Professionele Advocaat goede uitleg bij 1e telefoongesprek.

Goed geholpen door Barry Vloeijberghs bij een zakelijk conflict. Zeer tevreden over de gang van zaken nogmaals dank.

Meedenkend en meelevend

Bij Van der Kooij Besters Advocaten staat de klant centraal. Dat zie je terug in de manier waarop men voor je klaar staat en met je meedenkt over de zaak. In mijn geval waren het Charlotte en Vincent die mij hielpen en zij benaderen de zaak op een manier waarop je totaal geen afstand voelt tot elkaar. Een goede en fijne sparringspartner dus!

Erg zorgvuldig geholpen

Marie Louise Neuteboom verstaat haar vak. Daarnaast is zij oprecht en erg vriendelijk . Mocht u een goede advocaat nodig hebben kunt u op haar rekenen.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Prima adviezen, fantastische ondersteuning!

In een buitengewone, niet alledaagse en daardoor lastige nalatenschap zijn de erfgenamen en executeur mede door de zeer adekwate, daadkrachtige en prettige ondersteuning van Marie Louise Neuteboom uiteindelijk daar gekomen waar ze wilden zijn: ondanks aanvankelijke grote hindernissen en uitdagingen kwam het tot een vlekkeloze afwikkeling van de nalatenschap. Wij kunnen daarom Van der Kooij Besters Advocaten en in het bijzonder Marie Louise alleen maar van harte aanbevelen!

Betrouwbaar en deskundig advies

Mijn broers en ik zijn goed geadviseerd en bijgestaan door onze advocaat. Vanaf het begin tot aan het eind.

Goede ervaring

Zeer duidelijk, goede communicatie.

An incredible experience with Van Der Kooij Besters

I had an incredible experience with Van Der Kooij Besters and I highly recommend their services. Their dedication, professionalism, and patience were outstanding throughout my case. I want to extend a special thank you to Charlotte Urlus, whose commitment and skill were crucial in managing the complexities of my situation. The team's comprehensive support and steadfast assistance were invaluable. Thank you for your exceptional service!

• Geholpen door: N.v.t.

Vlotte behandeling en raadgevingen, zeer professioneel

Mijn zaak was langdurig en moeilijk. De advocate die mijn belangen heeft behartigt heeft mijn zaak uitstekend begeleid en uiteindelijk is het beoogde resultaat bereikt.

ongecompliceerde en snelle verwerking

ongecompliceerde en snelle verwerking de zaak, met veel geduld en altijd vriendelijk.

• Geholpen door: Puk Birnie

We hebben echt samen gewerkt

Voor mijn gevoel hebben we echt samen-gewerkt. Bij elke stap van het proces heb ik me volledig gehoord gevoeld en werd mijn inbreng serieus (mee)genomen. Vanuit de kennis die mijn advocaat en zijn collega inbrachten, kwam er een gedragen plan. Ik verbaas me altijd over de slimmigheden die ze vanuit die grote kennis inbrengen in de uiteindelijke strategie. Er was ook ruimte en begrip voor gevoelens, een luisterend oor, en altijd goed bereikbaar en voorspelbaar in de communicatie. Gek misschien, maar dát ga ik gewoon missen.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

I contacted this law firm for a family case. My case was taken over by the lawyer Puk Birnie. This is an excellent professional level - I was very very pleased with both the interaction with this specialist and the result! I highly recommend Ms. Birnie as your laywer!

• Geholpen door: Puk Birnie

Zeer tevreden. Geen verbetersuggesties.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Heel adequate en plezierige dienstverlening.

Roy heeft me helder en duidelijk bijgestaan in een lastige periode van bedrijfsontwikkeling.

