Vriendelijk en goed geïnformeerd

Vrijblijvend heb ik een intake gehad bij de vestiging Heeswijk-Dinther, omdat ik sinds een jaar rosacea heb. Al gauw merkte ik dat deze dames hier meer van de aandoening weten dan een huisarts. Dit stelde mij op mijn gemak. En ik ga dit behandeltraject zeker overwegen als mijn klachten niet verminderen door wat reguliere methodes. Minder puntje is dat aan de buitenkant van het gebouw geen aanduiding was waar ik moest zijn. Ook was de deur op slot. Plus ik zal even moeten gaan sparen voor deze behandelingen. Het is vrij prijzig!

• Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? Ja
  • Vindt u dat u vooraf voldoende bent geïnformeerd over het behandeltraject? N.v.t.
  • Achternaam Mohammadi
  • Leeftijd 31

Toppers

Nu een maand onderweg en al zoveel resultaat. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ja de behandelingen zijn niet fijn (maar na een half uurtje weer klaar) wb voeding is het soms lastig overal vanaf te blijven, en helaas (nog) geen vergoedingen vanuit het ziekenfonds. Maar toch is het alles waard. Het zijn toppers. Niet twijfelen, je kunt er echt vanaf komen!

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via via
  • Leeftijd 33

Eindelijk een behandeling die echt werkt !

vriendelijk ontvangst, goede uitleg over de behandeling. En na van alles te hebben geprobeerd (ook via afdeling dermatologie in ziekenhuizen) eindelijk resultaat !

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? via een artikel uit de krant
  • Achternaam stoel
  • Leeftijd 50

Duidelijke uitleg , erg vriendelijk

Je wordt op je gemak gesteld, personeel is erg vriendelijk en kundig

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Door vriendin
  • Achternaam Balk
  • Leeftijd 42

Intake

Ik heb alleen de intake gehad dus verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen. Betreft de intake: Ik werd hartelijk ontvangen en het gesprek was erg fijn. Er werd veel uitgelegd en ook vragen werden vriendelijk en goed beantwoord. Wat ik zelf heb gemist, is het in kaart brengen van de persoonlijke situatie. Bijvoorbeeld in welke periode het is ontstaan, is er een vermoeden welke triggers rosacea destijds hebben veroorzaakt, hoe is je huidige levenssituatie en past de behandeling daarin etc. Zo krijg je een wat completer plaatje ipv alleen de scan van de huid en wat het behandeltraject inhoudt. Ik ga er even over nadenken maar zoals ik het nu zie, ga ik het behandeltraject waarschijnlijk wel starten (later dit jaar)

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? google

duidelijk verhaal en hoopgevend

Veel dank voor de duidelijke uitleg van het behandeltraject en eindelijk een behandeling die de echte oorzaak aanpakt. Gezien het intensieve traject, is het voor mij helaas op dit moment niet in te passen in mijn leef- en werkschema, maar wellicht later dit jaar . Goed bereikbare locatie en plezierige ruimte.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? referentie ayurvedisch arts
  • Achternaam myriam
  • Leeftijd 57

Vriendelijk en behulpzaam geholpen

Heel vriendelijk personeel En ben heel wat wijzer geworden Maar heel erg geschrokken toen ik de beelden van mijn huid zag

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Googlr
  • Achternaam Schuiling
  • Leeftijd 61

Super goed

Ik ben bijna een jaar onder behandeling bij Rositta. Over de producten, de behandeling en zo, daarover ben ik superblij. Ik ben blij dat ik ze heb gevonden. De aanpak was intens en ja, voedsel is een groot mogelijk probleem voor het gezicht. Dus niet alleen uitwendig, maar ook inwendig werd het probleem aangepakt. Mijn gezicht ziet er nu veel beter uit. En de producten zijn heerlijk om te gebruiken.

• Achternaam Ester

Prettig eerlijk deskundig advies

Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen. Juist omdat de behandeling niet goed bij mijn situatie paste en dat ook eerlijk gezegd werd voelde ik me goed geadviseerd

• Achternaam Loerakker
  • Leeftijd 61

Uitstekend! Dit had ik veel eerder moeten doen!

