig en zonder overlast. De montage van de nieuwe inloopdouche en het nieuwe plafond werd vakkundig uitgevoerd. Na een lange dag werken, zo rond 20.00 uur was de klus geklaard, en het resultaat was geweldig. Een nieuw ingerichte badkamer volledig naar onze wens. Een welgemeend compliment is op zijn plaats. Zeker een aanrader !!

Voortreffelijke service

Mijn ouders twijfelden van te voren of ze wel een inloopdouche wilden, vnl vanwege het idee dat er dan veel door hunzelf zou moeten worden geregeld en ze de badkamer een tijd niet konden gebruiken. Maar door zowel het gesprek vooraf waarin alle keuzes op een zeer heldere manier werden uitgelegd, als het perfecte in 1 dag plaatsen van de inloopdouche zelf, zijn ze heel erg blij dat ze hebben gekozen voor het plaatsen van een inloopdouche bij Max welzijnswinkel. Dus alle complimenten voor jullie voortreffelijke service.

Top geregeld, fijne mensen

Top geregeld en fijne mensen

In alle opzichten zeer goede ervaringen

Uitstekende advisering, prettige telefonische contacten, snelle, en goede installatie door een vakkundige monteur.

Zeer tevreden vanaf eerste contact tot het resultaat: een prachtige inloopdouche.

Bijzonder tevreden. Deskundig personeel. Klasse resultaat.

Het ziet er keurig uit!

Prima werker! Wel wordt er weinig tijd genomen voor contact met de klant! Zou fijn zijn om klein praatje te maken. Keurig werk geleverd! Hartelijke groet.

Zeer tevreden, keurig en snel gewerkt.

Snel geleverd , keurig volgens afspraak.

Het was gewoon fantastisch.

Alles was uitstekend geregeld.

Heb alles zeer positief ervaren

De monteur stond lekker vroeg voor de deur en is gelijk aan de slag gegaan aan een stuk is pas gestopt toen hij klaar was, het resultaat is verbluffend, alles keurig netjes gedaan en de afwerking is ook prachtig. Ik heb geen moment spijt van mijn beslissing om Max Welzijnwinkel mijn nieuwe douche te laten doen, ik zal hen als het nodig is bij iedereen aanraden. Van mij een grote dikke plus voor Max Welzijn winkel

Super gedaan

Zeer vriendelijk

Zeer goed een 10 score

Er is prima werk verrichtte ziet er heel goed uit jammer dat de monteur zich zelf niet even voorstelden toen hij binnen kwam

Mijn schoonmoeder is zeer tevreden m.b.t. de uitvoering en nazorg. Tip onze zijde is wel dat jullie de vloeren leverancier beter niet kunnen laten kitten als afwerking. Dit even los van de kleur van de kit welke ook niet goed was.

Aardige menaen, netjes werk geleverd

Voor een redelijke prijs een mooie badkamer

Na bezoekjes van enkele andere aanbieders gekozen voor MAX welzijnswinkel, die het prettigst contact waren en een goede aanbieding deden. Het werk werd keurig uitgevoerd door vriendelijke vakmensen.

Prettig voorbereidend adviesgesprek. Verbouwing van mijn hele badkamer in 3 dagen is uitstekend gedaan. Het oude bad is verwijdert en vervangen door een mooie, ruime inloopdouche. Nieuw toilet, kastjes en wasbak. Mooie strakke wanden en nieuwe vloer. Heel netjes en snel gewerkt. Keurig alles geplaatst en netjes afgewerkt. Ben heel tevreden met mijn nieuwe badkamer.

Volgens verwachting

Prima werk, compliment voor de monteur

Snel en netjes gewerkt

Fijne monteurs die meedenken met de klant. Groot hoekbad eruit en douche teruggeplaatst. Vloertje kwam 2 dagen later. We zijn tevreden over de service

Snel, vakkundig en netjes.

De mannen waren er op tijd. Leek wel een goed geoliede machine. Waren goed op elkaar in gewerkt. Alles netjes en schoon afgeleverd. Super bedankt mannen.

Super geregeld

Super geregeld snel erg mooi afgewerkt

Wat n genot, veiligheid en gemak!

Met alle contactmomenten werd er blijk van vakwerk gegeven.

Over MAX welzijnswinkel

MAX welzijnswinkel is een jong en dynamisch bedrijf, dat zich richt op iedereen met een lichamelijke beperking, van jong tot oud. Wij zijn een zeer gedreven firma zonder dure managers en panden. Hierdoor kunnen wij u een eerlijke, lage prijs bieden! De bedrijfsvisie van MAX welzijnswinkel is gericht op uw leefgenot. Van MAX welzijnswinkel kunt u verwachten, dat u te allen tijde een duidelijk en eerlijk advies krijgt.