Prima advocatenkantoor

Mevrouw Neuteboom heeft mijn gezin en mij bijgestaan in drie verschillende procedures. In de laatste procedure ging het om een complexe situatie rondom de erkenning van mijn dochter. Zij heeft hierin voorwerk gedaan, goed uitgezocht wat de mogelijkheden waren en vervolgens de procedure in gang gezet. De uitkomst was waar wij op hoopten.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Een advocaat met een hart voor de zaak

We hebben een zeer complexe scheidingszaak gehad en in eerste aanleg, bijgestaan door andere advocaten, waren we niet tevreden met het resultaat. Toen we vervolgens in hoger beroep zijn gegaan, hebben we besloten om mr. Reijnen in de arm te nemen; het voelde vertrouwd vanaf dag één! De zaak is nu rond en de uitspraak is volledig naar onze tevredenheid. Mr. Reijnen is zeker een advocaat met een hart voor de zaak en iemand die het beste voor de cliënt wil hebben. Zij is scherp, werkt nauwkeurig en weet het overzicht te bewaren in een zeer complexe zaak. We zijn u dankbaar, heel erg bedankt!

• Geholpen door: Nicole Reijnen

Het is mij enorm goed bevallen. Snelle reacties en oppakken van een zaak staan hier in goede orde. Ben blij met de samenwerking en voelde mij gesterkt door mijn advocaat. Er was goede en duidelijke communicatie.

Marie Louise Neuteboom is een goede keuze bij nalatenschapskwesties

Marie Louise Neuteboom stond ons bij in een nalatenschapsgeschil wat al vele jaren duurde. Zij is deskundig, luistert goed, overlegt zaken die nodig zijn (en schat goed in wanneer dat niet nodig is), heeft de juiste antenne voor familiaire verhoudingen, komt afspraken na, is rustig en doelgericht. Kortom alle competenties en eigenschappen om de zaak tot een goed einde te brengen. Aan te bevelen.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Het was een prettige samenwerking met adequate inhoudelijke bijstand

Ik ben zeer tevreden met de bijstand van Marie Louise.

Professionele en snelle dienstverlening

Nicole heeft ons een jaar lang bijgestaan in een geschil met een verhuurder, was steeds bereikbaar, ook 's avonds laat en proactief. Haar advies was steeds professioneel en duidelijk. Emails werden steeds beantwoord binnen de 2 uur. Ik kan Van der Kooij Besters Advocaten ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Nicole Reijnen

Mijn probleem snel begrepen en een oplossing er voor gevonden

Mijn probleem werd snel begrepen. En er werd snel een oplossing voorgesteld waarbij goed advies is gegeven die van een vervelende zaak voor mij, een stuk minder vervelende zaak heeft gemaakt.

Betrouwbaar, straalt rust uit

Jolene is een heel prettig persoon. Ze straalt rust uit en houdt altijd het overzicht, precies wat ik nodig had. Goede adviezen, altijd doordacht

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Ik voelde mij gehoord, gezien en geholpen.

Ik had het genoegen door advocaat Reijnen geholpen te worden. Zij had aandacht voor mijn zaak, nam de tijd voor mij en gaf mij vervolgens gedegen advies. Haar ervaring en deskundigheid spatten ervan af en gaven mij de rust en geruststelling waar ik naar op zoek was. Ik voelde mij gehoord, gezien en geholpen en ik ben advocaat Reijnen dan ook zeer dankbaar.

• Geholpen door: Nicole Reijnen

Hulpvaardig zeer blij met deze advocatenkantoor

Ze doen goed hun werk na verwachting. Zeer blij met deze advocatenkantoor. Als ik een advocaat nodig heb kom ik zeker terug.

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Zeer deskundige en professionele advocate.