Ik heb tot nu alleen een eerste consult gehad, maar daarvoor verdienen ze al 5 sterren. Ze zijn deskundig, open en eerlijk. Ik wil ze dan ook zeker aanbevelen.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Facebook
  • Achternaam De Jonge
  • Leeftijd 66

Dit had ik 10 jaar eerder moeten doen

Na jarenlang geworsteld te hebben met rosacea en verschillende medicijnen en behandelingen gedaan te hebben, kwam ik bij toeval bij Rositta Kliniek tegen op social media. De behandeling duurt een jaar en is best pittig, maar ik had het 10 jaar eerder moeten doen. Ik ben nu helemaal van mijn rosacea af en mijn huid ziet er beter uit dan ooit.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via Instagram
  • Achternaam Vriesen
  • Leeftijd 43

Fijn om te horen! Bedankt voor de mooie review.

Helemaal geweldig!!!!

Ik ben enorm blij deze kliniek te hebben gevonden. Na maanden strijd te hebben met medicijnen op mijn gezicht smeren en het steeds terug komen van het probleem, was ik maar aan het zoeken en zoeken naar een oplossing. Nee! Niet laseren en vooral geen gekke chemische producten op mijn gezicht. Kijk, Rositta kliniek houdt zich niet alleen bezig met uiterlijk, maar ook je innerlijk. Dus, wat eet je. Kortom, mijn darmen geven problemen en dus ook problemen in het gezicht. Ach, ik kan een heel lang verhaal schrijven, maar lieve lezers. Als je problemen met je huid hebt, zogenoemde Rosacea. Ga hier alsjeblieft niet langer mee lopen!!! Neem contact op met Rositta kliniek. Ik heb spijt dat ik niet eerder ben gegaan, want ik heb een aantal plekken op mijn gezicht verpest. Er zitten nu kuilen in mijn gezicht. Maar goed. Als ik nu naar mijn gezicht kijk, het is een wereld van verschil. En zooooo mooi en glad. Verder zijn alle producten heerlijk, vooral die kleur stick en cleanser. Jummie gewoon! Inmiddels heb ik ook een schoonmaak ritueel voor mijn gezicht. Met dank aan mevr. Kaijser. Oh ja! Ik heb haar nu in het echt gezien en zij heeft mij ook behandeld. Ik ben nog niet klaar met de behandelingen, maar ik ben gelukkig al een heel eind. Thanks for now

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? googlen
  • Achternaam Ester Latama

Super geholpen,

Bovenstaande zin zegt voldoende!

• Achternaam Krebbers
  • Leeftijd 69

Bijzondere ervaring met een gratis consult

Bijzondere ervaring om je huid eens op een andere manier te zien. Hele fijne en goede uitleg gehad hoe het is/kan ontstaan. Wat de behandeling is en doet met je huid. En het eind resultaat van de mensen die al de behandeling hebben gehad. Fijn gesprek en erg informatief.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Facebook
  • Achternaam Visser- de Vries

De intake was duidelijk

Ik heb de gratis intake gedaan, hierin werd alles duidelijk uitgelegd en kreeg ik de ruimte om mijn vragen te stellen. De huidscan liet veel zien hoe mijn huid er nu aan toe was. Helaas tijdens zwangerschap en met borstvoeding is een behandeling niet mogelijk, maar hierna ga ik zeker beginnen met de behandeling!

• Leeftijd 29

Eindelijk een kliniek die waarmaakt waar ze voor staat!

Mijn traject bij de Rositta Kliniek heb ik als ontzettend prettig ervaren. De intake was al een fijne ervaring, je wordt begrepen en krijgt een eerlijk advies over je huid en de verbetering die mogelijk is. Het traject is de eerste 6 weken best pittig. Je hebt een streng dieet en moet vaak langs voor de behandeling. Tijdens die intensieve periode word je goed begeleid en kun je al je vragen stellen. Voor het traject moet je wel geduld hebben, je ziet in de eerste weken niet gelijk resultaat, dat komt pas na een aantal behandelingen. Hier word je ook goed over geïnformeerd voor en tijdens je traject. Uiteindelijk nemen de behandelingen af en merk je echt verschil. Het is zo fijn dat je je huid ziet verbeteren en in mijn geval minder opvlammingen hebt overdag en in de avond. Ik durf nu weer zonder make up naar buiten en onder de mensen te komen, dat is zo'n vrij gevoel! Rositta Kliniek en in het bijzonder Iris, ontzettend bedankt voor je inzet en fijne contact!

