Onze ervaring met Max welzijnswinkel is zeer positief.

De installatie van onze inloopdouche verliep vlot. De installateur was op tijd en werkte de hele dag gestaag door. Om 20.00 uur was onze badkamer getransformeerd tot een modern en goed afgewerkt geheel. We zijn heel tevreden.

Geweldig en in 2 dagen verbouwd.

Geweldige werknemers hebben in 2 dagen mijn badkamer en wc helemaal verbouwd in een moderne strakke uitstraling en is tevens bijna onderhoud vrij . We genieten elke weer van onze badkamer vooral mijn man die slecht ter been is kan nu zelf douchen zonder hulp.

Deskundig

Intake in goed overleg. Wel advies maar geen aanzet tot onnodige aankopen. Zeer snel geplaatst en ook heel belangrijk, heel weinig "rotzooi".

heel positief over onze nieuwe inloopdouche

Was verbaasd dat de monteur (alleen)er al om 7.00uur voor de deur stond. Heel netjes gewerkt en alles keurig gemonteerd en op geruimd. Jakobus was zeer vriendelijk en netjes.

Helemaal geweldig!

Vanaf het prettige informatiegesprek met mw. Das tot en met plaatsing is helemaal top! Geen nonsens, geen mooie verhalen maar zeer duidelijk in de uitleg. Om 7 uur stonden de monteurs ( vanuit Nunspeet!!) bij ons voor de deur, om 14.30 uur was de klus geklaard. Niets was ze teveel, lekker meedenken hoe een euveltje op te lossen. De materialen zijn fantastisch, mooie wanden en vloer. Dit was top, een douche en bad eruit en een mooie inloopdouche terug. Wij bevelen Max ten zeerste aan!

op een paar punten na zeer tevreden

De afwerking van douche en toilet prima. De mannen die douche en vloer plaatsten werkten prima... vakmensen. Maar waarom geen 5 sterren? Reclame en resultaat klopten niet. De instap op reclame gelijkvloers ( van te voren wel gezegd dat er een kleine inlooprand is), de uitvoering niet. instaphoogte nu 9 1/2 cm. De inruilkorting in de plaatselijke weekkrant varieerden van € 10,-- per leeftijd tot € 1100,00 korting per uitvoering Wij kregen € 8,00 per leeftijd. ?? Met vriendelijke groet

Onovertrefbaar

Wij zijn sprakeloos van alle verschillende elementen wbt de badkamer: Service, uitvoering, persoonlijke benadering, creativiteit; dus perfect

Prima service en alles prachtig afgeleverd

Klantgericht en kundig advies. De werkzaamheden zijn zorgvuldig en netjes uitgevoerd door ervaren mensen.

Monteurs kwamen op tijd in 1 dag oude douche eruit en nieuwe erin. Alles precies volgens afspraak en alles keurig geplaatst en alles netjes achtergelaten. Vriendelijke monteurs moest je echt roepen voor koffie anders gingen ze gewoon door. Geweldig bedrijf kan ik een ieder aanraden. Ben

Snel en correct gewerkt

Wij zijn een heel tevreden klant

Goed werk!

Bad eruit, douche erin, in 1 dag, strak en goed, aanrader!

Helemaal super, vanaf offerte tot en met levering

Heldere offerte, afspraken worden nagekomen, prima opgeleverd! Kortom 100% tevreden.

ik ben erg tevreden over Max Welzijnswinkel.

Zowel de 1ste kennismaking, uitleg etc was erg goed en duidelijk. De uitvoering; bad eruit en douche erin, is keurig uitgevoerd. Ik ben erg blij met de douche.

Mw. Das geef mij veel hoop wat betreft menselijkheid en kundigheid.

Mw. Das en Jacobus verrichten hun werk op heel kundig manier. ze zijn ook heel lieve en meelevend mensen.

Heel prettig in alle opzichten!

Vriendelijke en kundige monteur; complimenten voor Jacobus. Douchekop ontbrak (vergeten op de order/factuur), werd de volgende dag bezorgd door koerier. Heel tevreden.

Heel goed

Alles goed en snel gegaan.

Goed werk afgeleverd.

Kwamen redelijk op tijd en werkten snel en goed door

Fijn bedrijf, fijne medewerkers.

Uitstekende ervaring met Max Welzijnswinkel. Ombouw van bad naar douche verliep van a tot z gesmeerd. Zeer tevreden!

Fijn bedrijf, fijne medewerkers

Van begin tot eind een uitstekende indruk gekregen van Max Welzijnswinkel. Met name de persoonlijke benadering is prettig, complimenten voor mevrouw Das, de verkoopster die ons heeft geadviseerd. Alles werd uitgebreid toegelicht en afgestemd op onze wensen. Ook de monteurs verdienen een 10. Ze werken bijzonder vlot en heel netjes.

Netjes, correct, vriendelijk, kortom uitstekend.

Zie omschrijving.

