Geweldige service met mooie collectie

Het is mogelijk om thuis werken te bekijken. Denken mee. Wanneer je contact opneemt is de service prima.

Super Service

Hier worden we super blij van. Mooie kunst en wat een service dat het gelijk goed opgehangen wordt.

• Provincie waar u woont Gelderland

wij zijn uitstekend geholpen en we konden thuis een keuze maken dat was heel fijn!

• Service Goed
  • Provincie waar u woont Zuid-Holland

Top bedrijf

Wij hadden meerdere schilderijen die wij mooi vonden alleen wisten wij niet wat qua formaat paste in ons huis. Geen probleem Proefplaatsing kon je zelf bekijken welke ervoor in aanmerking kwamen . Goede service , vriendelijk personeel. Schilderij word keurig opgehangen. Zeker aan te bevelen. .

Sper acceuil, très pro !

Comme dit dans le titre, depuis l'arrivée dans la galerie d'Amsterdam jusque la livraison de la sculpture à la maison tout était parfait ! Merci Suus pour ta spontanéité et ta joie de vivre

• Provincie waar u woont - België

Afspraak, kunst uitzoeken ophangen en klaar. Nu gekocht en snel afgehandeld

• Provincie waar u woont Noord-Holland

Ruime keuze, verschillende stijlen...

Fijn geholpen...niets was teveel, heeft ons veel laten zien, zodat goed konden kiezen, zonder op te dringen. Snelle levering, goed met ons meegekeken waar het schilderij te hangen en dat ook meteen vakkundig gedaan...blij mee, TOP.

Vriendelijk, service gericht,

“Bijna alles kan” Niets is onmogelijk.. Zowel in de galerie en bij bezoek aan huis m.b.t. Advies is alles goed voor elkaar. Fijne omgangsvormen met kennis van zaken!

Klantgericht

Ik heb een prachtig schilderij gehuurd (huurkoop) bij Abraham Art. Het schilderij is netjes opgehangen, afspraken werden netjes nagekomen. Helemaal tevreden. Prima service.

Geen antwoord

Ik heb onlangs een vraag gesteld, maar wacht nog altijd op antwoord. Dat is niet goed Dus service was goed, maar laat op dit punt te wensen over.

• Service Goed

Vriendelijke behandeling

Zeer goede service inclusief ophangen kunst in mijn woning.

• Provincie waar u woont Flevoland

Collection art from top artist and great advisory

Over the past 2 years I have purchased several works. Art advisors assisted very well. Providing good service and deliver the items impecable. Thanks all!

• Would you recommend us? Yes
  • Art Collection Extensive
  • Service Very good
  • Province you live Noord-Holland

Fijne sfeer in de galerie, attente klantbejegening en perfecte aftersales.

Dit jaar een nieuw object in huurkoop genomen.

• Provincie waar u woont Gelderland

Very nice experience!

Shopping at AbrahamArt was a great experience. Mr Talent was very friendly with us and dedicated his time to us even though it was a bank holiday. Additionally, the shipment to Barcelona was very fast.

• Would you recommend us? Yes
  • Art Collection Very extensive
  • Service Very good
  • Province you live Noord-Holland

Prima organisatie

Prima bedrijf, reageren snel, leuke collectie

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Zeer leuke ervaring - top service

Zeer duidelijke communicatie en zeer goede dienstverlening. Grote keuze aan werken van diverse kunstenaars. Raoul Talen is vriendelijke professional en nog handig ook.

• Provincie waar u woont - België

Meedenkend, behulpzaam en flexibel!

Bij ons bezoek aan de galerie kregen we alle ruimte om eerst zelf rond te kijken. Daarna werd ruim de tijd genomen om samen met ons te kijken welke werken we mooi vonden en mee gingen naar de proefplaatsing die al de week erop kon plaats vinden. Er werd zelfs een werk meegenomen die een van ons heel mooi vond maar we niet hadden uitgekozen. Juist dat werk staat nu hier in huis op een prachtige plek. Tot slot werd er ook prettig meegedacht over hoe we de investering gingen bekostigen.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Zeer klantvriendelijk en persoonlijke benadering

Bij eerste bezoek aan de galerie in Eindhoven zeer gastvrij en klantvriendelijk ontvangen. Uitgebreid advies e.d. gekregen en de mogelijkheid om groot aantal kunstwerken op zicht te krijgen. Het bezoek aan huis was eveneens zeer klantvriendelijk. Ruime keuzemogelijkheid en in de gelegenheid gesteld om in alle rust de keuze te maken.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Helemaal blij met onze nieuwe stukken!!

Kunst maakt het af maar is heel persoonlijk volgens de interieurarchitect. Dus waar begin je dan? Na een speurtocht van verschillende adresjes zijn we bij AbrahamART beland en na uitgebreid advies diverse stukken van Stefan Gross, Cicerini, Grassi late komen voor proefplaatsing en meteen raak. De service om op locatie de stukken te proberen is echt top. We zijn helemaal blij met de aankopen en genieter er nog elk moment van!!!

zeer positief

uiterst vriendelijk en klantgericht; flexibel model

geweldige service aan huis

fantastisch dat men thuis de kunstwerken komt laten zien. Hierdoor krijg je een super beeld wat echt past op de door jou gewenste plek voor het kunstwerk

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Met Stijn als contact persoon werk ik al enkele jaren samen voor het opbouwen van een mooie collectie

• Provincie waar u woont Noord-Holland

Zeer tevreden over service en klantvriendelijkheid

Mochten kiezen tussen 2 werken, gekozen werk werd correct geplaatst, hebben geen vervoerskosten moeten betalen, nochtans wonen wij in België. Zeer vriendelijk en correct behandeld geweest. Alles dik in orde! Uitstekend!!!!! Zeer tevreden.

• Provincie waar u woont - België

lieve enthousiaste mensen en uiteraard een uitstekende kunstervaring

zie boven

Over AbrahamArt

AbrahamArt is de grootste galerie en kunstuitleen van de Benelux. Een enorme variëteit van bekende en opkomende kunstenaars, te koop te huur en te sparen middels onze flexibele kunstuitleen. Er is een groot aanbod van top kwaliteit in hedendaagse kunst, fotografie, pop en abstract. Kom langs in het centrum van Amsterdam, Nieuwe Spiegelstraat 7 of Eindhoven, Stratumsedijk 79.