• Achternaam van Hattem
  • Leeftijd 28

Veel kennis en goed geholpen

Ze weten echt waar ze over praten en zijn eerlijk geweest over het feit dat het voor mij nog te vroeg kan zijn zo'n traject in te gaan. Het advies gekregen te kijken naar laseren, iets wat ze zelf niet aanbieden. Fijn dat er eerlijk met je wordt gesproken!

• Leeftijd 25

Prettige sfeer mooie boetiek hele aardige mensen. Ik mis alleen een prullenbakken waar je je koffie/thee beker kwijt kan als hij leeg is. Ik ruim graag zelf mijn rommel op. :-)

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Zoeken op ‘voeding rosacea’
  • Achternaam Kok-van Voorn
  • Leeftijd 51

mijn acne rosacea en de oogonstekingen die daarmee gepaard gingen zijn na 4 maanden opgelost!

In de gloed nieuwe vestiging in Amstelveen moest ik wel even wennen toen de jonge huidspecialist Anita me vertelde wat me de komende maanden te wachten stond. En of ik eerst even 3500 euro wilde afrekenen alvorens de behandeling kon beginnen. Maar wat een kanjer die Anita en geweldig hoe ze mij het vertrouwen wist te geven dat het goed zou komen. Nu 4 maanden verder ziet mijn huid er weer prachtig stralend uit en het allerbelangrijkste, de dermodex mijt heeft mijn ogen ook verlaten. Geen wekelijkse dikke ontstoken ogen meer. Ben zo blij dat ik jullie gevonden heb en niet meer maandelijks een antibiotica kuur slik met allerlei vervelende bijwerkingen. Tip: zorg goed/wees zuinig op jullie fantastische medewerkers zodat de focus blijft liggen op de behandeling, dat is waar jullie jezelf in onderscheiden. Misschien niet te groot groeien dat gaat uiteindelijk ten koste van dit waanzinnige concept.

• Achternaam van straten
  • Leeftijd 55

Super blij met het resultaat!

Ik ben ontzettend blij dat ik Rositta Klinieken online heb gevonden nadat er door de dermatoloog was vastgesteld dat ik rosacea heb/had. Waarom ben ik zo blij? Omdat ik na een kleine 3 maanden behandelen vrijwel ontsteking-vrij ben en eindelijk weer een mooie huid heb. En het resultaat was al heel snel te zien en te voelen. Dit is natuurlijk wat je hoopt als je begint met zo'n traject wat voor de dermatologen nog onbekend terrein is, en afgaande op de positieve reviews je ook echt verwacht - maar the proof of the pudding is in the eating :) De behandeling zelf is in het begin echt super pijnlijk, maar na 1-2 weken neemt de pijn af, doordat de ontstekingen ook echt minder worden. En daardoor wordt de pijn van de rosacea ook steeds minder. De behandeling kost helaas wel echt een rib uit je lijf, dus echt heel jammer dat het niet vergoed wordt door de zorgverzekering. Desalniettemin is het tot nu toe elke cent waard geweest.

Fijn om te horen Mari!

Niet twijfelen, gewoon doen!

Ik kan de Rositta Kliniek, en in het bijzonder mijn behandelaarster Anita, van harte aanbevelen. In maart 2021 ben ik tijdens een heftige rosacea uitbraak in mijn gezicht terecht gekomen bij deze kliniek in Amstelveen. Ik kan het traject omschrijven als intensief, qua tijd en fysiek voor het lichaam, maar binnen 3 maanden kon ik al weer normaal over straat. Financieel vind ik het een investering. Alleen wel echt eentje die het waard is! Ik ben 33 jaar en ik zag het echt niet zitten om derest van mijn leven antibiotica of andere onderdrukkende cremes te smeren op m'n gezicht. Als je twijfelt ga langs in de kliniek voor een gezichtscan en een vrijblijvende intake. Dit heb ik toen ook gedaan. Ze zullen je eerlijk voorlichten en vertellen of ze iets voor je kunnen betekenen.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Online
  • Achternaam Mahabier
  • Leeftijd 33

Bedankt voor de mooie recensie Roshni!