Onveilig en niet volgens offerte

Blijf uit hun vingers!!!! Badkamer bij mijn moeder totaal niet via de offerte. En alles is veel te duur. Vloer zou stroef gemaakt worden. Vloer is gladder dan ooit. 3 m2 gesprayd, 190 euro!!. Douchescherm is onveilig. Staat los. Buurtzorg durft niet mijn moeder meer te douchen. Glazenwand zou behandeld worden met antikalkspul. Dan zou het water op de wand moeten parelen, doet het niet. Dus zit het er niet op. Voor een beetje kit 450 euro moeten betalen. Uurloon komt omgerekend op 120 euro per uur. Offerte was gemaakt op basis van 2 werklieden 1 dag. Er kwam 1 man en die was met 4 uurtjes klaar. Nu hoorden we dat die 2e man ziek was en daarom niet kwam, maar we moeten hem wel betalen!!! Meteen moeten betalen en wij zitten nu met tig klachten. We mochten de badkamer ook niet eerst zien. Als er klachten zijn hoef je ook nog niks te betalen. Voorbedachte rade dus. Je maakt een offerte en later maak je een factuur met werkelijk gebruikte materialen en arbeid. Max doet dit niet, want bij de een valt het tegen, bij de ander mee. Je betaald dus ook voor een ander!!!? Belt iemand nav je klachten is er geen gesprek mogelijk. Verder dan “weet ik niet” en “ik heb het niet gezien” komt hij niet als je wat vraagt Verder ratelt hij aan 1 stuk door, zodat jjj niks kunt zeggen Pas op voor dit bedrijf

Alles volgens afspraak gebeurd,keurig en netjes!

Wij zijn zéér tevreden, alle afspraken zijn perfect afgewerkt. Alles is netjes en zorgvuldig gedaan. Oude materialen meegenomen. Wij raden Max Welzijnswinkel zeker aan er wordt goed naar je wensen geluisterd waardoor er mooie en goede offerte tot stand komt. Chapeau.

Fantastisch

Wat zijn wij blij met het resultaat! Er is door de monteurs hard gewerkt, van bad naar douche! Zitje en grepen zijn geplaatst in overleg met ons. We hadden dit nooit kunnen bedenken. Vriendelijke vakmensen!

Niet veilig

Onze huisarts(een beschermd beroep(huisarts!) en na inspectie van de badkamer door deze persoon) deelt mijn volgende mening: glazen wand(1,80m×1,80m) wordt losjes gemonteerd(siliconenkitje en aluminium sleufpaaltje waarvan diepte 2 cm), deze wiebelt heftig bij de minst geringste luchtverplaatsing en kan derhalve volstrekt niet veilig bevonden worden voor gebruik door senioren en raadt gebruik AF!!! Verliest men evenwicht, druk je de glazen wand er zonder problemen uit met alle gevolgen van dien. De wand dient verankerd en gezekerd te worden. Bedrijf benadert, maar die zijn schijnbaar tot klaarblijkelijk niet bereid te komen met een oplossing, want installatie zal volgens specificatie zijn geschied en bij extra sleutelen zal de garantie komen te vervallen. Erg dure grap en de douche kan niet gebruikt worden. Misschien bedenkelijk een welzijnswinkel die een dure grote glazen wand aanbiedt te installeren voor gebruik door senioren! Vindt zekering en verankering plaats, is het een redelijk tot goed produkt(echter niet aan te bevelen voor zowel senioren als kinderen), maar aangezien dit op zich laat wachten, ben ik bang, dat ik naar de Formido of Gamma moet voor een sleufpaaltje en het boeltje zelf moet zekeren. Bevalt dit gepruts niet, zal de grote glazen dure wand na stukslaan wel in een oud emmertje passen en zonder probleem in de glasbak glijden en heb ik weer een veilig te betreden en te gebruiken badkamer. Let wel: Het bedrijf werkt alleen met GLAZEN wanden ten behoeve van afscheiding!!! Adviesgesprek heeft 8 minuten geduurd en scoort een onvoldoende. Ontwerp scoort een onvoldoende voor het praktische gedeelte van de glazen wand, een 9,5 voor grepen en zitje en een 9,5 aanzicht. Sloop en installatie een 9,5. Een oplossing aandragen heeft vooralsnog niet plaatsgevonden en laat op zich wachten na verscheidene keren gebeld te hebben. Tenzij een degelijke oplossing is het bedrijf niet aan te bevelen als U een hoger niveau van veiligheid zoekt. Zegt U het zelf maar!!!

Over MAX welzijnswinkel

MAX welzijnswinkel is een jong en dynamisch bedrijf, dat zich richt op iedereen met een lichamelijke beperking, van jong tot oud. Wij zijn een zeer gedreven firma zonder dure managers en panden. Hierdoor kunnen wij u een eerlijke, lage prijs bieden! De bedrijfsvisie van MAX welzijnswinkel is gericht op uw leefgenot. Van MAX welzijnswinkel kunt u verwachten, dat u te allen tijde een duidelijk en eerlijk advies krijgt.