Ik heb de ondersteuning van mijn advocate als zeer deskundig, punctueel en professioneel ervaren. Ze geeft heldere adviezen en schept realistische verwachtingen. Goed voorbereid en stapsgewijs heeft ze mij geholpen om te zorgen dat de afspraken rondom mijn kinderen nu goed op papier staan. Ook haar vervangster, gedurende haar vakantie, was zeer goed bereikbaar en leverde net zo goed haar bijdrage. Mijn zaak was nauwkeurig overgedragen, waardoor ook zij mij heeft kunnen helpen toen dat nodig was. Ik heb haar als betrokken ervaren, ze begreep mijn standpunten en heeft dit volledig naar mijn wens verwoord en uitgedragen. Haar manier van schrijven vind ik bewonderingswaardig. Geen moddergooien, maar zakelijk, helder en feitelijk. Prettig in haar communicatie, vriendelijk en eerlijk.

adequaat, zorgvuldig, duidelijk.

het betrof een conflict met stiefzoon over de nalatenschap van zijn moeder, mijn echtgenote. Advisering en communicatie was doelgericht, nuchter en deskundig. De toon was formeel maar niet afstandelijk. Dit betrof zowel de contacten met de advocate als met de medewerkers van het secretariaat. Afspraken werden nauwkeurig nageleefd. Ik ben naar dit kantoor gekomen omdat de tekst van de website mij beviel. Ik heb mij gedurende de hele procedure gehoord en veilig gevoeld.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Service en betrokkenheid is On point

Ik voel me gezien en gehoord, door de wijze waarop mijn zaak is behandeld. En ik zal zeer zeker niet schromen om als het nodig zou zijn weer van de diensten van dit kantoor gebruik te maken.

Kundig en betrokken

Hele goede dienstverlening, is betrokken en denkt mee. Charlotte is heel kundig! Tijdens de zwangerschapsverlof van Charlotte heeft Jolene het goed opgepakt. We maakten ons hier zorgen over omdat het vlak voor zittingsdatum was, maar onze zorgen waren volledig onterecht. Jolene was goed op de hoogte van de zaak. En met een positieve uitspraak zijn we uiteraard heel tevreden.

Meedenkend / accuraat / snel & professioneel

Nicole hielp ons bij een zakelijk geschil. Ze heeft keurig uiteengezet welke opties onze tegenpartij had en op welke manier wij daarin in ons recht stonden. Daarnaast is het aantal uur dat zij voor deze zaak heeft geschreven zeer binnen de perken gebleven en hebben we 100% vertrouwen dat deze op een efficiënte manier zijn ingericht. We blijven gebruik maken van de diensten van VDKB bij andere (toekomstige) zaken.

• Geholpen door: Nicole Reijnen

In erfkwesties is Marie Louise Neuteboom top!

Marie Louise Neuteboom heeft mij bij een erfkwestie bij gestaan. Van begin tot eind een prettige samenwerking; een geruststelling dat we in goede handen waren. Zeker in een familiare kwestie waarbij de emoties hoog op kunnen lopen, houd ze het hoofd koel en gaat ze gedegen te werk.

Zeer netjes geholpen

Mevrouw Neuteboom heeft mij altijd deskundig geholpen en zeer goed geadviseerd.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Zeer betrokken advocaat die de juiste hulp biedt.

Direct contact gehad met Jolene Groenesteijn. Zij heeft het proces met ons doorgenomen. Dag erna direct een afspraak gemaakt om een en ander te bespreken. Neemt ons vervolgens mee in alle vervolgstappen. Is goed bereikbaar voor vragen en opmerkingen en reageert snel op de mail. Ik ben zeer tevreden over de inzet, bereikbaarheid en betrokkenheid van Jolene. Ik zal haar zeker aanbevelen indien nodig. ' Mvg, Hans

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Helder en eerlijk over de mogelijkheden en verwachtingen.

Een heldere en duidelijke communicatie over wat de mogelijkheden zijn. We zijn goed bijgestaan door emoties uit de zaak te halen en de juridische perspectieven naar voren te brengen. Het gaat s geen 10 geworden vanwege de kosten maar het is de investering waard geweest

Juiste uitkomst

Fijne advocaat met strak contact om de zaak een goed verloop te geven.

Ontzettend fijn

Ik ben bijgestaan door Nicole Reijnen, van Van der Kooij en Besters Advocaten. Op het moment dat je een advocaat nodig hebt kun je zelf niet meer zuiver navigeren daar heeft Nicole mij ontzettend bij geholpen, met uiteindelijk het gewenste eindresultaat.

