Huid en pijnklachten verdwenen.

Het was een lang traject (Rozendaal), maar zeker de moeite waard. Mijn behandelaar (Iris van Essen) was erg vriendelijk en nam de tijd om mij het gehele traject door alles duidelijk uit te leggen. Een uitgebreid voedingsadvies waar je je wel aan moet houden. Was even uitzoeken hoe ik moest douchen en haren wassen om mijn gezicht droog te houden. De eigen huidverzorgingslijn is zeker aan te raden en werd gelukkig niet gepusht. Nu je hier toch bent, maak gewoon een afspraak als je van Rosacea af wilt en zet door. Succes.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Facebook
  • Achternaam Simonis
  • Leeftijd 56

Echt uitstekend

Wat was mijn gezicht er vreselijk aan toe. Met geduld, de juiste producten en persoonlijke advies is het Rositta Kliniek gelukt om mij te helpen van mijn Demodex mijt af te komen. Mijn gezicht ziet er weer super goed uit. Let op! Rositta kliniek helpt niet alleen om de aandoening aan te pakken vanaf de buitenkant, maar ook vanaf de binnenkant. De voeding!!!! super belangrijk ook daar op te letten. Ik ben enorm blij en ze hebben ook heeeeeeerlijke reinigingsproducten. En mensen...................nee, ik ben geen robot of dit is niet fake. Rositta Kliniek is echt en beregoed!

• Achternaam van Gorcum
  • Leeftijd 56

Behandeling heeft goed geholpen!

Rositta kliniek en vooral Dirk, Iris, Greta en Monique hebben mij zeer goed geholpen. De holistische aanpak o.b.v. een innovatieve methode, deskundig team, voedingsadvies en natuurlijke producten is krachtig. Dank voor goede zorgen!

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? google
  • Achternaam van beek
  • Leeftijd 52

Na jaren van velen omzwervingen via div. artsen en schoonheidsspecialisten uitgekomen bij Rositta Kliniek onder het motto "baat het niet schaad het niet " ben ik super tevreden met het voorlopige resultaat. De eerste weken waren pijnlijk en stond ik vaak voor het dilemma; stoppen of doorgaan. Ik ben toch doorgegaan en daar ben ik ongelofelijk blij mee. Iedereen mag bij mij de foto's zien hoe het eruit zag voor en na de behandeling. Dit is in 25 jaar de eerste kliniek die mij van Rosacea af heeft geholpen. Met hun onorthodoxe manier van werkwijze zijn ze echt uniek in hun soort.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? via de media
  • Achternaam Kleinhout
  • Leeftijd 58

Resultaat van de behandeling laat zien dat ik op de juiste plek ben.

Ik voel me serieus genomen met de vragen die ik stel.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via de website.
  • Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? Ja
  • Vindt u dat u vooraf voldoende bent geïnformeerd over het behandeltraject? Nee
  • Achternaam Nieuwenhuis-van Raaij
  • Leeftijd 64

Intensief op alle vlakken maar zeer effectief

Ik heb de 3e week van mijn behandeltraject achter de rug. Tot nu toe kan ik zeggen dat het voor mij een behoorlijk intensieve ervaring is. De behandelingen zijn pijnlijk (en vooral de eerste 2 weken nogal impactvol omdat je iedere dag naar de kliniek gaat), maar die werpen wonderbaarlijk genoeg al vrij snel z’n vruchten af. Dus ja, het is de pijn waard. Ook het aangepaste eetpatroon, daar waar ik aanvankelijk het meest tegenop zag, valt uiteindelijk mee. Het is even zoeken en omdat ik me nogal kwetsbaar en onzeker voel in deze periode met al die veranderingen is dat soms lastig. Ik ga namelijk bij alles na: mag dit wel, mag dit niet. Wat zijn de consequenties als ik iets verkeerd doe, etc. MAAR; je kunt echt álles bespreken met de behandelaar(s). Ze checken dat ook bij elke afspraak en dan kun je, ook al heb je diezelfde vraag al tig keer gesteld, alle vragen stellen die je wil en zorgen delen die je hebt. Dat mentale stuk is heel belangrijk en wordt ook veel aandacht aan besteed. Daarom ben ik ook zo blij met de complete aanpak van de Rositta Kliniek. Niet alleen huid, maar ook lichaam en geest worden een soort van gereset. Dus ja, het is intensief en ik verwacht dat er ook zeker nog moeilijke momenten zullen komen maar nu na 3 weken kan ik al concluderen dat het écht de moeite waard is. Ik gun het iedereen en tot slot, om de behandelaars nog een extra pluim te geven: zij hebben de behandeling zelf ook ondergaan zodat ze weten hoe het voelt voor jou als cliënt. Dat vind ik zo bijzonder! Dus een betere plek om mijn/jouw huidprobleem aan te pakken is er volgens mij gewoon niet.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via reclame voor gratis huidscan
  • Achternaam Assinck
  • Leeftijd 38

