Service en betrokkenheid is On point

Ik voel me gezien en gehoord, door de wijze waarop mijn zaak is behandeld. En ik zal zeer zeker niet schromen om als het nodig zou zijn weer van de diensten van dit kantoor gebruik te maken.

• Geholpen door: Rosalie van Rooijen

Kundig en betrokken

Hele goede dienstverlening, is betrokken en denkt mee. Charlotte is heel kundig! Tijdens de zwangerschapsverlof van Charlotte heeft Jolene het goed opgepakt. We maakten ons hier zorgen over omdat het vlak voor zittingsdatum was, maar onze zorgen waren volledig onterecht. Jolene was goed op de hoogte van de zaak. En met een positieve uitspraak zijn we uiteraard heel tevreden.

Meedenkend / accuraat / snel & professioneel

Nicole hielp ons bij een zakelijk geschil. Ze heeft keurig uiteengezet welke opties onze tegenpartij had en op welke manier wij daarin in ons recht stonden. Daarnaast is het aantal uur dat zij voor deze zaak heeft geschreven zeer binnen de perken gebleven en hebben we 100% vertrouwen dat deze op een efficiënte manier zijn ingericht. We blijven gebruik maken van de diensten van VDKB bij andere (toekomstige) zaken.

• Geholpen door: Nicole Reijnen

In erfkwesties is Marie Louise Neuteboom top!

Marie Louise Neuteboom heeft mij bij een erfkwestie bij gestaan. Van begin tot eind een prettige samenwerking; een geruststelling dat we in goede handen waren. Zeker in een familiare kwestie waarbij de emoties hoog op kunnen lopen, houd ze het hoofd koel en gaat ze gedegen te werk.

Zeer netjes geholpen

Mevrouw Neuteboom heeft mij altijd deskundig geholpen en zeer goed geadviseerd.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Zeer betrokken advocaat die de juiste hulp biedt.

Direct contact gehad met Jolene Groenesteijn. Zij heeft het proces met ons doorgenomen. Dag erna direct een afspraak gemaakt om een en ander te bespreken. Neemt ons vervolgens mee in alle vervolgstappen. Is goed bereikbaar voor vragen en opmerkingen en reageert snel op de mail. Ik ben zeer tevreden over de inzet, bereikbaarheid en betrokkenheid van Jolene. Ik zal haar zeker aanbevelen indien nodig. ' Mvg, Hans

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Helder en eerlijk over de mogelijkheden en verwachtingen.

Een heldere en duidelijke communicatie over wat de mogelijkheden zijn. We zijn goed bijgestaan door emoties uit de zaak te halen en de juridische perspectieven naar voren te brengen. Het gaat s geen 10 geworden vanwege de kosten maar het is de investering waard geweest

Juiste uitkomst

Fijne advocaat met strak contact om de zaak een goed verloop te geven.

Ontzettend fijn

Ik ben bijgestaan door Nicole Reijnen, van Van der Kooij en Besters Advocaten. Op het moment dat je een advocaat nodig hebt kun je zelf niet meer zuiver navigeren daar heeft Nicole mij ontzettend bij geholpen, met uiteindelijk het gewenste eindresultaat.

Toegewijd en deskundig.

Erg snel juridische bijstand gekregen. Advocaat Olga was toegewijd en deskundig. Positief resultaat!

• Geholpen door: Vincent Besters

Kundig, professioneel, eerlijk en resultaatgericht

Normale mensen, die luisteren, eerlijk zijn en je willen helpen. Nicole Reijnen heeft ons enorm geholpen.

• Geholpen door: Vincent Besters

Snel, deskundig en prettig

Charlotte Houben heeft mij zeer goed geholpen. Zij reageert snel op vragen/ e-mails en is ter zake zeer deskundig. Daarnaast is zij zeer prettig in de omgang en in haar manier van communiceren.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Ik ben zeer professionel bijgestaan en heb een hele positieve beschikking ontvangen. Ik zou Charlotte Heuben dan ook absoluut aanraden als advocaat. Ben blij met de snelle communicatie over en weer.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Goed geholpen en altijd beschikbaar

Ben super goed geholpen ze zijn altijd beschikbaar en denken super goed met je mee.

Zeer goed dienstverlening!

Rosalie heeft ons zeer goed bijgestaan. Deskundig, prettige communicatie en zeer transparant.

• Geholpen door: Rosalie van Rooijen

Wij zijn geweldig en vakkundig geholpen

Onze zaak is uitstekend door Van Der Kooij/Besters behandeld. Daarom zijn wij zeer tevreden en als er nog eens een zaak voordoet gaan wij zeker weer jullie benaderen.

• Geholpen door: N.v.t.

Vakbekwame Advocate

Wij zijn bijgestaan door Mevr Groenestijn, ze heeft ons van a tot z goed geholpen , duidelijke communicatie , en zeer vriendelijk.

Uitstekende advocaat

Super advocaat! Helemaal tevreden, super goede ervaring en zeer klant vriendelijk. Als u nog een goede advocaat zoekt bent u hier zeker op het goede adres!

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Wij zijn heel goed geholpen met een erfenis kwestie, ontzettend bedankt!

Snelle reacties, deskundig advies, duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Ben bijgestaan in een complexe zaak door Charlotte Houben.

Zeer efficiënt, accuraat, snel en meedenkend. Empathisch, prettig in omgang. Mevr. Houben stelde mij persoonlijk op mijn gemak gedurende de hele rechtszaak, geen verassingen . Directe terugkoppeling en doet haar research goed. Ben zeer tevreden, kan niet anders zeggen.

Snelle en adequate bijstand

Ik ben ontzettend snel en adequaat geholpen door Charlotte Houben. Ik ben zeer te spreken over deze manier van werken en ik zou haar dan ook zeker aanbevelen bij andere.

• Geholpen door: Charlotte Houben

Heel fijn, snel en vakkundig geholpen. Denkt goed mee en neemt de tijd voor je. Zeker een aanrader!

Geen woorden maar daden!

Zeer tevreden hoe dit is opgelost. De communicatie liep goed en ik werd telkens op de hoogte gehouden van alles.

Absolutely satisfied

I was very happy with my lawyer and definitely recommend it.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jolene Groenesteijn

De meest professionele en efficiënte advocaten van het hele land. Heeft mij met succes door mijn scheiding geholpen. Alles is op tijd klaar en je bent altijd op de hoogte van alle stappen. Ik kan je garanderen dat ze de beste zijn.

Over Van der Kooij Besters Advocaten

Van der Kooij Besters Advocaten werkt voor in de markt uniek lage uurtarieven. Advocaten hebben de naam duur te zijn. Wij vinden dat rechtsbijstand bereikbaar moet zijn. Het recht moet toegankelijk zijn. Dat is een belangrijk deel van onze missie. Het bieden van goede en betaalbare rechtsbijstand. Ons uurtarief is 165,00 euro plus 21% btw en 5% kantoorkosten. Bij Van der Kooij Besters Advocaten werken daarnaast alleen maar winnaars! Betaalbare en benaderbare advocaten die dagelijks juridische diensten en service van het allerhoogste niveau leveren aan onze cliënten door heel Nederland. Onze dienstverlening zelf ervaren? Neem contact met ons op!

Over Advocaatscore.nl