Winning as a team

I had a dispute regarding partner alimony and Van der Kooij Besters gave me the right guidance to accomplished an outstanding result. Jolene Groenestijn was the designated lawyer for my case. Her solid legal knowledge, quick response, and openness to listen to my ideas played a significant role in this win. I will not hesitate to recommend their services to my network contacts.

Heel goed geholpen.

Ik was niet tevreden over mijn vorige advocaat, door advies van mijn zwager terecht gekomen bij Marie Louise Neutenboon, Uitstekende geweldig eerlijk betrouwbaar ik wilde niet iemand anders. Beste Marie Louise bedankt.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Top Jolene - duidelijk, responsive, anticiperend. Nogmaals dank!

Erg prettig.

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Fantastisch (en snel) door Charlotte geholpen bij het terugkrijgen van mijn rijbewijs.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Ter zake kundig; secretarieel niet optimaal

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Duidelijkheid

Het is fijn te weten waar je aan toe bent. Ook al kost het geld, maar de mentale rust daarin tegen is het belangrijkst.

Top advocaat

Luisterde goed. Contact persoonlijk en duidelijk!

• Geholpen door: Charlotte Houben

Jammer genoeg ivm een vervelende situatie met ex vriend. Heb ik de hulp van betreffende advocaten kantoor moeten inschakelen. Het leek een uitzichtloze situatie, waarin ik dacht dat ik nooit meer Mijn rechtmatige Eigendom mijn twee paarden terug zou kunnen krijgen. Echter door de betrokkenheid en vooral ook strijdvaardige advocaat Nicole, is er gelukkig na een week hevige stress, eindelijk een einde gekomen aan deze zeer vervelende situatie. Ik wil jullie en vooral Nicole en collega Jan Paul ontzettend bedanken voor jullie inzet. Mede door jullie inzet heeft deze strijd gelukkig maar een week geduurd. Voor diegene die in dezelfde situatie zitten als mij, ik raad dit advocatenkantoor van harte aan. Nogmaals bedankt Nicole en Jan Paul

• Geholpen door: Jan Paul van der Kooij

Snel en adequaat geholpen

Door het snelle en adequete handelen van Charlotte had ik binnen 2 weken mijn Rijbewijs al weer terug. Dit heeft er voor gezorgd dat ik weer gewoon mijn werk kon doen.

Snelle en goed!

Na een hulpvraag direct contact en goede hulp en adviezen mogen ontvangen!

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Snelle,duidelijke communicatie. Als ik een vraag had of een suggestie werd hier zorgvuldig en snel op gereageerd. Hartelijk dank voor de service.

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer goed advocaten buro

Helpen je goed doen alles voor je rijbewijs als je belt staan ze gelijk voor je klaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Super goede steun en handelingen

Hele fijne ervaring en heel veel steun en begrip in het proces! Bedankt Olga Spronken

Zeer accuraat

Ik kreeg een eerlijk en constructief advies. To the point en creatief. Dank doorvoor.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Roy van Wolferen

Uitstekende werkzaamheden bij proces.

Meteen als ik iets wilde weten kreeg ik antwoord. Ook werd alles goed uitgelegd hoe alles ging verlopen en wat ik kon verwachten. En werd er adviezen gegeven. Heeft mij enorm geholpen bij de zitting

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Een prettige samenwerking met een goede afloop.

Na mijn ontslag bij mijn werkgever heb ik u kantoor ingeschakeld om mijn VSO te beoordelen. Dit werd gedaan door Dhr Roy. Een uiterst deskundige heer die mij goed heeft bijgestaan en dit alles tot een goed eind heeft weten te brengen. Waarvoor nogmaals mijn dank . Hulde. Bij mijn eerste telefoontje werd er mij meteen een goed en helder advies gegeven. Direct to the point. Toppie.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Ontzettend efficient, snel handelen, duidelijke afspraken gemaakt en gecommuniceerd

Goed werk geleverd

De advocaat heeft goed werk geleverd, dankzij haar inspanning is de ontbinding van het geregistreerd partnerschap op korte termijn gerealiseerd. Voor mij was ook belangrijk dat ik altijd, meestal op dezelfde dag, respons kreeg op mijn vragen. Ik zou mw Houben van kantoor Van der Kooij Besters Advocaten zéker adviseren!