Toegewijd en deskundig.

Erg snel juridische bijstand gekregen. Advocaat Olga was toegewijd en deskundig. Positief resultaat!

• Geholpen door: Vincent Besters

Kundig, professioneel, eerlijk en resultaatgericht

Normale mensen, die luisteren, eerlijk zijn en je willen helpen. Nicole Reijnen heeft ons enorm geholpen.

Snel, deskundig en prettig

Charlotte Houben heeft mij zeer goed geholpen. Zij reageert snel op vragen/ e-mails en is ter zake zeer deskundig. Daarnaast is zij zeer prettig in de omgang en in haar manier van communiceren.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Ik ben zeer professionel bijgestaan en heb een hele positieve beschikking ontvangen. Ik zou Charlotte Heuben dan ook absoluut aanraden als advocaat. Ben blij met de snelle communicatie over en weer.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Goed geholpen en altijd beschikbaar

Ben super goed geholpen ze zijn altijd beschikbaar en denken super goed met je mee.

Zeer goed dienstverlening!

Rosalie heeft ons zeer goed bijgestaan. Deskundig, prettige communicatie en zeer transparant.

• Geholpen door: Rosalie van Rooijen

Wij zijn geweldig en vakkundig geholpen

Onze zaak is uitstekend door Van Der Kooij/Besters behandeld. Daarom zijn wij zeer tevreden en als er nog eens een zaak voordoet gaan wij zeker weer jullie benaderen.

Vakbekwame Advocate

Wij zijn bijgestaan door Mevr Groenestijn, ze heeft ons van a tot z goed geholpen , duidelijke communicatie , en zeer vriendelijk.

Uitstekende advocaat

Super advocaat! Helemaal tevreden, super goede ervaring en zeer klant vriendelijk. Als u nog een goede advocaat zoekt bent u hier zeker op het goede adres!

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Wij zijn heel goed geholpen met een erfenis kwestie, ontzettend bedankt!

Snelle reacties, deskundig advies, duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Ben bijgestaan in een complexe zaak door Charlotte Houben.

Zeer efficiënt, accuraat, snel en meedenkend. Empathisch, prettig in omgang. Mevr. Houben stelde mij persoonlijk op mijn gemak gedurende de hele rechtszaak, geen verassingen . Directe terugkoppeling en doet haar research goed. Ben zeer tevreden, kan niet anders zeggen.

Snelle en adequate bijstand

Ik ben ontzettend snel en adequaat geholpen door Charlotte Houben. Ik ben zeer te spreken over deze manier van werken en ik zou haar dan ook zeker aanbevelen bij andere.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Heel fijn, snel en vakkundig geholpen. Denkt goed mee en neemt de tijd voor je. Zeker een aanrader!

Geen woorden maar daden!

Zeer tevreden hoe dit is opgelost. De communicatie liep goed en ik werd telkens op de hoogte gehouden van alles.

Absolutely satisfied

I was very happy with my lawyer and definitely recommend it.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jolene Groenesteijn

De meest professionele en efficiënte advocaten van het hele land. Heeft mij met succes door mijn scheiding geholpen. Alles is op tijd klaar en je bent altijd op de hoogte van alle stappen. Ik kan je garanderen dat ze de beste zijn.

Winning as a team

I had a dispute regarding partner alimony and Van der Kooij Besters gave me the right guidance to accomplished an outstanding result. Jolene Groenestijn was the designated lawyer for my case. Her solid legal knowledge, quick response, and openness to listen to my ideas played a significant role in this win. I will not hesitate to recommend their services to my network contacts.

Heel goed geholpen.

Ik was niet tevreden over mijn vorige advocaat, door advies van mijn zwager terecht gekomen bij Marie Louise Neutenboon, Uitstekende geweldig eerlijk betrouwbaar ik wilde niet iemand anders. Beste Marie Louise bedankt.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Top Jolene - duidelijk, responsive, anticiperend. Nogmaals dank!

