Fijn bedrijf! Heel tevreden.

Op de 50+ beurs in contact gekomen met de Max welzijnswinkel. Als snel volgde een afspraak voor advies aan huis. Heel prettig en meedenkend. Nog voor de verwachte datum werd de douche vervangen. Hardwerkende medewerkers, die goed overlegden en netjes werkten. We zijn superblij met onze nieuwe douche!

Ik moet erg wennen, verder prima

Ik moet erg wennen, verder prima

Vooraf goed overleg over wat te doen. De hele klus in anderhalve dag verwezenlijkt. Prima afgewerkt door twee bekwame en aardige heren. Alle breekspullen nadien opgeruimd en afgevoerd, niets aan het toeval overgelaten. Badkamer nu ziet er prachtig en geheel naar wens uit!

Helaas had de douchebak de verkeerde maat, maar alles is goed opgelost. Misschien hadden ze een heel klein presentje kunnen geven voor het ongemak, bijv. de raamtrekker cadeau. We konden 2 dagen niet douchen

Er wordt zeer nestjes gewerkt, alles wordt ook schoon achter gelaten, en een vriendelijke monteur die het goed en degelijk aanlegt.

Geachte familie, Fijn dat alles goed is verlopen. Helaas beoordeeld u ons met het cijfer 1. Wij hopen dat dit een vergissing is. Wanneer u het wenst kunt u het cijfer nog aanpassen. Met vriendelijke groeten, team MAX welzijnswinkel

TOP

Eerst een gesprek met een grote keuze uit materialen en hulp bij het maken van de juiste keuze. Niet opdringerig maar oprecht. Daarna snelle levering (veel sneller als verwacht) Zeer vriendelijke hardwerkende mannen die onze badkamer hebben ingebouwd. Onze complimenten daarvoor. Kortom een goede ervaring waar een prachtige badkamer uit voort gekomen is! Een dikke dank je wel, wij genieten van onze badkamer die nu geheel toekomst proef is.

Heel erg goed!

Netjes, correct. Mensen weten waar ze het over hebben.

Mooi afgewerkt

Stabilisatie stang hadden ze niet bij zich en moet nog aangebracht worden . Verder twee beschadigingen , een op de deur van het wastafel kastje en een in het plafond . Wel is de douche mooi gemaakt en afgewerkt .prettige communicatie .

Geachte familie, De stabilisatiestang staat bij ons in bestelling, zodra deze binnen is wordt deze bij u geplaatst. Helaas zijn wij niet op de hoogte van de beschadigingen, dit zullen wij met u opnemen tijdens het plaatsen van de stabilisatiestang. Met vriendelijke groet, Team MAX welzijnswinkel

Goed advies en oordeelkundig

Zeer snelle plaatsing instapdouche

Oude moeder moest zeer snel instapdouche krijgen aangezien ze nog steeds een bad had.recent arm gebroken en kon niet meer in bad komen. Zeer snelle plaatsing,binnen 2 dagen na offerte.De mannen die het kwamen plaatsen correct,vriendelijk.Zeer tevreden

FANTASTISCH in hoofdletters!!!

Ik heb bij Max in alle contacten met de medewerkers, offerte, administratie en monteur, hele goede en zeer service gerichte contact ervaren. Ik beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan. Alle afspraken zijn super nagekomen.

En en al lof voor de medewerker van Max.

Afgelopen donderdag 1 september de douche aangepast, nu een prachtige mooie inloopdouche in een dag klaar, super mooi geworden.

Heel goede service

In een paar uur een mooie douche!

Een medewerker die zijn werk serieus neemt mee denk en overlegd. Zo krijg je de badkamer of douche die je graag wil hebben. Hij werkte onverstoord door tot het klaar was. Alle afval werd meegenomen. Dus ik ben erg blij en tevreden!

Uitstekende advisering voor het vervangen van bad naar inloopdouche. Monteurs kwamen op de afgesproken tijd en werkten snel.. Overlegden met ons m.b.t. het plaatsen van douche en krukje. Alles werd schoon opgeleverd en alle materialen werden afgevoerd. Al met al een dikke pluim.

Weer genieten

Ik heb veel lichamelijke klachten, waardoor ik nog moeilijk kan zitten. Door een tip van een kennis van mij, kreeg ik het advies om naar MAX welzijnswinkel te gaan. Ik heb ze gebeld, ze wilden zelfs bij mij thuis komen met de stoelen. De vriendelijke verkoper had al het geduld om te luisteren naar mijn klachten en heeft aan de hand daarvan een perfecte stoel voor mij aangemeten!! Ik kan weer een langere tijd in een stoel blijven zitten. Ik ben zo dankbaar, door de goede adviezen.

naar tevredenheid uitgevoerd

Goede dienstverlening

Heel prettig

Hele attente en vriendelijke service, netjes op tijd, heel netjes gewerkt. Ik ben heel erg tevreden!!

Super goede service met een wauw resultaat!

Wij hebben de douche laten vervangen door een inloopdouche. Bij het plaatsen van de douche kwamen er een aantal onvoorziene dingen naar boven die super zijn opgelost. Er is heel netjes gewerkt, het ziet er super uit. Heel blij mee!

top

goede service en schoon achter laten geen verpakkingen top

Een vlotte en goede verandering van onze badkamer.

In een dag zo 'n prachtige douche erin geplaats is geweldig. Daarnaast waren de twee werkers geweldig bezig en hebben flink doorgewerkt met af en toe een overlegje met ons.

zeer nette en vakkundige montage

Na een prettig eerste adviesgesprek, waarin al onze wensen werden besproken, hebben we al snel de knoop doorgehakt en gekozen voor MAX Welzijnswinkel. De communicatie over de montagedatum verliep prima en op de afgesproken datum op de afgesproken tijd reed de bus voor. Het slopen en afvoeren van de oude douchebak en plafond gebeurde keurig en zonder overlast. De montage van de nieuwe inloopdouche en het nieuwe plafond werd vakkundig uitgevoerd. Na een lange dag werken, zo rond 20.00 uur was de klus geklaard, en het resultaat was geweldig. Een nieuw ingerichte badkamer volledig naar onze wens. Een welgemeend compliment is op zijn plaats. Zeker een aanrader !!

Voortreffelijke service

Mijn ouders twijfelden van te voren of ze wel een inloopdouche wilden, vnl vanwege het idee dat er dan veel door hunzelf zou moeten worden geregeld en ze de badkamer een tijd niet konden gebruiken. Maar door zowel het gesprek vooraf waarin alle keuzes op een zeer heldere manier werden uitgelegd, als het perfecte in 1 dag plaatsen van de inloopdouche zelf, zijn ze heel erg blij dat ze hebben gekozen voor het plaatsen van een inloopdouche bij Max welzijnswinkel. Dus alle complimenten voor jullie voortreffelijke service.

Top geregeld, fijne mensen

Top geregeld en fijne mensen

In alle opzichten zeer goede ervaringen

Uitstekende advisering, prettige telefonische contacten, snelle, en goede installatie door een vakkundige monteur.

Over MAX welzijnswinkel

MAX welzijnswinkel is een jong en dynamisch bedrijf, dat zich richt op iedereen met een lichamelijke beperking, van jong tot oud. Wij zijn een zeer gedreven firma zonder dure managers en panden. Hierdoor kunnen wij u een eerlijke, lage prijs bieden! De bedrijfsvisie van MAX welzijnswinkel is gericht op uw leefgenot. Van MAX welzijnswinkel kunt u verwachten, dat u te allen tijde een duidelijk en eerlijk advies krijgt.