Geweldige oplossing voor vakantieverblijf

Ik kan me zeer slecht voortbewegen door ziekte. Thuis gebruik ik dagelijks een scootmobiel. Op vakantie had ik deze ‘luxe’ nooit, wat me ernstig beperkte. Toen ik er achter kwam dat ik een scootmobiel kortdurend kon huren greep ik deze kans aan: geweldig! Weer mobiel! Klein minpuntje was dat de stoel niet kon draaien, waardoor aanschuiven op t terras minder was.

Heel goed

Voor iedereen aan te bevelen, U word met raad en daad te woord gestaan heeft u vragen ze worden opgelost

Ben erg tevreden, vooral de service is top

Scootmobiel voldeed aan de verwachting. De service is erg goed.snelle afhandeling

ondeugdelijk materiaal

De scootmobiel stond regelmatig stil. Mijn man is electrotechnicus, dus kreeg het ding wel weer aan de praat (contact accu hapert). Hij heeft het mobiel 's avonds zelfs schoongemaakt! Maar zonder zo'n handige man waren we goed in de problemen gekomen. De instructie over het uit elkaar halen van het mobiel bleek niet correct te zijn (er kon meer uit elkaar gehaald worden), zodat we ons aanvankelijk een breuk hebben gesjouwd. Er ontbrak een onderdeel (niet relevant voor het vervoer) en dat werd pas opgemerkt bij het afhalen. Kortom: waarvoor betalen wij servicekosten? Je mag toch verwachten dat een gehuurd mobiel is nagekeken en in orde bevonden. Degene die in de winkel bediende was voorkomend.

Geweldige ervaring

We hadden scootmobiel om mee te nemen naar Duitsland met vakantie. Hier bleek de scootmobiel niet naar behoren te werken, dag later stond maxwelzijn winkel bij ons in Duitsland bij de caravan, met een zwaardere type scootmobiel, helaas was de oplader niet in de auto mee gekomen en is per DHL er direct achter aan gezonden , dit noem ik echt service. dat je meteen de service bied die er nodig was. Helemaal top max welzijn winkel. Ok zeg een dikke 10 voor service en voor de contacten met de medewerkers. Als ik weer een beroep moet doen voor een scootmobiel dan is de gang naar max welzijn winkel snel gemaakt. Als ik nu hoor dat iemand een scootmobiel nodig heeft maak ik snel reclame voor max welzijn winkel

Prettige ontvangst in de winkel met perfecte service.

Great service and product

House delivery and pickup. The scooter was in great condition and served it purpose. Will definitely recommend and use it again.

Goede ervaring

We huurden een scootmobiel deze zomer op vakantie in Weert, Limburg, werd vanuit vestiging Elspeet prima verzorgd. Ook een schadegevalletje met de scoot werd prima afgehandeld. Goede service en een onthoudertje voor volgend jaar.

Super tevreden

hele goede service goeie uitleg en erg vriendelijk. Rolstoel was als nieuw en prettig in gebruik. Ik kom zeker nog een keer een rolstoel huren.

geweldige service en goede kwaliteit

Scootmobiel en service waren zo goed, dat ik de scootmobiel heb gekocht.

Fijne laagdrempelige welzijnswinkel

Waren op zoek naar een eenvoudige scootmobiel , hebben hem hier gevonden voor een leuke prijs , kon gelijk een proefrit maken , hebben hem direct gekocht . Personeel verdient een pluim .

Ik heb goede ervaring met MAX welzijnswinkel en service.

Zie bovengenoemde ervaring.

Heel persoonlijk

Ik ben blij met de verandering van bad naar douche. Het ziet er mooi uit. Ook de service achteraf is goed

Netjes en snel gewerkt.

Heb mijn badkamer laten veranderen. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Ben in mijn sas met het resultaat. Ook de prijs viel mij zeer mee. Heb jullie bedrijf dan ook aan menigeen aanbevolen.

Geweldig goed afspraak prima service

Goede prijs afspraak geen leeftijds korting maar gelijk goed prijs

"Aftersales" kan beter,email werd niet beantwoord.

MAX medewerkers kwamen mooi op tijd,en waren vrij snel klaar met het installeren van de douche die ik had besteld. Alles netjes achtergelaten. Na enkele dagen zag ik dat de bodem een afwijking t.o.v. de wand had,in de lengte, van ongeveer 1.5 cm. Niet echt rampzalig,maar de mail die ik hen erover stuurde,inclusief foto's, is echter nooit beantwoord. Jammer MAX ! Moet beter kunnen ! Vr gr, AJW

Zeer prettig

Snelle montage en prettige vakmensen

Uiterst tevreden

Alles wat afgesproken is zijn ze nagekomen. Het enige wat ik adviseer is, de week na de plaatsing ook telefonisch kontact op te nemen voor de aftersale. Dan kan men direct zijn of haar oordeel geven. Dit omdat het hoofdzakelijk ouderen zijn en die Maken misschien niet allemaal gebruik van internet. Het is nu inmiddels meer dan 3 maand geleden dat hij is geplaatst. Dan weet je of het goed bevalt, dus deze evaluatie is dan prima.

Super service!

Bij aanschaf rekening gehouden met onze verhuisdatum die al op korte termijn was. Mooie kwaliteit, ook nog na paar jaar gebruik. Bij lekkage in woning zeer snel aanwezig om breekschade aan badkamer te herstellen. Heel vriendelijk personeel.

Prima prima

Snelle en grondige afhandeling van problemen, geen gezeur.

De scootmobiel is geweldig.

Het bezoek thuis was informatief prima. Ze schepten vertrouwen, zodat ik hem gelijk gekocht heb. Ik heb er zoveel plezier van. Je kunt er zo de supermarkt mee inrijden. Dat is voor mij zo belang- rijk want ik kan het niet meer lopend achter de winkelwagen. Ik kan u niet zeggen hoe dankbaar ik hier voor ben. Wat is de Heere goed. Nooit had ik eerder zo,n kleine scootmobiel gezien. Zo ziet u maar waar de gezinsgids al niet goed voor is. Vriendelijke groeten, G. Molenaar-Bons

Fantastische service. Heel klantvriendelijk.

Prima ervaring gehad, Als je gezondheidsklachten heb met slapen, hun doen er alles aan om tot een goede oplossing te komen welke matras en of bed bodem je nodig hebt. Omruilen is bij hun ook echt geen probleem. Kies je voor kwaliteit en goede service ga dan naar Max welzijnswinkel.

Over MAX welzijnswinkel

MAX welzijnswinkel is een jong en dynamisch familiebedrijf dat zich richt op iedereen met een lichamelijke beperking, van jong tot oud. Wij zijn een zeer gedreven firma zonder dure managers en panden. Hierdoor kunnen wij u een eerlijke, lage prijs bieden! De bedrijfsvisie van MAX welzijnswinkel is gericht op uw leefgenot. Van MAX welzijnswinkel kunt u verwachten, dat u te allen tijde een duidelijk en eerlijk advies krijgt.