Geweldig om bij Iris van Rositta Kliniek onder behandeling te zijn geweest

Goed behandelplan, expertise, positieve aandacht en vertrouwen wordt gegeven.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via internet
  • Achternaam Wippert
  • Leeftijd 27

Pijnlijk, maar zoals altijd verlichtend

Inmiddels heb ik al 40 gezichtsbehandelingen achter de rug dus ik weet inmiddels wel een beetje wat ik kan verwachten. Vandaag was de behandeling goed te ondergaan. De behandelaar doet altijd haar best om mij op mijn gemakt te stellen en me enigszins vertoonbaar naar buiten te laten de gaan. De behandelaar is vriendelijk en kundig. De locatie is prachtig en schoon.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Interner
  • Achternaam Bus
  • Leeftijd 37

Op elke vraag een helder antwoord!

Onzekerheid over vanalles wat met Rosacea te maken heeft. Gelukkig kon ik elke vraag stellen en was er ook een helder antwoord. Het traject is lang en soms echt wel pittig. Het einde is nog echt niet in zicht. Wel is er verbetering van de huid te zien! We gaan dapper door!

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via zoeken op het internet naar een goede behandelmethode tegen Rosacea.
  • Leeftijd 51

De eerste maand is lastig en je moet je dan aantal zoveel nieuwe regels houden. Als je dit eenmaal achte de rug hebt is er een stijgende lijn. Zeker als je al 3 jaar bij dermatologen loopt die je probleem niet serieus nemen. Als er foto's gedeeld worden wil ik deze ook zelf in mijn bezit hebben. Kunnen jullie mij alle gemaakt foto's toesturen svp.

• Achternaam De Jong
  • Leeftijd 60

Met deskundige zorg !

Gebruik gemaakt van gratis consult om te bezien of de chronische huidklachten in mijn gezicht / over mijn lichaam vallen onder de chronische huidziekten welke deze kliniek behandelt. Dit was niet het geval. Desondanks heel vriendelijk en met deskundige zorg aandacht besteed aan mijn chronische klachten. Zeer fijn in gesprek, adviezen en in omgang. ALs erg fijn ervaren, waarvoor dank !

• Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? Ja
  • Vindt u dat u vooraf voldoende bent geïnformeerd over het behandeltraject? N.v.t.
  • Achternaam Uijtdehaag
  • Leeftijd 50

Erg goed.

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen. De tijd genomen om alles goed uit te leggen en advies te geven. Ik ben zeer tevreden naar huis gegaan

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via een huidtherapeut
  • Geslacht N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.

Zo ontzettend leerzaam

De specialist van de kliniek heeft mij ontzettend goed advies gegeven, inclusief dat voor mij elders een betere optie is omdat mijn klachten niet zo heftig blijken. Dat vond ik heel bijzonder. En ik heb zoveel geleerd van het gesprek hoe ik nog beter voor mijn huid kan zorgen. Een absolute aanrader

• Leeftijd 40

Levensveranderd

Na 30 jaar huidleed heb ik na de intensieve behandelingen eindelijk weer een rustige mooie huid. Voel me zelfverzekerder en ik wilde dat ik het jaren eerder had gedaan. Het is de geld- en tijdsinvestering dubbel en dwars waard!

