Professionele Advocaat goede uitleg bij 1e telefoongesprek.

Goed geholpen door Barry Vloeijberghs bij een zakelijk conflict. Zeer tevreden over de gang van zaken nogmaals dank.

Meedenkend en meelevend

Bij Van der Kooij Besters Advocaten staat de klant centraal. Dat zie je terug in de manier waarop men voor je klaar staat en met je meedenkt over de zaak. In mijn geval waren het Charlotte en Vincent die mij hielpen en zij benaderen de zaak op een manier waarop je totaal geen afstand voelt tot elkaar. Een goede en fijne sparringspartner dus!

Erg zorgvuldig geholpen

Marie Louise Neuteboom verstaat haar vak. Daarnaast is zij oprecht en erg vriendelijk . Mocht u een goede advocaat nodig hebben kunt u op haar rekenen.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Prima adviezen, fantastische ondersteuning!

In een buitengewone, niet alledaagse en daardoor lastige nalatenschap zijn de erfgenamen en executeur mede door de zeer adekwate, daadkrachtige en prettige ondersteuning van Marie Louise Neuteboom uiteindelijk daar gekomen waar ze wilden zijn: ondanks aanvankelijke grote hindernissen en uitdagingen kwam het tot een vlekkeloze afwikkeling van de nalatenschap. Wij kunnen daarom Van der Kooij Besters Advocaten en in het bijzonder Marie Louise alleen maar van harte aanbevelen!

Betrouwbaar en deskundig advies

Mijn broers en ik zijn goed geadviseerd en bijgestaan door onze advocaat. Vanaf het begin tot aan het eind.

Goede ervaring

Zeer duidelijk, goede communicatie.

An incredible experience with Van Der Kooij Besters

I had an incredible experience with Van Der Kooij Besters and I highly recommend their services. Their dedication, professionalism, and patience were outstanding throughout my case. I want to extend a special thank you to Charlotte Urlus, whose commitment and skill were crucial in managing the complexities of my situation. The team's comprehensive support and steadfast assistance were invaluable. Thank you for your exceptional service!

• Geholpen door: N.v.t.

Vlotte behandeling en raadgevingen, zeer professioneel

Mijn zaak was langdurig en moeilijk. De advocate die mijn belangen heeft behartigt heeft mijn zaak uitstekend begeleid en uiteindelijk is het beoogde resultaat bereikt.

ongecompliceerde en snelle verwerking

ongecompliceerde en snelle verwerking de zaak, met veel geduld en altijd vriendelijk.

• Geholpen door: Puk Birnie

We hebben echt samen gewerkt

Voor mijn gevoel hebben we echt samen-gewerkt. Bij elke stap van het proces heb ik me volledig gehoord gevoeld en werd mijn inbreng serieus (mee)genomen. Vanuit de kennis die mijn advocaat en zijn collega inbrachten, kwam er een gedragen plan. Ik verbaas me altijd over de slimmigheden die ze vanuit die grote kennis inbrengen in de uiteindelijke strategie. Er was ook ruimte en begrip voor gevoelens, een luisterend oor, en altijd goed bereikbaar en voorspelbaar in de communicatie. Gek misschien, maar dát ga ik gewoon missen.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

I contacted this law firm for a family case. My case was taken over by the lawyer Puk Birnie. This is an excellent professional level - I was very very pleased with both the interaction with this specialist and the result! I highly recommend Ms. Birnie as your laywer!

• Geholpen door: Puk Birnie

Zeer tevreden. Geen verbetersuggesties.

• Geholpen door: Roy van Wolferen

Heel adequate en plezierige dienstverlening.

Roy heeft me helder en duidelijk bijgestaan in een lastige periode van bedrijfsontwikkeling.

Prima advocatenkantoor

Mevrouw Neuteboom heeft mijn gezin en mij bijgestaan in drie verschillende procedures. In de laatste procedure ging het om een complexe situatie rondom de erkenning van mijn dochter. Zij heeft hierin voorwerk gedaan, goed uitgezocht wat de mogelijkheden waren en vervolgens de procedure in gang gezet. De uitkomst was waar wij op hoopten.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Een advocaat met een hart voor de zaak

We hebben een zeer complexe scheidingszaak gehad en in eerste aanleg, bijgestaan door andere advocaten, waren we niet tevreden met het resultaat. Toen we vervolgens in hoger beroep zijn gegaan, hebben we besloten om mr. Reijnen in de arm te nemen; het voelde vertrouwd vanaf dag één! De zaak is nu rond en de uitspraak is volledig naar onze tevredenheid. Mr. Reijnen is zeker een advocaat met een hart voor de zaak en iemand die het beste voor de cliënt wil hebben. Zij is scherp, werkt nauwkeurig en weet het overzicht te bewaren in een zeer complexe zaak. We zijn u dankbaar, heel erg bedankt!