Erg prettig.

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Fantastisch (en snel) door Charlotte geholpen bij het terugkrijgen van mijn rijbewijs.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Ter zake kundig; secretarieel niet optimaal

Duidelijkheid

Het is fijn te weten waar je aan toe bent. Ook al kost het geld, maar de mentale rust daarin tegen is het belangrijkst.

Top advocaat

Luisterde goed. Contact persoonlijk en duidelijk!

• Geholpen door: Charlotte Houben

Jammer genoeg ivm een vervelende situatie met ex vriend. Heb ik de hulp van betreffende advocaten kantoor moeten inschakelen. Het leek een uitzichtloze situatie, waarin ik dacht dat ik nooit meer Mijn rechtmatige Eigendom mijn twee paarden terug zou kunnen krijgen. Echter door de betrokkenheid en vooral ook strijdvaardige advocaat Nicole, is er gelukkig na een week hevige stress, eindelijk een einde gekomen aan deze zeer vervelende situatie. Ik wil jullie en vooral Nicole en collega Jan Paul ontzettend bedanken voor jullie inzet. Mede door jullie inzet heeft deze strijd gelukkig maar een week geduurd. Voor diegene die in dezelfde situatie zitten als mij, ik raad dit advocatenkantoor van harte aan. Nogmaals bedankt Nicole en Jan Paul

Snel en adequaat geholpen

Door het snelle en adequete handelen van Charlotte had ik binnen 2 weken mijn Rijbewijs al weer terug. Dit heeft er voor gezorgd dat ik weer gewoon mijn werk kon doen.

Snelle en goed!

Na een hulpvraag direct contact en goede hulp en adviezen mogen ontvangen!

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Snelle,duidelijke communicatie. Als ik een vraag had of een suggestie werd hier zorgvuldig en snel op gereageerd. Hartelijk dank voor de service.

Zeer goed advocaten buro

Helpen je goed doen alles voor je rijbewijs als je belt staan ze gelijk voor je klaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Super goede steun en handelingen

Hele fijne ervaring en heel veel steun en begrip in het proces! Bedankt Olga Spronken

Zeer accuraat

Ik kreeg een eerlijk en constructief advies. To the point en creatief. Dank doorvoor.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Uitstekende werkzaamheden bij proces.

Meteen als ik iets wilde weten kreeg ik antwoord. Ook werd alles goed uitgelegd hoe alles ging verlopen en wat ik kon verwachten. En werd er adviezen gegeven. Heeft mij enorm geholpen bij de zitting

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Een prettige samenwerking met een goede afloop.

Na mijn ontslag bij mijn werkgever heb ik u kantoor ingeschakeld om mijn VSO te beoordelen. Dit werd gedaan door Dhr Roy. Een uiterst deskundige heer die mij goed heeft bijgestaan en dit alles tot een goed eind heeft weten te brengen. Waarvoor nogmaals mijn dank . Hulde. Bij mijn eerste telefoontje werd er mij meteen een goed en helder advies gegeven. Direct to the point. Toppie.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Ontzettend efficient, snel handelen, duidelijke afspraken gemaakt en gecommuniceerd

Goed werk geleverd

De advocaat heeft goed werk geleverd, dankzij haar inspanning is de ontbinding van het geregistreerd partnerschap op korte termijn gerealiseerd. Voor mij was ook belangrijk dat ik altijd, meestal op dezelfde dag, respons kreeg op mijn vragen. Ik zou mw Houben van kantoor Van der Kooij Besters Advocaten zéker adviseren!

• Geholpen door: Charlotte Houben

Gerust gesteld en snel geholpen.

Mijn rijbewijs is op een vrijdag avond in beslag genomen, maandag direct contact opgenomen met van der Kooij advocaten. Hier heb ik advocate Jolene Groenestijn toegewezen gekregen. Nog geen twee uur later is er een teruggaveverzoek verstuurd naar het OM. Vast tarief afgesproken zodat ik niet met onverwachtse kosten zit. En 9 dagen later had ik mijn rijbewijs terug.

