Ruime keuze, goede informatie en uitstekende service!

Wat een geweldig besluit

Laatst besloten om een werk van Jacqueline Bozon aan te schaffen via AbrahamArt, nou dat was een super besluit. Los van het feit dat we heel blij zijn met het fraaie werk heeft het hele team van AbrahamArt, zowel in Amsterdam als in Eindhoven, ons uitstekend hierbij begeleid tot en met de plaatsing. Veel dank daarvoor!

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Alleen jammer van het digitaal certificaat

Top geregeld

Begeleiding bij proefplaating uitstekend ook in de winkel uitstekend geholpen men nam ruimschoots de tijd. We hebben alleen nog geen certificaat van echtheid mogen ontvangen van daar geen 10 :-)

• Provincie waar u woont Utrecht

Vriendelijk, deskundig

Ik ben op een vriendelijke en terzake kundige manier geholpen en geadviseerd

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Mooie kunst en topservice!

Ik ben een zeer tevreden klant van AbrahamArt. Ze hebben hele mooie kunstwerken, een mooie galerie. Daarnaast een kundig advies en zeer goede service. Het door mij gekochte schilderij werd thuis bezorgd en precies goed opgehangen. Ik kan iedereen AbrahamArt bij iedereen aanbevelen.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Hele goede ervaring al enkele keren gehad. 2objecten gekocht en een gehuurd tijdelijk. Zeer fijn contact gehad ., heel attent en goed meedenken.

• Provincie waar u woont Limburg

meer dan prima ervaring

Twee schitterende werken gekocht en de begeleiding vanuit AbrahamArt was tot in de puntjes verzorgd.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Voldoende keuze aan kunstwerken en de afspraak voor proefplaatsing was snel geregeld. Ophangen van het schilderij werd snel en zonder troep gedaan, er hoefde geen stofzuiger aan te pas te komen. Daarnaast voelde het persoonlijk contact met Raoul goed en oprecht.

• Provincie waar u woont Noord-Holland

Zeer bij met de prachtige werken van Bram Reijnders en Atelier Lieverse. Geweldige kunst collectie.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Prettig geholpen en uitstekende service

Naar aanleiding van een tip van iemand heb ik bezoek gebracht aan galerie. Vond meteen een aantal werken naar mijn smaak! Er kon snel een afspraak gemaakt worden voor bezoek aan huis waarbij ik een aantal werken kon bekijken. Na keuze werd het schilderij meteen keurig netjes opgehangen. Ben nog steeds erg blij met m’n keuze.

Precies volgens verwachting

Toen we jaren geleden bij AbrahamArt waren hebben we de keuze gemaakt voor ons kleurrijk schilderij waar we nog steeds tevreden over zijn. We zijn begonnen met huur maar onlangs besloten om het te kopen. Begeleiding hierbij was uitstekend. M.vr.gr Fam. Van de Kreeke Huijgens

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Goede service en vriendelijke mensen!

Geen moeite is te veel om een gepast kunstwerk te presenteren. Zowel in de toonzaal als thuis.

• Provincie waar u woont - België

Prachtig schilderij gehuurd, geweldig geholpen dmv een proefplaatsing.

Ik was toe aan een ander schilderij boven de eettafel. Heb er vier uitgezocht op de site en deze laten komen om een keuze te maken. Geweldige hulp daarbij gekregen. Ook inmiddels al veel gespaard. Ik verheug me erop een aankoop te doen, misschien mijn huidige kunstwerk. Dank je wel!

• Provincie waar u woont Limburg

Zo goed tevreden, dat ik iedereen stuur.

Zie bovenstaand.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Goed advies, flexibele service mooie werken

Prettig, gastvrij, expertise, service

Fantastisch!

Dank voor de goede hulp, we zijn enorm blij met het kunstwerk en de service.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Perfecte service en hulp bij uitzoeken, leveren en ophangen

Na een bezoek aan de showroom en de selectie aldaar van een 4-tal kunstwerken, kwam AbrahamArt met deze stukken thuis om ons optimaal te laten kiezen welke stukken het beste pasten in ons interieur. Na keuze van het kunstwerk, werd deze netjes opgehangen en werden de 3 toch niet passende stukken weer mee terug genomen. Een uitstekende service die smaakt naar meer.

Excellent professional service

Thank you for all! That was a great experience.

Perfect geholpen

Ben zeer kundig geholpen en veel keus thuis om te kiezen

• Provincie waar u woont Noord-Holland

Always good advice, availability and responsiveness. The art, that's subjective.

The choice of art is pretty good. Raoul and Stijn are very knowledgeable and helpful.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Leuke spontane ontvangst en mooie galerie

Breed assortiment aan kunst, vriendelijke hulp bij ontvangst. Jammer dat korting op nieuwsbrief sigaar uit eigen doos blijkt te zijn.

Ongekende service in België

• Provincie waar u woont - België

Bij elk bezoek vol verwondering en enthousiast.

Ontvangst altijd hartelijk, met een vrolijke noot. Waar er uitgebreid tijd wordt genomen, niet alleen in de galerij, maar ook bij levering van de kunstwerken. Tijdens de koffie of scroppino vol passie wordt verteld over het scheppingsproces. Het is niet alleen een werk wat wij aanschaffen het is de beleving die erbij hoort wat scoort. Al 7 jaar tevreden klant.

• Provincie waar u woont Gelderland

Ik kom graag opnieuw terug. Met dank.

Bijzonder smaakvolle galerie. Met ongedwongen, maar deskundig advies. Op een of andere manier loopt Bram Reijnders daar heel erg in de picture en die profileert zich sowieso al heel sterk via het internet. We hebben een werk van een Indisch kunstenaar gekocht, en we zijn daar in de meest letterlijke zin van het woord erg gelukkig mee.

Stratumsedijk 79

5614HP Eindhoven

Over AbrahamArt

AbrahamArt is de grootste galerie en kunstuitleen van de Benelux. Een enorme variëteit van bekende en opkomende kunstenaars, te koop te huur en te sparen middels onze flexibele kunstuitleen. Er is een groot aanbod van top kwaliteit in hedendaagse kunst, fotografie, pop en abstract. Kom langs in het centrum van Amsterdam, Nieuwe Spiegelstraat 7 of Eindhoven, Stratumsedijk 79.