• Geholpen door: Nicole Reijnen

Het is mij enorm goed bevallen. Snelle reacties en oppakken van een zaak staan hier in goede orde. Ben blij met de samenwerking en voelde mij gesterkt door mijn advocaat. Er was goede en duidelijke communicatie.

Marie Louise Neuteboom is een goede keuze bij nalatenschapskwesties

Marie Louise Neuteboom stond ons bij in een nalatenschapsgeschil wat al vele jaren duurde. Zij is deskundig, luistert goed, overlegt zaken die nodig zijn (en schat goed in wanneer dat niet nodig is), heeft de juiste antenne voor familiaire verhoudingen, komt afspraken na, is rustig en doelgericht. Kortom alle competenties en eigenschappen om de zaak tot een goed einde te brengen. Aan te bevelen.

• Geholpen door: Marie Louise Neuteboom

Het was een prettige samenwerking met adequate inhoudelijke bijstand

Ik ben zeer tevreden met de bijstand van Marie Louise.

Professionele en snelle dienstverlening

Nicole heeft ons een jaar lang bijgestaan in een geschil met een verhuurder, was steeds bereikbaar, ook 's avonds laat en proactief. Haar advies was steeds professioneel en duidelijk. Emails werden steeds beantwoord binnen de 2 uur. Ik kan Van der Kooij Besters Advocaten ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Nicole Reijnen

Mijn probleem snel begrepen en een oplossing er voor gevonden

Mijn probleem werd snel begrepen. En er werd snel een oplossing voorgesteld waarbij goed advies is gegeven die van een vervelende zaak voor mij, een stuk minder vervelende zaak heeft gemaakt.

Betrouwbaar, straalt rust uit

Jolene is een heel prettig persoon. Ze straalt rust uit en houdt altijd het overzicht, precies wat ik nodig had. Goede adviezen, altijd doordacht

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Ik voelde mij gehoord, gezien en geholpen.

Ik had het genoegen door advocaat Reijnen geholpen te worden. Zij had aandacht voor mijn zaak, nam de tijd voor mij en gaf mij vervolgens gedegen advies. Haar ervaring en deskundigheid spatten ervan af en gaven mij de rust en geruststelling waar ik naar op zoek was. Ik voelde mij gehoord, gezien en geholpen en ik ben advocaat Reijnen dan ook zeer dankbaar.

• Geholpen door: Nicole Reijnen

Hulpvaardig zeer blij met deze advocatenkantoor

Ze doen goed hun werk na verwachting. Zeer blij met deze advocatenkantoor. Als ik een advocaat nodig heb kom ik zeker terug.

• Geholpen door: Jolene Groenesteijn

Zeer deskundige en professionele advocate.

Ik heb de ondersteuning van mijn advocate als zeer deskundig, punctueel en professioneel ervaren. Ze geeft heldere adviezen en schept realistische verwachtingen. Goed voorbereid en stapsgewijs heeft ze mij geholpen om te zorgen dat de afspraken rondom mijn kinderen nu goed op papier staan. Ook haar vervangster, gedurende haar vakantie, was zeer goed bereikbaar en leverde net zo goed haar bijdrage. Mijn zaak was nauwkeurig overgedragen, waardoor ook zij mij heeft kunnen helpen toen dat nodig was. Ik heb haar als betrokken ervaren, ze begreep mijn standpunten en heeft dit volledig naar mijn wens verwoord en uitgedragen. Haar manier van schrijven vind ik bewonderingswaardig. Geen moddergooien, maar zakelijk, helder en feitelijk. Prettig in haar communicatie, vriendelijk en eerlijk.

adequaat, zorgvuldig, duidelijk.

het betrof een conflict met stiefzoon over de nalatenschap van zijn moeder, mijn echtgenote. Advisering en communicatie was doelgericht, nuchter en deskundig. De toon was formeel maar niet afstandelijk. Dit betrof zowel de contacten met de advocate als met de medewerkers van het secretariaat. Afspraken werden nauwkeurig nageleefd. Ik ben naar dit kantoor gekomen omdat de tekst van de website mij beviel. Ik heb mij gedurende de hele procedure gehoord en veilig gevoeld.

Over Van der Kooij Besters Advocaten

Van der Kooij Besters Advocaten werkt voor in de markt uniek lage uurtarieven. Advocaten hebben de naam duur te zijn. Wij vinden dat rechtsbijstand bereikbaar moet zijn. Het recht moet toegankelijk zijn. Dat is een belangrijk deel van onze missie. Het bieden van goede en betaalbare rechtsbijstand. Ons uurtarief is 165,00 euro plus 21% btw en 5% kantoorkosten. Bij Van der Kooij Besters Advocaten werken daarnaast alleen maar winnaars! Betaalbare en benaderbare advocaten die dagelijks juridische diensten en service van het allerhoogste niveau leveren aan onze cliënten door heel Nederland. Onze dienstverlening zelf ervaren? Neem contact met ons op!

Over Advocaatscore.nl