Ik ben heel tevreden

Ik geloof niet in 'tienen', er is immers altijd ruimte voor verbetering, maar zij komen met hen dienstverlening en het uiteindelijk resultaat, toch aardig in de buurt!

• Geholpen door: Charlotte Houben

Vincent is een zeer betrokken goede advocaat die ons prima bijgestaan heeft.

Wij zijn prima bijgestaan door onze advocaat, hij was erg betrokken. Kosten zijn uiteindelijk erg hoog geworden, omdat het probleem maar onopgelost bleef, en advocaten van de wederpartijen over elke komma wilden overleggen.

• Geholpen door: Vincent Besters

Dankzij de deskundige en doortastende houding in een langdurig zakelijk conflict heb ik mij zeer goe

Als je onverwachts in een zakelijk conflict terechtkomt is professionele juridische bijstand van groot belang. Advocaten Rosalie van Rooijen en Vincent Besters hebben mij op een doortastende en vakkundige manier ondersteund en vertegenwoordigd. Aanrader.

• Geholpen door: Rosalie van Rooijen

Goed en duidelijk geholpen!

Ben vanaf dag 1 goed geholpen. De communicatie was goed waardoor alles makkelijk verliep. Ik werd goed en vakkundig geadviseerd en er werd daadkrachtig gehandeld. (Niet dat slappe gedoe wat je weleens hebt) . Heel erg tevreden!

goede service, goed behandeld

Laagdrempelig advocatenkantoor, communiceert en handelt snel. Ik werd geholpen door Romana Bloem en Lisa Benjamin, zij kwamen snel terug op mijn mailtjes en legden de procedure goed uit. Het vonnis viel uiteindelijk in mijn voordeel uit, het kostte me weinig moeite of kosten - of de debiteur uiteindelijk betaalt valt natuurlijk zeer te bezien, helaas biedt een vonnis daar weinig garantie op, maar dit advocatenkantoor heeft haar werk goed geleverd!

goede service, goed behandeld

Gevoel serieus te worden genomen. Er werd vanuit dit bedrijf direct actie ondernomen richting debiteur. Ik werd uitstekend, snel en doeltreffend op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Dit schept vertrouwen. Ik weet waar ik eventueel een volgende keer terecht kan!

goede service, goed behandeld

Ben zeer goed geholpen door Brenda Vos. Zij duikt heel diep in de zaak. Echt het gevoel dat ze er echt mee bezig is geweest. Resultaten zijn dan ook goed.

perfect, zeker aan te bevelen

Vordering bij de Rechtbank ingediend waarbij Brenda ons heeft bijgestaan. Van ons kant was er onvoldoende bewijs. Desondanks heeft Brenda een degelijke dagvaarding weten op te stellen. Deze heeft ze tijdens de hoorzitting ook uitstekend weten toe te lichten en te verdedigen.

goede service, goed behandeld

Ik vind het zeer prettig om met haar samen te werken , na tekst en uitleg onderneemt zij gelijk de juiste actie.

goede service, goed behandeld

efficiënt, snel, zakelijk informeel, zeer prettig

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat ik mijn rijbewijs kwijt geraakt was ben ik uitermate goed geholpen door Charlotte. Prettig en snelle reacties met een goed advies. Nogmaals bedankt voor de hulp in deze.

• Geholpen door: Lisanne Koot

goede service, goed behandeld

Vriendelijk geholpen en zeer betrokken.

perfect, zeker aan te bevelen

Mevr. Bloem heeft ons zeer professioneel bijgestaan.

