Betrouwbaar bedrijf

Allebei onze auto’s in onderhoud bij dit bedrijf. Zeer klant gericht en komen afspraken goed na. Service gericht waardoor wij dit autobedrijf van harte aanbevelen

Super service

Motorstoring motor Liep niet goed donderdagavond op eens binnen 2 dagen tijd was alles weer geregeld en kon ik weer op weg

• Bereikbaarheid

Goede service, snelle reactie, snel een afspraak

Ik kwam via internet op dit bedrijf. Er kwamen een aantal auto garagebedrijven naar voren en Dasselaar kwam als één van de goedkoopste naar voren (specifiek reparatie verzoek opgezocht). Ook was dit garagebedrijf goed aangeschreven. Afspraak maken ging heel snel en gemakkelijk. Zelfs buiten werktijden kan er nog contact gezocht worden. Wat ook prettig is, is dat de auto weg gebracht en opgehaald kan worden in de avonduren. Ondanks dat we elkaar niet fysiek hebben gezien, toch een goed vertrouwen gehad. Bedankt!

• Bereikbaarheid

Helpt je altijd snel en goed

Hij helpt je snel en goed als je wat nodig hebt

Goede service Michel!

uitstekende persoonlijke service

Sinds een jaar of 3 is autobedrijf van Dasselaar mijn vaste adres voor onderhoud en reparaties. Als ik niet tevreden was, dan was ik wel naar een ander gegaan, dat zegt volgens mij genoeg.

• Bereikbaarheid

Wij hebben Autobedrijf van Dasselaar als zeer positief ervaren!

De auto is voor APK en onderhoud bij Van Dasselaar geweest. Zij krijgen van mij het predicaat goede service en betrouwbaar en mijn advies; ervaar het zelf!

• Bereikbaarheid

Snelle eerlijke service in goed overleg

Michel is een hardwerkende en meedenkende monteur. Overlegt eerst voor hij wat doet. Heeft er verstand van en legt dingen uit als je het niet snapt ( zal met name zijn omdat ik n vrouw ben ). Snelle service en niet beroerd om je auto of sleutel thuis af te geven als het niet anders kan.

• Bereikbaarheid

Heel vriendelijk en meedenkend. Een probleem met de auto wordt altijd snel verholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Bereikbaarheid

Goede service en wil je zo snel mogelijk en netjes helpen

• Deskundigheid N.v.t.

Deskundig, vriendelijk en betaalbaar

Uitstekende ervaringen met Autobedrijf van Dasselaar. Sinds mijn eerste auto zit ik al bij van Dasselaar en tot op heden alleen maar goede ervaringen gehad. Michel (van Dasselaar) heeft verstand van zaken en communiceert snel, eerlijk en vriendelijk. Onderhoud, APK en bandenwissel zijn goed betaalbaar en een leenauto is geen probleem.

• Bereikbaarheid

Jonge kapabele ondernemer met goede service

Goed bedrijf, groeiend en eigenaar met een goede wil. Je wordt geholpen zoals je wilt en dit tegen een goede prijs. De service is top en problemen worden snel verholpen.

Hanzeweg 35 3771 NG Barneveld

06 50986010