Wauw

Zo blij dat ik op Rositta klinieken stuitte in februari 2021. Aangezien ik in de voorgaande jaren bij de huisarts ben geweest en alleen hormoonzalf kreeg en dat het iets was waar niemand me verder bij zou kunnen helpen. Na mijn twee zwangerschappen namen de klachten toe. Ik ben op intake geweest en was direct om. Het vertrouwen was er, het zal goedkomen. Eind maart ben ik gestart met de behandelingen en sinds 16 juni 2021 ben ik rosacea vrij. Ik mag 13 augustus weer de kliniek. Vind het gewoon leuk om er weer naar toe te mogen. Het is even een kostenplaatje, maar als je het hebt is het echt waard. Ik ben weer blij met mezelf, iets wat ik de afgelopen twee jaar niet echt ben geweest. Zit nu in de nazorg, dus kan hier nog niet veel over zeggen. Ik verwacht dat het wel goed zal komen

• Achternaam Asbroek
  • Leeftijd 30

tot nu toe prima

Afgelopen week een intakegesprek gehad. Ontvangst was prima en na het invullen van een vragenlijst werd alles netjes doorgenomen. Van de foto's die van mijn gezicht gemaakt was, daarvan was ik heel erg geschrokken. Ben blij dat bewijzen zijn van deze foto's en de ernst van mijn aandoening. Ik moet nog starten maar heb goede hoop. Deze kliniek kan een hoop voor je betekenen, maar uiteindelijk ben jij (ikke dus) de enige die hierin verandering kan brengen, door standvastig te blijven en te houden aan de voorgeschreven dieet en behandeling. Ben benieuwd

• Achternaam Ester van Gorcum
  • Leeftijd 54

In een paar maanden van rosacea af.. zo fijn!

Heel fijn geholpen en en goede begeleiding gehad. Een groot deel is wel je eigen discipline qua voeding, hier moet je wel sterk in je schoenen staan. De producten zijn super en voelen heel zacht voor de huid.

• Achternaam Dikkers
  • Leeftijd 50

Deskundig en vriendelijk

Wat een verademing dat mijn gezicht er weer mooi uit ziet! Ben er zo blij mee! De behandeling is intensief, soms pijnlijk en vraagt best veel. Dagelijks naar de kliniek, heel beperkte voeding en een aantal dingen die tijdelijk niet mogen. Het resultaat maakt het ontzettend de moeite waard! Weer ontspannen nieuwe mensen ontmoeten, zonder allerlei laagjes camouflage snel even naar de winkel. Het voelt weer vrij. Een zekere gevoeligheid voor rosacea zal bij mij blijven; gelukkig ken ik een plek waar het vakkundig behandeld kan worden! Hartelijk bedankt voor alle behandelingen! Groet, Henriët Kaspers

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet en van gehoord
  • Achternaam Kaspers
  • Leeftijd 52

Wat fijn om te horen Henriet. Wij zijn blij dat we je konden helpen!

Over Rositta Klinieken

De Rositta Kliniek is gespecialiseerd in de behandeling van Rosacea. Rosacea is een chronische huidaandoening die naast pijnklachten in het gelaat een groot psychosociale impact heeft. Wilt u een blijvende effectieve aanpak van uw Rosacea? Bij ons is dit mogelijk! Vanuit de hele wereld komen de mensen naar de klinieken in Nederland. Honderden cliënten zijn u voor gegaan en hebben zich laten behandelen door Rositta Kaijser die haar methode gedurende 30 jaar verfijnd heeft. Rositta en haar team zijn er voor u en helpen u graag. Benieuwd wie wij zijn? Neem een kijkje op de introductiepagina van Rositta en haar behandelaars.