Werd erg snel geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden en gelukkig met hoe ik ben geholpen met mijn zaak! Met grote dank aan Brenda Vos

perfect, zeker aan te bevelen

Van der Kooij Besters Advocaten is al vele jaren onze huisadvocaat. In die jaren hebben mr. Besters en zijn confrères ons niet alleen zeer bekwaam en gedegen maar ook uitermate vriendelijk én succesvol bijgestaan. Men beschikt over de juiste expertise of het nu gaat om het opmaken van een contract, advies en begeleiding bij de afwikkeling van een faillissement van een dubieuze debiteur, de nieuwe privacywetgeving of een letselschadezaak en andere persoonsrechtelijke zaken. Wij kunnen u de diensten van Van der Kooij Besters Advocaten van harte aanbevelen!

goede service, goed behandeld

Wint niet alles, maar meeste wel. Net geen Harvey Specter, maar ze doen het goed. Wel prijzig, maar dat zijn ze vast allemaal. Enige wat ik wel mis, is een goed pak. Een echt goed pak, zoals Harvey ze ook draagt.

Romano Bloem

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, ter zake, deskundig, actief en resultaatgericht.

Geholpen door Romana Bloem

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben bij Van der Kooij Besters Advocaten terecht gekomen ivm een rijontzegging. Brenda heeft mij toen zeer kundig geadviseerd en geholpen. Hierna heb ik Brenda gevraagd of ze mij kon helpen met het geld van mijn ex vriend terug te krijgen. Samen met Brenda en Romana zijn we toen een incasso traject gestart. Ik ben erg tevreden met de communicatie, ik word op de hoogte gehouden van het proces en word waar nodig geadviseerd. Romana en Brenda gaan beide zeer betrokken te werk.

De dienstverlening is via Romana Bloem gegaan

Snel en geeft vertrouwen

goede service, goed behandeld

Mijn vordering werd keurig binnen de afspraken verhaald.

perfect, zeker aan te bevelen

In een geschil over de bouwkundige staat van een woning ben ik buitengewoon goed geholpen door mr. Besters. Zijn bijstand heeft snel geleid tot de perfecte oplossing en dat tegen een zeer scherp uurtarief. De combinatie van vakkennis en strategisch inzicht maakt mr. Besters tot een uiterst effectieve advocaat.

goede service, goed behandeld

Het contact met Titus heb ik als erg prettig ervaren. Hij was betrokken, helder in zijn communicatie en kundig in zijn advies. Hij heeft me adequaat geholpen en in afzienbare tijd mijn casus succesvol afgerond.

• Geholpen door: Titus Bouman

goede service, goed behandeld

Uiterst tevreden over de snelheid, het advies en de deskundigheid van de advocaten.

perfect, zeker aan te bevelen

Brenda heb ik ervaren als prettig en duidelijk in haar communicatie. Reageert snel op telefoontjes en mail. Is duidelijk en eerlijk in haar adviezen maar laat de beslissing aan de client over. Een gedreven persoonlijkheid! Ben heel tevreden over haar.

goede service, goed behandeld

Hebben een aantal malen gebruik gemaakt van de diensten De diensten zijn in verhouding goedkoop en toch erg deskundig. Stellen zich zeer flexibel op en denken erg mee

• Geholpen door: Lisanne Koot

perfect, zeker aan te bevelen

Verdere afhandeling door Romana gedaan. In contact gekomen met KB via mijn dochter die Romana kent en aan beveelde.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kan geen punten bedenken wat niet goed is gegaan. Super goed geholpen.

goede service, goed behandeld

Een correcte afhandeling van de letselschade zaak van mijn vader door Brenda. Zij hield ons goed op de hoogte. Kwamen tijdig met vragen of verzoeken en bewaakte ook goed de doorlooptijd bij de tegen partij.

perfect, zeker aan te bevelen

Lisa Benjamin en Romana Bloem hebben mij vlug, competent, vriendelijk en geduldig geholpen. Dus voor alles een 10 !

perfect, zeker aan te bevelen

Heb de dienstverlening van Mr. Vincent Besters als uiterst professioneel, juridisch deskundig en geruststellend ervaren. Collega Lisanne Koot heeft ons ook zeer goed bijgestaan.

goede service, goed behandeld

Titus Bouwman, heeft mij ten tijde mijn scheiding voortreffelijk geholpen. Hij begreep me, adviseerde mij en liet mij niet twijfelen bij mijn beslissingen. Hij deed wat goed was voor mij. Voorts heeft hij mij geholpen bij de afwikkelingsprocedure bij mijn boventalligheid bij mijn werkgever. Kortom een diepe buiging.

