goede service, goed behandeld

Laagdrempelig advocatenkantoor, communiceert en handelt snel. Ik werd geholpen door Romana Bloem en Lisa Benjamin, zij kwamen snel terug op mijn mailtjes en legden de procedure goed uit. Het vonnis viel uiteindelijk in mijn voordeel uit, het kostte me weinig moeite of kosten - of de debiteur uiteindelijk betaalt valt natuurlijk zeer te bezien, helaas biedt een vonnis daar weinig garantie op, maar dit advocatenkantoor heeft haar werk goed geleverd!

goede service, goed behandeld

Gevoel serieus te worden genomen. Er werd vanuit dit bedrijf direct actie ondernomen richting debiteur. Ik werd uitstekend, snel en doeltreffend op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Dit schept vertrouwen. Ik weet waar ik eventueel een volgende keer terecht kan!

goede service, goed behandeld

Ben zeer goed geholpen door Brenda Vos. Zij duikt heel diep in de zaak. Echt het gevoel dat ze er echt mee bezig is geweest. Resultaten zijn dan ook goed.

perfect, zeker aan te bevelen

Vordering bij de Rechtbank ingediend waarbij Brenda ons heeft bijgestaan. Van ons kant was er onvoldoende bewijs. Desondanks heeft Brenda een degelijke dagvaarding weten op te stellen. Deze heeft ze tijdens de hoorzitting ook uitstekend weten toe te lichten en te verdedigen.

goede service, goed behandeld

Ik vind het zeer prettig om met haar samen te werken , na tekst en uitleg onderneemt zij gelijk de juiste actie.

goede service, goed behandeld

efficiënt, snel, zakelijk informeel, zeer prettig

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat ik mijn rijbewijs kwijt geraakt was ben ik uitermate goed geholpen door Charlotte. Prettig en snelle reacties met een goed advies. Nogmaals bedankt voor de hulp in deze.

• Geholpen door: Lisanne Koot

goede service, goed behandeld

Vriendelijk geholpen en zeer betrokken.

perfect, zeker aan te bevelen

Mevr. Bloem heeft ons zeer professioneel bijgestaan.

Werd erg snel geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden en gelukkig met hoe ik ben geholpen met mijn zaak! Met grote dank aan Brenda Vos

perfect, zeker aan te bevelen

Van der Kooij Besters Advocaten is al vele jaren onze huisadvocaat. In die jaren hebben mr. Besters en zijn confrères ons niet alleen zeer bekwaam en gedegen maar ook uitermate vriendelijk én succesvol bijgestaan. Men beschikt over de juiste expertise of het nu gaat om het opmaken van een contract, advies en begeleiding bij de afwikkeling van een faillissement van een dubieuze debiteur, de nieuwe privacywetgeving of een letselschadezaak en andere persoonsrechtelijke zaken. Wij kunnen u de diensten van Van der Kooij Besters Advocaten van harte aanbevelen!

goede service, goed behandeld

Wint niet alles, maar meeste wel. Net geen Harvey Specter, maar ze doen het goed. Wel prijzig, maar dat zijn ze vast allemaal. Enige wat ik wel mis, is een goed pak. Een echt goed pak, zoals Harvey ze ook draagt.

Romano Bloem

• Betrokkenheid N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, ter zake, deskundig, actief en resultaatgericht.

Geholpen door Romana Bloem

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben bij Van der Kooij Besters Advocaten terecht gekomen ivm een rijontzegging. Brenda heeft mij toen zeer kundig geadviseerd en geholpen. Hierna heb ik Brenda gevraagd of ze mij kon helpen met het geld van mijn ex vriend terug te krijgen. Samen met Brenda en Romana zijn we toen een incasso traject gestart. Ik ben erg tevreden met de communicatie, ik word op de hoogte gehouden van het proces en word waar nodig geadviseerd. Romana en Brenda gaan beide zeer betrokken te werk.

De dienstverlening is via Romana Bloem gegaan

Snel en geeft vertrouwen

goede service, goed behandeld

Mijn vordering werd keurig binnen de afspraken verhaald.

perfect, zeker aan te bevelen

In een geschil over de bouwkundige staat van een woning ben ik buitengewoon goed geholpen door mr. Besters. Zijn bijstand heeft snel geleid tot de perfecte oplossing en dat tegen een zeer scherp uurtarief. De combinatie van vakkennis en strategisch inzicht maakt mr. Besters tot een uiterst effectieve advocaat.

goede service, goed behandeld

Het contact met Titus heb ik als erg prettig ervaren. Hij was betrokken, helder in zijn communicatie en kundig in zijn advies. Hij heeft me adequaat geholpen en in afzienbare tijd mijn casus succesvol afgerond.

• Geholpen door: Titus Bouman

Van Leijenberghlaan 197 a

1082 GG Amsterdam

0204713718

Over Van der Kooij Besters Advocaten

Van der Kooij Besters Advocaten werkt voor in de markt uniek lage uurtarieven. Advocaten hebben de naam duur te zijn. Wij vinden dat rechtsbijstand bereikbaar moet zijn. Het recht moet toegankelijk zijn. Dat is een belangrijk deel van onze missie. Het bieden van goede en betaalbare rechtsbijstand. Ons uurtarief is 165,00 euro plus 21% btw en 5% kantoorkosten. Bij Van der Kooij Besters Advocaten werken daarnaast alleen maar winnaars! Betaalbare en benaderbare advocaten die dagelijks juridische diensten en service van het allerhoogste niveau leveren aan onze cliënten door heel Nederland. Onze dienstverlening zelf ervaren? Neem contact met ons op!

Over Advocaatscore.nl