• Geholpen door: Charlotte Houben

Gerust gesteld en snel geholpen.

Mijn rijbewijs is op een vrijdag avond in beslag genomen, maandag direct contact opgenomen met van der Kooij advocaten. Hier heb ik advocate Jolene Groenestijn toegewezen gekregen. Nog geen twee uur later is er een teruggaveverzoek verstuurd naar het OM. Vast tarief afgesproken zodat ik niet met onverwachtse kosten zit. En 9 dagen later had ik mijn rijbewijs terug.

Ik ben heel tevreden

Ik geloof niet in 'tienen', er is immers altijd ruimte voor verbetering, maar zij komen met hen dienstverlening en het uiteindelijk resultaat, toch aardig in de buurt!

• Geholpen door: Charlotte Houben

Vincent is een zeer betrokken goede advocaat die ons prima bijgestaan heeft.

Wij zijn prima bijgestaan door onze advocaat, hij was erg betrokken. Kosten zijn uiteindelijk erg hoog geworden, omdat het probleem maar onopgelost bleef, en advocaten van de wederpartijen over elke komma wilden overleggen.

• Geholpen door: Vincent Besters

Dankzij de deskundige en doortastende houding in een langdurig zakelijk conflict heb ik mij zeer goe

Als je onverwachts in een zakelijk conflict terechtkomt is professionele juridische bijstand van groot belang. Advocaten Rosalie van Rooijen en Vincent Besters hebben mij op een doortastende en vakkundige manier ondersteund en vertegenwoordigd. Aanrader.

• Geholpen door: Rosalie van Rooijen

Goed en duidelijk geholpen!

Ben vanaf dag 1 goed geholpen. De communicatie was goed waardoor alles makkelijk verliep. Ik werd goed en vakkundig geadviseerd en er werd daadkrachtig gehandeld. (Niet dat slappe gedoe wat je weleens hebt) . Heel erg tevreden!

• Geholpen door: Brenda Vos

goede service, goed behandeld

Laagdrempelig advocatenkantoor, communiceert en handelt snel. Ik werd geholpen door Romana Bloem en Lisa Benjamin, zij kwamen snel terug op mijn mailtjes en legden de procedure goed uit. Het vonnis viel uiteindelijk in mijn voordeel uit, het kostte me weinig moeite of kosten - of de debiteur uiteindelijk betaalt valt natuurlijk zeer te bezien, helaas biedt een vonnis daar weinig garantie op, maar dit advocatenkantoor heeft haar werk goed geleverd!

• Geholpen door: Jan Paul van der Kooij

Van Leijenberghlaan 197 1082 GG Amsterdam

0204713718

Over Van der Kooij Besters Advocaten

Van der Kooij Besters Advocaten werkt voor in de markt uniek lage uurtarieven. Advocaten hebben de naam duur te zijn. Wij vinden dat rechtsbijstand bereikbaar moet zijn. Het recht moet toegankelijk zijn. Dat is een belangrijk deel van onze missie. Het bieden van goede en betaalbare rechtsbijstand. Ons uurtarief is 165,00 euro plus 21% btw en 5% kantoorkosten. Bij Van der Kooij Besters Advocaten werken daarnaast alleen maar winnaars! Betaalbare en benaderbare advocaten die dagelijks juridische diensten en service van het allerhoogste niveau leveren aan onze cliënten door heel Nederland. Onze dienstverlening zelf ervaren? Neem contact met ons op!

Over Advocaatscore.nl