• Geholpen door: Titus Bouman

goede service, goed behandeld

Vanaf het eerste moment dat ik het kantoor instapte en mijn verhaal ded bij Tito en Brenda werd ik serieus genomen, gehoord en geholpen op een ontzettend huname en empatische wijze. Mijn familie rechtzaak was emotioneel slopend. Gelukkig voelde ik mij ten alle tijden gesteund. Brenda, ik zal je altijd dankbaar blijven voor wat je voor mij en mijn familie hebt gedaan! Ik raad je dan ook van harte aan!

goede service, goed behandeld

Ik ben geweldig geholpen door Brenda. Ze hebben mijn zaken heel goed behartigd.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening. Het kantoor heeft reeds veel zaken voor ons opgelost. Altijd oplossingsgericht en praktisch, als het kan dan probeert men te settelen, maar als dit niet lukt, dan wordt er efficiënt en doelmatig geprocedeerd. En tot op heden zijn alle zaken naar tevredenheid gesetteld en hebben we alles gewonnen. Daarnaast hanteert men een uiterst billijk tarief, dat is ook niet vanzelfsprekend. Een zeer tevreden klant, Jan Huijbregts Zuidpark - Iprem

perfect, zeker aan te bevelen

Vincent en zijn collega's zijn advocaten van uitzonderlijke kwaliteit; ze denken mee met de oplossing, ze reageren snel en ze hebben kennis en ervaring van juridisch advies in de brede zin. Zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

Bij dit kantoor krijg je - in tegenstelling tot een groot kantoor - persoonlijke aandacht en deskundig advies. Daarom onderstreep ik hetgeen in de de kolom hiernaast geschreven staat en beveel ik dit kantoor van harte aan.

goede service, goed behandeld

Zeer professioneel kantoor met goede service. Luistert goed naar de klant.

goede service, goed behandeld

Prettig en snel zaken doen met VKB advocaten

goede service, goed behandeld

Nog nooit ben ik door een advocatenkantoor zo goed behandelt. Als klant, als mens, als gelijkwaardig gesprekspartner. Zeer ter zaken kundig en een uitermate concurrerend tarief. Een goede winnaarsmentaliteit en een uitstekende vakkennis gekoppeld aan het juiste strategische inzicht! Ik beveel van der Kooij Besters Advocaten daarom van harte aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Vincent is een top advocaat die weet waar hij het over heeft. Is altijd goed voorbereid en staat altijd klaar voor je. Ik zou een ieder aanraden als je genoodzaakt bent om een kantoor in te schakelen te kiezen voor Van der Kooij en Besters

Van Leijenberghlaan 197 1082 GG Amsterdam

0204713718

Over Van der Kooij Besters Advocaten

Van der Kooij Besters Advocaten werkt voor in de markt uniek lage uurtarieven. Advocaten hebben de naam duur te zijn. Wij vinden dat rechtsbijstand bereikbaar moet zijn. Het recht moet toegankelijk zijn. Dat is een belangrijk deel van onze missie. Het bieden van goede en betaalbare rechtsbijstand. Ons uurtarief is 165,00 euro plus 21% btw en 5% kantoorkosten. Bij Van der Kooij Besters Advocaten werken daarnaast alleen maar winnaars! Betaalbare en benaderbare advocaten die dagelijks juridische diensten en service van het allerhoogste niveau leveren aan onze cliënten door heel Nederland. Onze dienstverlening zelf ervaren? Neem contact met ons op!

Over Advocaatscore.nl