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via via
  • Achternaam Rota
  • Leeftijd 51

Zeer positief

Toen ik voor het eerst bij de Rositta Kliniek was, was mijn gezicht echt hartstikke rood door rosacea. Het was gewoon verschrikkelijk. Nu 2 maanden later is het echt gigantisch sterk verbeterd. Het is nog niet helemaal weg, maar ik kan tenminste weer vrolijk in de spiegel kijken. Er blijft nou maar heel erg weinig van die roodheid over. Echt ontzettend goed dit. De behandelingen zijn pijnlijk maar absoluut de moeite waard. Vooral de eerste 2 weken zijn zeer intensief en zwaar. Ik moest er elke dag heen voor de behandeling en ik mocht veel voedingsmiddelen niet eten behalve dat wat op de groene lijst stond. Bijzonder vind ik wel dat ik niet tegen de thee kan, want ook de thee staat in de groene lijst. Ik geef dit hier aan, omdat het in mijn geval toch duidelijk is gebleken dat ook voedingsmiddelen die in de groene lijst staan, toch een serieuze trigger kunnen zijn, ook al is het zeer onwaarschijnlijk. Na 2 weken hoefde ik minder vaak heen voor de behandeling en kon ik wat afbouwen. Toen kon ik al voorzichtig meer voedingsmiddelen uitproberen om te ontdekken waar ik wel of niet tegen kan. Op dit moment, 2 maanden na mijn eerste behandeling, ben ik al vele weken bezig met het uitproberen van bepaalde voedingsmiddelen die als mogelijke triggers worden gezien. Zo ben ik er al achter gekomen dat ik heel slecht tegen aardappelen en thee kan. Maar ik kan wel goed tegen kokosolie en eieren, ondanks dat deze voedingsmiddelen als (zeer) waarschijnlijke triggers worden gezien. Het is dus echt voor ieder persoon verschillend waar hij/zij wel of niet goed reageert op bepaalde voedingsmiddelen die volgens de Rositta methode als waarschijnlijke triggers worden gezien. Tegen alle mensen die ondanks (vele) doktersbezoeken nog steeds geen idee hebben waar hun rosacea vandaan komt maar wel heel graag snel ervan af willen, raad ik zeker aan om een afspraak te maken bij de Rositta Kliniek. Het is al het geld zeker wel waard, ook al is het niet goedkoop.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Mijn moeder kende iemand die de behandeling heeft ondergaan en zo kwam ik ook hier.
  • Achternaam Kerstholt
  • Leeftijd 31

Een verbluffend resultaat in 1 jaar!

Ruim een jaar geleden ben ik het traject ingegaan, en ben ik behandeld door de huidspecialist in Rozendaal. Al een jaar of 6 had ik last van rosacea. De huisarts schreef het ene na het andere (hormoon) zalfje voor maar niets bleek helpend te zijn. De rosacea verergerde in de loop der jaren. Mijn huid was rood, vooral op mijn wangen, neus en rond mijn lippen zaten altijd rode bultjes. Heel eerlijk; ten einde raad kwam ik bij de huidkliniek in Rozendaal terecht. Ik twijfelde of ze me wel echt konden helpen. Ik voelde me ongelukkig, en schaamde over hoe mijn gezicht eruit zag. Ik begon aan het traject omdat ik resultaten zag op social media en goede reviews las op de website. Ook werd het behandeltraject goed uitgelegd. En nu, na ruim een jaar, is mijn huid weer beter! Boven verwachting is het resultaat! Verbluffend! Ik straal weer, en zit lekkerder in m’n vel (letterlijk)! Mijn huid is rustig en weer egaal. Ik ben zo blij en dankbaar wat de huidspecialist voor mij heeft kunnen doen! De huidspecialisten van Rositta zijn erg deskundig. Ze geven advies rondom voeding en mogelijke triggers. De begeleiding afgelopen jaar vond ik erg fijn en vooral goed!

• Achternaam Henken

Fijn gesprek

Gevoel dat ik eerlijk advies heb gekregen.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.

Duidelijke uitleg van de behandeling en wat te verwachten.

Vriendelijk ontvangen. Er is ruimschoots de tijd genomen voor de uitleg en wat ik kan verwachten van de behandeling.

• Achternaam Eillert
  • Leeftijd 47

Deskundig en zeer betrokken!

Zeer deskundig en neemt rustig de tijd voor je. Heel erg meedenkend over privesituatie en wensen. Enorm tevreden. Nu het traject maar aandurven;)

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Buren
  • Achternaam Kurban
  • Leeftijd 37

Duidelijke informatie bij de intake, vriendelijk personeel

Duidelijke uitleg bij de intake. Hele vriendelijke behandelaar die al mijn vragen kon beantwoorden. Ik wil zo snel mogelijk beginnen met de behandelingen. Hopelijk openen jullie snel een locatie in de buurt van Den Haag.

