Teleurstellende koop

Mijn zusje, Irene heeft een Opel Corsa bij dit 'bedrijf' gekocht. Ze moest meteen een positieve review neerzetten. Hier even een correctie, bijna 4000 euro betaald voor een auto waar de uitlaat onder vandaan valt, de koppakking lek blijkt te zijn, de airco leeg is, de remschijven krom zijn, de oliedruksensor lekt, vacuum slangen die dicht getaped zijn. Ik ben zelf monteur, heb hier geen goed woord voor over. Vooral de afhandeling van deze heer, niet tot een oplossing willen komen en zeggen dat je maar moet komen met je beste advocaat. Koop vooral geen auto bij dit bedrijf! Zeker niet zonder garantie. Tip, als je hier zonder garantie een auto koopt, vraag een aankoopkeuring bij een bedrijf in de buurt. Als meneer achter zijn product staat lijkt me dat geen enkel probleem ;-)

Auto wordt gemaakt.super!!

Beste Emir Bedankt voor het nakomen van de afspraak om de reparaties uit te voeren van de paar gebreken die ik ontdekt heb na het kopen van de auto en ik ermee naar huis reed.super service Groet G.Gerrits

Super service en advies

Echte liefhebbers met passie, prima service en afspraken nakomend.

Top service!

Vandaag een fijne Corsa gekocht bij Emir. Na het zien van de zeer positieve reviews ben ik afgelopen week bij deze auto gaan kijken. Emir is op mij overgekomen als een vriendelijke, behulpzame en vooral betrouwbare verkoper. Als enige minpunt van de auto de staat van de lak, maar dit heeft Emir ontzettend netjes opgelost door de auto op zijn kosten te laten polijsten. Vandaag stond er dan ook een zeer nette, blinkende Corsa op ons te wachten. Ondanks mijn lastig inruilbare auto toch tot een mooie deal kunnen komen! Voor een betrouwbare auto en fantastische service ben je bij Autobedrijf Askar aan het juiste adres. Bedankt Emir!

Zeer tevreden over deze garage Komt de afspraken na en zelfs zonder garantie raam laten maken Ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen Topservice!

Fijn ontvangen en goede service!

Fijn bedrijf, goede ontvangst, komt afspraken na en biedt goede service. Is klantvriendelijk, heeft mij vele keuzes geboden om zelf de voor mij ideale auto samen te stellen.

Een bedrijf dat woord houdt, prima service!

Ondertussen rijd ik nu een kleine week in een prachtige BMW en vooralsnog geen moment spijt van mijn keuze! Autobedrijf Askar houdt zich aan haar (zijn) woord en levert inderdaad datgene wat ze beloven. Ik ervaarde een oprechte en kritische verkoper naar zichzelf en naar zijn klant die eerlijk zegt wat je van elkaar kunt verwachten, iets wat ik zeer op prijs stel. Zeker aan te raden wanneer je een prima relatief jonge BMW (in mijn geval) aan wilt schaffen die in goede staat is....en dat voor een scherpe prijs zonder dat je daar je vraagtekens bij hoeft te zetten. Prima!

Zeer goede service

Vandaag bij autobedrijf askar een zeer nette ford fiesta gekocht. Bij de proefrit waren er een paar kleine dingetjes niet goed. Deze zijn netjes gerepareerd en bij afhalen was de auto weer zo goed als nieuw. Ik ben zeer klantvdiendelijk geholpen en de service was top. Super tevreden.

Super netjes en doen wat ze beloven

Na de proefrit had ik doorgegeven wat ik ervan vond en wat er aan was . Toen ik de auto ging ophalen was alles gemaakt en de auto is heel erg schoon en netjes afgeleverd .

Geweldige service!

We zijn eerlijk geholpen, er waren herstelpuntjes die zijn ook uitgevoerd zoals afgesproken. Zeer en zeer tevreden met dit bedrijf.

Aanrader!

Mijn auto gekocht bij Askar! De eigenaar verteld een eerlijk verhaal over de technische staat van de auto. Ook wordt er de tijd genomen om alle vragen duidelijk te beantwoorden. Dit is een bedrijf op zich waar menig autobedrijven in de regio nog wat van kunnen leren. Een aanrader dus!

Ford fiesta 2009 wit

Zeer vriendelijk personeel en goed geholpen door askar zeer een aanrader.

Goede en vriendelijke service. Ik had keuze tussen 2 gelijke auto's die verschilden in uitvoering en opties. De verkoper wist de geschiedenis van de auto's en vertelde eerlijk over de verschillen tussen de auto's en oude schades. Aangeboden auto's zagen er goed onderhouden uit.

Top bedrijf met uitstekende service

Zeer klantvriendelijk en een snelle afhandeling.

Top service vanaf het begin tot het einde

Zeer beleefd, komen hun woord na, correcte kwaliteit-prijsverhouding, warm familiebedrijf, leveren met garantie en nieuwe APK. Blij dat deze mensen op mijn pad kwamen!! Auto is een beauty!

Uitstekend!

Zeer nette en goed onderhouden auto gekocht! Vertrouwelijke eerlijke mannen! 2 broers die verstand hebben en geven om de klant. Bij Autobedrijf Askar kan je zeker langs voor mooie en goed onderhouden auto.

Cees Stigter

Heeft netjes en correct m'n auto gekocht en afgehandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn Polo heb ik bij Autobedrijf Askar gekocht, zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

nette zaak, mooie auto's, nette ontvangst.

Prima service, goed aanbod aan mooie auto’s en een vriendelijke eigenaar. Kortom; een aanrader!

Prima geholpen! Eigenaar heeft goede kennis van zaken, er is ruimte voor overleg en er wordt prettig met je meegedacht. Aanbod is goed, auto’s zijn prima onderhouden en het aanbod om zeker te bellen als er iets niet goed blijkt is fijn. Eigenaar is gastvrij en serveert als extraatje heerlijke Turkse thee. Wat mij betreft een aanrader!

Vandaag audi A6 opgehaald, zeer behulpzaam, denkt goed mee, van a tot z alles goed geregelt en alles zeer duidelijk. Ik raad auto bedrijf askar iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer betrouwbare, dienstverlenende en professionele broers die weten wat ze doen. Alles is gelopen zoals afgesproken.

Deskundige verkoper!

Autobedrijf Askar heeft ons naar tevredenheid geholpen. De deskundigheid vanuit Askar hebben wij positief ervaren.

Super tevreden!

Een hele mooie A180 gekocht! Auto is kosteloos bezorg in Den Haag, super service!

Super tevreden!

Over Autobedrijf Askar

Autobedrijf Askar is vooral selectief in hoogwaardige auto's! Wij zien graag jonge en vooral exclusieve auto's in onze voorraad! Als erkend autobedrijf bij de RDW en de stichting NAP onderscheiden wij ons door het inkoop traject nauwkeurig te doen, zodat we alleen auto's kopen die tot elke punt klopt! Onze streven is om mensen hun behoefte naar een goede en vooral een betrouwbare en eerlijke auto, te kunnen voorzien.