• Achternaam Hamelink
  • Leeftijd 23

Zeer vriendelijk en grote deskundigheid

Ik ben zo blij dat ik dit traject ben ingegaan. Iets meer dan een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik rosacea had en had ik plotseling allerlei puisjes in mijn gezicht. Ook werd mijn gezicht roder. Ik merkte ook steeds meer gevolg van histaminerijk eten op mijn gezicht. Heel raar om te merken terwijl ik nooit huidklachten heb gehad. Het traject is langer dan ik had verwacht en dan doel ik eigenlijk meer erop dat ik had verwacht dat het afbouwen sneller zou gaan. Dat zal bij iedereen anders zijn, maar dat werd me pas duidelijk tijdens de behandelingen zelf. Ik kreeg van te voren wel te horen dat het een traject minstens een jaar zou duren dus het is meer mijn eigen verwachtingen die ik moest bijstellen. Ook blijft de behandeling op zichzelf toch ook elke keer weer pijnlijk. Maar het resultaat is wel verbluffend goed. Meteen eigenlijk al en dat heb ik er zeker voor over. Heb sinds dat ik het traject ben gestart nog weinig klachten gehad en nu is mijn huid en lichaam denk ik veel meer tot rust gekomen en gaat het steeds beter, ook nu de voeding weer opgebouwd wordt. Soms vergeet ik zelfs dat ik rosacea heb en dat is een heel goed teken! Sofia is heel vriendelijk en zorgt ook voor een ontspannen sfeer en geeft ook duidelijk uitleg als ik erom vraag. Ik vertrouw ook erg op Sofia haar deskundigheid.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? ik heb gezocht via internet voor behandelingen die werken voor rosacea
  • Achternaam Timmermans
  • Leeftijd 52

Professionele kliniek met warm contact

Ik vind het traject best pittig, maar werd er door mijn therapeut vol optimisme doorheen gesleept. Jammer dat het resultaat na 1 jaar nog niet 100% is, maar wel fijn dat de kliniek blijft meedenken

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? mijn moeder heeft ook een behandeling gevolgd
  • Achternaam Brand
  • Leeftijd 43

Een warm bad!

Na tien jaar moest ik me toch weer laten bekijken door Rositta. Geweldig dat dat nu ook in Heeswijk-Dinther kan. Door extreme stress vlamde mijn oude kwaal weer op, maar ik houd me vast aan de geruststellende gedachte dat zij het weer goed zal krijgen. Er keken drie dames mee, die mij om beurten even moed inspraken als ik liet merken dat de pijn intensief was. Rositta was lief, geduldig en deskundig zoals ik haar kende. Wat een dream team!

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Ik ken Rositta al vanaf 2012
  • Achternaam Pols
  • Leeftijd 74

Heel goede uitleg en geloofwaardig verhaal

Word serieus genomen en staat open voor alle vragen

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet
  • Achternaam Klaske Bijlsma
  • Leeftijd 62

Gastvrij en deskundig

Ik zou eigenlijk een 9 willen geven maar dat kan niet. Het minpuntje vind ik de wachtruimte en ee behandelruimtes. Deze zijn niet ideaal. Vlakbij het toilet en ze zijn gehorig. Je kunt letterlijk verstaan wat er wordt besproken.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via internet
  • Achternaam Weggemans
  • Leeftijd 55

Over Rositta Klinieken

De Rositta Kliniek is gespecialiseerd in de behandeling van Rosacea. Rosacea is een chronische huidaandoening die naast pijnklachten in het gelaat een groot psychosociale impact heeft. Wilt u een blijvende effectieve aanpak van uw Rosacea? Bij ons is dit mogelijk! Vanuit de hele wereld komen de mensen naar de klinieken in Nederland. Honderden cliënten zijn u voor gegaan en hebben zich laten behandelen door Rositta Kaijser die haar methode gedurende 30 jaar verfijnd heeft. Rositta en haar team zijn er voor u en helpen u graag. Benieuwd wie wij zijn? Neem een kijkje op de introductiepagina van Rositta en haar behandelaars.